Nee, ik was een etter, en vooral op de basisschool:')quote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef LittleBrownie het volgende:
Volgens mij was HeaN gewoon populaire boii
Ohquote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik was een etter, en vooral op de basisschool:')
Op het forum kom je altijd zo afstandelijk overquote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Nee, ik was een etter, en vooral op de basisschool:')
Gezelligquote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga in het fotoboek van LB krabbelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dit soort krabbels bedoel ik, HeaN:Goede edits.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:09 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dit soort krabbels bedoel ik, HeaN:Ik kan helemaal niet echt tekenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voor zover ik weet wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:10 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet echt tekenen
Wat?quote:
Bestiequote:
quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heb ik voor BBQ getekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |