quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.weg met die bullshit video's ga maar jointjes rollen ofzo val me niet lastig
quote:
HAHAHAHA peasant.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
The boys always spending all their money on me
zijn er al loempia's gevouwen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
Ik sterf liever als gierige jood dan dat ik duitsers geld geefquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
neeman NSBquote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik sterf liever als gierige jood dan dat ik duitsers geld geef
Kraken die handel!quote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef Amarantha het volgende:
Fack. Net een ambulance auto en wagen bij mijn buurman. Nu zijn ze weg en het is donker daar in huis. Hmpf
Alleen nog ruiken aan dr gelukskoekje.quote:
Waar wacht je nog op? Ik zou er meteen intrekken.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
[..]
Waar wacht je nog op? Ik zou er meteen intrekken.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Viro op 04-12-2013 21:28:52 ]
Hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 20:26 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik draai er gelijk 2, scheelt weer voor straks
Ach en ik van de GHB, tis maar net waar je ze mee in bed krijgt.quote:
GHB is handig maar laat bewijs achter, KGB nietquote:Op woensdag 4 december 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach en ik van de GHB, tis maar net waar je ze mee in bed krijgt.
??quote:Op woensdag 4 december 2013 20:38 schreef Viro het volgende:
[..]
Word overspoeld met dm's vol met bedreigingen
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Mag niet meer in de buurt komen van katholieke jongetjes van het zangkoor
Ahquote:Op woensdag 4 december 2013 20:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Moet mijn lusten nu botvieren op een ander doelgroep
Ja is heel ergquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Viro op 04-12-2013 21:29:26 ]
BREAKING: Fok!user blijkt pokertafel te zijn, meer om 20.00 uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef Snowbells het volgende:
Ach ban of geen ban, ik moet het delen. Het is te hilarisch om niet te delenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Staat een ban op he.
Hij vraagt of ik single ben
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben echt een mongool
Zeg in plaats van 'dat gaat de mist in', 'de mist uit'. 'Onder 2 ogen spreken'
Incompetent in plaats van incontinent.![]()
Check your privilege!quote:Op woensdag 4 december 2013 21:38 schreef Trollscience het volgende:
rape culture!!!!! cis-gender white men!!!!
Sorryquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Check your privilege!
[ afbeelding ]
welkequote:
Die tweede pic doet me denken aan dit mangquote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Skaffa braders
Hahaha! Epischquote:Op woensdag 4 december 2013 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die tweede pic doet me denken aan dit mang
Ik heb je gemistquote:
haha wat is wa nou weer?? hoeist voor de rest met de stonede mensen onder ons....quote:Op woensdag 4 december 2013 21:55 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb je gemisten een half uur lang niets op wa dat kan niet langer he
(((
whatsapp togquote:Op woensdag 4 december 2013 21:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
haha wat is wa nou weer?? hoeist voor de rest met de stonede mensen onder ons....
lekker burgelijkquote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jaaaa klopt,en toen even in bad geweest,wat gegeten en een tjoepie gedraaid..
Ach ja moet ook gebeuren, lekker genieten van je vakantiequote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
jaaaa klopt,en toen even in bad geweest,wat gegeten en een tjoepie gedraaid..
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Moet ik je helaash terleurstellen maar ik heb al maanden geen whatsapp meer.Pinokkio hahaha
Lekker burgelijk is SEXYquote:
Ik geniet ondanks alles wel van mijn vakantie ja haaha.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Ach ja moet ook gebeuren, lekker genieten van je vakantie
Aaaahh moet gelijk aan Marco Borstato denkenquote:
Oh echt waar?quote:
En zo hoort het.quote:[..]
Ik geniet ondanks alles wel van mijn vakantie ja haaha.
okquote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef wietparkiet het volgende:
ik wil geen kids fl ga weg ik ga slapen
Gewoon doen. Dat is echt de beste tip die ik je kan geven: proberen, proberen en nog eens proberenquote:
Klopt ,Ik ben lang leve de ZEN hequote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh echt waar?Dan doe ik iets verkeerd
[..]
En zo hoort het.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Klopt ,Ik ben lang leve de ZEN he
Zuipen Eten Neuken?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Klopt ,Ik ben lang leve de ZEN he
wejooooooooo nergens zen op het momentquote:
haha nah fawaka dangquote:
dat zijn jullie toch.Mijn matties en mattielientjesquote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef FL_Freak het volgende:
channie heb je eigenlijk wel vrienden
Boeng, fafi?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
wejooooooooo nergens zen op het moment
[..]
haha nah fawaka dang
Whehe ooit bij de KFC gehad waar ik nog een plaat met vreten voor me had staan. Was er meteen klaar mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:26 schreef aadspagaat het volgende:
gvd he, dit geloof je toch niet
er is nu net 1/4 van me kies afgebroken tijdens het eten van een broodje pindakaas met stukjes![]()
![]()
Toen ging een neger er zeker snel mee vandoor?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe ooit bij de KFC gehad waar ik nog een plaat met vreten voor me had staan. Was er meteen klaar mee.
hahaquote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe ooit bij de KFC gehad waar ik nog een plaat met vreten voor me had staan. Was er meteen klaar mee.
Kies was spoorloos dus die zal ik wel ingeslikt hebben. Het eten heb ik meegenomen en aan mijn vriendin gegeven.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Toen ging een neger er zeker snel mee vandoor?
Deed bij mij ook geen pijn verder. Was misschien verstandig om niet tot na het weekend te wachten met een tandarts bezoek maar voor de rest ook geen last van gehad behalve verminderde eetlust en een gat in m'n bek.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:28 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
haha
het doet (nog) geen pijn gelukkig, maar het voelt wel de hele tijd vreemd aan me tong
Je UI deed me denken aan een ouwe Viro.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je UI deed me denken aan een ouwe Viro.
Omdat je niet meer traint sufferd. Je verliest spiermassa.quote:
dikke care. mijn doel nu is conditie.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat je niet meer traint sufferd. Je verliest spiermassa.
Ik wens je succes,quote:Op woensdag 4 december 2013 22:39 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dikke care. mijn doel nu is conditie.
dankje ik weet toch wel dat ik krachttraining nooit ga volhouden dus waarom mezelf voor de gek houdenquote:
Je kan ook veel beter wat nuttigs gaan doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dankje ik weet toch wel dat ik krachttraining nooit ga volhouden dus waarom mezelf voor de gek houden
met die instelling kom je er welquote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dankje ik weet toch wel dat ik krachttraining nooit ga volhouden dus waarom mezelf voor de gek houden
laat me raden, smoken?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je kan ook veel beter wat nuttigs gaan doen.
Wauw... Was zeker een hele zware steen.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:44 schreef Snowbells het volgende:
In plaats van Stephen Seagal, Stephen Sieg Heil![]()
whaoahaoahaoa
Zou zomaar een optie kunnen zijn.quote:
neequote:
Zou speciaal een hond kopen zodat ik die eraf kon trekken en ook daadwerkelijk kon zeggen dat ik mijn hond er nog af zou trekken.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou speciaal een hond kopen zodat ik die af kon trekken en ook daadwerkelijk kon zeggen dat ik mijn hond af zou trekken.
Redrocket, redrocket boyquote:
Beetje rustig he!quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
braddie ga weg jij bent geen stoner :s
Ik zit hier vaak zat met vrienden die allemaal zitten te blowen, dus ik zal zelf ook wel flink meeblowenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn olifantitis verhult de echte stoner achter Braddie.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef FL_Freak het volgende:
brads niet zo happen mi mangquote:Op woensdag 4 december 2013 22:53 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik zit hier vaak zat met vrienden die allemaal zitten te blowen, dus ik zal zelf ook wel flink meeblowen
Enne, boeiendIk kan er wel over meelullen.
ben jij echt uit 83quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Channie83 het volgende:
love aan choco toffee caramel.....dat smelt zo zacht op je tong
Hartstikke relaxedquote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Braddie mag hier net zo goed hangen.....
Wie gaat 'm ophangen dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik heb jou niks gevraagdquote:Op woensdag 4 december 2013 22:55 schreef Braddie het volgende:
[..]
Stiekem is ze de laatste overlevende van de Titanic. Geboren in 1889
Grappigquote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg "Typisch" dat je dit zegt.
zo zie je er niet uitquote:
goeiequote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is wel weer erg "Typisch" dat je dit zegt.
Ja toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo zie je er niet uit
ik weet niet of dit een compliment is of een belediging, dat mag je zelf bepalen vandaag
[..]
goeie
Dit, de non-stoners nemen het over.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie in Stoners? Dafuq gebeurt er met FOK! als ik weg ben.
rocknijntjequote:Op woensdag 4 december 2013 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
Braddie in Stoners? Dafuq gebeurt er met FOK! als ik weg ben.
Dit. Onnodig gebash slaat nergens op.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik vat dat natuuuuurlijk als compliment op! wat denkte gai danquote:Op woensdag 4 december 2013 22:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo zie je er niet uit
ik weet niet of dit een compliment is of een belediging, dat mag je zelf bepalen vandaag
[..]
goeie
Kut Brabander.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef FL_Freak het volgende:
oke nu roald dat zegt mag braddie zeker blijven.
doe normaal manquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik vat dat natuuuuurlijk als compliment op! wat denkte gai dan
Ik rook geen wiet, maar ik vind de sfeer hier vele male chiller dan bij bv de andere takken van ONZ of KLB, dus vandaarquote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Trollscience het volgende:
rookt braddie wiet?is dit zo'n rare sluimerdroom met visuele gedachten
Geen idee wat Chai ervan denkt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ik vat dat natuuuuurlijk als compliment op! wat denkte gai dan
Mijn ogenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAAAAA GODVERDOMME![]()
Check dit nou danIk ga helemaal stuk hier
![]()
Van de Facebook van Gothic Cynthia (die nu overigens weer gewoon Cynthia van de Zande is, die familie is van iemand die ik ken)
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
okequote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
![]()
Van de Facebook van Gothic Cynthia (die nu overigens weer gewoon Cynthia van de Zande is, die familie is van iemand die ik ken)
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
Ghehe, prachtig jaquote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
bwehehehequote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
Het blijft ook echt een kk goor mens hequote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Moira. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Prachtig![]()
Hahaha wel typischquote:Op woensdag 4 december 2013 23:04 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ghehe, prachtig jaIk heb met Cynthia zitten praten via FB chat en ze is helemaal overtuigd van god, heeft ook al haar doodskop dingen en Cybergothic spullen verkocht, ze is helemaal "Bekeerd" zegt ze.
En die opmerking van een van die mensen in die comments vind ik wel pakkend eigenlijk.
Dat al het herontdekken niet komt door god maar door Cynthia haar eigen wilskracht.
Het mooiste wat je op een paard kan zetten na Anky.quote:
Oww foto ervan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het mooiste wat je op een paard kan zetten na Anky.
ben heul geen christus fapperquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha wel typisch
Een oude basisschoolvriendin van me is op de middelbare school zwaar gothic geworden, en nu ook helemaal van God en Jezus en de Heer
Hahaha, prachtig!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha wel typisch
Een oude basisschoolvriendin van me is op de middelbare school zwaar gothic geworden, en nu ook helemaal van God en Jezus en de Heer
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zal Gothic Cynthia anders best een keer hard willen neuken hoor.
Ik haat je en hou van je tegelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
grafzin in frikadel ineens
die heerlijke kerriesmaak, gemengd met uien en een subtiele pittigheid
Nee.klb misschien wel.quote:
Vanavond nog gegeten, voor het eerst in maanden weer eens patat, meteen maar een frikandel speciaal erbij gehaaldquote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
grafzin in frikadel ineens
die heerlijke kerriesmaak, gemengd met uien en een subtiele pittigheid
Dat niet lekker vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Channie83 het volgende:
gadverr dat je dat kan eten zeg!
Kan je net zo goed kattenvoer uit blik eten....
Geen idee maar ik ga een dikke snaak draaien en mezelf op niveau brengen.quote:
Als je uit je space wilt, moet je een foto van Gothic Cynthia opzoeken inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee.klb misschien wel.
Ik hoop dat ze hier op lijkt.
[ afbeelding ]
Het ging dan ook niet over Cynthia.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je uit je space wilt, moet je een foto van Gothic Cynthia opzoeken inderdaadDaar lijkt ze echt in de verste verte niet op (Al stond ze 2 km ver)
Dat zeggen de meeste.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat je en hou van je tegelijk.
Nee, dat kan niet. Kattevoer uit blik smaakt heel anders dan droog kattevoer en ik ben van mening dat die laatste het dichtst bij een frikandel in de buurt komt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Channie83 het volgende:
gadverr dat je dat kan eten zeg!
Kan je net zo goed kattenvoer uit blik eten....
Vroeger hadden we nog een mooie OP....quote:
Neee joh,en mensen gaan er altijd zo vies goor van boeren man.zuur ranzige luchtquote:
iechh nee man nasty gewoon..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Kattevoer uit blik smaakt heel anders dan droog kattevoer en ik ben van mening dat die laatste het dichtst bij een frikandel in de buurt komt.
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.quote:
Melk bij een Frikandel? Jij kauwt zeker ook eerst je koffiebonen fijn voordat je koffie zet?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.
Is dat serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
LH je kwam op mn tr af vanwege tinychatlinkje
Dankjewel!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een mooie OP....
ONZ / [ONZ STONERS!] #149 - Monoisgeil6.gif
Check maar ff, staan allemaal tuts in
Het ging over kattevoer toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Melk bij een Frikandel? Jij kauwt zeker ook eerst je koffiebonen fijn voordat je koffie zet?
porosënokquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.
hahahahahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het ging over kattevoer toch?
Melk bij de frikandel, gekke rusky![]()
Je doet zeker ook augurk in je soep?
Diezelfde vraag kun je aan heel veel andere mensen ook stellen en als we daar niet moeilijk over mogen doen vind ik dat we hier ook niet moeilijk over moeten doen en mag Braddie hier net zo hard meeposten als al die anderen die dat ook doen.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kun je aan heel veel andere mensen ook stellen en als we daar niet moeilijk over mogen doen vind ik dat we hier ook niet moeilijk over moeten doen en mag Braddie hier net zo hard meeposten als al die anderen die dat ook doen.
Ik hoop dat je lang haar hebt? Want aan mijn haar kan je mij niet slepen helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
Maakt niet uit Braddie, tegen mij doen ze ook altijd vervelend.![]()
We slepen elkaar er wel doorheen!
hi5!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kun je aan heel veel andere mensen ook stellen en als we daar niet moeilijk over mogen doen vind ik dat we hier ook niet moeilijk over moeten doen en mag Braddie hier net zo hard meeposten als al die anderen die dat ook doen.
Vertel dat meneer agent ook eens als ze weer eens denken dat een groep stoners ruzie heeft lopen maken.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik hier ben is simpel:
Sfeertje is top, want er zijn allemaal relaxte en chille mensen en er word niet op elkaar gezeken om elk kleine wissewasje.
(Vind dit op MUZ na de tofste plek van Fok! dusja)
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lang haar hebt? Want aan mijn haar kan je mij niet slepen helaas.
Sowiesoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vertel dat meneer agent ook eens als ze weer eens denken dat een groep stoners ruzie heeft lopen maken.![]()
Stoners zijn altijd chill.
Probeer nog eens?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
Waarom zijn trouwens ook de bakjes waar jullie de skunk in doen?
Omdat ehh, als ze rechtstaan, ze omvallen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
Maar we trekken ze aan met onze chille levensstijl. Kijk hoeveel niet stoners hier hangen in tegenstelling tot stoners.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
SowiesoGezeik in stoners is er alleen maar als er mensen nuchter zijn
Ik ben nuchter..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
SowiesoGezeik in stoners is er alleen maar als er mensen nuchter zijn
Ik heb mijn best echt gedaan maar sorry, ik snap je zin niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
In de op die moira posten zag je dat er skunk werd gedaan in een rood bakje waar voor is dat??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Probeer nog eens?
Ik snap er weinig van.
True, daarom moet je soms ook de rust en stilte opzoeken met je stonede zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar we trekken ze aan met onze chille levensstijl. Kijk hoeveel niet stoners hier hangen in tegenstelling tot stoners.
Ik ken er zelfs 1 die niks van stoners moet weten en hier post
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
gaat moeilijk als niet blower/drinker
quote:
Dat is gewoon een cruncher/grinder om je wiet in te vermalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef klawie het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2e3qtkp&s=6 dit bedoel ik
Dat is een grinder, om de boel mee fijn te malen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef klawie het volgende:
I feel ya sistahquote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, daarom moet je soms ook de rust en stilte opzoeken met je stonede zelf
Oke nu begrijp ik hemquote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een cruncher/grinder om je wiet in te vermalen.
Ze zijn er wel met opvangbakje voor je thc en dat bewaar je weer voor skere stonertijden.
Haha np. Hoe gaat het met je draaiskills?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke nu begrijp ik hem
Dat waren weer mij moeilijke vragen
Mijn grinder bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef klawie het volgende:
Skere stonertijd is aangebrokenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een cruncher/grinder om je wiet in te vermalen.
Ze zijn er wel met opvangbakje voor je thc en dat bewaar je weer voor skere stonertijden.
Gister docu's gezien over quantum mechanica en determinisme enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
I feel ya sistah![]()
Gewoon weer wegfilosoferen bij diepe gedachtes.
Een nieuwe (beginnende) stoner, merk ik?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke nu begrijp ik hem
Dat waren weer mij moeilijke vragen
Ik doe voorlopig niet meequote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Geen idee maar ik ga een dikke snaak draaien en mezelf op niveau brengen.
Ik ook nietquote:
quote:
Ah ik ben gelukkig voorzien momenteel. Hier was de shop zondagavond ook gesloten omdat het personeel zonodig feest moest hebben. Dus meteen maar wat extra ingeslagen zodat ze mij dat niet weer flikken.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Skere stonertijd is aangebrokenHad nog maar klein beetje wiet (net te weinig voor een goede lekkere joint) en de shops waren na 21:00 dicht terwijl ik tot 21:00 moest werken
![]()
Alleen mijn grinder met opvangbakje ligt nog met monozo veel thc zou daar in hebben gezeten
Mja kan hij van genieten dan als hij overmorgen vrij heeft
En kan ik morgen op m'n vrije dag de deur uit om wiet te halen omdat die shops gvd al dicht zaten
Ik weet het, ik was gisteren hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gister docu's gezien over quantum mechanica en determinisme enzo
Is het voor een stoner nog wel te behappen dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:40 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb info waar je als fok!ker/ster niet blij van wordt![]()
![]()
ONZ / [ONZ-SC #40] Dit smaakt naar gravel!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ik doe voorlopig niet mee
[..]
Ik ook niet
[..]
omg vertel het mijquote:Op woensdag 4 december 2013 23:40 schreef Ishimaru het volgende:
Ik heb info waar je als fok!ker/ster niet blij van wordt![]()
![]()
Ligt eraanquote:Op woensdag 4 december 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is het voor een stoner nog wel te behappen dan?
oh, ik ben me blijkbaar van weinig bewust als ik stoned benquote:Op woensdag 4 december 2013 23:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah ik ben gelukkig voorzien momenteel. Hier was de shop zondagavond ook gesloten omdat het personeel zonodig feest moest hebben. Dus meteen maar wat extra ingeslagen zodat ze mij dat niet weer flikken.
[..]
Ik weet het, ik was gisteren hier.
FOR MOTHER RUSSIAquote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef Channie83 het volgende:
Ik ga even een half uurtje skypen met mijn nicht uit Roesland
0.0 zaterdag met 5 vrienden wouden we een coffeshop in iedereen wers geweigerd omdat we tejong waren alleen ik mocht erin terwel ik de jongste benquote:Op woensdag 4 december 2013 23:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Haha np. Hoe gaat het met je draaiskills?
Ik had je zelfs nog een DM gedaan vanmiddag maar die is blijkbaar ook gestorven onderweg.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
oh, ik ben me blijkbaar van weinig bewust als ik stoned ben
Schijnt dat er naaktfoto's zijn van de user waarvan ik de DM openbaar heb gemaaktquote:
Dankje had het idd al gemerktquote:Op woensdag 4 december 2013 23:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een nieuwe (beginnende) stoner, merk ik?
Welkom welkom, voor advies en vragen ben je hier aan het goede adres
Hoooooly shitfuck.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Schijnt dat er naaktfoto's zijn van de user waarvan ik de DM openbaar heb gemaaktAls je ze wilt zien moet je Channie dm'en.
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef klawie het volgende:
[..]
0.0 zaterdag met 5 vrienden wouden we een coffeshop in iedereen wers geweigerd omdat we tejong waren alleen ik mocht erin terwel ik de jongste ben
Daarna iemand op een hoekje aangesproken en die heeft gedraaid voor ons 😳
Gewoon een voordeelzakje halen en een dagje voor gaan zitten. Ik ken mensen die kokertjes om een pen heen draaiden of prutsen met van alles en nogwat om een joint te krijgen. Beste is om er lekker rustig voor te gaan zitten en precies uitvogelen wat je nu verkeerd doet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:43 schreef klawie het volgende:
[..]
0.0 zaterdag met 5 vrienden wouden we een coffeshop in iedereen wers geweigerd omdat we tejong waren alleen ik mocht erin terwel ik de jongste ben
Daarna iemand op een hoekje aangesproken en die heeft gedraaid voor ons 😳
19quote:Op woensdag 4 december 2013 23:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dan?
Hehe ik rookte eerst ook alleen maar van joints die anderen gedraaid hadden. Ben pas zelf gaan draaien toen ik voor het eerst m'n eigen zakje had (was 15) maar daarna sowieso een hele tijd bijna nooit meer geblowed. Toen ben ik het rond m'n 18e weer gaan doen en vond ik voorgedraaide te duur worden, dus ben ik maar zelf gaan draaien.
Tijdenlang van die lelijke misvormde jointjes gedraaid, tot ik een frequent blower (elke dag) was en ik het automatisch steeds beter kon
Dus dat ik nu relatief goed kan draaien is eigenlijk helemaal niet goed
ik had voor 11 euro hash en volgens mij hebben we nog meer als de helft lolquote:Op woensdag 4 december 2013 23:48 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gewoon een voordeelzakje halen en een dagje voor gaan zitten. Ik ken mensen die kokertjes om een pen heen draaiden of prutsen met van alles en nogwat om een joint te krijgen. Beste is om er lekker rustig voor te gaan zitten en precies uitvogelen wat je nu verkeerd doet.
Geduld en een dikke joint is alles wat je nodig hebt.
"Iedereen was geweigerd omdat we te jong waren alleen ik mocht erin terwijl ik juist de jongste ben"?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:49 schreef klawie het volgende:
[..]
19
Ik heb eerste keer 2 weken terug een trekje gedaan werd ik kots misselijk maar nu wordt ik er relax van
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zat al gvd die UI ik herken die
Hahaha nee ben echt 19 maar je moest om de een of andere reden 21 zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 23:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
"Iedereen was geweigerd omdat we te jong waren alleen ik mocht erin terwijl ik juist de jongste ben"?
Dan ben je toch geen 19 schat
Maakt hier niet uit hoor, genoeg 'te' jonge blowers hier
Het duurde hier ook even.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zat al gvd die UI ik herken die
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |