abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 13:46:47 #201
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135186917
Ik was het eerst niet eens met de haat op het duiken maar nu toch wel zeg. Wat een bagger. Welke gek heeft dat ooit verzonnen? Zou die persoon serieus denken dat mensen het leuk zouden vinden? :o

Dan weer een haai, dan weer een murene, dan weer een kwalletje, en last but not least een fucking zee egeltje. :') Als de haaien er niet in zaten dan was het al een stuk leuker, of dat ze jezelf kon verweren en ze voor eens en voor altijd op kon laten rotten.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Moderator / Redactie FP dinsdag 7 januari 2014 @ 13:50:01 #202
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_135187051
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:46 schreef Catkiller het volgende:
Ik was het eerst niet eens met de haat op het duiken maar nu toch wel zeg. Wat een bagger. Welke gek heeft dat ooit verzonnen? Zou die persoon serieus denken dat mensen het leuk zouden vinden? :o

Dan weer een haai, dan weer een murene, dan weer een kwalletje, en last but not least een fucking zee egeltje. :') Als de haaien er niet in zaten dan was het al een stuk leuker, of dat ze jezelf kon verweren en ze voor eens en voor altijd op kon laten rotten.
Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee in :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_135187650
Dat duiken had ik na de verplichte duik al gehad eigenlijk, die fragments / kistjes ga ik niet eens meer moeite voor doen
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:07:49 #204
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135187766
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:04 schreef Ceased2Be het volgende:
Dat duiken had ik na de verplichte duik al gehad eigenlijk, die fragments / kistjes ga ik niet eens meer moeite voor doen
Elite ontwerpen voor je schip?
[/quote]
pi_135187848
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:07 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Elite ontwerpen voor je schip?
Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duiken :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 7 januari 2014 @ 14:12:08 #206
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135187924
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die heb ik gekocht in de ubistore... die 2 euro had ik wel over voor het overslaan van het duiken :')
Oh. _O- Dat kan ook natuurlijk.
[/quote]
pi_135227284
Als ubisoft mensen vindt die willen betalen voor het overslaan van gamecontent die ze al hebben gekocht, hebben ze een goudmijn natuurlijk....

Btw, zijn er pc-spelers die nog social events vinden (chests en potvissen)?
  donderdag 9 januari 2014 @ 13:29:46 #208
418854 GTAnoob
Depressief, veel $ Verloren
pi_135270978
Dit spel is zo enorm groot. Je kunt echt op velen manieren afwisselen;

Main missie
Side activities (contracten, e.d.)
Op dieren jagen (op land)
Op vissen jagen (haaien e.d., is een andere ervaring dan bijv. apen schieten)
Craften
Je schip upgraden
De locaties verkennen
De legendary ships
De forten veroveren
Shipwrecks
Gewoon varen en plunderen
Schepen aan je vlot toevoegen, je vlot op missies sturen

:D :D

Ik denk niet dat je dit spel ooit 100% af kunt krijgen, dat is gewoon onmogelijk denk ik.
Tenzij je echt veel te veel tijd hebt en ook de missies die je maar 80% of 90% hebt volbracht over doet :P
Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
pi_135271151
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:29 schreef GTAnoob het volgende:
Dit spel is zo enorm groot. Je kunt echt op velen manieren afwisselen;

Main missie
Side activities (contracten, e.d.)
Op dieren jagen (op land)
Op vissen jagen (haaien e.d., is een andere ervaring dan bijv. apen schieten)
Craften
Je schip upgraden
De locaties verkennen
De legendary ships
De forten veroveren
Shipwrecks
Gewoon varen en plunderen
Schepen aan je vlot toevoegen, je vlot op missies sturen

:D :D

Ik denk niet dat je dit spel ooit 100% af kunt krijgen, dat is gewoon onmogelijk denk ik.
Tenzij je echt veel te veel tijd hebt en ook de missies die je maar 80% of 90% hebt volbracht over doet :P
Leuk toch, zoveel variatie? Al heb ik liever gehad dat je ook met andere schepen kunt varen, en dat de afstand tussen de eilanden wel klein is.
Children of the night. What music they make.
pi_135271343
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:39:40 #211
418854 GTAnoob
pi_135273712
Net alles in Kingston vrijgespeeld :P.
  donderdag 9 januari 2014 @ 14:39:56 #212
418854 GTAnoob
pi_135273720
Ik ga die scheepswrakken ook niet doen, extreem irritant...
pi_135273774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Wat heb ik toch een pest tering hekel aan die shipwrecks zeg.. Het is dat ze moeten voor elite dingen anders had ik ze nooit meer aangeraakt.
Ik heb in de ubistore voor 2 dollar de elite plans gekocht. probleem opgelost.
pi_135273818
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 13:39 schreef delano.888 het volgende:
Juist supertof joh!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_135273877
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:06 schreef AntiChrist7 het volgende:
Als ubisoft mensen vindt die willen betalen voor het overslaan van gamecontent die ze al hebben gekocht, hebben ze een goudmijn natuurlijk....

Btw, zijn er pc-spelers die nog social events vinden (chests en potvissen)?
Ik sla geen content over, ik sla irritante k*t-missies over die als pure filler zijn bedoeld.

Waarom zou ik heel die kaart over gaan varen voor de animus fragments? Ik heb dat in ACII gedaan, krijg je er een outfit voor terug.

Een outfit... voor de tig uur dat je achter die krengen aan aan het jagen bent geweest.
Effort <> reward.
pi_135274228
En nu krijg je er naast aniums ook nog ontwerpen voor terug. En variatie, want je moet eens duiken en problemen krijgen met lucht :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_135274310
quote:
12s.gif Op donderdag 9 januari 2014 14:53 schreef Pheno het volgende:
En nu krijg je er naast aniums ook nog ontwerpen voor terug. En variatie, want je moet eens duiken en problemen krijgen met lucht :P
uhuh :D

Vond die notes ook al zo'n deceptie; alle computers gehacked en alle post-its gevonden maar daar zie je eigenlijk ook niets extra's voor terug (maar daar kreeg je dan nog leuke achtergrond info mee).
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:14:25 #218
418854 GTAnoob
pi_135275080
Met welke 2 Euro pakket speel je die shipwrecks vrij?
pi_135275295
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:14 schreef GTAnoob het volgende:
Met welke 2 Euro pakket speel je die shipwrecks vrij?
Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:20:45 #220
418854 GTAnoob
pi_135275335
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Poe, kan het nu niet checken (zit op mijn werk). Op de 360 startte ik AC op, ging naar de ubistore rechts op het beginscherm en daar kon ik ergens een elite plan pack kopen.
Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.
pi_135275531
quote:
7s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:20 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

Moet ik Uplay hebben, of ''additional content''? Ik denk zelf additional content, maar kon het daar niet vinden. Kan geen contact mken met Uplay.
Additional content bij mijn weten.

Heb even de history teruggezocht, hij heet het 'AC4 Technologies Pack'
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:26:34 #222
418854 GTAnoob
pi_135275567
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:25 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Additional content bij mijn weten.

Heb even de history teruggezocht, hij heet het 'AC4 Technologies Pack'
Ok, die staat er idd wel bij, alleen er staat op PS3 neits bij over shipwreck unlock, enkel over het upgraden van je schip
pi_135275620
Het is ook niet het unlocken van die shipwrecks, je hebt dan gewoon alle Elite plans tot je beschikking (en dus geen reden meer om die shipwrecks te bezoeken of schatten te gaan jagen)
  donderdag 9 januari 2014 @ 15:31:18 #224
418854 GTAnoob
pi_135275756
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 15:28 schreef Ceased2Be het volgende:
Het is ook niet het unlocken van die shipwrecks, je hebt dan gewoon alle Elite plans tot je beschikking (en dus geen reden meer om die shipwrecks te bezoeken of schatten te gaan jagen)
Ah ok, ik dacht dat je daarmee automatisch alle schatkisten e.d. 'opent' en de inhoud ervan krijgt :P.
pi_135278741
Na "Batman: Arkham Origins" te hebben uitgespeeld heb ik "Freedom Cry" maar eens opgestart.

Ik zag dat er nog een DLC voor AC4:BF was. Iets met 3 te verkennen eilanden met nieuwe kostuums, wapens, schipuitbreidingen, etc. voor ¤ 6,99
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_135456547
M'n broertje heeft hem onverwachts ook gehaald. Net een uur of twee gespeeld, nu net de Jackdaw geclaimd en aangekomen bij dat pirateneiland. Tot nu toe best vermakelijk, alleen flink onduidelijk met die uitbreidingen die je kunt kopen, maken etc.
Flesje bier
pi_135460455
Freedom Cry heb ik ook uitgespeeld. Vond er weinig aan.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  maandag 13 januari 2014 @ 23:46:47 #228
405070 BookerDeWitt
The Lord judges, i act!
pi_135463724
Vind het verhaal beetje rap vlug in elkaar gezet, iemand die dit ook vind?
They can't stay livin' on a government's dime!
pi_135463817
Ow deze moest ik nog uitspelen ja :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 januari 2014 @ 00:39:35 #230
Brabo Bastard
pi_135465680
quote:
7s.gif Op maandag 13 januari 2014 23:48 schreef Geralt het volgende:
Ow deze moest ik nog uitspelen ja :)
Ik ook, maar nu ik net The Witcher heb uitgespeeld op PC ligt deel 2 naar me te lonken vanuit mijn kast :@
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_135468317
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 00:39 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik ook, maar nu ik net The Witcher heb uitgespeeld op PC ligt deel 2 naar me te lonken vanuit mijn kast :@
Ow die moet je zeker spelen! Absolute aanrader. :Y
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_135488527
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 13:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik vond ook wel dat je minstens een dolk mee kon nemen als je ging duiken. Gelukkig ben ik klaar met al dat duiken dus hoef niet meer de zee in :P
Je hebt van die mooie dolken aan je armen... En die neem je niet mee onder water waar haaien zitten???? Dat is een keuze die ik nooit zou kunnen begrijpen.

Die haaien verpesten het een beetje voor mij.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 14 januari 2014 @ 19:23:21 #233
Brabo Bastard
pi_135489449
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 06:16 schreef Geralt het volgende:

[..]

Ow die moet je zeker spelen! Absolute aanrader. :Y
Was er al aan begonnen, zit nu in Chapter 3 met Roche. Replay zal met Iorveth zijn :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 19:07 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Je hebt van die mooie dolken aan je armen... En die neem je niet mee onder water waar haaien zitten???? Dat is een keuze die ik nooit zou kunnen begrijpen.

Die haaien verpesten het een beetje voor mij.
Ja precies, er zijn er net wat teveel. Gelukkig is het geen groot gedeelte van het spel.
"Omae wa mou shindeiru."
  woensdag 15 januari 2014 @ 14:50:17 #234
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135520290
Die rode indicatoren dat ze je aan komen vallen irriteren mij meer dan een werkelijke aanval. Maar ik heb alle duiklocaties al gedaan ondertussen. :P
[/quote]
  woensdag 15 januari 2014 @ 19:39:24 #235
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_135532477
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 14:50 schreef Catkiller het volgende:
Die rode indicatoren dat ze je aan komen vallen irriteren mij meer dan een werkelijke aanval. Maar ik heb alle duiklocaties al gedaan ondertussen. :P
Wel bezocht zodat ik ze als fast travel locatie kan gebruiken maar alle schatkistjes afspeuren...neuh...
Het is patat.
pi_135578822
Ik ging vandaag dus spelen (PC) na een update en merkte verschil, het zag er ineens mooier uit, maar kon niet bedenken hoezo!

Nou, dit is dus geupdate:

Tof! Is dus wel merkbaar aangezien ik het zag voor dat ik het filmpje zag.
Het enige nadeel is nog meer verblindende rook! Dat vind ik al zo super irritant bij boot gevechten, en de console versies schijnen helemaal geen verblindende rook te hebben, best vaag eigenlijk.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:18:48 #237
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135582917
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 21:13 schreef delano.888 het volgende:
Het enige nadeel is nog meer verblindende rook! Dat vind ik al zo super irritant bij boot gevechten, en de console versies schijnen helemaal geen verblindende rook te hebben, best vaag eigenlijk.
Wow, dit heb je inderdaad niet op de PS3 en ik ben er blij om ook zeg. _O-
[/quote]
pi_135583218
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:18 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Wow, dit heb je inderdaad niet op de PS3 en ik ben er blij om ook zeg. _O-
Je kunt het gewoon uitzetten overigens, (zoals alle graphic opties op pc) maar ik vind het toffe van een PC juist zoveel mogelijk effecten te hebben enz. En de rook maakt het allemaal net wat uitdagender.
Zie hier hoe een battle er op de pc uit ziet:
Op de consoles lijkt het me juist wat leeg zonder al die rook, ik vind het wel wat hebben.
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:26:49 #239
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135583414
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:23 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je kunt het gewoon uitzetten overigens, (zoals alle graphic opties op pc) maar ik vind het toffe van een PC juist zoveel mogelijk effecten te hebben enz. En de rook maakt het allemaal net wat uitdagender.
Zie hier hoe een battle er op de pc uit ziet:
Op de consoles lijkt het me juist wat leeg zonder al die rook, ik vind het wel wat hebben.
Dat filmpje ziet er wel beter uit qua hoe het werkt, in die vorige leek het meer hoe het werkt qua belemmering van je gezichtsveld. :D

AC speel ik liever op de bank zittend, dan maar zonder rook. :P
[/quote]
pi_135583630
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:26 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Dat filmpje ziet er wel beter uit qua hoe het werkt, in die vorige leek het meer hoe het werkt qua belemmering van je gezichtsveld. :D

AC speel ik liever op de bank zittend, dan maar zonder rook. :P
Sorry maar ook daar heb ik een weerwoord voor :P

Ik heb mijn PC via hdmi aangesloten op mijn 52" tv en daarnaast heb ik een 360 controller, en game dus in de woonkamer op de bank :P
  donderdag 16 januari 2014 @ 22:38:06 #241
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_135584074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2014 22:30 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Sorry maar ook daar heb ik een weerwoord voor :P

Ik heb mijn PC via hdmi aangesloten op mijn 52" tv en daarnaast heb ik een 360 controller, en game dus in de woonkamer op de bank :P
Ik ben zelfs daar nog te lui voor. :6
[/quote]
  vrijdag 17 januari 2014 @ 22:00:44 #242
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_135622037
Weet iemand of Ubisoft fysieke objecten vervangt? Ik heb namelijk een Edward Kenway statue waarbij het Assassin's embleem op de Jackdaw flag dubbel geprint is. Ziet er niet uit zo.

Eerlijk gezegd verwacht ik niet veel van hun support. Ze zijn in het verleden niet erg behulpzaam geweest met het uitzoeken van een DLC code die niet werkte.

[ Bericht 0% gewijzigd door MhZero op 18-01-2014 05:02:21 ]
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  maandag 20 januari 2014 @ 20:43:47 #243
194233 Friday12
Originele kloon
pi_135735195
Zo net eindelijk de storyline uitgespeeld :D
  dinsdag 21 januari 2014 @ 14:50:46 #244
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_135759706
Ik net verloren van een Man 'O War van level 60. Rage quit... -O-
Het is patat.
pi_135759798
Ben tamelijk ver gekomen maar op een gegeven moment kwam die typische AC-eentonigheid toch wel weer net wat te hard terug. Volg dit, dood dat. En dat hele gedoe buiten de piraten-wereld kan me echt bar-weinig interesseren eigenlijk. Zelfs de toffe zeebattles vallen op een gegeven moment wel erg in herhaling.

Nu even een pauze ingelast en dan ga ik over een tijdje het spel uitspelen denk ik.
Conscience do cost.
pi_135760212
Die zoek en volg missies zijn inderdaad echt :') Ze komen ook gewoon belachelijk vaak voor dit deel.
  zondag 26 januari 2014 @ 14:14:05 #247
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_135960424
Black Sails (TV Series 2014– ) - IMDb

Misschien wel interessant voor mensen hier. De eerste aflevering vond ik iig goed.
Ok stelletje hokboeren
pi_135998991
Wss niet veel succes, maar toch nog eens proberen: zijn er nog mensen die MP spelen op pc? Ze hebben wolfpack gefixt en de matchmaking beter gemaakt wanneer je in groups zoekt. Altijd deathmatch of wanted begint te vervelen soms.
  † In Memoriam † maandag 27 januari 2014 @ 11:53:07 #249
187254 Giertje
lets all make believe
pi_136000608
heb em gespeeld op mijn ps 3
dit deel ik vond de zijmissies leuker om te doen dan het hoofdverhaal lijn
en de AI vond ik ook niet zo super sterk maar al met al heb ik me er wel mee vermaakt
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_136000995
Ach, de AI is nooit super geweest. 16 man om je heen die netjes op hun beurt wachten om je aan te vallen waarna je netjes block + pareer doet.
Rinse & repeat.

AC speel ik voor het verhaal niet omdat ik een uitdaging zoek :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')