Het was een pizza excellent mozarrela en spinazie met pijnboompitten.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het een tonijnpizza was snap ik dat wel.
Tuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
Neem Tong mee aub.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Tjacka het volgende:
Jullie haten mij. Dit was mijn laatste post op vbl.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gut, aids club dat het is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef Doublepain het volgende:
Chelsea staat achter, weer een bet weg
[..]
Tuurlijk
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem Tong mee aub.Je zou een goed dichter zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is een downie.quote:
Van wiequote:Op woensdag 4 december 2013 21:00 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Die speelde goed. Maar over 2 weken verliest hij.
Wel eens een geuze op?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan beginnen ze met een 0-1 virtuele achterstand (de club op wie je bet)
thxquote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat ploeg B met een handicap van 1 doelpunt begint./
Niet echt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Advies, devies, servies
HAHAHAH TONG HUMOR HAHAHHA
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.quote:
Had je je wel herinnerd denk ik, zijn kaolo zuurquote:Op woensdag 4 december 2013 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vast wel. Maar kan het me niet meer herinneren. Ik heb bijna m'n halve liter Brand op en ik moet nog een stuk schrijven voor morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |