Klopt, maar goed... NS iets te veel vertrouwen gegevenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef b2py het volgende:
[..]
Je had direct de bus moeten pakken man
Mijnes doet het prima. Wintertijd > zomertijd doet ie zelf, zomertijd > wintertijd moet je even de batterij los halen. -1 = +11 is teveel gevraagdquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef James1988 het volgende:
Zeg Fles, doet die DB-klok van jou het eigenlijk een beetje fatsoenlijk?
De mijne is niet helemaal jofel: als ik er een nieuwe batterij in stop loopt hij een dag of twee goed, daarna lijkt het alsof hij moeite heeft om de wijzers rond te krijgen. Uiteindelijk staat het ding na een paar dagen stil op 10 seconden voor 2. Als ik de klok platleg blijft hij het wel doen, maar da's niet echt het punt van een klok natuurlijk
Goed om te weten, het leek mij een leuk klokjequote:Op donderdag 5 december 2013 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
het is sowieso eigenlijk maar een goedkoop chinees crapding. Van de 55 euro is denk ik 15 euro shipping-handling, 35 euro "loyalties" voor de DB en 5 euro voor een chinese kindermartelaar.
Jaquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef bork het volgende:
[..]
Goed om te weten, het leek mij een leuk klokje
Kan je toch zelf wel danquote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef James1988 het volgende:
Zo eentje zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben:
[ afbeelding ]
Helaas worden die naar mijn weten niet gemaakt voor fans
Schroevedraaier, 2 vrienden, ladder en een vluchtauto.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:42 schreef James1988 het volgende:
Zo eentje zou ik eigenlijk ook nog wel willen hebben:
[ afbeelding ]
Helaas worden die naar mijn weten niet gemaakt voor fans
Vast welquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schroevedraaier, 2 vrienden, ladder en een vluchtauto.
Geen probleem toch ?
Als iemand dat serieus als een optie gezien had lag jij allang met een kilometer ducttape om je bast in een sloot in Scheemda.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schroevedraaier, 2 vrienden, ladder en een vluchtauto.
Geen probleem toch ?
Niets verknalt imo.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:45 schreef DriekOplopers het volgende:
Zeg. dit is toch al de tweede keer dat de NS voor vele duizenden mensen pakjesavond verknalt? Weet iemand nog hoe dat de vorige keer ook al weer zat?
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als iemand dat serieus als een optie gezien had lag jij allang met een kilometer ducttape om je bast in een sloot in Scheemda.
Nee. Ik heb geen vrienden en geen familie. Ik doe niet aan pakjesavond. Ik krijg een chocoladeletter van de baas in de brievenbus. Ik ben nog niet zieleig genoeg voor een handje pepernoten van het rode kruis. Maar nee, dusquote:Op donderdag 5 december 2013 23:45 schreef DriekOplopers het volgende:
Zeg. dit is toch al de tweede keer dat de NS voor vele duizenden mensen pakjesavond verknalt? Weet iemand nog hoe dat de vorige keer ook al weer zat?
Logisch? Er zijn bijna geen bomen langs het spoor, daarnaast vallen ze niet zo snel om. Zeker niet zonder bladeren. Ze hadden ook gewoon een snelheidsbeperking kunnen invoeren, dan kunnen de reizigers in ieder geval gewoon naar huisquote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niets verknalt imo.
Het was gewoon even heftig, dan is het logisch dat het stil gelegd wordt. Als men dan weer wilt starten moet Prorail de sporen vrij geven voor schouwtreinen.
Ik heb ook mogen schouwen van Winschoten naar Nieuweschans vandaag.
Dat het wat langer duurde dan dt zou moeten is zeker waar. Maar ik denk dat de schuld bij Prorail ligt daarvan.
Ja maar dat weet je niet vantevoren.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Logisch? Er zijn bijna geen bomen langs het spoor, daarnaast vallen ze niet zo snel om. Zeker niet zonder bladeren. Ze hadden ook gewoon een snelheidsbeperking kunnen invoeren, dan kunnen de reizigers in ieder geval gewoon naar huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |