ik heb beide bedenk ik me netquote:
HA!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:20 schreef DonnieDarkno het volgende:
SePo.
Hahah, die heb ik [ afbeelding ]
Mijn haar ookquote:
Nee, die heeft iedereen al!quote:Op donderdag 5 december 2013 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n oranje unox muts heeft toch veel meer swag man
Veel meer swag dan geen muts?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:24 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zo'n oranje unox muts heeft toch veel meer swag man
Ik heb er alleen zelf éénquote:
Ja joh, haar heeft iedereen.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Veel meer swag dan geen muts?
Helemaal als je 'm dan steeds op en af moet doen.quote:
Als ik een muts op heb, draag ik hem totdat ik thuis benquote:Op donderdag 5 december 2013 12:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal als je 'm dan steeds op en af moet doen.
Je gaat natuurlijk niet met een muts op in de bus zitten.
quote:
Vanavond zal je wel goed slapenquote:
Wat?quote:
Wat emogif je dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stond nog op pagina 1 zie ik nu
Ik droeg alleen mutsen toen ik nog kranten bezorgde, dat doe ik nu al een poosje niet meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik een muts op heb, draag ik hem totdat ik thuis ben
Ik hou van mutsenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik droeg alleen mutsen toen ik nog kranten bezorgde, dat doe ik nu al een poosje niet meer.
Denk ik nu ook wel ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vanavond zal je wel goed slapen![]()
quote:
Misschien wel 2m6quote:
Geen swag hebbenquote:
Lekker windje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker windje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest gniffelen om de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om de spoilers
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
MAMAAA OEEEHHOOEEEHHH[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dittum.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om de spoilers![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om de spoilersquote:quote:![]()
![]()
quote:
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dat heb ik bij meerdere usersquote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ik moet lachen om elke post van HeaN, gewoon omdat ik echt een beeld van hem als user heb.
![]()
VrijjjjjjijijijijijI'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
Wat voor beeldquote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ik moet lachen om elke post van HeaN, gewoon omdat ik echt een beeld van hem als user heb.
![]()
![]()
Ik moet lachen om mezelf.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
In een klaslokaal zou jij het stil jongetje zijn dat continu zit te tekenen en gniffelt om zijn eigen krabbelsquote:.
![]()
KIJK JUF, IK HEB EEN PEN0R GETEKEND xd xd xd VIES IEWHLquote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In een klaslokaal zou jij het stil jongetje zijn dat continu zit te tekenen en gniffelt om zijn eigen krabbels.
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In een klaslokaal zou jij het stil jongetje zijn dat continu zit te tekenen en gniffelt om zijn eigen krabbels.
!
Alleen HeaN durft de juf niet aan te spreken, wanneer hij naar de wc mot piste hij dus in de broek xdxdquote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
KIJK JUF, IK HEB EEN PEN0R GETEKEND xd xd xd VIES IEWHL![]()
Hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
![]()
14 jaar geleden bestond hyves niet![]()
![]()
Volgens mij was HeaN gewoon populaire boii[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ik snap deze link niet helemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
14 jaar geleden bestond hyves niet.
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik snap deze link niet helemaal.
![]()
![]()
krabbels op hyves.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
DENK IK[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Krabbelquote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
![]()
NOT SURE THOUGH.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Ja.quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Nee, ik was een etter, en vooral op de basisschool:')quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij was HeaN gewoon populaire boii![]()
Ohquote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik was een etter, en vooral op de basisschool:')
Op het forum kom je altijd zo afstandelijk overquote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik was een etter, en vooral op de basisschool:')![]()
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga in het fotoboek van LB krabbelen[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Dit soort krabbels bedoel ik, HeaN:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dit soort krabbels bedoel ik, HeaN:Goede edits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dit soort krabbels bedoel ik, HeaN:Ik kan helemaal niet echt tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet echt tekenen![]()
Ik kan wel tekenen, vind ik.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Wat?quote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
Bestiequote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:
Dit heb ik voor BBQ getekend
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik voor BBQ getekendnice
Forum Opties Forumhop: Hop naar: