Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee inquote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik was het eerst niet eens met de haat op het duiken maar nu toch wel zeg. Wat een bagger. Welke gek heeft dat ooit verzonnen? Zou die persoon serieus denken dat mensen het leuk zouden vinden?![]()
Dan weer een haai, dan weer een murene, dan weer een kwalletje, en last but not least een fucking zee egeltje.Als de haaien er niet in zaten dan was het al een stuk leuker, of dat ze jezelf kon verweren en ze voor eens en voor altijd op kon laten rotten.
Elite ontwerpen voor je schip?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat duiken had ik na de verplichte duik al gehad eigenlijk, die fragments / kistjes ga ik niet eens meer moeite voor doen
Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duikenquote:
Oh.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duiken
Leuk toch, zoveel variatie? Al heb ik liever gehad dat je ook met andere schepen kunt varen, en dat de afstand tussen de eilanden wel klein is.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef GTAnoob het volgende:
Dit spel is zo enorm groot. Je kunt echt op velen manieren afwisselen;
Main missie
Side activities (contracten, e.d.)
Op dieren jagen (op land)
Op vissen jagen (haaien e.d., is een andere ervaring dan bijv. apen schieten)
Craften
Je schip upgraden
De locaties verkennen
De legendary ships
De forten veroveren
Shipwrecks
Gewoon varen en plunderen
Schepen aan je vlot toevoegen, je vlot op missies sturen![]()
Ik denk niet dat je dit spel ooit 100% af kunt krijgen, dat is gewoon onmogelijk denk ik.
Tenzij je echt veel te veel tijd hebt en ook de missies die je maar 80% of 90% hebt volbracht over doet
Ik heb in de ubistore voor 2 dollar de elite plans gekocht. probleem opgelost.quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Juist supertof joh!quote:Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Ik sla geen content over, ik sla irritante k*t-missies over die als pure filler zijn bedoeld.quote:Op woensdag 8 januari 2014 12:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als ubisoft mensen vindt die willen betalen voor het overslaan van gamecontent die ze al hebben gekocht, hebben ze een goudmijn natuurlijk....
Btw, zijn er pc-spelers die nog social events vinden (chests en potvissen)?
uhuhquote:Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
En nu krijg je er naast aniums ook nog ontwerpen voor terug. En variatie, want je moet eens duiken en problemen krijgen met lucht
Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef GTAnoob het volgende:
Met welke 2 Euro pakket speel je die shipwrecks vrij?
Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.
Additional content bij mijn weten.quote:Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.
Ok, die staat er idd wel bij, alleen er staat op PS3 neits bij over shipwreck unlock, enkel over het upgraden van je schipquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Additional content bij mijn weten.
Heb even de history teruggezocht, hij heet het 'AC4 Technologies Pack'
Ah ok, ik dacht dat je daarmee automatisch alle schatkisten e.d. 'opent' en de inhoud ervan krijgtquote:Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is ook niet het unlocken van die shipwrecks, je hebt dan gewoon alle Elite plans tot je beschikking (en dus geen reden meer om die shipwrecks te bezoeken of schatten te gaan jagen)
Ik ook, maar nu ik net The Witcher heb uitgespeeld op PC ligt deel 2 naar me te lonken vanuit mijn kastquote:
Ow die moet je zeker spelen! Absolute aanrader.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ook, maar nu ik net The Witcher heb uitgespeeld op PC ligt deel 2 naar me te lonken vanuit mijn kast
Je hebt van die mooie dolken aan je armen... En die neem je niet mee onder water waar haaien zitten???? Dat is een keuze die ik nooit zou kunnen begrijpen.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee in
Was er al aan begonnen, zit nu in Chapter 3 met Roche. Replay zal met Iorveth zijnquote:Op dinsdag 14 januari 2014 06:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ow die moet je zeker spelen! Absolute aanrader.
Ja precies, er zijn er net wat teveel. Gelukkig is het geen groot gedeelte van het spel.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 19:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Je hebt van die mooie dolken aan je armen... En die neem je niet mee onder water waar haaien zitten???? Dat is een keuze die ik nooit zou kunnen begrijpen.
Die haaien verpesten het een beetje voor mij.
Wel bezocht zodat ik ze als fast travel locatie kan gebruiken maar alle schatkistjes afspeuren...neuh...quote:Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef Catkiller het volgende:
Die rode indicatoren dat ze je aan komen vallen irriteren mij meer dan een werkelijke aanval. Maar ik heb alle duiklocaties al gedaan ondertussen.
Wow, dit heb je inderdaad niet op de PS3 en ik ben er blij om ook zeg.quote:Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
Het enige nadeel is nog meer verblindende rook! Dat vind ik al zo super irritant bij boot gevechten, en de console versies schijnen helemaal geen verblindende rook te hebben, best vaag eigenlijk.
Je kunt het gewoon uitzetten overigens, (zoals alle graphic opties op pc) maar ik vind het toffe van een PC juist zoveel mogelijk effecten te hebben enz. En de rook maakt het allemaal net wat uitdagender.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow, dit heb je inderdaad niet op de PS3 en ik ben er blij om ook zeg.
Dat filmpje ziet er wel beter uit qua hoe het werkt, in die vorige leek het meer hoe het werkt qua belemmering van je gezichtsveld.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon uitzetten overigens, (zoals alle graphic opties op pc) maar ik vind het toffe van een PC juist zoveel mogelijk effecten te hebben enz. En de rook maakt het allemaal net wat uitdagender.
Zie hier hoe een battle er op de pc uit ziet:
Op de consoles lijkt het me juist wat leeg zonder al die rook, ik vind het wel wat hebben.
Sorry maar ook daar heb ik een weerwoord voorquote:Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat filmpje ziet er wel beter uit qua hoe het werkt, in die vorige leek het meer hoe het werkt qua belemmering van je gezichtsveld.
AC speel ik liever op de bank zittend, dan maar zonder rook.
Ik ben zelfs daar nog te lui voor.quote:Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Sorry maar ook daar heb ik een weerwoord voor
Ik heb mijn PC via hdmi aangesloten op mijn 52" tv en daarnaast heb ik een 360 controller, en game dus in de woonkamer op de bank
mja het verhaal zit wel goed in elkaar dat ben ik wel met je eensquote:Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach, de AI is nooit super geweest. 16 man om je heen die netjes op hun beurt wachten om je aan te vallen waarna je netjes block + pareer doet.
Rinse & repeat.
AC speel ik voor het verhaal niet omdat ik een uitdaging zoek
Dank hiervoor, download staat aan.quote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef padlarf het volgende:
Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Misschien wel interessant voor mensen hier. De eerste aflevering vond ik iig goed.
Toffe serie idd, en allemaal bekende namenquote:Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef padlarf het volgende:
Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb
Misschien wel interessant voor mensen hier. De eerste aflevering vond ik iig goed.
Je bent een piraat.... Dus de beste manier is om gewoon schepen te pirateren (of zoietsquote:Op zondag 16 februari 2014 09:05 schreef abruzzese het volgende:
Als je het schip wilt upgraden moet je genoeg geld hebben en grondstoffen .
Maar het is mij onduidelijk waar je aan grondstoffen komt ?
Ik heb iets gelezen op google dat je vijandelijke schepen moet overvallen en buit maken ?
Is dat de enige manier om aan grondstoffen te komen ?
Ik lees graag je antwoord .
Wat Sweetpea zegt; je moet vijandelijke schepen enteren. Door door je verrekijker te turen kun je zien wat voor cargo en level het schip heeft. Als je ze entert en wint krijg je je alles, als je verlies krijg je niks. Als je het schip niet entert maar kapot schiet met kanonnen of ramt dan de helft.quote:Op zondag 16 februari 2014 09:05 schreef abruzzese het volgende:
Als je het schip wilt upgraden moet je genoeg geld hebben en grondstoffen .
Maar het is mij onduidelijk waar je aan grondstoffen komt ?
Ik heb iets gelezen op google dat je vijandelijke schepen moet overvallen en buit maken ?
Is dat de enige manier om aan grondstoffen te komen ?
Ik lees graag je antwoord .
Eigenlijk wordt dat ook gewoon helemaal uitgelegd in het spel..quote:Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Wat Sweetpea zegt; je moet vijandelijke schepen enteren. Door door je verrekijker te turen kun je zien wat voor cargo en level het schip heeft. Als je ze entert en wint krijg je je alles, als je verlies krijg je niks. Als je het schip niet entert maar kapot schiet met kanonnen of ramt dan de helft.
Haha , kijk ook black sails .quote:Op maandag 3 maart 2014 09:20 schreef Pizzahut het volgende:
Na een tip uit dit forum afgelopen zaterdag begonnen met Black Sails. Ontzettend gave serie! Zeker om dit naast Black Flag te spelen. Veel overeenkomsten in namen van karakters maar ook in boten! Zo kwam in Black Sails de "Scarborough" voor welke ik vervolgens die middag aan mijn fleet had toegevoegd(Jammer van de stats maar moest hem gewoon hebben).
Dat vind ik het gave en fijne aan de AC games. Het varen vind ik wat minder boeiend maar dat je in de steden gewoon op elk dak kan klimmen en rennen...quote:Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef Altron het volgende:
[..]
Vooral tof dat die wereld lekker open is , ben amper bezig met de verhaal lijn.
Dat is nog hetgeen wat me het meest stoort inderdaad. Ook ik vind het heerlijk om rond te varen en lekker van alles te ontdekken maar er zit letterlijk totaal geen uitdaging in de game. De missies zijn vrijwel allemaal oersimpel en vallen razendsnel in herhaling. En de zeldzame keren dát je doodgaat is dat eerder een kwestie van een simpele inschattingsfout dan de daadwerkelijke moeilijkheidsgraad.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja het verhaal zit wel goed in elkaar dat ben ik wel met je eens
maar toch een beetje meer uitdaging zou fijn zijn
precies dat als je nu een keer op je bek gaat kan je het zo weer hetzelfde doen ik heb liever dat de AI dan compleet ergens anders is en reageert veel meer uitdaging op die manierquote:Op maandag 3 maart 2014 13:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is nog hetgeen wat me het meest stoort inderdaad. Ook ik vind het heerlijk om rond te varen en lekker van alles te ontdekken maar er zit letterlijk totaal geen uitdaging in de game. De missies zijn vrijwel allemaal oersimpel en vallen razendsnel in herhaling. En de zeldzame keren dát je doodgaat is dat eerder een kwestie van een simpele inschattingsfout dan de daadwerkelijke moeilijkheidsgraad.
Als ze voor de volgende AC eens regelen dat het spel wat moeilijker is ben ik iig dolgelukkig. Je bent een -Assassin-. Wat mij betreft wordt je veel meer afgestraft als je iets anders doet dan sneaky mensen omleggen. Nu kan je gewoon hele legers uitschakelen met één hand op je zak.
Ligt eraan hoe je dat bedoeld. In die setting van Black Flag waren de steden natuurlijk totaal anders dan in AC1. Vindt juist dat de steden in Black Flag echt een piraten gevoel geven, en doet wat het moet doen op de juiste manier.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vond het Assassin element nog het sterkst aanwezig in deel 1 en 2. Ik had het idee dat je missies daar ook mislukte als je niet sneaky bezig was.
Bij Black Flag mochten de steden van mij wel meer prioriteit hebben.
Haha , ik heb dat vooral met het probleem dat m'n character ineens 3x per ongeluk tegen een gebouw op wil klimmen terwijl dat niet kan daar.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
De keren dat ik faalde was vooral bij achtervolgins missies als ik net een millimeter teveel naar links/rechts liep en ik vastkleefde aan een tuinhekje
Vind de setting en de steden prima idd.quote:Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe je dat bedoeld. In die setting van Black Flag waren de steden natuurlijk totaal anders dan in AC1. Vindt juist dat de steden in Black Flag echt een piraten gevoel geven, en doet wat het moet doen op de juiste manier.
Klopt, had ik ook last van. Mijn dorp heb ik amper een upgrade gegeven. Had toch steeds geld te kort. Schip was belangrijker.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor het eerst trouwens dat ik het eigen dorp helemaal achterwegen laat.
In drie was het al vaag en onduidelijk en dat is eigenlijk zo gebleven.
Jammer want in twee was het echt leuk om te doen.
Dat dacht ik ook, maar opeens is 'ie afgelopen. Beetje jammer.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
Vanavond maar eens uitspelen. Al komt het er toch niet van
Aan de top blijven is moeilijker dan aan de top komen. Geldt natuurlijk al helemaal voor iets dat herspeelbaar is en niet alleen een herinnering.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook moeite met deze dagen achter elkaar te spelen meestal speel ik een avondje in twee weken, Nee de kwaliteit en het plezier die Assassins creed 2 mij bracht dat ik hem binnen vierentwintig uur had uitgespeeld die zijn ze al een tijdje kwijt.
Ze gaan nu richting het verneuken met een deel voor de ps3 en x360 en een ander deel voor de ps4 en de Xbox one, Tenminste dat was het laatste wat ik erover heb gelezen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Aan de top blijven is moeilijker dan aan de top komen. Geldt natuurlijk al helemaal voor iets dat herspeelbaar is en niet alleen een herinnering.Ik neem het ze niet echt kwalijk wat dat betreft want het blijven leuke spellen. Was een ander verhaal geweest als ze de hele serie echt volledig aan het verneuken waren.
Ben niet echt in de loop op dit moment, laatste wat ik erover hoorde was Parijs ten tijde van de revolutie en dat lijkt me een prima setting voor AC. Zou nog liever zien dat ze voortborduren met de schepen en iets meepakken van de Gouden eeuw met de Hollandse vletten, Spaanse Armada en eventueel de slag bij Medway maar dat is voor een Canadese developer natuurlijk niet zo interessant. Als Ubisoft zelf ook nog wat te zeggen heeft erover zou het nog wel kunnen want Nederland is voor Frankrijk natuurlijk wel een groter deel van de geschiedenis, zeker ook omdat ze toen ook een leger naar ons land hebben gestuurd.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze gaan nu richting het verneuken met een deel voor de ps3 en x360 en een ander deel voor de ps4 en de Xbox one, Tenminste dat was het laatste wat ik erover heb gelezen.
Assassin's creed: VOCquote:Op vrijdag 4 april 2014 14:51 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ben niet echt in de loop op dit moment, laatste wat ik erover hoorde was Parijs ten tijde van de revolutie en dat lijkt me een prima setting voor AC. Zou nog liever zien dat ze voortborduren met de schepen en iets meepakken van de Gouden eeuw met de Hollandse vletten, Spaanse Armada en eventueel de slag bij Medway maar dat is voor een Canadese developer natuurlijk niet zo interessant. Als Ubisoft zelf ook nog wat te zeggen heeft erover zou het nog wel kunnen want Nederland is voor Frankrijk natuurlijk wel een groter deel van de geschiedenis, zeker ook omdat ze toen ook een leger naar ons land hebben gestuurd.
De VOC heeft er dan weer weinig mee te maken en is ook niet interessant omdat er relatief weinig politiek aan vast hangt. De VOC was letterlijk alleen maar een middel van de Republiek om het Oosten uit te melken.quote:
Japan lijkt me moeilijk. Al die Samoerai en Ninja daar zijn namelijk net zo goed als de assassins.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf wachten op een AC in Azië. Japan, China er is van alles mogelijk.
Daarom, wordt het ook eens echt lastigquote:Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Japan lijkt me moeilijk. Al die Samoerai en Ninja daar zijn namelijk net zo goed als de assassins.
ik hoop dat ie wel voor de ps 3 komt ik wil nog geen ps4 halen maar ja als het niet anders kan zal ik wel moetenquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef Evi_90 het volgende:
Boeiend, ik vind AC sowieso een gave serie.Nu een deel in Parijs komt hoop ik dat ze dat gevoel van AC II kunnen terug brengen. Parijs heeft in ieder geval potentie...
Een deel voor PS3 en PS4 maakt me niet uit. PS4 heb ik nog niet, maar die gaat er toch wel een keer komen. Hij is toch nog niet leverbaar op het moment. En ja, er was ook alleen een deel voor de PS Vita en die komt uit eindelijk ook nog uit voor PS3 dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Same, maar wil 'm toch wel een keer hebben (AC én PS4). Maar het heeft geen haast...quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik hoop dat ie wel voor de ps 3 komt ik wil nog geen ps4 halen maar ja als het niet anders kan zal ik wel moeten
mja same here ik wil ook erg graag beidequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:07 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Same, maar wil 'm toch wel een keer hebben (AC én PS4). Maar het heeft geen haast...
AC2, en Brotherhood waren natuurlijk zo goed qua alles eigenlijk dat dat vrijwel onmogelijk is om te overtreffen of te evenaren, maar desondanks blijven het fantastische games.quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook moeite met deze dagen achter elkaar te spelen meestal speel ik een avondje in twee weken, Nee de kwaliteit en het plezier die Assassins creed 2 mij bracht dat ik hem binnen vierentwintig uur had uitgespeeld die zijn ze al een tijdje kwijt.
Het (einde van het )verhaal in Revelations is simpelweg briljant.quote:Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
AC2, en Brotherhood waren natuurlijk zo goed qua alles eigenlijk dat dat vrijwel onmogelijk is om te overtreffen of te evenaren, maar desondanks blijven het fantastische games.
Ben nu in AC3 bezig (AC4 moet ik nog kopen) en ja, er is genoeg op aan te merken, maar ondanks de kritieken en minpunten blijft er nog steeds een geweldige game over waar ik met volle teugen van geniet.
Idem voor Revelations. Werd ook afgebrand door velen, maar ondanks de tekortkomingen bleef er nog steeds veel te genieten over.
Ik heb dat nog nooit gedaan en kan dat nog niet doen, al zou ik het willen. Zover ben ik nog nietquote:Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het verplichte schat zoeken/duiken om je boot volledig te krijgen is voor mij de grote afknapper. Ik had liever gezien dat je door gewoon schepen te enteren en grondstoffen te verzamelen je dat kon halen.
Is een klein zeur ding ik weet het maar voor mij wel een puntje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |