Hoe leg jij opeens een paar ton uit aan de belastingdienst?quote:
Huilend en smekendquote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hoe leg jij opeens een paar ton uit aan de belastingdienst?
De waarheid. Of gaan ze dan zeuren en geven ze je 52% belasting?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Hou je met geluk een ton over, ook nice voor iets wat je vindquote:
Zeggen dat je ze gekocht hebt en daarna weer verkocht. Telt mee voor box 3, mag je 1,2% belasting over die 2 ton betalen. Als je ze niet verkoopt moet je er even goed belasting over betalen natuurlijk, het is gewoon vermogen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:18 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Deal, als ik iets vind krijg je er 1 en andersom ookquote:Op donderdag 5 december 2013 16:29 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou de vaste posters van de bit sc allemaal 1 overmaken om te spelen.
Ik zou een deel opnemen om studie af te betalen, deel in de spaarpotten van de kinderen. En de rest is speelgeld.
Als je ze als loon hebt gekregen dan moet je er inkomstenbelasting over betalen en kom je gauw op die 52%... als je ze goedkoop hebt gekocht en nu duur verkoopt (of houdt, dat maakt verder niet uit), dan is het vermogen en mag je er 1,2% vermogensrendementsheffing over betalen.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:21 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
De waarheid. Of gaan ze dan zeuren en geven ze je 52% belasting?
Trouwens je zou 99999999999 euro hebben en dan nog 800 litecoins over xd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |