Joh! SHO / [ONNOZELGATE] Wordt Onno gechanteerd? #2quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
'Zoen met Onno Hoes was beslist geen eenmalige'
Vananvond bij Show Laat, spannend hoor...
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
er is een topic over dat gebeuren
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Joh! SHO / [ONNOZELGATE] Wordt Onno gechanteerd? #2
Misschien deze TT even aanpassen (neutraliseren), om verwarring te voorkomen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef rubbereend het volgende:
er is een topic over dat gebeuren
Ik vind het anders een prima TT.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Misschien deze TT even aanpassen (neutraliseren), om verwarring te voorkomen.
Qua topicverwarring is het misschien handiger als hier niet naar Albert verwezen wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het anders een prima TT.
quote:Khloé Kardasian vraagt scheiding aan
Geplaatst op
13 december 2013
Laatste update
13 december, 11:14
Foto's 1 Afbeelding ANP Kippa
LOS ANGELES - Khloé Kardashian gaat scheiden van haar man Lamar Odom. Volgens TMZ vraagt de Kardashian-telg deze vrijdag de scheiding aan. Een bron zegt dat ze als reden voor de breuk 'onoplosbare verschillen' tussen de twee aanvoert.
Het huwelijk verkeert al tijden in zwaar weer. Lamar heeft te kampen met een drugsverslaving, werd eerder dit jaar bekend. Vorige maand dook er een bizarre rapvideo op waarin Lamar opschept over allerlei avontuurtjes met vrouwen. Volgens TMZ was voor Khloé de maat daarmee vol.
De scheiding is niet onverwacht, al werd eerder gezegd dat Khloé bang was dat Lamar een overdosis zou nemen als ze de stappen zette om uit elkaar te gaan. De twee trouwden in 2009.
Voor de volgende vind ik de hier eerder geplaatste 'het houdt niet op, niet vanzelf' briljant!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Qua topicverwarring is het misschien handiger als hier niet naar Albert verwezen wordt.
Iets als "What comes around..." zou weer prima kunnen.
Edit: al aangepast, prima!
Die hebben op de resetknop gedrukt en gaan 'fijn' met elkaar verderquote:Op woensdag 18 december 2013 11:28 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ligt die Kwalbert nog steeds niet in scheiding?
quote:Albert Verlinde: Onno en ik gaan samen verder
Ondanks de slippertjes van Onno Hoes, wil Albert Verlinde verder met zijn man. "We hebben op de resetknop gedrukt".
"Wij gaan samen verder", zei Albert Verlinde in RTL Boulevard.
De presentator reageerde ook op het interview waarin de 25-jarige Danny vertelt dat hij twee jaar lang het bed deelde met Onno Hoes. "Ik ken die jongen niet en onze relatie gaat gewoon heel goed. Alles verhalen zijn niet nieuw voor mij, wat er de afgelopen tijd is gebeurd."
Verlinde koos er bewust voor om vanavond niet aan te schuiven achter de desk van RTL Boulevard. "Het is beter dat hier een objectief persoon zit", zou hij volgens Froukje de Both, zijn vervanger, hebben gezegd
Dan hebben zij toch echt een soort van open relatie lijkt mij, Kwalbert zal zelf ook wel wat toyboys gehad hebben anders accepteer je dit niet, hopelijk komt er nu nog meer shit boven drijven, heerlijk dat hij nu een keer aan de beurt is!quote:Op woensdag 18 december 2013 11:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Die hebben op de resetknop gedrukt en gaan 'fijn' met elkaar verder
[..]
Yupquote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Ooi86 het volgende:
Gister liep ik door de Kalverstraat en trof daar Lange Frans en zijn vrouw arm in arm aan. Die lagen toch ook in scheiding?
Vertel, waren ze erg lovey dovey?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Ooi86 het volgende:
Gister liep ik door de Kalverstraat en trof daar Lange Frans en zijn vrouw arm in arm aan. Die lagen toch ook in scheiding?
Innig gearmd door de kalverstraat. Zou ik niet doen met mijn ex die me in de media flink door de shit heeft gehaald....quote:
quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:45 schreef Ooi86 het volgende:
http://www.nu.nl/achterkl(...)omt-met-relatie.htmlquote:Vrouw Lange Frans hoopt dat het ooit goed komt met relatie
Daniëlle van Aalderen sluit niet helemaal uit dat het ooit nog goedkomt tussen haar en Lange Frans
"Ik hoop natuurlijk van wel, want het is de vader van Willem en Danie", zei Van Aalderen tegen SBS-programma Show Vandaag.
"We hebben ondanks drie stressvolle jaren ook mooie momenten met elkaar meegemaakt."
Anderhalve week geleden werd bekend dat Van Aalderen en Lange Frans, die in juni 2008 trouwden, gaan scheiden.
De 33-jarige rapper zocht zijn toevlucht in drank en drugs nadat hij in een zakelijk conflict was beland met zijn ex-rapmaatje Baas B.
Kunnen die mensen nou nooit eens aan hun kinderen denken?quote:zaterdag 28 december 2013, 19:14
'Jennie Garth neemt wraak op ex'
Jennie Garth is bezig met het schrijven van een boek waarin ze niets heel laat van haar ex-man Peter Facinelli.
De actrice zou zeer intieme en genante geheimen onthullen in haar boek Deep Thoughts of a Hollywood Blonde.
"Jennie is uit op wraak." Zo meldt een bron aan entertainmentwebsite Showbizspy.
"Ze heeft aan haar vrienden vertelt dat ze nu het ware verhaal van haar huwelijk bekend gaat maken en waarom het mis ging. Ze laat niets van Peter heel."
Garth was van 2001 tot 2012 getrouwd met Facinelli, samen hebben ze drie dochters.
Hoe kinderachtig van haar überhauptquote:Op zondag 29 december 2013 12:40 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Kunnen die mensen nou nooit eens aan hun kinderen denken?
bronquote:Ruud de Wild: 'Mijn vrouw is mij zat'
AUDIO - Het huwelijk van Ruud de Wild en zijn vrouw Aafke dreigt op de klippen te lopen, dus laat Ruud in zijn radioprogramma zijn hart spreken.
Ruud opent elke radioshow op 538 met het Nieuws van de Dag, maar vandaag was zijn relatie met Aafke het nieuws.
Hij heeft zich de laatste tijd naar eigen zeggen niet netjes gedragen naar zijn vrouw en kinderen toe en heeft spijt. Heel veel spijt. "Mijn vrouw is mij zat. En heeft er geen zin meer in. En dat is eigenlijk best wel terecht. Het ging thuis niet zo goed de afgelopen tijd. Ik ben dingen vergeten, heb niet opgelet, was kortaf en chagrijnig. Ik ben er te weinig geweest voor mijn vrouw en kind. Ik heb haar belast met mijn nukken en gedoe. Ze neemt me niet serieus als ik beterschap beloof want dat heb ik vaker gedaan."
Dus gooit hij het over een andere boeg. Hij belt haar op om haar live op de radio de liefde te verklaren. "Ik hou van haar. Zij is de liefde van mijn leven en ik vind dat je voor dingen moet vechten, dat moeten mensen dan maar weten."
Aafke roept meteen "Ja godverdomme!", als ze de telefoon opneemt. Als dát maar goedkomt...
Luister hier naar het fragment.
Ruud en Aafke zijn sinds 2007 getrouwd en kregen in 2009 een zoon en in 2011 een dochter. Met zijn ex-vrouw Tatum Dagelet kreeg hij in 2003 een dochter.
Voor welk kind is hij er dan te weinig geweest? Hij heeft er dus 3 en voor 2 daarvan was-ie er kennelijk wél genoeg.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:26 schreef Mylene het volgende:
Ik ben er te weinig geweest voor mijn vrouw en kind.
Ruud en Aafke zijn sinds 2007 getrouwd en kregen in 2009 een zoon en in 2011 een dochter. Met zijn ex-vrouw Tatum Dagelet kreeg hij in 2003 een dochter.
Niet alleen zijn vrouwquote:
Haar gevloek als reactie kan ik dan ook prima begrijpen.quote:Op woensdag 8 januari 2014 09:26 schreef Copycat het volgende:
Leuk ... Je huwelijkse sores gebruiken voor je radioshow.
Haha, dat dacht ik ook meteen!quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:34 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Voor welk kind is hij er dan te weinig geweest? Hij heeft er dus 3 en voor 2 daarvan was-ie er kennelijk wél genoeg.
quote:Hilary Duff and ex-NHL star Mike Comrie have just announced they've separated ... and it's pretty obvious divorce is just a matter of time.
The couple says they "have mutually decided to an amicable separation" and will "remain best friends and will continue to be in each other's lives."
26-year-old Duff and 33-year-old Comrie were married in Aug. 2010 in Santa Barbara ... and Hilary gave birth to a baby boy, Luca, March 20, 2012.
Hilary's mom, Susan Duff, tells TMZ, the couple has already decided on joint custody of Luca. Susan says she loves Mike but sees the breakup this way, "They're better friends than a married couple."
A rep for the couple says they are dedicated to parenting their son together.
Hilary just tweeted saying, "Mike and I are sitting here, we are so appreciative for all of your kindness & well wishes."
She continued, "Not an easy day but we're getting thru it together."
Hilary and Mike were most recently spotted together on New Year's Eve.
Ik vraag me dan af, heeft hij zo lopen duwen om haar tot dat besluit te laten komen?quote:
ik kan me dat zo moeilijk voorstellen....quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, heeft hij zo lopen duwen om haar tot dat besluit te laten komen?
Ik weet het niet, die Amerikanen zijn wat dat betreft toch heel ehm... raar.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af, heeft hij zo lopen duwen om haar tot dat besluit te laten komen?
bronquote:'Man Tori Spelling ging vreemd met vijf vrouwen'
Dean McDermott, de man van Tori Spelling, heeft tijdens zijn huwelijk met de actrice met vijf andere vrouwen het bed gedeeld.
Dat heeft McDermott aan zijn vrouw opgebiecht, weet de Amerikaanse entertainmentsite Radar Online. McDermott zit sinds kort in een afkickkliniek en heeft naar verluidt een seksverslaving.
"Hij werd gedwongen Tori de waarheid te vertellen", zegt een bron. "Wat het nog erger maakt, is dat hij niet altijd veilige seks heeft gehad. Zij kan hem dat waarschijnlijk nooit vergeven. Het is één ding om vreemd te gaan, maar onveilige seks gaat nog een stapje verder."
De 47-jarige McDermott liet zich vrijwillig op in een kliniek en mag zijn kroost gewoon bezoeken. Samen met de 40-jarige Beverly Hills 90210-actrice heeft hij vier kinderen: de 6-jarige Liam, de 5-jarige Stella, de 2-jarige Hattie en de 1-jarige Finn.
Spelling en McDermott trouwden in 2006. Ze leerden elkaar kennen toen ze allebei nog getrouwd waren.
En terecht, tering wat is die Tori lelijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gaat er eentje worden, gok ik..quote:Gepubliceerd:
Laatste update: 5 februari 2014 12:40
5 februari 2014 12:40 Deel:
TWFBGP.Ook vrouw Ruud de Wild wil huwelijk redden
Aafke Burggraaff hoopt net als haar man Ruud de Wild haar huwelijk te redden. De Wild onthulde begin dit jaar in zijn radioshow dat zijn huwelijk in zwaar weer verkeert.
Foto: ANP "Ik hoop dat we er samen uit gaan komen", vertelt Burggraaff deze week in Privé. "Maar ik weet eerlijk gezegd niet of dat ons gaat lukken. Daar moet ik eerlijk in zijn."
"Ons grootste probleem is dat we 24 uur per dag samen zijn", legt Burggraaff uit.
"We werken samen, hebben een gezin en ik doe ook nog eens het management voor Ruud. Tijd voor onszelf is er nauwelijks. En als die er een keer is, dan lukt het Ruud vaak niet om het werk los te laten en daar baal ik van."
De 538-dj en Burggraaff hebben twee kinderen, een 4-jarige zoon en een 2-jarige dochter. Uit zijn relatie met Tatum Dagelet heeft De Wild een 11-jarige dochter.
Bewondering
Hoewel Burggraaff baalt van De Wilds werkhouding, bewondert ze die ook. "Hij wil graag alles naar zijn beste vermogen doen en dat valt in hem te prijzen. Maar het kan ook te veel worden."
Burggraaff is naar eigen zeggen bereid 'op mijn allerhardst te knokken' voor haar huwelijk.
"We zijn nu negen jaar samen en dat gooi je natuurlijk niet zomaar weg. Want ondanks de problemen die er nu gerezen zijn, kan ik je vertellen dat Ruud de liefste en leukste man is die ik ken. Daarbij is hij de beste vader die onze kinderen zich zouden kunnen wensen."
2013, dacht ik..quote:Gepubliceerd:
Laatste update: 5 februari 2014 11:39
5 februari 2014 11:54 Deel:
TWFBGP.Scheiding rapper Lange Frans bijna rond
Rapper Lange Frans en zijn ex Daniëlle van Aalderen zijn bijna gescheiden.
Foto: ANP Dat vertelt Van Aalderen in Story.
In december 2012 gaf zij aan te willen scheiden van de rapper die eigenlijk Frans Frederiks heet, omdat ze niet langer met zijn verslavingen kon leven.
"Je bent sneller getrouwd dan gescheiden", concludeert Van Aalderen. "En dan hebben Frans en ik geen vechtscheiding. We hebben samen een advocaat en de onderhandelingsfase ging heel erg goed. We maken nergens ruzie over."
Zo is onder meer afgesproken dat Van Aalderen met de twee kinderen van het stel, Willem (5) en Danie (2), in de echtelijke woning blijft wonen.
"Het komt er op neer dat Frans en ik het overal over eens zijn. Het moet nu alleen door boekhouders en fiscalisten worden nagekeken. En dat kost allemaal veel tijd, anders waren we al gescheiden."
Hoewel Van Aalderen nu niet moet denken aan een hereniging met Frederiks, sluit ze die in de toekomst niet uit. "Ik houd nog van Frans. En hij van mij. Dat weet ik zeker. Maar liefde is niet altijd genoeg om een huwelijk in stand te houden."
Dat is tussen het verwekken van het tweede kind en de vrolijke aankondiging daarvan gegaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en de geruchten gaan dat Doutzen en Sunnery op een scheiding afstevenen. Hij schijnt een Sylvietje te hebben gedaan; een amoureuze escapade met een KLM-medewerkster.
Zou dat niet gewoon een gevalletje 'er is niks over die twee te melden, dus verzinnen we wat' zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Oh, en de geruchten gaan dat Doutzen en Sunnery op een scheiding afstevenen. Hij schijnt een Sylvietje te hebben gedaan; een amoureuze escapade met een KLM-medewerkster.
Kom er maar in Vivi.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
Scheiding en zwangerschap kun je combineren, kijk maar naar dat neukertje van Fabienne de Vries..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:57 schreef Ole het volgende:
Ik dacht dat Doutzen zwanger was? Loop ik achter?
quote:'Kate Hudson en Matt Bellamy gaan uit elkaar'
Kate Hudson en Matt Bellamy zijn nu bijna drie jaar verloofd, maar het is de vraag of er ooit een huwelijk gaat komen.
Hun relatie dreigt op de klippen te lopen, melden bronnen aan NY Daily News.
De actrice en zanger zouden uit elkaar gegroeid zijn. Dat komt deels doordat Kate het liefst in Hollywood is en Matt liever bij zijn bandleden in Londen vertoeft.
"Ze leiden aparte levens", zegt een bron dichtbij het stel. "Het gaat niet zoals ze gepland hadden, maar ze doen hun best omwille van hun zoontje."
Hudson (34) en Bellamy (35) zijn sinds 2010 bij elkaar. Ze zijn in 2011 verloofd toen hun zoon Bingham Hawn Bellamy geboren werd. Toen de actrice onlangs in een Amerikaanse talkshow gevraagd werd naar het aanstaande huwelijk, zei ze dat er nog geen concrete plannen waren. "Ik heb het zo druk, we hebben het allebei heel druk", zei Hudson bij die gelegenheid. "Dus voorlopig gebeurt het nog niet."
Terwijl zij met diverse films bezig is, is Bellamy op tournee met zijn band Muse. Een woordvoerder laat namens Hudson weten dat de geruchten over een split 'niet waar' zijn.
nu.nl
"Twee maanden vechten voor het huwelijk heeft niet geholpen."quote:Mick Harren en vrouw definitief uit elkaar
Mick Harren en zijn vrouw gaan definitief uit elkaar. "Twee maanden vechten voor het huwelijk heeft niet geholpen."
Foto: ANP
Dat vertelt de zanger aan RTL Boulevard.
"We wonen niet meer samen. Ik woon nog thuis en zij is weggegaan", aldus Harren. De tienjarige dochter van het stel woont nog bij haar vader.
De zanger vertelde in een uitzending van Live 4 You zijn relatie graag te willen redden, maar dat heeft niet geholpen. Zijn vrouw zei al meteen na de uitzending de actie van haar man niet erg te waarderen.
"Ik vind het heel vervelend om dit te bespreken voor heel Nederland. Daar komen wij zelf wel uit."
Verbaast me niets als het waar is, als je elkaar nooit ziet en ook nooit gaat trouwen...quote:
Twee maanden nog wel, wat een inzet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:42 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
"Twee maanden vechten voor het huwelijk heeft niet geholpen."
De inzet is mindboggling!
quote:Mick Harren en zijn vrouw Pascale gaan na een huwelijk van 16 jaar uit elkaar. ?Ik wil niet de kroon van haar hoofd halen, want we hebben samen een dochtertje van 10, Semmy?, zegt Mick aangedaan. "Maar laat ik het zo zeggen: waar mannen van beticht worden, kunnen vrouwen ook. En soms zelfs nog beter. Er was geen redden meer aan."
Al eerder waren de barstjes zichtbaar in de relatie van de twee. "Ik was de laatste maanden ongelofelijk druk met mijn werk, nam Mick Harren zingt Willy Alberti op en ik gaf een valentijnsconcert in purmerend waarin ik onder andere met Dennis Alberti en Tonny Alberti heb gezongen. Want zo hadden Pascale en ik het afgesproken: ik zou zorgen voor brood op de plank. Maar dat bleek helaas niet genoeg. Laatst zei ze me nog: ik hou van je en ik wil je niet kwijt. Maar dat bleek niets dan een leugen."
Inmiddels is Mick alleen met Semmy achter gebleven in het huis waar ze ooit zo?n gelukkig gezin vormden met Pascale. ?Onze dochter is tien en begrijpt er niet van dat mama weg is. Ik heb haar gezegd: lieve schat luister, papa en mama komen nóóit meer bij elkaar. Maar jij bent mijn engel en ik hou van jou. Ik weet zeker dat mama dat ook doet. Maar ja, hoe leg je dat zo?n meissie ook eigenlijk uit??
Net als de afgelopen tijd moet Mick zich richten op werken, want: "Er is heel veel geld uit gegaan. Daarop had ik geen vat. Nu moet ik er extra tegenaan om ervoor te zorgen dat Semmy en ik een goede toekomst hebben. Voor de liefde sta ik misschien ooit wel weer open, maar zeker niet nu. Ik heb mijn portie voorlopig wel even gehad."
Hij heeft nu wel weer inspiraaaasssiee!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mooi, laat hem zich maar lekker op zijn muziek richten.
Oh, ik schrok al, we hadden het over Matthew Bellamy, ik dacht dat je die bedoelde. Nee, van Mick Harren heb ik ook echt nog nooit gehoord.quote:
Van het Valentijnsconcert in Purmerend natuurlijk! Maar hij doet nog meer hoor, bijvoorbeeld Willi Alberti!quote:
Het gaat al minstens 10 posts niet meer over Matt Bellamy en Kate Hudsonquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh, ik schrok al, we hadden het over Matthew Bellamy, ik dacht dat je die bedoelde. Nee, van Mick Harren heb ik ook echt nog nooit gehoord.
Mijn post ging daarover en die kwam na Mick Harren....quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:54 schreef DjinN het volgende:
[..]
Het gaat al minstens 10 posts niet meer over Matt Bellamy en Kate Hudson
Daar heb je Guus!quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:56 schreef bloodymary1 het volgende:
Ben ik blij dat ik in Brabant woon.
Jepquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:58 schreef Copycat het volgende:
Is hij niet meer van het kaliber (in de breedste zin van het woord) Django Wagner?
Wolter Kroes, Peter Beense, Wesley Bronkhorstquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:58 schreef Copycat het volgende:
Is hij niet meer van het kaliber (in de breedste zin van het woord) Django Wagner?
Elkaar als kemphanen de tent uitgevochten waarschijnlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:54 schreef Ole het volgende:
Twee maanden!!!!!!
Nee, echt nog een kans gegeven hoor
quote:Een maand geleden schakelde de Amsterdammer de hulp van het presentatieduo Carlo Boszhard en Irene Moors in. 'Ik ben de laatste jaren bezig geweest met mijn carrière en ik heb daarbij belangrijke mensen voorbij gelopen, waaronder mijn gezin en dan met name mijn vrouw', vertelt een geëmotioneerde Mick in Life 4 You. Pascale zag de oproep maar het mocht niet baten.
Uit zijn relaas maak ik op dat zij hartstikke vreemd is gegaan en flink wat geld doorheen heeft gejaagd.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:26 schreef kvd het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat die vrouw gewoon een eind aan het huwelijk heeft gemaakt? Dat zij de strijd heeft opgegeven na 2 maanden?
En dochter dus achterlaat bij papa...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uit zijn relaas maak ik op dat zij hartstikke vreemd is gegaan en flink wat geld doorheen heeft gejaagd.
En verder heb ik geen idee wie Mick Harren is![]()
Ik wil niet denegrerend overkomen, maar prototiepje volkszanger-en-vrouw...quote:
kampers of jordaanvolkquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:55 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik wil niet denegrerend overkomen, maar prototiepje volkszanger-en-vrouw...
Ik zag eerst deze foto en dacht wtf is er met Nicolette van Dam gebeurt en heeft zij zo'n lelijke vent?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:18 schreef Turbomuis het volgende:
Huwelijksproblemen? Carlo en Irene kunnen je redden!
[..]
[ afbeelding ]
Wat mij betreft nu klaar met Mick Harren hoor. Die man heeft nog nooit zveel aandacht gehad
óf itt mick harres langer dan 2 maanden hun best gedaan om er samen uit te komenquote:Op maandag 24 februari 2014 22:08 schreef SEMTEX het volgende:
Zo, die hebben de schijn lang opgehouden dan.
Jammer zeg, mooi stel en al zo lang samen...quote:Op maandag 24 februari 2014 21:57 schreef dennis83 het volgende:
Robin Thicke en zijn vrouw Paula Patton zijn uit elkaar. "We hebben gezamenlijk besloten om uit elkaar te gaan."
Dat laat het koppel weten in een verklaring aan het Amerikaanse tijdschrift People.
De twee kregen verkering toen de zanger zestien jaar oud was en trouwden in 2005.
"We zullen altijd van elkaar blijven houden en de beste vrienden blijven."
De 36-jarige zanger en de 38-jarige actrice kregen in 2010 zoon Julian Fuego. Het is niet duidelijk waarom het koppel uit elkaar gaat. Wel zegde Thicke vrijdag en zaterdag concerten af omdat hij ziek was
Joellequote:Heel verdrietig over de breuk met zijn vriendin Annemijn van Meeuwen lijkt Waylon niet te zijn. Volgens De Telegraaf heeft de zanger namelijk al een nieuwe vlam.
Het nieuws over Waylon en Annemijn kwam, na een relatie van vier jaar, dinsdag als een verrassing. De 33-jarige zanger sprak in recente interviews louter positief over haar. Maar blijkbaar is Waylon gezwicht voor de charmes van een ander.
'Waylon is als een blok gevallen voor de dochter van Richard Witschge: de 22-jarige Joelle. Ze zijn dolverliefd op elkaar en hebben dikke verkering', zegt een bron tegen de krant. Zelf heeft de zanger nog niet gereageerd op de breuk of zijn nieuwe relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |