En wordt zo te lezen steeds beterquote:Op donderdag 2 januari 2014 12:39 schreef sp3c het volgende:
nou dit topic gaat de goede kant op hoor
Nee, toch niet. Hoewel ik dat beter wel kan bevestigen, want nu ik het zo weer nalees is het inderdaad wel geinig om hem dan op die manier op zijn nummer te zetten... Maar ik had al gereageerd daarop en dan is het ook wel weer klaar.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:10 schreef Jian het volgende:
Och, wraak, dat is zo'n beladen begrip, het is de riposte naar aanleiding van je nominatie door betyar, toch?!
Hou je dan ook op met jouw mening hier te delen?quote:
Ik weet dat jij enkel mensen accepteert die met je meehuppelen om ze eens flink in de reet te neuken. Sorry dat ik niet in je straatje pas.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:32 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hou je dan ook op met jouw mening hier te delen?
Dank!
Zoals wel vaker blijkt dat jij schromelijk overschat wat jij zou weten...quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:34 schreef betyar het volgende:
Ik weet dat jij enkel mensen accepteert die met je meehuppelen om ze eens flink in de reet te neuken. Sorry dat ik niet in je straatje pas.
Gracias a todos en in het bijzonder aan Hexagon.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:19 schreef Hexagon het volgende:
Hier volgt de uitslag. Ondanks lage opkomst (ongeveer gelijk met vorig jaar) toch een paar duidelijke winnaars en een paar tiebreaks.
6. Max Westerman trofee, voor de de user met leuke internationale bijdrages
[ afbeelding ]
El_Matador
Is een eigen 'land' nu. Dus buitenlandquote:Op zaterdag 4 januari 2014 01:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gracias a todos en in het bijzonder aan Hexagon.
Valt Curacao onder "nieuws uit het buitenland of uit de provincie"? Weer heel wat nieuws meegemaakt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |