quote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik hoop dat je lang haar hebt? Want aan mijn haar kan je mij niet slepen helaas.
Sowiesoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:24 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vertel dat meneer agent ook eens als ze weer eens denken dat een groep stoners ruzie heeft lopen maken.![]()
Stoners zijn altijd chill.
Probeer nog eens?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
Waarom zijn trouwens ook de bakjes waar jullie de skunk in doen?
Omdat ehh, als ze rechtstaan, ze omvallen?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
Maar we trekken ze aan met onze chille levensstijl. Kijk hoeveel niet stoners hier hangen in tegenstelling tot stoners.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
SowiesoGezeik in stoners is er alleen maar als er mensen nuchter zijn
Ik ben nuchter..quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
SowiesoGezeik in stoners is er alleen maar als er mensen nuchter zijn
Ik heb mijn best echt gedaan maar sorry, ik snap je zin niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef klawie het volgende:
In de op die moira posten zag je dat er skunk werd gedaan in een rood bakje waar voor is dat??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Probeer nog eens?
Ik snap er weinig van.
True, daarom moet je soms ook de rust en stilte opzoeken met je stonede zelfquote:Op woensdag 4 december 2013 23:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Maar we trekken ze aan met onze chille levensstijl. Kijk hoeveel niet stoners hier hangen in tegenstelling tot stoners.
Ik ken er zelfs 1 die niks van stoners moet weten en hier post
quote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
gaat moeilijk als niet blower/drinker
quote:
Dat is gewoon een cruncher/grinder om je wiet in te vermalen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef klawie het volgende:
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2e3qtkp&s=6 dit bedoel ik
Dat is een grinder, om de boel mee fijn te malen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef klawie het volgende:
I feel ya sistahquote:Op woensdag 4 december 2013 23:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
True, daarom moet je soms ook de rust en stilte opzoeken met je stonede zelf
Oke nu begrijp ik hemquote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een cruncher/grinder om je wiet in te vermalen.
Ze zijn er wel met opvangbakje voor je thc en dat bewaar je weer voor skere stonertijden.
Haha np. Hoe gaat het met je draaiskills?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:35 schreef klawie het volgende:
[..]
Oke nu begrijp ik hem
Dat waren weer mij moeilijke vragen
Mijn grinder bedoel je?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:32 schreef klawie het volgende:
Skere stonertijd is aangebrokenquote:Op woensdag 4 december 2013 23:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat is gewoon een cruncher/grinder om je wiet in te vermalen.
Ze zijn er wel met opvangbakje voor je thc en dat bewaar je weer voor skere stonertijden.
Gister docu's gezien over quantum mechanica en determinisme enzoquote:Op woensdag 4 december 2013 23:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
I feel ya sistah![]()
Gewoon weer wegfilosoferen bij diepe gedachtes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |