Lieve schat,quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef Studeur het volgende:
Wat moet ik nou doen
Wat ben jij een maddefakking oen
Al draagt een aap een gouden ring....quote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
Zo weer iets meer dan 200 euro aan kleding eruit #thewealthylife
wolla ik ben nie zwartquote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring....
hahaha nee ik deel ze niet uit...ik rook dat gewoon zelf....van 12 tot 00:00quote:Op woensdag 4 december 2013 02:02 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
jaa echt een bazenfestival. ik.draai trouwens ook altijd me "tjoepies" van te voren, maar 12?!? is wel iets te veel van het goede, of deel je ze uit daar?
Het is en blijft een lelijk dingquote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Al draagt een aap een gouden ring....
niks mis met russenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nee ik deel ze niet uit...ik rook dat gewoon zelf....van 12 tot 00:00
oja en had er ook nog 3 verkocht aan 3 pannekoeken hahahaha...1 tjoepie voor 6eu want vele durfde niks mee te nemen op dat terrein...en ja ik blijf dan toch een kut russin om mensen optelichten
Zolang je die zelfgestookte wodka maar zelf op drinkt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:14 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha nee ik deel ze niet uit...ik rook dat gewoon zelf....van 12 tot 00:00
oja en had er ook nog 3 verkocht aan 3 pannekoeken hahahaha...1 tjoepie voor 6eu want vele durfde niks mee te nemen op dat terrein...en ja ik blijf dan toch een kut russin om mensen optelichten
Geef maar aan mij grquote:Op woensdag 4 december 2013 17:41 schreef FL_Freak het volgende:
Zo weer iets meer dan 200 euro aan kleding eruit #thewealthylife
Jaaaa deze held ken ik welquote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
niks mis met russenken je toevallig ook deze russische baas!!?
[ afbeelding ]
Wat jammer nou! dus ik kan je niet uitnodigen om je keel weg te laten fikkenquote:Op woensdag 4 december 2013 19:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zolang je die zelfgestookte wodka maar zelf op drinkt.
haha dope, die man heeft mij fan gemaakt van mma. ook al vocht hij tegen gasten die 2 koppen groter waren en 50+kg zwaarder hij bleef altijd zo kalm en stoicijns als een echte rus!quote:
Ik ben prima te porren voor een avondje wodka drinken. Heb meer moeite met die zelfgestookte rommel waar je inderdaad spontaan van in de brand vliegt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wat jammer nou! dus ik kan je niet uitnodigen om je keel weg te laten fikken
Ik drink de zelfgestookte vodka alleen als ik in rusland ben maar dan is het 1 shot en dan klaar er mee.is puur gif
En dan zeker weer de mouwen en pijpen in laten korten omdat het anders niet past.quote:
Tja jij bent verloofd met haarquote:Op woensdag 4 december 2013 19:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
En dan zeker weer de mouwen en pijpen in laten korten omdat het anders niet past.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |