Heeft PSV meteen een charismatisch persoon met internationale ervaring naast Cocu.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over laag bij de grond gesproken: Robert Maaskant is vandaag weer eens ontslagen.
Nieuw analisten sterrenteam bij Fox!. Maaskast, Toine en Van Halst.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Over laag bij de grond gesproken: Robert Maaskant is vandaag weer eens ontslagen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom deed ik ditPro tip voor je joints; javaansejongens shag.
Cocu straalt charisma uit, legende, topper, een van de beste speler die de Eredivisie gehad heeft..quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft PSV meteen een charismatisch persoon met internationale ervaring naast Cocu.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef Saind het volgende:
[..]volgende tippa ligt al klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom deed ik ditzo hoort het
Ride Or Die Lalalalalalalala
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
volgende tippa ligt al klaarzo hoort het
Het was me al opgevallenquote:Op woensdag 4 december 2013 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Maaskantquote:Op woensdag 4 december 2013 13:41 schreef alors het volgende:
Maaskantje is ook weer vrij. Net wat voor PSV
http://www.nusport.nl/voe(...)ij-dinamo-minsk.html
Met veel eens, maar niet met dat charisma-deel.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Cocu straalt charisma uit, legende, topper, een van de beste speler die de Eredivisie gehad heeft..
Cocu de god, de baas, de beste..
Dan kan je PSV beter opheffen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:52 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft PSV meteen een charismatisch persoon met internationale ervaring naast Cocu.
Gelukkig zijn David Endt, Henk Spaan en Alex Pastoor er nog voor zinnige teksten.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw analisten sterrenteam bij Fox!. Maaskast, Toine en Van Halst.
AFCNiels is zojuist klaargekomen.
110% anti GGMM
Jammerquote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met veel eens, maar niet met dat charisma-deel.
Er moet bij FOX een duistere reden zijn dat ze hele lage kijkcijfers willen halen.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nieuw analisten sterrenteam bij Fox!. Maaskast, Toine en Van Halst.
AFCNiels is zojuist klaargekomen.
110% anti GGMM
En zonder Maaskant niet?...quote:Op woensdag 4 december 2013 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan kan je PSV beter opheffen.
[..]
Ik snap hun strategie om programma's zoals VI geen beelden te geven ook niet, als nieuwkomer en onbekende lijkt het me voor hen toch alleen maar beter wanneer ze bij een goed bekeken programma als VI een aantal keren adverteren met de tekst "Deze beelden zijn FOKS"quote:Op woensdag 4 december 2013 17:55 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er moet bij FOX een duistere reden zijn dat ze hele lage kijkcijfers willen halen.
Pastaquote:
Met Maaskant erbij worden de fans zeer waarschijnlijk suïcidaal en dat zou ik niet op mijn geweten willen hebben.quote:
Zoals Sport1 doet, en je naam een paar keer laten noemen en wat programma's.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:56 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik snap hun strategie om programma's zoals VI geen beelden te geven ook niet, als nieuwkomer en onbekende lijkt het me voor hen toch alleen maar beter wanneer ze bij een goed bekeken programma als VI een aantal keren adverteren met de tekst "Deze beelden zijn FOKS"
Ja precies, nu komen ze bij de 800.000 kijkers van VI al over als eens stelletje teringlijers.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoals Sport1 doet, en je naam een paar keer laten noemen en wat programma's.
Vanwaar deze haat?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Alles waar GGMM een handje in heeft is gay. Behalve zijn Minaj retweet dan.
Je leugens. Je beloofde mij openlijk te steunenquote:
Sport1 staat er bij mij zeer positief op. Ook al raken ze binnen een paar jaar failliet.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoals Sport1 doet, en je naam een paar keer laten noemen en wat programma's.
Leuke UI heb je, Poetin is een baasquote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je leugens. Je beloofde mij openlijk te steunen
Heb je gedronken tong?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
Het stikt vas\n de anonieme internethelden.
Vijand worden met jacka![]()
Harde aanval op GGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik vond zijn Aad300 UI beter.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke UI heb je, Poetin is een baas
Zou de goede Sint wel komen nu hij het weer zo lelijk vindt?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens, gaat het morgen echt tering slecht weer worden of loopt de media alles weer op te kloppen?
Ja alsof er een weerman aanwezig is.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens, gaat het morgen echt tering slecht weer worden of loopt de media alles weer op te kloppen?
Die post hier voorlopig niet meer, laffe internetheld die hij is.quote:
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekennequote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
HMF post toch stiekem mee?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja alsof er een weerman aanwezig is.
We hadden er 1, maar die wist alleen het weer in Bulgarije...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja alsof er een weerman aanwezig is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekenne
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekenne
wat een zemmel hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |