En nagenoeg geen stijgingen. PPC is de staphorst van de altcoins. Het liefst geen veranderingen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
koop PPC, ben je zeker dat je dalingen meemaakt
Je vond niet dat er vandaag genoeg daling was. Heb je die niet meegepakt, dan heb je gewoon de trein gemist vandaag.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef lf2 het volgende:
wacht op dalingen zie nog niks helaas btc daalt beetje maar ltc niet
hou op over PPCquote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
koop PPC, ben je zeker dat je dalingen meemaakt
wat een slet is t ook he hahahaquote:
En iedereen is onwijs verrastquote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
wat een slet is t ook he hahaha
of verliezenquote:Op donderdag 5 december 2013 16:28 schreef tralalala het volgende:
Wel makkelijk geld verdienen met dat geschommel tussen 950 en 985
Rewards zullen wel hoger zijn hequote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie betaalt dan ook 100BTC om in dat team te mogen.
100quote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wie betaalt dan ook 100BTC om in dat team te mogen.
Tot nevah!quote:Op donderdag 5 december 2013 16:30 schreef dreamerbulk het volgende:
32 is het minimale waarop ik weer ltc's wil kopen met mijn usd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Tot nevah!
heb nog 10 ltc staan, dus stijgen naar 50 mag ook wel ff dan, als daarna maar weer dip komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bowl Of continental chicken and vegetables family pack rice (125grams)
best clubje dan iddquote:Op donderdag 5 december 2013 16:32 schreef SosuaCafe het volgende:
120 voor de eerste aanmeldingen daarna was het 190 btc om in die fontasclub te mogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Alleen maar positief.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:33 schreef vincm het volgende:
Morgen 13:20 op RTL Z een heel item over Bitcoin... ze hebben het er inmiddels bijna dagelijks over
Yep.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die 3 mil LTC sell walls zijn van Fontas dus.
zou kunnen iddquote:Op donderdag 5 december 2013 16:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Die 3 mil LTC sell walls zijn van Fontas dus.
whahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:
Dankzij Fontas ben ik nu rijk, bedankt Fontas!!
heads_or_tails: Scorpie, yeah? How?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:39 schreef Scorpie het volgende:
Dankzij Fontas ben ik nu rijk, bedankt Fontas!!
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:41 schreef Mortaxx het volgende:
dowminic28: fontas fontas je moeder is een hoer, je moeder is een hoer.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:42 schreef Toto69 het volgende:
roaldd: What does: "Ik neuk jullie allemaal de fontas moeder" mean??? Speak english pls!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |