Oww foto ervan?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het mooiste wat je op een paard kan zetten na Anky.
ben heul geen christus fapperquote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha wel typisch
Een oude basisschoolvriendin van me is op de middelbare school zwaar gothic geworden, en nu ook helemaal van God en Jezus en de Heer
Hahaha, prachtig!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hahaha wel typisch
Een oude basisschoolvriendin van me is op de middelbare school zwaar gothic geworden, en nu ook helemaal van God en Jezus en de Heer
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Ro-ald het volgende:
Ik zal Gothic Cynthia anders best een keer hard willen neuken hoor.
Ik haat je en hou van je tegelijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
grafzin in frikadel ineens
die heerlijke kerriesmaak, gemengd met uien en een subtiele pittigheid
Nee.klb misschien wel.quote:
Vanavond nog gegeten, voor het eerst in maanden weer eens patat, meteen maar een frikandel speciaal erbij gehaaldquote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef Trollscience het volgende:
grafzin in frikadel ineens
die heerlijke kerriesmaak, gemengd met uien en een subtiele pittigheid
Dat niet lekker vindenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Channie83 het volgende:
gadverr dat je dat kan eten zeg!
Kan je net zo goed kattenvoer uit blik eten....
Geen idee maar ik ga een dikke snaak draaien en mezelf op niveau brengen.quote:
Als je uit je space wilt, moet je een foto van Gothic Cynthia opzoeken inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee.klb misschien wel.
Ik hoop dat ze hier op lijkt.
[ afbeelding ]
Het ging dan ook niet over Cynthia.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Als je uit je space wilt, moet je een foto van Gothic Cynthia opzoeken inderdaadDaar lijkt ze echt in de verste verte niet op (Al stond ze 2 km ver)
Dat zeggen de meeste.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik haat je en hou van je tegelijk.
Nee, dat kan niet. Kattevoer uit blik smaakt heel anders dan droog kattevoer en ik ben van mening dat die laatste het dichtst bij een frikandel in de buurt komt.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Channie83 het volgende:
gadverr dat je dat kan eten zeg!
Kan je net zo goed kattenvoer uit blik eten....
Vroeger hadden we nog een mooie OP....quote:
Neee joh,en mensen gaan er altijd zo vies goor van boeren man.zuur ranzige luchtquote:
iechh nee man nasty gewoon..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Kattevoer uit blik smaakt heel anders dan droog kattevoer en ik ben van mening dat die laatste het dichtst bij een frikandel in de buurt komt.
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.quote:
Melk bij een Frikandel? Jij kauwt zeker ook eerst je koffiebonen fijn voordat je koffie zet?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:17 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ach als je ze eet zoals je ook je cornflakes zou eten is het best te doen. Beetje droog wel maar met wat melk erbij prima weg te krijgen.
Is dat serieus?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef Beach het volgende:
LH je kwam op mn tr af vanwege tinychatlinkje
Dankjewel!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Vroeger hadden we nog een mooie OP....
ONZ / [ONZ STONERS!] #149 - Monoisgeil6.gif
Check maar ff, staan allemaal tuts in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |