Dittum.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om de spoilers
quote:Op donderdag 5 december 2013 12:57 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen om de spoilers
quote:
quote:
quote:
Dat heb ik bij meerdere usersquote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ik moet lachen om elke post van HeaN, gewoon omdat ik echt een beeld van hem als user heb.
Wat voor beeldquote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
Maar ik moet lachen om elke post van HeaN, gewoon omdat ik echt een beeld van hem als user heb.
Ik moet lachen om mezelf.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
In een klaslokaal zou jij het stil jongetje zijn dat continu zit te tekenen en gniffelt om zijn eigen krabbelsquote:
KIJK JUF, IK HEB EEN PEN0R GETEKEND xd xd xd VIES IEWHLquote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In een klaslokaal zou jij het stil jongetje zijn dat continu zit te tekenen en gniffelt om zijn eigen krabbels.
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
In een klaslokaal zou jij het stil jongetje zijn dat continu zit te tekenen en gniffelt om zijn eigen krabbels.
Alleen HeaN durft de juf niet aan te spreken, wanneer hij naar de wc mot piste hij dus in de broek xdxdquote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
KIJK JUF, IK HEB EEN PEN0R GETEKEND xd xd xd VIES IEWHL
Hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik snap deze link niet helemaalquote:Op donderdag 5 december 2013 13:05 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Hahaha![]()
14 jaar geleden bestond hyves niet
quote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik snap deze link niet helemaal.
krabbels op hyves.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Krabbelquote:Op donderdag 5 december 2013 13:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |