Niets mis?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is er niets mis met de opzet, Hexagon heeft leuke categorieën bedacht. De mensen die het leuk vinden hebben gestemd volgens mij, de mensen die het niets vinden laten het links liggen. Niets mis mee toch?
Welke opzet zou jou beter lijken?quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef eight het volgende:
[..]
Niets mis?
Er zijn 2 dagen voor sluiting slechts 3 volledige ingevulde vragenlijsten. Zegt genoeg lijkt me.
Misschien begrijp ik je verkeerd, maar ik tel 11 volledig tot vrijwel volledig ingevulde lijsten.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:26 schreef eight het volgende:
[..]
Niets mis?
Er zijn 2 dagen voor sluiting slechts 3 volledige ingevulde vragenlijsten. Zegt genoeg lijkt me.
Vanaf hier staan er twee:quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:30 schreef arjan1112 het volgende:
een keuze lijst met alle posters moet dan wel door een geniaal persoon gemaakt worden, arcee ofzo
Waar ik tegenaan loop is dat er teveel awards zijn waar ik niet meteen een user kan invullen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke opzet zou jou beter lijken?
Precies, maar waarschijnlijk kan men daar niet zo goed mee omgaan. Dus ik lever ook geen lijstje in.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, het hoort juist te gaan om het afzeiken (zie de POL-awards) en als je dat al verbiedt met de reminder onderaan dit topic houdt het wel op natuurlijk.
Een verschoven deadline is dan niet zo dood.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
deadlines zijn er sowieso om te verschuiven
Ik had maar 2 categorieen die ik overbodig vond.quote:Op zaterdag 28 december 2013 12:50 schreef eight het volgende:
[..]
Waar ik tegenaan loop is dat er teveel awards zijn waar ik niet meteen een user kan invullen.
Voor de rest moet het gewoon te doen zijn als je een beetje in NWS post of leest.quote:9. Fons de Poel trofee, de user die het best op zoek gaat naar nieuwtjes, feiten en achtergronden - Niet nodig omdat je toch al in NWS zit.
10. Albert Verlinde trofee, user met de beste roddels uit showbizzland - Niet nodig omdat NWS geen SHO is.
Updates:quote:Op dinsdag 10 december 2013 02:49 schreef El_Matador het volgende:
Leuke awards, positief ingezet, top weer Hexagon!
1. Ferry Mingelen trofee, user met de beste argumenten
Ryon is een man die sterke argumenten geeft. Andere voorbeelden van prettige discussie met sterke argumenten zijn die met Igen
2. Sjuul Paradijs trofee, user met de slechtste argumenten
99.999 , geen twijfel mogelijk. Helaas, want in de kern is het een beste jongen. Hij lijdt alleen aan een verzuurd Marcel van Dam-syndroom.
3. Francisco van Jole trofee, user met een uitgesproken linkse opinie
Omdat ik Bram van Loon niet zoveel in NWS zie, wel in POL, moet hier een andere naam komen. Ik denk nog even na.
4. Syp Wynia trofee, user met een uitgesproken rechtse opinie
Rechts in de zin van conservatief als ik Wynia zie. Ook daar denk ik nog even over na.
5. Tom Egbers trofee, voor de user met leuke sportbijdrages
Ik heb geen idee, zal nog es nadenken.
6. Max Westerman trofee, voor de de user met leuke internationale bijdrages
Wat lief dat deze categorie ertussen staat. Ik ga voor Papierversnipperaar; zo wist ik eerder via FOK! dan uit de media hier dat de Latijns-Amerikaanse leiders een top over drugs hadden in Colombia.
7. Selma van Dijk trofee, voor de de user met leuke bijdrages uit de provincie
Ehm? Ook geen idee wie Selma van Dijk is.
8. Peter R de Vries trofee beste poster van misdaadnieuws
Oei, er waren 2 mooie topics daarover, waar ik bij beide en nogal uitgebreide OP heb gemaakt (Ingrid Visser en die Al-Hilli familie bij het Meer van Annecy). Enkele dames daar deden goed mee, die wil ik nomineren. Kom nog met een naam.
9. Fons de Poel trofee, de user die het best op zoek gaat naar nieuwtjes, feiten en achtergronden
Arjan212123221231 komt vaak met origineel en toch interessant nieuws. Die Woestijnvos of hoe heet ie met de berichten van Het Laatste Nieuws was ook wel grappig maar minder interessant.
10. Albert Verlinde trofee, user met de beste roddels uit showbizzland
afgrijselijk, alles. Dit verdient geen nominatie, maar de strop.
11. Rutger Castricum trofee, de grootste troll
Ulx en waht. Ik heb al eens op de eerste gestemd, dus nu de 2e
12. Harry Mens trofee, user met en twijfelachtig kritisch vermogen
Moeilijk, komt nog.
13. Linda de Mol trofee, gezelligste user
Linda de Mol gezellig? Ik zou na 5 minuten horendol worden van dat wijf. Dan is KoosVogels nog gezelliger. Maar het wordt sp3c. Volgend jaar naar die ijshockeywedstrijd.
14. Jort Kelder trofee, grootste relschopper
Dat kan alleen maar LBK zijn.
15. Alberto Stegeman trofee, meest verontwaardigde user
Het Kluskonijn en elke andere klagende zurige bijstandstrekker.
3. betyarquote:Op donderdag 5 december 2013 21:28 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Mijn tussentijdse stemming ook dan maar alvast. Ik ga de komende weken nog eventjes opletten dus misschien pas ik nog het een en ander aan
1. Ferry Mingelen trofee, user met de beste argumenten
Net zoals vorig jaar gaat deze trofee naar Aloulou. Prima onderbouwing, prima schrijfstijl, kortom dik verdiend![]()
2. Sjuul Paradijs trofee, user met de slechtste argumenten
Bij gebrek aan een award voor de user met de meest verknipte denkbeelden gaat deze maar naar veldkamp. Hij denkt dat metalbands het pure kwaad zijn, een terrorist is zijn beschermheilige en de halve holocaust is volgens hem verzonnen. Kortom hier zit een klein steekje los.
3. Francisco van Jole trofee, user met een uitgesproken linkse opinie
Ik heb een aantal genomineerden, maar die zet ik hier nog neer
4. Syp Wynia trofee, user met een uitgesproken rechtse opinie
Hetzelfde.
5. Tom Egbers trofee, voor de user met leuke sportbijdrages
tong80, gelukkig niet te veel want het hoort in een ander subforum thuis![]()
6. Max Westerman trofee, voor de de user met leuke internationale bijdrages
Ik kan de bijdrages over Zuid-Amerika van el-Matador altijd zeer waarderen. Een man met verstand van het continent, met name Venezuela en Colombia. Deze bijdrages lees ik dan ook graag. Het is alleen zo zonde dat het een heethoofd is. Ondanks dat, toch verdiend.
7. Selma van Dijk trofee, voor de de user met leuke bijdrages uit de provincie
Een award voor beste openingsposter zou beter bij hem passen, maar scjvb levert toch altijd de nieuwtjes waar niemand anders een topic over opent. Inclusief een leuke OP
8. Peter R de Vries trofee beste poster van misdaadnieuws
Ik heb geen flauw idee
9. Fons de Poel trofee, de user die het best op zoek gaat naar nieuwtjes, feiten en achtergronden
Papierversnipperaar gaat onvermoeibaar door met zijn liberale kruistocht. Houdt ons al jaren op de hoogte van de War on Drugs, legalisatie, Anonymous en meer![]()
10. Albert Verlinde trofee, user met de beste roddels uit showbizzland
Ik lees die rommel niet, daar ga ik nog maar eens naar kijken
11. Rutger Castricum trofee, de grootste troll
Ik heb Meki dit jaar al heel wat users flink op de kast zien jagen. Resulterend in een flinke grijns op mijn gezicht.
12. Harry Mens trofee, user met en twijfelachtig kritisch vermogen
zwaaien past hier wel mooi bij. Zijn vreemde loyaliteit aan Israël haalt bij velen het bloed onder de nagels vandaan.
13. Linda de Mol trofee, gezelligste user
Komt nog, ik heb al een flink aantal genomineerden.
14. Jort Kelder trofee, grootste relschopper
betyar houdt wel van een pittige discussie als ik het zo zie
15. Alberto Stegeman trofee, meest verontwaardigde user
Komt nog.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |