abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:46:47 #201
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135186917
Ik was het eerst niet eens met de haat op het duiken maar nu toch wel zeg. Wat een bagger. Welke gek heeft dat ooit verzonnen? Zou die persoon serieus denken dat mensen het leuk zouden vinden? :o

Dan weer een haai, dan weer een murene, dan weer een kwalletje, en last but not least een fucking zee egeltje. :') Als de haaien er niet in zaten dan was het al een stuk leuker, of dat ze jezelf kon verweren en ze voor eens en voor altijd op kon laten rotten.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 januari 2014 @ 13:50:01 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135187051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik was het eerst niet eens met de haat op het duiken maar nu toch wel zeg. Wat een bagger. Welke gek heeft dat ooit verzonnen? Zou die persoon serieus denken dat mensen het leuk zouden vinden? :o

Dan weer een haai, dan weer een murene, dan weer een kwalletje, en last but not least een fucking zee egeltje. :') Als de haaien er niet in zaten dan was het al een stuk leuker, of dat ze jezelf kon verweren en ze voor eens en voor altijd op kon laten rotten.
Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee in :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135187650
Dat duiken had ik na de verplichte duik al gehad eigenlijk, die fragments / kistjes ga ik niet eens meer moeite voor doen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:07:49 #204
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135187766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat duiken had ik na de verplichte duik al gehad eigenlijk, die fragments / kistjes ga ik niet eens meer moeite voor doen
Elite ontwerpen voor je schip?
[/quote]
pi_135187848
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Elite ontwerpen voor je schip?
Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duiken :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:12:08 #206
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135187924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duiken :')
Oh. _O- Dat kan ook natuurlijk.
[/quote]
pi_135227284
Als ubisoft mensen vindt die willen betalen voor het overslaan van gamecontent die ze al hebben gekocht, hebben ze een goudmijn natuurlijk....

Btw, zijn er pc-spelers die nog social events vinden (chests en potvissen)?
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:29:46 #208
418854 GTAnoob
Depressief, veel $ Verloren
pi_135270978
Dit spel is zo enorm groot. Je kunt echt op velen manieren afwisselen;

Main missie
Side activities (contracten, e.d.)
Op dieren jagen (op land)
Op vissen jagen (haaien e.d., is een andere ervaring dan bijv. apen schieten)
Craften
Je schip upgraden
De locaties verkennen
De legendary ships
De forten veroveren
Shipwrecks
Gewoon varen en plunderen
Schepen aan je vlot toevoegen, je vlot op missies sturen

:D :D

Ik denk niet dat je dit spel ooit 100% af kunt krijgen, dat is gewoon onmogelijk denk ik.
Tenzij je echt veel te veel tijd hebt en ook de missies die je maar 80% of 90% hebt volbracht over doet :P
Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
pi_135271151
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef GTAnoob het volgende:
Dit spel is zo enorm groot. Je kunt echt op velen manieren afwisselen;

Main missie
Side activities (contracten, e.d.)
Op dieren jagen (op land)
Op vissen jagen (haaien e.d., is een andere ervaring dan bijv. apen schieten)
Craften
Je schip upgraden
De locaties verkennen
De legendary ships
De forten veroveren
Shipwrecks
Gewoon varen en plunderen
Schepen aan je vlot toevoegen, je vlot op missies sturen

:D :D

Ik denk niet dat je dit spel ooit 100% af kunt krijgen, dat is gewoon onmogelijk denk ik.
Tenzij je echt veel te veel tijd hebt en ook de missies die je maar 80% of 90% hebt volbracht over doet :P
Leuk toch, zoveel variatie? Al heb ik liever gehad dat je ook met andere schepen kunt varen, en dat de afstand tussen de eilanden wel klein is.
Children of the night. What music they make.
pi_135271343
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:39:40 #211
418854 GTAnoob
pi_135273712
Net alles in Kingston vrijgespeeld :P.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:39:56 #212
418854 GTAnoob
pi_135273720
Ik ga die scheepswrakken ook niet doen, extreem irritant...
pi_135273774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Ik heb in de ubistore voor 2 dollar de elite plans gekocht. probleem opgelost.
pi_135273818
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Juist supertof joh!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_135273877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als ubisoft mensen vindt die willen betalen voor het overslaan van gamecontent die ze al hebben gekocht, hebben ze een goudmijn natuurlijk....

Btw, zijn er pc-spelers die nog social events vinden (chests en potvissen)?
Ik sla geen content over, ik sla irritante k*t-missies over die als pure filler zijn bedoeld.

Waarom zou ik heel die kaart over gaan varen voor de animus fragments? Ik heb dat in ACII gedaan, krijg je er een outfit voor terug.

Een outfit... voor de tig uur dat je achter die krengen aan aan het jagen bent geweest.
Effort <> reward.
pi_135274228
En nu krijg je er naast aniums ook nog ontwerpen voor terug. En variatie, want je moet eens duiken en problemen krijgen met lucht :P
pi_135274310
quote:
12s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
En nu krijg je er naast aniums ook nog ontwerpen voor terug. En variatie, want je moet eens duiken en problemen krijgen met lucht :P
uhuh :D

Vond die notes ook al zo'n deceptie; alle computers gehacked en alle post-its gevonden maar daar zie je eigenlijk ook niets extra's voor terug (maar daar kreeg je dan nog leuke achtergrond info mee).
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:14:25 #218
418854 GTAnoob
pi_135275080
Met welke 2 Euro pakket speel je die shipwrecks vrij?
pi_135275295
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef GTAnoob het volgende:
Met welke 2 Euro pakket speel je die shipwrecks vrij?
Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:20:45 #220
418854 GTAnoob
pi_135275335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.
Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.
pi_135275531
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.
Additional content bij mijn weten.

Heb even de history teruggezocht, hij heet het 'AC4 Technologies Pack'
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:26:34 #222
418854 GTAnoob
pi_135275567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Additional content bij mijn weten.

Heb even de history teruggezocht, hij heet het 'AC4 Technologies Pack'
Ok, die staat er idd wel bij, alleen er staat op PS3 neits bij over shipwreck unlock, enkel over het upgraden van je schip
pi_135275620
Het is ook niet het unlocken van die shipwrecks, je hebt dan gewoon alle Elite plans tot je beschikking (en dus geen reden meer om die shipwrecks te bezoeken of schatten te gaan jagen)
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:31:18 #224
418854 GTAnoob
pi_135275756
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is ook niet het unlocken van die shipwrecks, je hebt dan gewoon alle Elite plans tot je beschikking (en dus geen reden meer om die shipwrecks te bezoeken of schatten te gaan jagen)
Ah ok, ik dacht dat je daarmee automatisch alle schatkisten e.d. 'opent' en de inhoud ervan krijgt :P.
pi_135278741
Na "Batman: Arkham Origins" te hebben uitgespeeld heb ik "Freedom Cry" maar eens opgestart.

Ik zag dat er nog een DLC voor AC4:BF was. Iets met 3 te verkennen eilanden met nieuwe kostuums, wapens, schipuitbreidingen, etc. voor ¤ 6,99
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_135456547
M'n broertje heeft hem onverwachts ook gehaald. Net een uur of twee gespeeld, nu net de Jackdaw geclaimd en aangekomen bij dat pirateneiland. Tot nu toe best vermakelijk, alleen flink onduidelijk met die uitbreidingen die je kunt kopen, maken etc.
Flesje bier
pi_135460455
Freedom Cry heb ik ook uitgespeeld. Vond er weinig aan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 13 januari 2014 @ 23:46:47 #228
405070 BookerDeWitt
The Lord judges, i act!
pi_135463724
Vind het verhaal beetje rap vlug in elkaar gezet, iemand die dit ook vind?
They can't stay livin' on a government's dime!
pi_135463817
Ow deze moest ik nog uitspelen ja :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 januari 2014 @ 00:39:35 #230
Brabo Bastard
pi_135465680
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Ow deze moest ik nog uitspelen ja :)
Ik ook, maar nu ik net The Witcher heb uitgespeeld op PC ligt deel 2 naar me te lonken vanuit mijn kast :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_135468317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ook, maar nu ik net The Witcher heb uitgespeeld op PC ligt deel 2 naar me te lonken vanuit mijn kast :@
Ow die moet je zeker spelen! Absolute aanrader. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135488527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee in :P
Je hebt van die mooie dolken aan je armen... En die neem je niet mee onder water waar haaien zitten???? Dat is een keuze die ik nooit zou kunnen begrijpen.

Die haaien verpesten het een beetje voor mij.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 januari 2014 @ 19:23:21 #233
Brabo Bastard
pi_135489449
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 06:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow die moet je zeker spelen! Absolute aanrader. :Y
Was er al aan begonnen, zit nu in Chapter 3 met Roche. Replay zal met Iorveth zijn :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Je hebt van die mooie dolken aan je armen... En die neem je niet mee onder water waar haaien zitten???? Dat is een keuze die ik nooit zou kunnen begrijpen.

Die haaien verpesten het een beetje voor mij.
Ja precies, er zijn er net wat teveel. Gelukkig is het geen groot gedeelte van het spel.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:50:17 #234
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135520290
Die rode indicatoren dat ze je aan komen vallen irriteren mij meer dan een werkelijke aanval. Maar ik heb alle duiklocaties al gedaan ondertussen. :P
[/quote]
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:39:24 #235
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_135532477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef Catkiller het volgende:
Die rode indicatoren dat ze je aan komen vallen irriteren mij meer dan een werkelijke aanval. Maar ik heb alle duiklocaties al gedaan ondertussen. :P
Wel bezocht zodat ik ze als fast travel locatie kan gebruiken maar alle schatkistjes afspeuren...neuh...
Het is patat.
pi_135578822
Ik ging vandaag dus spelen (PC) na een update en merkte verschil, het zag er ineens mooier uit, maar kon niet bedenken hoezo!

Nou, dit is dus geupdate:

Tof! Is dus wel merkbaar aangezien ik het zag voor dat ik het filmpje zag.
Het enige nadeel is nog meer verblindende rook! Dat vind ik al zo super irritant bij boot gevechten, en de console versies schijnen helemaal geen verblindende rook te hebben, best vaag eigenlijk.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:18:48 #237
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135582917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
Het enige nadeel is nog meer verblindende rook! Dat vind ik al zo super irritant bij boot gevechten, en de console versies schijnen helemaal geen verblindende rook te hebben, best vaag eigenlijk.
Wow, dit heb je inderdaad niet op de PS3 en ik ben er blij om ook zeg. _O-
[/quote]
pi_135583218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wow, dit heb je inderdaad niet op de PS3 en ik ben er blij om ook zeg. _O-
Je kunt het gewoon uitzetten overigens, (zoals alle graphic opties op pc) maar ik vind het toffe van een PC juist zoveel mogelijk effecten te hebben enz. En de rook maakt het allemaal net wat uitdagender.
Zie hier hoe een battle er op de pc uit ziet:
Op de consoles lijkt het me juist wat leeg zonder al die rook, ik vind het wel wat hebben.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:26:49 #239
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135583414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon uitzetten overigens, (zoals alle graphic opties op pc) maar ik vind het toffe van een PC juist zoveel mogelijk effecten te hebben enz. En de rook maakt het allemaal net wat uitdagender.
Zie hier hoe een battle er op de pc uit ziet:
Op de consoles lijkt het me juist wat leeg zonder al die rook, ik vind het wel wat hebben.
Dat filmpje ziet er wel beter uit qua hoe het werkt, in die vorige leek het meer hoe het werkt qua belemmering van je gezichtsveld. :D

AC speel ik liever op de bank zittend, dan maar zonder rook. :P
[/quote]
pi_135583630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat filmpje ziet er wel beter uit qua hoe het werkt, in die vorige leek het meer hoe het werkt qua belemmering van je gezichtsveld. :D

AC speel ik liever op de bank zittend, dan maar zonder rook. :P
Sorry maar ook daar heb ik een weerwoord voor :P

Ik heb mijn PC via hdmi aangesloten op mijn 52" tv en daarnaast heb ik een 360 controller, en game dus in de woonkamer op de bank :P
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:38:06 #241
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135584074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Sorry maar ook daar heb ik een weerwoord voor :P

Ik heb mijn PC via hdmi aangesloten op mijn 52" tv en daarnaast heb ik een 360 controller, en game dus in de woonkamer op de bank :P
Ik ben zelfs daar nog te lui voor. :6
[/quote]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:00:44 #242
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_135622037
Weet iemand of Ubisoft fysieke objecten vervangt? Ik heb namelijk een Edward Kenway statue waarbij het Assassin's embleem op de Jackdaw flag dubbel geprint is. Ziet er niet uit zo.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet veel van hun support. Ze zijn in het verleden niet erg behulpzaam geweest met het uitzoeken van een DLC code die niet werkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door MhZero op 18-01-2014 05:02:21 ]
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  maandag 20 januari 2014 @ 20:43:47 #243
194233 Friday12
Originele kloon
pi_135735195
Zo net eindelijk de storyline uitgespeeld :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:50:46 #244
160961 Evi_90
pi_135759706
Ik net verloren van een Man 'O War van level 60. Rage quit... -O-
Het is patat.
pi_135759798
Ben tamelijk ver gekomen maar op een gegeven moment kwam die typische AC-eentonigheid toch wel weer net wat te hard terug. Volg dit, dood dat. En dat hele gedoe buiten de piraten-wereld kan me echt bar-weinig interesseren eigenlijk. Zelfs de toffe zeebattles vallen op een gegeven moment wel erg in herhaling.

Nu even een pauze ingelast en dan ga ik over een tijdje het spel uitspelen denk ik.
Conscience do cost.
pi_135760212
Die zoek en volg missies zijn inderdaad echt :') Ze komen ook gewoon belachelijk vaak voor dit deel.
  zondag 26 januari 2014 @ 14:14:05 #247
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_135960424
Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb

Misschien wel interessant voor mensen hier. De eerste aflevering vond ik iig goed.
Ok stelletje hokboeren
pi_135998991
Wss niet veel succes, maar toch nog eens proberen: zijn er nog mensen die MP spelen op pc? Ze hebben wolfpack gefixt en de matchmaking beter gemaakt wanneer je in groups zoekt. Altijd deathmatch of wanted begint te vervelen soms.
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 11:53:07 #249
187254 Giertje
lets all make believe
pi_136000608
heb em gespeeld op mijn ps 3
dit deel ik vond de zijmissies leuker om te doen dan het hoofdverhaal lijn
en de AI vond ik ook niet zo super sterk maar al met al heb ik me er wel mee vermaakt
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_136000995
Ach, de AI is nooit super geweest. 16 man om je heen die netjes op hun beurt wachten om je aan te vallen waarna je netjes block + pareer doet.
Rinse & repeat.

AC speel ik voor het verhaal niet omdat ik een uitdaging zoek :)
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 12:35:48 #251
187254 Giertje
lets all make believe
pi_136002202
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:01 schreef Ceased2Be het volgende:
Ach, de AI is nooit super geweest. 16 man om je heen die netjes op hun beurt wachten om je aan te vallen waarna je netjes block + pareer doet.
Rinse & repeat.

AC speel ik voor het verhaal niet omdat ik een uitdaging zoek :)
mja het verhaal zit wel goed in elkaar dat ben ik wel met je eens
maar toch een beetje meer uitdaging zou fijn zijn
Det Som En Gang Var
  maandag 27 januari 2014 @ 15:23:17 #252
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_136008577
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef padlarf het volgende:

Misschien wel interessant voor mensen hier. De eerste aflevering vond ik iig goed.
Dank hiervoor, download staat aan.
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_136697934
quote:
14s.gif Op zondag 26 januari 2014 14:14 schreef padlarf het volgende:

Toffe serie idd, en allemaal bekende namen
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  zondag 16 februari 2014 @ 09:05:21 #254
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_136761832
Als je het schip wilt upgraden moet je genoeg geld hebben en grondstoffen .
Maar het is mij onduidelijk waar je aan grondstoffen komt ?
Ik heb iets gelezen op google dat je vijandelijke schepen moet overvallen en buit maken ?
Is dat de enige manier om aan grondstoffen te komen ?
Ik lees graag je antwoord .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_136772986
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:05 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb iets gelezen op google dat je vijandelijke schepen moet overvallen en buit maken ?
Je bent een piraat.... Dus de beste manier is om gewoon schepen te pirateren (of zoiets :P) Maar je kunt ook plantages overvallen.
  zondag 16 februari 2014 @ 19:18:21 #256
160961 Evi_90
pi_136783678
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:05 schreef abruzzese het volgende:
Wat Sweetpea zegt; je moet vijandelijke schepen enteren. Door door je verrekijker te turen kun je zien wat voor cargo en level het schip heeft. Als je ze entert en wint krijg je je alles, als je verlies krijg je niks. Als je het schip niet entert maar kapot schiet met kanonnen of ramt dan de helft. :)
Het is patat.
pi_136838154
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 19:18 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Wat Sweetpea zegt; je moet vijandelijke schepen enteren. Door door je verrekijker te turen kun je zien wat voor cargo en level het schip heeft. Als je ze entert en wint krijg je je alles, als je verlies krijg je niks. Als je het schip niet entert maar kapot schiet met kanonnen of ramt dan de helft. :)
Eigenlijk wordt dat ook gewoon helemaal uitgelegd in het spel..
  dinsdag 18 februari 2014 @ 20:12:09 #258
160961 Evi_90
pi_136865632
Klopt, maar er werd om gevraagd.
Het is patat.
  maandag 3 maart 2014 @ 09:20:02 #259
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_137337420
Na een tip uit dit forum afgelopen zaterdag begonnen met Black Sails. Ontzettend gave serie! Zeker om dit naast Black Flag te spelen. Veel overeenkomsten in namen van karakters maar ook in boten! Zo kwam in Black Sails de "Scarborough" voor welke ik vervolgens die middag aan mijn fleet had toegevoegd :P (Jammer van de stats maar moest hem gewoon hebben).
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
pi_137339075
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 09:20 schreef Pizzahut het volgende:
Na een tip uit dit forum afgelopen zaterdag begonnen met Black Sails. Ontzettend gave serie! Zeker om dit naast Black Flag te spelen. Veel overeenkomsten in namen van karakters maar ook in boten! Zo kwam in Black Sails de "Scarborough" voor welke ik vervolgens die middag aan mijn fleet had toegevoegd :P (Jammer van de stats maar moest hem gewoon hebben).
Haha , kijk ook black sails . :)
Leuke serie om te kijken.

Moet zeggen dat AC/BF toch wel één van m'n beste aankopen van de laatste jaren is op een console.
Speelt echt lekker weg , en zóóóó verslavend.

Vooral tof dat die wereld lekker open is , ben amper bezig met de verhaal lijn.
Ben bijna alleen maar schepen aan het overvallen en bezig met m'n vloot.
- Djehoetie / Jehuty -
  maandag 3 maart 2014 @ 12:04:09 #261
160961 Evi_90
pi_137341545
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 10:36 schreef Altron het volgende:

[..]

Vooral tof dat die wereld lekker open is , ben amper bezig met de verhaal lijn.

Dat vind ik het gave en fijne aan de AC games. Het varen vind ik wat minder boeiend maar dat je in de steden gewoon op elk dak kan klimmen en rennen... :9~
Het is patat.
  Moderator / Redactie FP maandag 3 maart 2014 @ 12:04:55 #262
Brabo Bastard
pi_137341571
Oh ja, deze moet ik ook nog uitspelen :@

Curse thee, Dark Souls!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_137344627
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 12:35 schreef Giertje het volgende:

[..]

mja het verhaal zit wel goed in elkaar dat ben ik wel met je eens
maar toch een beetje meer uitdaging zou fijn zijn
Dat is nog hetgeen wat me het meest stoort inderdaad. Ook ik vind het heerlijk om rond te varen en lekker van alles te ontdekken maar er zit letterlijk totaal geen uitdaging in de game. De missies zijn vrijwel allemaal oersimpel en vallen razendsnel in herhaling. En de zeldzame keren dát je doodgaat is dat eerder een kwestie van een simpele inschattingsfout dan de daadwerkelijke moeilijkheidsgraad.

Als ze voor de volgende AC eens regelen dat het spel wat moeilijker is ben ik iig dolgelukkig. Je bent een -Assassin-. Wat mij betreft wordt je veel meer afgestraft als je iets anders doet dan sneaky mensen omleggen. Nu kan je gewoon hele legers uitschakelen met één hand op je zak.
Conscience do cost.
  maandag 3 maart 2014 @ 14:03:07 #264
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_137344755
De keren dat ik faalde was vooral bij achtervolgins missies als ik net een millimeter teveel naar links/rechts liep en ik vastkleefde aan een tuinhekje :')
  † In Memoriam † maandag 3 maart 2014 @ 14:11:21 #265
187254 Giertje
lets all make believe
pi_137344988
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 13:58 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is nog hetgeen wat me het meest stoort inderdaad. Ook ik vind het heerlijk om rond te varen en lekker van alles te ontdekken maar er zit letterlijk totaal geen uitdaging in de game. De missies zijn vrijwel allemaal oersimpel en vallen razendsnel in herhaling. En de zeldzame keren dát je doodgaat is dat eerder een kwestie van een simpele inschattingsfout dan de daadwerkelijke moeilijkheidsgraad.

Als ze voor de volgende AC eens regelen dat het spel wat moeilijker is ben ik iig dolgelukkig. Je bent een -Assassin-. Wat mij betreft wordt je veel meer afgestraft als je iets anders doet dan sneaky mensen omleggen. Nu kan je gewoon hele legers uitschakelen met één hand op je zak.
precies dat als je nu een keer op je bek gaat kan je het zo weer hetzelfde doen ik heb liever dat de AI dan compleet ergens anders is en reageert veel meer uitdaging op die manier
Det Som En Gang Var
  maandag 3 maart 2014 @ 14:52:06 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_137346149
Leuke.game.maar weer ontzettend kunstmatig gerekt dat maakt het weer jammer.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 3 maart 2014 @ 19:10:47 #267
160961 Evi_90
pi_137354679
Ik vond het Assassin element nog het sterkst aanwezig in deel 1 en 2. Ik had het idee dat je missies daar ook mislukte als je niet sneaky bezig was.

Bij Black Flag mochten de steden van mij wel meer prioriteit hebben. :)
Het is patat.
pi_137356995
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:10 schreef Evi_90 het volgende:
Ik vond het Assassin element nog het sterkst aanwezig in deel 1 en 2. Ik had het idee dat je missies daar ook mislukte als je niet sneaky bezig was.

Bij Black Flag mochten de steden van mij wel meer prioriteit hebben. :)
Ligt eraan hoe je dat bedoeld. In die setting van Black Flag waren de steden natuurlijk totaal anders dan in AC1. Vindt juist dat de steden in Black Flag echt een piraten gevoel geven, en doet wat het moet doen op de juiste manier.
pi_137381653
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:03 schreef Ceased2Be het volgende:
De keren dat ik faalde was vooral bij achtervolgins missies als ik net een millimeter teveel naar links/rechts liep en ik vastkleefde aan een tuinhekje :')
Haha , ik heb dat vooral met het probleem dat m'n character ineens 3x per ongeluk tegen een gebouw op wil klimmen terwijl dat niet kan daar.

quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 19:57 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe je dat bedoeld. In die setting van Black Flag waren de steden natuurlijk totaal anders dan in AC1. Vindt juist dat de steden in Black Flag echt een piraten gevoel geven, en doet wat het moet doen op de juiste manier.
Vind de setting en de steden prima idd.
Maar ik vermaak me vooral lekker met piraatje spelen op zee.
De verhaallijn volg ik echt amper , af en toe effe... ''owja....effe verhaallijn volgen , kan ik m'n schip weer verder upgraden etc. '' :P

Heb er echt al veel uurtjes inzitten en volgens mij zit ik nog maar op 39% ofzo :')
- Djehoetie / Jehuty -
pi_137954169
Kan weer best interessant zijn ja :)
pi_137955240
Screenshots zien er nou niet echt ps4/xboxone/pc uit. Tenzij dit echt nog hele vroege screenshots zijn lijkt me dit eerder een ps vita game oid
pi_138389762
Assassin's Creed: Pirates is op dit moment ¤ 1,49 in de App Store.
Heb 'm toch maar ff gekocht en gespeeld. Toch best geinig gedaan.
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:23:21 #274
268260 Dr.Mikey
pi_138391592
Voor het eerst trouwens dat ik het eigen dorp helemaal achterwegen laat.
In drie was het al vaag en onduidelijk en dat is eigenlijk zo gebleven.
Jammer want in twee was het echt leuk om te doen.
R.I.P DTS.
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:16:16 #275
160961 Evi_90
pi_138393043
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor het eerst trouwens dat ik het eigen dorp helemaal achterwegen laat.
In drie was het al vaag en onduidelijk en dat is eigenlijk zo gebleven.
Jammer want in twee was het echt leuk om te doen.
Klopt, had ik ook last van. Mijn dorp heb ik amper een upgrade gegeven. Had toch steeds geld te kort. Schip was belangrijker. :)
Het is patat.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 1 april 2014 @ 16:20:30 #276
Brabo Bastard
pi_138401337
Vanavond maar eens uitspelen. Al komt het er toch niet van :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 1 april 2014 @ 16:31:10 #277
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_138401658
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 16:20 schreef El_Thijs het volgende:
Vanavond maar eens uitspelen. Al komt het er toch niet van :')
Dat dacht ik ook, maar opeens is 'ie afgelopen. Beetje jammer.
Flesje bier
pi_138505217
Is er een eenvoudige manier om een marker te plaatsen op een bepaalde coördinaat? (PC)
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:26:10 #279
268260 Dr.Mikey
pi_138505252
Ik heb ook moeite met deze dagen achter elkaar te spelen meestal speel ik een avondje in twee weken, Nee de kwaliteit en het plezier die Assassins creed 2 mij bracht dat ik hem binnen vierentwintig uur had uitgespeeld die zijn ze al een tijdje kwijt.
R.I.P DTS.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:44:26 #280
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_138505793
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb ook moeite met deze dagen achter elkaar te spelen meestal speel ik een avondje in twee weken, Nee de kwaliteit en het plezier die Assassins creed 2 mij bracht dat ik hem binnen vierentwintig uur had uitgespeeld die zijn ze al een tijdje kwijt.
Aan de top blijven is moeilijker dan aan de top komen. Geldt natuurlijk al helemaal voor iets dat herspeelbaar is en niet alleen een herinnering. ;) Ik neem het ze niet echt kwalijk wat dat betreft want het blijven leuke spellen. Was een ander verhaal geweest als ze de hele serie echt volledig aan het verneuken waren.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:46:05 #281
268260 Dr.Mikey
pi_138505841
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:44 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Aan de top blijven is moeilijker dan aan de top komen. Geldt natuurlijk al helemaal voor iets dat herspeelbaar is en niet alleen een herinnering. ;) Ik neem het ze niet echt kwalijk wat dat betreft want het blijven leuke spellen. Was een ander verhaal geweest als ze de hele serie echt volledig aan het verneuken waren.
Ze gaan nu richting het verneuken met een deel voor de ps3 en x360 en een ander deel voor de ps4 en de Xbox one, Tenminste dat was het laatste wat ik erover heb gelezen.
R.I.P DTS.
  vrijdag 4 april 2014 @ 14:51:12 #282
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_138506012
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ze gaan nu richting het verneuken met een deel voor de ps3 en x360 en een ander deel voor de ps4 en de Xbox one, Tenminste dat was het laatste wat ik erover heb gelezen.
Ben niet echt in de loop op dit moment, laatste wat ik erover hoorde was Parijs ten tijde van de revolutie en dat lijkt me een prima setting voor AC. Zou nog liever zien dat ze voortborduren met de schepen en iets meepakken van de Gouden eeuw met de Hollandse vletten, Spaanse Armada en eventueel de slag bij Medway maar dat is voor een Canadese developer natuurlijk niet zo interessant. Als Ubisoft zelf ook nog wat te zeggen heeft erover zou het nog wel kunnen want Nederland is voor Frankrijk natuurlijk wel een groter deel van de geschiedenis, zeker ook omdat ze toen ook een leger naar ons land hebben gestuurd.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:09:11 #283
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_138506490
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:51 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Ben niet echt in de loop op dit moment, laatste wat ik erover hoorde was Parijs ten tijde van de revolutie en dat lijkt me een prima setting voor AC. Zou nog liever zien dat ze voortborduren met de schepen en iets meepakken van de Gouden eeuw met de Hollandse vletten, Spaanse Armada en eventueel de slag bij Medway maar dat is voor een Canadese developer natuurlijk niet zo interessant. Als Ubisoft zelf ook nog wat te zeggen heeft erover zou het nog wel kunnen want Nederland is voor Frankrijk natuurlijk wel een groter deel van de geschiedenis, zeker ook omdat ze toen ook een leger naar ons land hebben gestuurd.
Assassin's creed: VOC
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 4 april 2014 @ 15:21:57 #284
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_138506823
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:09 schreef Grielen het volgende:

[..]

Assassin's creed: VOC
De VOC heeft er dan weer weinig mee te maken en is ook niet interessant omdat er relatief weinig politiek aan vast hangt. De VOC was letterlijk alleen maar een middel van de Republiek om het Oosten uit te melken.
pi_138507613
Ik blijf wachten op een AC in Azië. Japan, China er is van alles mogelijk.
  vrijdag 4 april 2014 @ 16:34:34 #286
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_138508882
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 april 2014 15:49 schreef Pheno het volgende:
Ik blijf wachten op een AC in Azië. Japan, China er is van alles mogelijk.
Japan lijkt me moeilijk. Al die Samoerai en Ninja daar zijn namelijk net zo goed als de assassins.
pi_138509349
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 april 2014 16:34 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Japan lijkt me moeilijk. Al die Samoerai en Ninja daar zijn namelijk net zo goed als de assassins.
Daarom, wordt het ook eens echt lastig :+
  vrijdag 4 april 2014 @ 19:28:22 #288
160961 Evi_90
pi_138514125
Boeiend, ik vind AC sowieso een gave serie. O+ Nu een deel in Parijs komt hoop ik dat ze dat gevoel van AC II kunnen terug brengen. Parijs heeft in ieder geval potentie...

Een deel voor PS3 en PS4 maakt me niet uit. PS4 heb ik nog niet, maar die gaat er toch wel een keer komen. Hij is toch nog niet leverbaar op het moment. En ja, er was ook alleen een deel voor de PS Vita en die komt uit eindelijk ook nog uit voor PS3 dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
Het is patat.
  † In Memoriam † vrijdag 4 april 2014 @ 21:24:27 #289
187254 Giertje
lets all make believe
pi_138519404
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 april 2014 19:28 schreef Evi_90 het volgende:
Boeiend, ik vind AC sowieso een gave serie. O+ Nu een deel in Parijs komt hoop ik dat ze dat gevoel van AC II kunnen terug brengen. Parijs heeft in ieder geval potentie...

Een deel voor PS3 en PS4 maakt me niet uit. PS4 heb ik nog niet, maar die gaat er toch wel een keer komen. Hij is toch nog niet leverbaar op het moment. En ja, er was ook alleen een deel voor de PS Vita en die komt uit eindelijk ook nog uit voor PS3 dus daar maak ik me niet zo'n zorgen over.
ik hoop dat ie wel voor de ps 3 komt ik wil nog geen ps4 halen maar ja als het niet anders kan zal ik wel moeten
Det Som En Gang Var
pi_138533024
Gister ook maar weer is verder gegaan na 2 maanden, maar Jezus wat is dat tailen van iemand kut zeg..
Verder was het wel weer leuk:) (Behalve dat m'n ps3 ineens uit het niks rare geluiden maakt tijdens het lezen van de cd zoals dit: )
PSN: Metal_Akilla
  zaterdag 5 april 2014 @ 22:07:12 #291
160961 Evi_90
pi_138552825
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 21:24 schreef Giertje het volgende:

[..]

ik hoop dat ie wel voor de ps 3 komt ik wil nog geen ps4 halen maar ja als het niet anders kan zal ik wel moeten
Same, maar wil 'm toch wel een keer hebben (AC én PS4). Maar het heeft geen haast... :)
Het is patat.
  † In Memoriam † zaterdag 5 april 2014 @ 23:02:04 #292
187254 Giertje
lets all make believe
pi_138555089
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 april 2014 22:07 schreef Evi_90 het volgende:

[..]

Same, maar wil 'm toch wel een keer hebben (AC én PS4). Maar het heeft geen haast... :)
mja same here ik wil ook erg graag beide
Det Som En Gang Var
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 april 2014 @ 23:09:47 #293
Brabo Bastard
pi_138555335
Echt, ik moet deze game ook weer meer liefde geven. Maar Dark Souls en Metal Gear Rising: Revengeance slokken tijd op :@
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 6 april 2014 @ 00:37:38 #294
268260 Dr.Mikey
pi_138558310
Black Sails is yrouwens toffe piratenserie erg herkenbaar.
R.I.P DTS.
  zondag 6 april 2014 @ 12:28:07 #295
160961 Evi_90
pi_138564764
'k Heb 'm al enige tijd geleden uitgespeeld en bijna alles gedaan wat er te doen valt. En geen zin om 'm nog een keer te spelen... :@
Het is patat.
pi_139004015
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 april 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
AC2, en Brotherhood waren natuurlijk zo goed qua alles eigenlijk dat dat vrijwel onmogelijk is om te overtreffen of te evenaren, maar desondanks blijven het fantastische games.
Ben nu in AC3 bezig (AC4 moet ik nog kopen) en ja, er is genoeg op aan te merken, maar ondanks de kritieken en minpunten blijft er nog steeds een geweldige game over waar ik met volle teugen van geniet.
Idem voor Revelations. Werd ook afgebrand door velen, maar ondanks de tekortkomingen bleef er nog steeds veel te genieten over.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 18 april 2014 @ 13:00:28 #297
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_139009112
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 09:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

AC2, en Brotherhood waren natuurlijk zo goed qua alles eigenlijk dat dat vrijwel onmogelijk is om te overtreffen of te evenaren, maar desondanks blijven het fantastische games.
Ben nu in AC3 bezig (AC4 moet ik nog kopen) en ja, er is genoeg op aan te merken, maar ondanks de kritieken en minpunten blijft er nog steeds een geweldige game over waar ik met volle teugen van geniet.
Idem voor Revelations. Werd ook afgebrand door velen, maar ondanks de tekortkomingen bleef er nog steeds veel te genieten over.
Het (einde van het )verhaal in Revelations is simpelweg briljant. _O_
pi_139013497
Ik zit nu op 21%, maar ik vind het allemaal wat minder ivm AC3. Vooral het zeilen, kapen e.d. valt wat tegen en wordt behoorlijk saai.

En inderdaad AC2 en Brotherhood valt niet te overtreffen.
  vrijdag 18 april 2014 @ 15:59:46 #299
268260 Dr.Mikey
pi_139014300
Het verplichte schat zoeken/duiken om je boot volledig te krijgen is voor mij de grote afknapper. Ik had liever gezien dat je door gewoon schepen te enteren en grondstoffen te verzamelen je dat kon halen.
Is een klein zeur ding ik weet het maar voor mij wel een puntje.
R.I.P DTS.
pi_139015412
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 april 2014 15:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het verplichte schat zoeken/duiken om je boot volledig te krijgen is voor mij de grote afknapper. Ik had liever gezien dat je door gewoon schepen te enteren en grondstoffen te verzamelen je dat kon halen.
Is een klein zeur ding ik weet het maar voor mij wel een puntje.
Ik heb dat nog nooit gedaan en kan dat nog niet doen, al zou ik het willen. Zover ben ik nog niet :P
Children of the night. What music they make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')