quote:
Vanavond zal je wel goed slapenquote:
Wat?quote:
Wat emogif je dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik stond nog op pagina 1 zie ik nu
Ik droeg alleen mutsen toen ik nog kranten bezorgde, dat doe ik nu al een poosje niet meer.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik een muts op heb, draag ik hem totdat ik thuis ben
Ik hou van mutsenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik droeg alleen mutsen toen ik nog kranten bezorgde, dat doe ik nu al een poosje niet meer.
Denk ik nu ook wel ja.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vanavond zal je wel goed slapen![]()
quote:
Misschien wel 2m6quote:
Geen swag hebbenquote:
Lekker windje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:56 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Lekker windje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest gniffelen om de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!![]()
ik ookquote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om de spoilers
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: