Bedankt dat je me hieraan herinnertquote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na SR kunnen ze de live-versie van dit nummer ook weer kapotdraaien
Niet zo zuur Roel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer noemen dat veel mensen het een kutnummer vinden. DRAAI HET DAN NIET!
Thuis maar ik ga zo shoppen. Vandaag even een radiovrij dagjequote:
Sorryquote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt dat je me hieraan herinnert
Platenmaatschappijen and what notquote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer noemen dat veel mensen het een kutnummer vinden. DRAAI HET DAN NIET!
Illuminati. Fosho.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen and what not
Ik zat gister te youtuben, kom ik toevallig bij de KoL uit (via VEVO), ik ff kijken. Krijg je bij je aanbevolen video's een hele lijst van VEVO staan uiteraard...
Allemaal fucking kansloze 3FM platen die altijd zo gehyped worden door ze... Dat kan geen toeval zijn!
VEVO staat daar los van.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen and what not
Ik zat gister te youtuben, kom ik toevallig bij de KoL uit (via VEVO), ik ff kijken. Krijg je bij je aanbevolen video's een hele lijst van VEVO staan uiteraard...
Allemaal fucking kansloze 3FM platen die altijd zo gehyped worden door ze... Dat kan geen toeval zijn!
Mongolenmuziek.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is eigenlijk wel de meest irritante JVT plaat
De enige goede plaat die ze hebben gemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Nee, bazenplaatquote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ja, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
De stofzuiger da's pas een plaat.
Nieuwe plaat viel me eigenlijk zwaar tegenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
De formule is helemaal een bazenplaat
De campagnes in Amerika werken inderdaad heel erg goed.....quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
Nix![]()
![]()
![]()
Waarom neemt de Nederlandse overheid niet een voorbeeld aan de Australische overheidscampagnes. Wat harder, maar veel effectiever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |