Nu pas?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:56 schreef Pino112 het volgende:
Dat FIRE komt me nu wel godverdomme de snavel uit zetten
Een van mijn favoriete kerstplatenquote:
Mwah, deze niet hoor.quote:
Geen FM-Radio op je mobiel hebbenquote:
Lekker iedere dag dezelfde opmerkingen maken.quote:
Ha, Da_Zuurman.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Lekker iedere dag dezelfde opmerkingen maken.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:19 schreef alors het volgende:
The Power Of Goodbye![]()
typische Rabberingplaat ook
10:00 - 11:00 5quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef alors het volgende:
Even de uitzendtijden van deze plaat gecheckt
14:00 - 15:00 8
15:00 - 16:00 5Andere uren maar 1/2/3 keer.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1786
10:00 - 11:00 5quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef alors het volgende:
Even de uitzendtijden van deze plaat gecheckt
14:00 - 15:00 8
15:00 - 16:00 5Andere uren maar 1/2/3 keer.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/1786
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:22 schreef Bronson het volgende:
[..]
10:00 - 11:00 5
11:00 - 12:00 9
Typische Domienplaat bedoel je.
Moet of wil?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:23 schreef alors het volgende:
Ohja. Maar goed Domien moet oude plaatjes draaien.
Haha, iedere dag huilie doen over een radioprogram en een ander zuur noemenquote:
Ik doe niet de hele dag huilie over een radioprogram.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha, iedere dag huilie doen over een radioprogram en een ander zuur noemen.
Maar gewoon lekker blijven luisteren.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik doe niet de hele dag huilienover een radioprogram.
Groetjes.
Moet, dat is gewoon de opzet van het programma. Domien stelt echt niet playlist niet samen hoor. Hij kiest vast elke dag een paar plaatjes zelf uit. Maar zoals andere dj's, behalve Roos misschien, wordt dat ook voor hem gewoon bepaald.quote:
Ik weet ook wel dat de zendercoordinatie 7-8 platen per uur bepaalt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Moet, dat is gewoon de opzet van het programma. Domien stelt echt niet playlist niet samen hoor. Hij kiest vast elke dag een paar plaatjes zelf uit. Maar zoals andere dj's, behalve Roos misschien, wordt dat ook voor hem gewoon bepaald.
Twee/drie plaatjes per uitzending. Rest wordt voor 'm ingepland...quote:Op woensdag 4 december 2013 14:34 schreef alors het volgende:
[..]
Moet, dat is gewoon de opzet van het programma. Domien stelt echt niet playlist niet samen hoor. Hij kiest vast elke dag een paar plaatjes zelf uit. Maar zoals andere dj's, behalve Roos misschien, wordt dat ook voor hem gewoon bepaald.
Na SR kunnen ze de live-versie van dit nummer ook weer kapotdraaienquote:
Nouja, hij draait toch wel 10-12 platen op een uur. Wel iets meer vrije keuze die je hebt. Requests en itemplaten zijn sowieso vrij (maar kunnen de DJ's niet helemaal zelf kiezen omdat er een beller voor moet zijn)quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Twee/drie plaatjes per uitzending. Rest wordt voor 'm ingepland...
Bedankt dat je me hieraan herinnertquote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Na SR kunnen ze de live-versie van dit nummer ook weer kapotdraaien
Niet zo zuur Roel.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer noemen dat veel mensen het een kutnummer vinden. DRAAI HET DAN NIET!
Thuis maar ik ga zo shoppen. Vandaag even een radiovrij dagjequote:
Sorryquote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bedankt dat je me hieraan herinnert
Platenmaatschappijen and what notquote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
En weer noemen dat veel mensen het een kutnummer vinden. DRAAI HET DAN NIET!
Illuminati. Fosho.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen and what not
Ik zat gister te youtuben, kom ik toevallig bij de KoL uit (via VEVO), ik ff kijken. Krijg je bij je aanbevolen video's een hele lijst van VEVO staan uiteraard...
Allemaal fucking kansloze 3FM platen die altijd zo gehyped worden door ze... Dat kan geen toeval zijn!
VEVO staat daar los van.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Platenmaatschappijen and what not
Ik zat gister te youtuben, kom ik toevallig bij de KoL uit (via VEVO), ik ff kijken. Krijg je bij je aanbevolen video's een hele lijst van VEVO staan uiteraard...
Allemaal fucking kansloze 3FM platen die altijd zo gehyped worden door ze... Dat kan geen toeval zijn!
Mongolenmuziek.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Dit is eigenlijk wel de meest irritante JVT plaat
De enige goede plaat die ze hebben gemaakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Nee, bazenplaatquote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef Pandaplint het volgende:
Ja, dat is wel lekker.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:50 schreef ieniminimuis het volgende:
De stofzuiger da's pas een plaat.
Nieuwe plaat viel me eigenlijk zwaar tegenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef SilentChaos het volgende:
De Jeugd van Tegenwoordig![]()
De formule is helemaal een bazenplaat
De campagnes in Amerika werken inderdaad heel erg goed.....quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
Nix![]()
![]()
![]()
Waarom neemt de Nederlandse overheid niet een voorbeeld aan de Australische overheidscampagnes. Wat harder, maar veel effectiever.
omdat ze hier onder de 18 misschien geen auto mogen rijden?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:58 schreef Pandaplint het volgende:
Nix![]()
![]()
![]()
Waarom neemt de Nederlandse overheid niet een voorbeeld aan de Australische overheidscampagnes. Wat harder, maar veel effectiever.
Mag wel tegenwoordigquote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat ze hier onder de 18 misschien geen auto mogen rijden?
Zijn site ligt eruitquote:Op woensdag 4 december 2013 15:25 schreef rubbereend het volgende:
Dune - Cant stop raving
2 Brothers on the 4th Floor - Come take my hand
Lipstick - I'm a raveralle drie live gezien
ojaquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |