als jouw*quote:Op woensdag 4 december 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Kapiteintje. Ik post hier minder dan jij.
God zij geprezen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:30 schreef tong80 het volgende:
Kapiteintje. Ik post hier minder dan jij.
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHH BRRRRRRRRRRRRRRAAAAAAA BRRRRRRRAAAAAAAAA POWWWW POWWWWW POWquote:
Die is te oud.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Ajax Mitrovic koopt komen ze ook nog ver in de CL
En het schijnt een rare gozer te zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is te oud.18 jaar of jonger is het beleid.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die is te oud.18 jaar of jonger is het beleid.
Jij had hem voor jezelf willen houden?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Smoofie het volgende:
http://www.show.nl/rubrie(...)4-jarige-man/#288735
Wat een vieze
Cute wel hoe sommige mensen hun eigen begroeting hebben hierquote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers. En natuurlijk alle andere etnische minderheden.
In Budapest verkochten ze levensgrote messen van Bear Grylls. Doordrenkt met zijn eigen zeik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Bear Grylls is een enorme kanjerbaas. Einde bericht.
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
Bear Grylls is een enorme kanjerbaas. Einde bericht.
Het is Lidlrabbit.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef tong80 het volgende:
Liddelrabit.
Ga je me nu aanvallen op correct taalgebruik ?
Dan vraag ik me toch af hoe je een mes doordrenkt met zeik?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In Budapest verkochten ze levensgrote messen van Bear Grylls. Doordrenkt met zijn eigen zeik.
Meestal doe ik mijn begroeting 's morgens in de vorm van een goedemorgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Cute wel hoe sommige mensen hun eigen begroeting hebben hier
Kan ik stiekem (nu niet meer stiekem natuurlijk) wel waarderen
Ierland toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Hoi. Vannacht goed doorgekomen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meestal doe ik mijn begroeting 's morgens in de vorm van een goedemorgen.
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Opgegroeid op the Isle of Wight, hier vlakbij.
Tot zover mijn nuttige bijdrage.
Hij zei ook niet dat gipsen messen goed snijden hè. Wel scherp blijvenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af hoe je een mes doordrenkt met zeik?
Niks geen snelheidslimietenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.
Op 4 wielen?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met the Isle of Wight. Daar rijden ze nog motor zoals het ooit bedoeld is.
Nu pakt hij een beest uit 't water door met z'n hand te vissen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Hij zei ook niet dat gipsen messen goed snijden hè. Wel scherp blijven
Hoi Lans. Ik heb op jouw aanraden Brugse Zot gekocht. Nog niet geproefd, vanavond zit ik aan de Rivella.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Negers. En natuurlijk alle andere etnische minderheden.
Heeft hij het EK onder 19 gespeeld? Daar liep hij toen in de spits volgens mij. Houten klaas.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En het schijnt een rare gozer te zijn.
Dat weet ik niet. Lees wel dat het een gozer is met een steekje los. Laten we het dan maar niet doen. Niet van die incapabele ezeltjes in Ajax Iquote:Op woensdag 4 december 2013 20:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft hij het EK onder 19 gespeeld? Daar liep hij toen in de spits volgens mij. Houten klaas.
Mwoah. Ik kan niet heel snel weer in slaap komen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi. Vannacht goed doorgekomen?
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 december 2013 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Lees wel dat het een gozer is met een steekje los. Laten we het dan maar niet doen. Niet van die incapabele ezeltjes in Ajax I
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |