Ik vind Gun beter...quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef rubbereend het volgende:
damn wat is dit toch goed! song van het jaar!
Lies en The Mother We Share zijn wel de beste singles van CHVRCHESquote:
Gun was in het buitenland ook single, helaas niet hier.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lies en The Mother We Share zijn wel de beste singles van CHVRCHES
Teether haalt dat niveau ook
Gun en Recover zijn ook gewoon singles.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gun was in het buitenland ook single, helaas niet hier.
Uh, okéquote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef SilentChaos het volgende:
Shiver
Poliep op m'n trommelvlies...Als die stem de hoogte in gaat is nog erger dan een tandartsboor op je zenuwen
Muzikaal gezien vind ik het stukken beter dan de huidige coldplay, maar die stem, allejezus wat kutquote:
tijd voor een friet/patat discussie?quote:
Patat. Per definitie.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tijd voor een friet/patat discussie?
Friet.quote:
quote:
quote:
Een kwart toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef rubbereend het volgende:
nu tijd voor die twee keer de helft discussie?
Pinoquote:
oh, was dat een oudje? Ik dacht net: he, een Coldplay nummer dat ik wel mooi vind.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:52 schreef rubbereend het volgende:
toen maakte coldplay nog leuke liedjes
quote:Op woensdag 4 december 2013 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Kan iemand deze klaplong van de radio verbannen?
ja is van Parachutes, het beste wat Coldplay ooit maaktequote:Op woensdag 4 december 2013 16:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
oh, was dat een oudje? Ik dacht net: he, een Coldplay nummer dat ik wel mooi vind.
Op gelijke hoogte met A rush of blood.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja is van Parachutes, het beste wat Coldplay ooit maakte
misschien moet ik die dan toch eens afluisteren, gewoon, om gefundereerd te kunnen kotsenquote:Op woensdag 4 december 2013 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja is van Parachutes, het beste wat Coldplay ooit maakte
toen waren de verwachtingen nog hoog gespannen. Volgens mij is haar werk aardig geflopt toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef alors het volgende:
Volgende week MH dus
Vorige keer toen die single nog niet uit was, maar wel al MH moest worden en ze vrijdag, zaterdag en zondag geen MH hadden omdat Sjak niet een weekje kon wachten.
Dat was Anouk volgens mij.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:31 schreef alors het volgende:
Volgende week MH dus
Vorige keer toen die single nog niet uit was, maar wel al MH moest worden en ze vrijdag, zaterdag en zondag geen MH hadden omdat Sjak niet een weekje kon wachten.
Anouk heeft gewoon een contractie lopen met 3FMquote:
Misschien ook, maar Jacqueline Govaert zeker ook, met Overrated. TV / [3FM #2124] Volop zomer en 3FM knalt uit de speakers !quote:
Lastig, zo'n samentrekking.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Anouk heeft gewoon een contractie lopen met 3FM
Autocorrectquote:
quote:
Eens. Als je dan toch zo nodig je lul/kut buitenboord wil hangen, kap dan met je relatie.quote:
links bevalt niet?quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 19:02 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Paulgod had dus een SR-shirt aan gisteren. Valt totaal niet op..
Meer foto's: http://seriousrequest.3fm.nl/nieuws/detail/5350450/psst-gespot
Het zijn ook elk jaar dezelfde soort shirts.quote:Op maandag 2 december 2013 21:07 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Volgens mij heeft Genee op RTL 7 het nieuwe SR shirt aan.
Vond die van vorig jaar opvallenderquote:Op woensdag 4 december 2013 19:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
[..]
Het zijn ook elk jaar dezelfde soort shirts.
Draag hem dan ook nog geregeld onder een jasje of sweater. Gewoon een leuk shirt.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vond die van vorig jaar opvallender
Ik ben linkshandigquote:
Dat is toch geen baard johquote:
Ik heb de mijne net geschoren, dat was pas een (beginnende) baardquote:
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb de mijne net geschoren, dat was pas een (beginnende) baard.
Eenschquote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met baarden zijn statistisch gezien wel knapper dan mannen zonder baarden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen met baarden zijn statistisch gezien wel knapper dan mannen zonder baarden.
Omdat ik hem na een week niet scheren te lang vind wordenquote:
Sowieso:quote:Op woensdag 4 december 2013 20:56 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou dan ook voor links gaan
Wel opletten wat bij je gezicht past en goed bijhoudenquote:
Je moet niks, maar de voorkeur gaat toch uit naar baarden hier.quote:
Alles staat me goedquote:Op woensdag 4 december 2013 20:58 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel opletten wat bij je gezicht past en goed bijhouden, keel vrijhouden etc...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |