Ja precies, nu komen ze bij de 800.000 kijkers van VI al over als eens stelletje teringlijers.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoals Sport1 doet, en je naam een paar keer laten noemen en wat programma's.
Vanwaar deze haat?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Alles waar GGMM een handje in heeft is gay. Behalve zijn Minaj retweet dan.
Je leugens. Je beloofde mij openlijk te steunenquote:
Sport1 staat er bij mij zeer positief op. Ook al raken ze binnen een paar jaar failliet.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zoals Sport1 doet, en je naam een paar keer laten noemen en wat programma's.
Leuke UI heb je, Poetin is een baasquote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je leugens. Je beloofde mij openlijk te steunen
Heb je gedronken tong?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
Het stikt vas\n de anonieme internethelden.
Vijand worden met jacka![]()
Harde aanval op GGMMquote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
Ik vond zijn Aad300 UI beter.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Leuke UI heb je, Poetin is een baas
Zou de goede Sint wel komen nu hij het weer zo lelijk vindt?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens, gaat het morgen echt tering slecht weer worden of loopt de media alles weer op te kloppen?
Ja alsof er een weerman aanwezig is.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:00 schreef TwenteFC het volgende:
Trouwens, gaat het morgen echt tering slecht weer worden of loopt de media alles weer op te kloppen?
Die post hier voorlopig niet meer, laffe internetheld die hij is.quote:
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekennequote:Op woensdag 4 december 2013 17:59 schreef tong80 het volgende:
HMF post toch stiekem mee?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja alsof er een weerman aanwezig is.
We hadden er 1, maar die wist alleen het weer in Bulgarije...quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja alsof er een weerman aanwezig is.
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekenne
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
herman nie biggie doen vorig x was met me clicka in bommel en je was nergens te bekenne
wat een zemmel hequote:Op woensdag 4 december 2013 18:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |