Nee want het wordt nog ergerquote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als het nu weeralarm is dan is dat vanmiddag weer weg neem ik aan. Mocht ik toch nog weg willen.
Nee johquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef sp3c het volgende:
was al dicht
anyways
oeh Corrie heeft een date!
vertel ons erover
pics or it did not happen
dan zou ik gewoon binnenblijven, je weet maar nooit wat er loskomt met zulke windquote:
Frutsels heeft er zelfs een topic over geopendquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef sp3c het volgende:
Frutsels moet je geloven, die heeft verstand van dat soort dingen
Hey je moet wat als noodweerstormrampmodquote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Frutsels heeft er zelfs een topic over geopend
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarken
Oh ik zie dit staan:quote:Op donderdag 5 december 2013 11:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Frutsels heeft er zelfs een topic over geopend
NWS / Zware storm "Xaver" op komst voor Nederland, Duitsland en Denemarken
Daarom ook:quote:Op donderdag 5 december 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zie dit staan:
In de loop van de avond neemt de wind slechts langzaam in kracht af
quote:Op donderdag 5 december 2013 11:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dus als het nu weeralarm is dan is dat vanmiddag weer weg neem ik aan. Mocht ik toch nog weg willen.
quote:
Breda heeft dan ook het "bekende schild"...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb nog helemaal geen wind meegemaakt (Breda)
Zet je raam eens open danquote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Voor als je het niet wist...quote:Op donderdag 5 december 2013 11:24 schreef TARDIS. het volgende:
Tis een algemeen begrip in WKNquote:Op vrijdag 26 juli 2013 10:50 schreef Minimunt het volgende:
Kijk het breda schild zijn werk weer doen, alles activeert bij tilburg of net boven breda
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |