Als je uit je space wilt, moet je een foto van Gothic Cynthia opzoeken inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee.klb misschien wel.
Ik hoop dat ze hier op lijkt.
[ afbeelding ]
Het ging dan ook niet over Cynthia.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je uit je space wilt, moet je een foto van Gothic Cynthia opzoeken inderdaadDaar lijkt ze echt in de verste verte niet op (Al stond ze 2 km ver)
Dat zeggen de meeste.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat je en hou van je tegelijk.
Nee, dat kan niet. Kattevoer uit blik smaakt heel anders dan droog kattevoer en ik ben van mening dat die laatste het dichtst bij een frikandel in de buurt komt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Channie83 het volgende:
gadverr dat je dat kan eten zeg!
Kan je net zo goed kattenvoer uit blik eten....
Vroeger hadden we nog een mooie OP....quote:
Neee joh,en mensen gaan er altijd zo vies goor van boeren man.zuur ranzige luchtquote:
iechh nee man nasty gewoon..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Kattevoer uit blik smaakt heel anders dan droog kattevoer en ik ben van mening dat die laatste het dichtst bij een frikandel in de buurt komt.
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.quote:
Melk bij een Frikandel? Jij kauwt zeker ook eerst je koffiebonen fijn voordat je koffie zet?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.
Is dat serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
LH je kwam op mn tr af vanwege tinychatlinkje
Dankjewel!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een mooie OP....
ONZ / [ONZ STONERS!] #149 - Monoisgeil6.gif
Check maar ff, staan allemaal tuts in
Het ging over kattevoer toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:18 schreef Braddie het volgende:
[..]
Melk bij een Frikandel? Jij kauwt zeker ook eerst je koffiebonen fijn voordat je koffie zet?
porosėnokquote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.
hahahahahahaquote:Op woensdag 4 december 2013 23:21 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het ging over kattevoer toch?
Melk bij de frikandel, gekke rusky![]()
Je doet zeker ook augurk in je soep?
Diezelfde vraag kun je aan heel veel andere mensen ook stellen en als we daar niet moeilijk over mogen doen vind ik dat we hier ook niet moeilijk over moeten doen en mag Braddie hier net zo hard meeposten als al die anderen die dat ook doen.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kun je aan heel veel andere mensen ook stellen en als we daar niet moeilijk over mogen doen vind ik dat we hier ook niet moeilijk over moeten doen en mag Braddie hier net zo hard meeposten als al die anderen die dat ook doen.
Ik hoop dat je lang haar hebt? Want aan mijn haar kan je mij niet slepen helaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Typisch het volgende:
Maakt niet uit Braddie, tegen mij doen ze ook altijd vervelend.![]()
We slepen elkaar er wel doorheen!
hi5!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Diezelfde vraag kun je aan heel veel andere mensen ook stellen en als we daar niet moeilijk over mogen doen vind ik dat we hier ook niet moeilijk over moeten doen en mag Braddie hier net zo hard meeposten als al die anderen die dat ook doen.
Vertel dat meneer agent ook eens als ze weer eens denken dat een groep stoners ruzie heeft lopen maken.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:23 schreef Braddie het volgende:
De reden dat ik hier ben is simpel:
Sfeertje is top, want er zijn allemaal relaxte en chille mensen en er word niet op elkaar gezeken om elk kleine wissewasje.
(Vind dit op MUZ na de tofste plek van Fok! dusja)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |