Het is maar goed dat ze die nooit in gebruik hebben genomenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De shell voor een geplande monstertank van Duitsland, naast een Amerikaanse tank![]()
Ik geef toch mijn voorkeur aan de wat kleinere festivals.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Rammstein was een geweldig optreden btw. En als ik ooit nog eens vrij ben rond die tijd dan moet ik nog naar Wacken ja.
Graspopquote:Op woensdag 4 december 2013 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik geef toch mijn voorkeur aan de wat kleinere festivals.
Wacken en het hele dorp eromheen is een hele ervaring daar niet van, maar de muziek valt ondanks de grote bands toch al snel op het tweede plan. Niet alleen omdat je zoveel keuzes moet maken, maar ook door de massale drukte.
Al is het altijd nog beter dan Hellfest... wat een verspilling van geld was dat, Fransen
Wat een bazenquote:In 1929, the German physicist Hermann Oberth developed plans for a space station from which a 100 metre-wide concave mirror could be used to reflect sunlight onto a concentrated point on the earth.[1]
Onderwerp zal bij rtl boulevard wel vermeden wordenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Niels, Albert Verlinde wordt bedrogen. Onno Hoes gaat vreemd
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
Jeej, we hebben gewonnen met ons team-filmpje!
De Jappen gaan/willen dat bouwenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_gun
[..]
Wat een bazen![]()
Feliquote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
Dan heeft jouw afwezigheid in het denkproces toch zijn vruchten afgeworpen. Het was ook wel een heel raar idee van jou om als Elfjes verkleed met het gehele team door het stadspark te rennen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef DonRaja het volgende:
Met de silent film app op de iphone een filmpje gemaakt waarin we een winkelwagentje testen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Feli
Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?
http://www.businessinside(...)lant-on-moon-2013-11quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Heino volgend jaar naar Wacken komt organiseer ik daar de 1e VBL-SC meet.
Prijzig hoor. Al is er vermaak voor iedereen in de alle dorpjes.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als Heino volgend jaar naar Wacken komt organiseer ik daar de 1e VBL-SC meet.
Grappig dat ze aan de ene kant al zo ver waren, maar dat tegelijkertijd Japan de Amerikanen nog met ballonnen aanviel.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Sun_gun
[..]
Wat een bazen![]()
een soort jackass dusquote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Met de silent film app op de iphone een filmpje gemaakt waarin we een winkelwagentje testen.
Het was een goed idee geweest, maar jij wilde weer per se naakte elfjes...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heeft jouw afwezigheid in het denkproces toch zijn vruchten afgeworpen. Het was ook wel een heel raar idee van jou om als Elfjes verkleed met het gehele team door het stadspark te rennen.
Ze vinden het daar heel erg om de privacy van iemand te schendenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef eight het volgende:
[..]
Onderwerp zal bij rtl boulevard wel vermeden worden
Dus.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat? en ja. Ik mag gewoon een discussie met mijn spoedig collega te noemen medeuser voeren
Zo ver waren ze helemaal niet, staat ook duidelijk op die wikipagina.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Grappig dat ze aan de ene kant al zo ver waren, maar dat tegelijkertijd Japan de Amerikanen nog met ballonnen aanviel.
[ afbeelding ]
quote:After being questioned by Allied officers, the Germans claimed that the sun gun could be completed within 50 or 100 years.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |