Ze komen er op volgens dat gerucht, maar de kans dat het waar is is natuurlijk echt zeer minimaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Wijnbo het volgende:
Kan aan mij liggen, maar ik zie heul geen megacoins op BTC-E? Wat is de afkorting van dat ding?
Waarom niet? Te weinig?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, wat een fucking faggots @ Cryptsy. Ik kan mijn 0.1BTC niet eens withdrawen.
Cryptsy is mooi spul he.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, wat een fucking faggots @ Cryptsy. Ik kan mijn 0.1BTC niet eens withdrawen.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die heb ik allemaal gekregen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
En nagenoeg geen stijgingen. PPC is de staphorst van de altcoins. Het liefst geen veranderingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
koop PPC, ben je zeker dat je dalingen meemaakt
Je vond niet dat er vandaag genoeg daling was. Heb je die niet meegepakt, dan heb je gewoon de trein gemist vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef lf2 het volgende:
wacht op dalingen zie nog niks helaas btc daalt beetje maar ltc niet
hou op over PPCquote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
koop PPC, ben je zeker dat je dalingen meemaakt
wat een slet is t ook he hahahaquote:
En iedereen is onwijs verrastquote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat een slet is t ook he hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |