Ah okequote:Op woensdag 4 december 2013 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben al twee maanden op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Thnxquote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Queen
[..]
Ah okeDat verklaart een hoop
SuccesEn tot die tijd elke avond aan de lekkere biertjes
Jep, niet de fijnste tijd inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Komt vast weer wat voorbij, maar helaas veel comcurrentie en weinig aanbod..
Ik dacht dat het Chef's Special wasquote:
Die band ken ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Chef's Special was
Is het nog steeds aan de gang?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part mag hij dood wezen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje een treurige opmerking dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu een troostplaatje voor jou danquote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik werd dus net na New Year's Day wakkerZonde, dat is echt een wereldplaat.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In VBL dacht iemand dat California Love van Wu-Tang is
Nou vertelquote:Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Biologen hebben onderzocht welke danspasjes mannen moeten doen om aandacht te krijgen van vrouwen.
Statistisch gezien kwamen daar 3 goede dansmoves uit.
Dat was ik aan het uitzoeken welke moves dat zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou vertel
In mijn geval "geen" in ieder gevalik kan stilstaand al geen vrouw krijgen, laat staan als ik ga dansen
Moonwalk. Uiteraard.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Biologen hebben onderzocht welke danspasjes mannen moeten doen om aandacht te krijgen van vrouwen.
Statistisch gezien kwamen daar 3 goede dansmoves uit.
quote:We find that the variability and amplitude of movements in the central body regions (head, neck and trunk) and speed of the right knee movements are especially important in signalling dance quality. A ‘good’ dancer thus displays larger and more variable movements in relation to bending and twisting movements of their head/neck and torso, and faster bending and twisting movements of their right knee. As 80 per cent of individuals are right-footed [19], greater movements of the right knee in comparison with the left are perhaps to be expected. In comparative research, there is extensive literature on the signalling capacities of movement (see Byers et al. [3]). Researchers have suggested that females prefer vigorous and skilled males; such cues are derived from male motor performance that provides a signal of his physical condition [3–6].
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was ik aan het uitzoeken welke moves dat zijn.
Deze bewegingen dus.quote:For movement amplitude, all variables were normally distributed. We found significant positive correlations between dance ratings and the central body region. Key components comprised of: neck flexion/extension (head nodding), trunk flexion/extension (forward/backward bending) and trunk abduction/adduction (sideways bending).
For movement variability, all three body regions were normally distributed, although seven of their 38 constituent parts were not. We found significant positive correlations between dance ratings and central body region variability with all components being important, these were: neck flexion/extension; neck abduction/adduction (head sideways tilting); neck internal/external rotation (head shaking); trunk flexion/extension; trunk adduction/abduction; and trunk internal/external rotation (twisting).
Finally, for movement speed, all data were normally distributed. We found a significant positive relationship between speed of the legs and dance ratings, the relevant components being speed of right knee flexion/extension (bending) and speed of right knee internal/external rotation (twisting).
De Carlton Dance.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
De Rinus electric boogie
[ afbeelding ]
It's not Unusual.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik dit zie, hoor ik in mijn hoofd altijd Tom Jones erbij
Kloptquote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft toch wel een heerlijk nummer
Let Love Rule?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:18 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel de grootste aidsplaat van 2013.
Ah.quote:
Met meerderen zo besloten.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah.
Waarom luister je stream op je werk? Verder luister je toch geen 3?
Staan de Pretenders erop?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:36 schreef wolfrolf het volgende:
Mex heb jij 538 Hitzone The Christmas edition al besteld?
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:18 schreef Bronson het volgende:
Dit is toch wel de grootste aidsplaat van 2013.
Heavy Heart dingt ook goed mee. Genant slecht dat nummer.quote:
Wie?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heavy Heart dingt ook goed mee. Genant slecht dat nummer.
Mis Mondrioolquote:
Een *geen idee van de windrichting* dit keer. Rip noord NL.quote:
Owh. Dan gaat het hier slechts een beetje waaien.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Een noord-wester dit keer. Rip noord NL.
Kleine edit. Nog niet wakker.
Geen idee, zie edit van edit. Ik haak afquote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owh. Dan gaat het hier slechts een beetje waaien.
Zet Sky even aan om je op te fleuren!!!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben 1 dag vrij en verveel me alweer.
Je verwacht het niet
Ga masturberen.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verwacht het niet
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je verwacht het niet
Sport.fok.nlquote:Op woensdag 4 december 2013 12:45 schreef DeLuna het volgende:
Nee hier gaat het lekker. Projectvoorstel af: hoeft pas 10 januari af te zijn.
Plan van aanpak af: hoeft pas 27 februari af te zijn.
Verveling alom hier.
Zoals?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik werk mijn sociale contacten bij op het moment
Nu pas?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Dat FIRE komt me nu wel godverdomme de snavel uit zetten
Een van mijn favoriete kerstplatenquote:
Mwah, deze niet hoor.quote:
Geen FM-Radio op je mobiel hebbenquote:
Lekker iedere dag dezelfde opmerkingen maken.quote:
Ha, Da_Zuurman.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker iedere dag dezelfde opmerkingen maken.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:19 schreef alors het volgende:
The Power Of Goodbye![]()
typische Rabberingplaat ook
10:00 - 11:00 5quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef alors het volgende:
Even de uitzendtijden van deze plaat gecheckt
14:00 - 15:00 8
15:00 - 16:00 5Andere uren maar 1/2/3 keer.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1786
10:00 - 11:00 5quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef alors het volgende:
Even de uitzendtijden van deze plaat gecheckt
14:00 - 15:00 8
15:00 - 16:00 5Andere uren maar 1/2/3 keer.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1786
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:00 - 11:00 5
11:00 - 12:00 9
Typische Domienplaat bedoel je.
Moet of wil?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:23 schreef alors het volgende:
Ohja. Maar goed Domien moet oude plaatjes draaien.
Haha, iedere dag huilie doen over een radioprogram en een ander zuur noemenquote:
Ik doe niet de hele dag huilie over een radioprogram.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, iedere dag huilie doen over een radioprogram en een ander zuur noemen.
Maar gewoon lekker blijven luisteren.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe niet de hele dag huilienover een radioprogram.
Groetjes.
Moet, dat is gewoon de opzet van het programma. Domien stelt echt niet playlist niet samen hoor. Hij kiest vast elke dag een paar plaatjes zelf uit. Maar zoals andere dj's, behalve Roos misschien, wordt dat ook voor hem gewoon bepaald.quote:
Ik weet ook wel dat de zendercoordinatie 7-8 platen per uur bepaalt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Moet, dat is gewoon de opzet van het programma. Domien stelt echt niet playlist niet samen hoor. Hij kiest vast elke dag een paar plaatjes zelf uit. Maar zoals andere dj's, behalve Roos misschien, wordt dat ook voor hem gewoon bepaald.
Twee/drie plaatjes per uitzending. Rest wordt voor 'm ingepland...quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Moet, dat is gewoon de opzet van het programma. Domien stelt echt niet playlist niet samen hoor. Hij kiest vast elke dag een paar plaatjes zelf uit. Maar zoals andere dj's, behalve Roos misschien, wordt dat ook voor hem gewoon bepaald.
Na SR kunnen ze de live-versie van dit nummer ook weer kapotdraaienquote:
Nouja, hij draait toch wel 10-12 platen op een uur. Wel iets meer vrije keuze die je hebt. Requests en itemplaten zijn sowieso vrij (maar kunnen de DJ's niet helemaal zelf kiezen omdat er een beller voor moet zijn)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee/drie plaatjes per uitzending. Rest wordt voor 'm ingepland...
Bedankt dat je me hieraan herinnertquote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na SR kunnen ze de live-versie van dit nummer ook weer kapotdraaien
Niet zo zuur Roel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer noemen dat veel mensen het een kutnummer vinden. DRAAI HET DAN NIET!
Thuis maar ik ga zo shoppen. Vandaag even een radiovrij dagjequote:
Sorryquote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt dat je me hieraan herinnert
Platenmaatschappijen and what notquote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer noemen dat veel mensen het een kutnummer vinden. DRAAI HET DAN NIET!
Illuminati. Fosho.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen and what not
Ik zat gister te youtuben, kom ik toevallig bij de KoL uit (via VEVO), ik ff kijken. Krijg je bij je aanbevolen video's een hele lijst van VEVO staan uiteraard...
Allemaal fucking kansloze 3FM platen die altijd zo gehyped worden door ze... Dat kan geen toeval zijn!
VEVO staat daar los van.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen and what not
Ik zat gister te youtuben, kom ik toevallig bij de KoL uit (via VEVO), ik ff kijken. Krijg je bij je aanbevolen video's een hele lijst van VEVO staan uiteraard...
Allemaal fucking kansloze 3FM platen die altijd zo gehyped worden door ze... Dat kan geen toeval zijn!
Mongolenmuziek.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is eigenlijk wel de meest irritante JVT plaat
De enige goede plaat die ze hebben gemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Nee, bazenplaatquote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ja, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
De stofzuiger da's pas een plaat.
Nieuwe plaat viel me eigenlijk zwaar tegenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
De formule is helemaal een bazenplaat
De campagnes in Amerika werken inderdaad heel erg goed.....quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
Nix![]()
![]()
![]()
Waarom neemt de Nederlandse overheid niet een voorbeeld aan de Australische overheidscampagnes. Wat harder, maar veel effectiever.
omdat ze hier onder de 18 misschien geen auto mogen rijden?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
Nix![]()
![]()
![]()
Waarom neemt de Nederlandse overheid niet een voorbeeld aan de Australische overheidscampagnes. Wat harder, maar veel effectiever.
Mag wel tegenwoordigquote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze hier onder de 18 misschien geen auto mogen rijden?
Zijn site ligt eruitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef rubbereend het volgende:
Dune - Cant stop raving
2 Brothers on the 4th Floor - Come take my hand
Lipstick - I'm a raveralle drie live gezien
ojaquote:
quote:
Ik vind Gun beter...quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef rubbereend het volgende:
damn wat is dit toch goed! song van het jaar!
Lies en The Mother We Share zijn wel de beste singles van CHVRCHESquote:
Gun was in het buitenland ook single, helaas niet hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lies en The Mother We Share zijn wel de beste singles van CHVRCHES
Teether haalt dat niveau ook
Gun en Recover zijn ook gewoon singles.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gun was in het buitenland ook single, helaas niet hier.
Uh, okéquote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Shiver
Poliep op m'n trommelvlies...Als die stem de hoogte in gaat is nog erger dan een tandartsboor op je zenuwen
Muzikaal gezien vind ik het stukken beter dan de huidige coldplay, maar die stem, allejezus wat kutquote:
tijd voor een friet/patat discussie?quote:
Patat. Per definitie.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd voor een friet/patat discussie?
Friet.quote:
quote:
quote:
Een kwart toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef rubbereend het volgende:
nu tijd voor die twee keer de helft discussie?
Pinoquote:
oh, was dat een oudje? Ik dacht net: he, een Coldplay nummer dat ik wel mooi vind.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef rubbereend het volgende:
toen maakte coldplay nog leuke liedjes
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand deze klaplong van de radio verbannen?
ja is van Parachutes, het beste wat Coldplay ooit maaktequote:Op woensdag 4 december 2013 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, was dat een oudje? Ik dacht net: he, een Coldplay nummer dat ik wel mooi vind.
Op gelijke hoogte met A rush of blood.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja is van Parachutes, het beste wat Coldplay ooit maakte
misschien moet ik die dan toch eens afluisteren, gewoon, om gefundereerd te kunnen kotsenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja is van Parachutes, het beste wat Coldplay ooit maakte
toen waren de verwachtingen nog hoog gespannen. Volgens mij is haar werk aardig geflopt toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef alors het volgende:
Volgende week MH dus
Vorige keer toen die single nog niet uit was, maar wel al MH moest worden en ze vrijdag, zaterdag en zondag geen MH hadden omdat Sjak niet een weekje kon wachten.
Dat was Anouk volgens mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef alors het volgende:
Volgende week MH dus
Vorige keer toen die single nog niet uit was, maar wel al MH moest worden en ze vrijdag, zaterdag en zondag geen MH hadden omdat Sjak niet een weekje kon wachten.
Anouk heeft gewoon een contractie lopen met 3FMquote:
Misschien ook, maar Jacqueline Govaert zeker ook, met Overrated. TV / [3FM #2124] Volop zomer en 3FM knalt uit de speakers !quote:
Lastig, zo'n samentrekking.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Anouk heeft gewoon een contractie lopen met 3FM
Autocorrectquote:
quote:
Eens. Als je dan toch zo nodig je lul/kut buitenboord wil hangen, kap dan met je relatie.quote:
links bevalt niet?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Paulgod had dus een SR-shirt aan gisteren. Valt totaal niet op..
Meer foto's: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350450/psst-gespot
Het zijn ook elk jaar dezelfde soort shirts.quote:Op maandag 2 december 2013 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens mij heeft Genee op RTL 7 het nieuwe SR shirt aan.
Vond die van vorig jaar opvallenderquote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
[..]
Het zijn ook elk jaar dezelfde soort shirts.
Draag hem dan ook nog geregeld onder een jasje of sweater. Gewoon een leuk shirt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vond die van vorig jaar opvallender
Ik ben linkshandigquote:
Dat is toch geen baard johquote:
Ik heb de mijne net geschoren, dat was pas een (beginnende) baardquote:
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net geschoren, dat was pas een (beginnende) baard.
Eenschquote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met baarden zijn statistisch gezien wel knapper dan mannen zonder baarden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met baarden zijn statistisch gezien wel knapper dan mannen zonder baarden.
Omdat ik hem na een week niet scheren te lang vind wordenquote:
Sowieso:quote:Op woensdag 4 december 2013 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dan ook voor links gaan
Wel opletten wat bij je gezicht past en goed bijhoudenquote:
Je moet niks, maar de voorkeur gaat toch uit naar baarden hier.quote:
Alles staat me goedquote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel opletten wat bij je gezicht past en goed bijhouden, keel vrijhouden etc...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |