Ah okequote:Op woensdag 4 december 2013 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben al twee maanden op zoek naar een nieuwe uitdaging.
Thnxquote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef SilentChaos het volgende:
Queen
[..]
Ah okeDat verklaart een hoop
SuccesEn tot die tijd elke avond aan de lekkere biertjes
Jep, niet de fijnste tijd inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 09:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx. Komt vast weer wat voorbij, maar helaas veel comcurrentie en weinig aanbod..
Ik dacht dat het Chef's Special wasquote:
Die band ken ik niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Chef's Special was
Is het nog steeds aan de gang?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Van mij part mag hij dood wezen.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Beetje een treurige opmerking dit.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu een troostplaatje voor jou danquote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik werd dus net na New Year's Day wakkerZonde, dat is echt een wereldplaat.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
In VBL dacht iemand dat California Love van Wu-Tang is
Nou vertelquote:Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Biologen hebben onderzocht welke danspasjes mannen moeten doen om aandacht te krijgen van vrouwen.
Statistisch gezien kwamen daar 3 goede dansmoves uit.
Dat was ik aan het uitzoeken welke moves dat zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou vertel
In mijn geval "geen" in ieder gevalik kan stilstaand al geen vrouw krijgen, laat staan als ik ga dansen
Moonwalk. Uiteraard.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Biologen hebben onderzocht welke danspasjes mannen moeten doen om aandacht te krijgen van vrouwen.
Statistisch gezien kwamen daar 3 goede dansmoves uit.
quote:We find that the variability and amplitude of movements in the central body regions (head, neck and trunk) and speed of the right knee movements are especially important in signalling dance quality. A ‘good’ dancer thus displays larger and more variable movements in relation to bending and twisting movements of their head/neck and torso, and faster bending and twisting movements of their right knee. As 80 per cent of individuals are right-footed [19], greater movements of the right knee in comparison with the left are perhaps to be expected. In comparative research, there is extensive literature on the signalling capacities of movement (see Byers et al. [3]). Researchers have suggested that females prefer vigorous and skilled males; such cues are derived from male motor performance that provides a signal of his physical condition [3–6].
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was ik aan het uitzoeken welke moves dat zijn.
Deze bewegingen dus.quote:For movement amplitude, all variables were normally distributed. We found significant positive correlations between dance ratings and the central body region. Key components comprised of: neck flexion/extension (head nodding), trunk flexion/extension (forward/backward bending) and trunk abduction/adduction (sideways bending).
For movement variability, all three body regions were normally distributed, although seven of their 38 constituent parts were not. We found significant positive correlations between dance ratings and central body region variability with all components being important, these were: neck flexion/extension; neck abduction/adduction (head sideways tilting); neck internal/external rotation (head shaking); trunk flexion/extension; trunk adduction/abduction; and trunk internal/external rotation (twisting).
Finally, for movement speed, all data were normally distributed. We found a significant positive relationship between speed of the legs and dance ratings, the relevant components being speed of right knee flexion/extension (bending) and speed of right knee internal/external rotation (twisting).
De Carlton Dance.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:59 schreef alors het volgende:
[..]
De Rinus electric boogie
[ afbeelding ]
It's not Unusual.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:07 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik dit zie, hoor ik in mijn hoofd altijd Tom Jones erbij
Kloptquote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit blijft toch wel een heerlijk nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |