Nee want het wordt nog ergerquote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als het nu weeralarm is dan is dat vanmiddag weer weg neem ik aan. Mocht ik toch nog weg willen.
Nee johquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef sp3c het volgende:
was al dicht
anyways
oeh Corrie heeft een date!
vertel ons erover
pics or it did not happen
dan zou ik gewoon binnenblijven, je weet maar nooit wat er loskomt met zulke windquote:
Frutsels heeft er zelfs een topic over geopendquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef sp3c het volgende:
Frutsels moet je geloven, die heeft verstand van dat soort dingen
Hey je moet wat als noodweerstormrampmodquote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Frutsels heeft er zelfs een topic over geopend
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarken
Oh ik zie dit staan:quote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Frutsels heeft er zelfs een topic over geopend
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarken
Daarom ook:quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zie dit staan:
In de loop van de avond neemt de wind slechts langzaam in kracht af
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als het nu weeralarm is dan is dat vanmiddag weer weg neem ik aan. Mocht ik toch nog weg willen.
quote:
Breda heeft dan ook het "bekende schild"...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb nog helemaal geen wind meegemaakt (Breda)
Zet je raam eens open danquote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Voor als je het niet wist...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Tis een algemeen begrip in WKNquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Minimunt het volgende:
Kijk het breda schild zijn werk weer doen, alles activeert bij tilburg of net boven breda
Ik wist weer eens van nietsquote:Op donderdag 5 december 2013 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Voor als je het niet wist...
[..]
Tis een algemeen begrip in WKN
Jij bent ook meer een Sint typequote:Op donderdag 5 december 2013 11:30 schreef sp3c het volgende:
slechter Surinaams accent ga je niet tegenkomen
sp3c daliquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
ja de snor staat er nog ja, ik probeer nog een beetje te smokkelen tot ik puntjes kan maken met gel
dat lijkt me zo awesome
Zoals ditquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
ja de snor staat er nog ja, ik probeer nog een beetje te smokkelen tot ik puntjes kan maken met gel
dat lijkt me zo awesome
dat je niet eens op pad gaat voor al die lieve kindertjes.quote:
ja precies, maar dan kleinerquote:
oh?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:34 schreef sp3c het volgende:
je weet toch wat voor weer het is?
als de dames nu met mijn nichtjes in de auto stappen dan wordt ik best pissig
quote:
Wat een angstig verhaal zeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef Jian het volgende:
Zo terug, net over de boulevard in Zandvoort gereden, ging echt al behoorlijk te keer zeg, ik moest een paar keer behoorlijk bij sturen.
Daar zit ik niet zo ver vandaan, flink windje inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:43 schreef Jian het volgende:
Zo terug, net over de boulevard in Zandvoort gereden, ging echt al behoorlijk te keer zeg, ik moest een paar keer behoorlijk bij sturen.
Nu ik het nogmaals lees: gruwelijk gewoon.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik begrijp vanzelfsprekend dat jij dat angstig vindt, maar ik ben niet zo bang uitgevallen
twitter:weermanrobert twitterde op donderdag 05-12-2013 om 13:32:06Hoogste windstoten tot nu toe (13:20). Vlieland (FR) 111 km/u. Texel (NH) 106 km/u en IJmuiden (NH) 105 km/u. #storm. reageer retweet
Hij kwam niet?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
Zat niks in mijn schoen. Maar dat is geen nieuws.
Zoals ik al zei, het is allemaal subjectief, jij voelt je meer thuis met je pantoffeltjes aan, achter je beeldschermpje dus het is begrijpelijk dat je er zo tegen aan kijkt.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Nu ik het nogmaals lees: gruwelijk gewoon.
Dus.
Tis wat.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, het is allemaal subjectief, jij voelt je meer thuis met je pantoffeltjes aan, achter je beeldschermpje dus het is begrijpelijk dat je er zo tegen aan kijkt.
Niks bijzonders. Daar is alleen water.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kon weer naar huis, veel te weinig kinderen. Ik twijfel of ik even naar de zee fiets.
Snap 'mquote:
Met wind tegen? voor je lol?quote:Op donderdag 5 december 2013 13:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kon weer naar huis, veel te weinig kinderen. Ik twijfel of ik even naar de zee fiets.
Volgens mij een beetje schuin tegen, Voor mijn lol ja, want uitwaaien.quote:
Beetje eentonig...quote:
Ik weet wel zeker dat die gesloten is. De pieren zijn hier ook afgesloten.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij een beetje schuin tegen, Voor mijn lol ja, want uitwaaien.Alleen het strand is zandstralen dus liever naar het havenhoofd maar ik ben bang dat die gesloten is.
Lekker juist. Maar goed dat ik niet in de auto zit. Dan gaat het gas erop.quote:
Dan moet je in de auto een langzaam nummer opzetten, word je niet zo opgefokt.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lekker juist. Maar goed dat ik niet in de auto zit. Dan gaat het gas erop.
Zet deze langzaam op...quote:Op donderdag 5 december 2013 14:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan moet je in de auto een langzaam nummer opzetten, word je niet zo opgefokt.
quote:
Om op de bijrijderstoel te leggen bedoel je.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]Sukkel.
Deze is lekker voor in de auto vind ik.
Hele CD ervan dan. Niet alleen dit nummer.
Spannend! Begin mij nu toch wel een beetje druk te maken over eventuele stormschade..twitter:WijkagVel4 twitterde op donderdag 05-12-2013 om 13:48:20Volgens het #semafoor #IJmuiden is de storm tussen 15 en 16 uur het zwaarst, met windkracht 10 in deze omgeving. reageer retweet
Mooi heh? Is niet van vandaag hoor, maar zo ziet het er ongeveer uit met stormvloed en dit soort wind/storm. Levensgevaarlijk daarzo, daarom zijn de pieren nu ook afgesloten.quote:
Sluizen ook dicht ?quote:Op donderdag 5 december 2013 14:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi heh? Is niet van vandaag hoor, maar zo ziet het er ongeveer uit met stormvloed en dit soort wind/storm. Levensgevaarlijk daarzo, daarom zijn de pieren nu ook afgesloten.
Ik weet niet waar je precies zit maar de komende 2 uur gaat het aan de kust nog even wat harder waaien en flink tekeer. NS heeft treinen boven de lijn Amsterdam/Zandvoort stopgezet en er rijden ook geen bussen..quote:Op donderdag 5 december 2013 14:22 schreef liesje1979 het volgende:
Je foto's hebben me overtuigd Yoki.
Den Haag.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je precies zit maar de komende 2 uur gaat het aan de kust nog even wat harder waaien en flink tekeer. NS heeft treinen boven de lijn Amsterdam/Zandvoort stopgezet en er rijden ook geen bussen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |