Schoonpapa komt me ophalen. Vrouw was bij haar ouders en dochterlief is op haar hoofd gevallen. Allemaal bloed. 112 gebeld, ambulance gekomen en die hebben haar mee genomen.quote:
Och. Sterkte joh.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schoonpapa komt me ophalen. Vrouw was bij haar ouders en dochterlief is op haar hoofd gevallen. Allemaal bloed. 112 gebeld, ambulance gekomen en die hebben haar mee genomen.
Sterkte man.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Schoonpapa komt me ophalen. Vrouw was bij haar ouders en dochterlief is op haar hoofd gevallen. Allemaal bloed. 112 gebeld, ambulance gekomen en die hebben haar mee genomen.
Succes gozerquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nu 275 per maand betaal (voordat ik de jacuzzi had 210 euro) , en ik zou 175 euro per maand gaan betalen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
70 euro per jaar, maar ik zou mijn actuele verbruik erbij moeten zoeken.
Sterktequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je begint het wel voor elkaar te krijgen dat ik je echt zat begin te raken. Ik kots op mensen welke zich in een slachtofferrol manoeuvrerenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef tong80 het volgende:
Shreayas Tong afzeiken is het
Ze zochten echter een verkeerd slachtoffer.
Tong laat zich niet vernederen. Die komt op voor z'n rechten.
Kom op met je haat posts.
En verdirng je periode dat je zelf werd gepest.
Typ mijn naam wel goed aubquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef tong80 het volgende:
Shreayas Tong afzeiken is het
Ze zochten echter een verkeerd slachtoffer.
Tong laat zich niet vernederen. Die komt op voor z'n rechten.
Kom op met je haat posts.
En verdirng je periode dat je zelf werd gepest.
Mijn moeder wisselt ieder jaar van leverancier, krijgt ze allerlei aanbiedingen en shitquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nu 275 per maand betaal (voordat ik de jacuzzi had 210 euro) , en ik zou 175 euro per maand gaan betalen.
En heb hoog ingezet qua verbruik. Maar waar ik dus mee zit, HET VELE GEDOE![]()
Daarom vroeg ik naar ervaringen
Oh dat is sowieso al best veel natuurlijk. Misschien is er in WGR al een topic?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik nu 275 per maand betaal (voordat ik de jacuzzi had 210 euro) , en ik zou 175 euro per maand gaan betalen.
Het is idd een jaarcontractquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn moeder wisselt ieder jaar van leverancier, krijgt ze allerlei aanbiedingen en shit
Zal wel meevallen dus
Ik ga even kijkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is sowieso al best veel natuurlijk. Misschien is er in WGR al een topic?
Volgens mij regelt je nieuwe aanbieder de overstap en is het juist weinig gedoequote:Op dinsdag 3 december 2013 20:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vaak krijg je al een betere aanbieding als je alleen meldt dat je gaat opzeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:17 schreef Saind het volgende:
[..]
Mijn moeder wisselt ieder jaar van leverancier, krijgt ze allerlei aanbiedingen en shit
Zal wel meevallen dus
Wel van tevoren even voelen of je niet met een man te maken hebt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:25 schreef Saind het volgende:
Misschien toch ook maar ff gaan
http://www.reuters.com/ar(...)dUSBRE9B205O20131203
Dit jaar is ze gebleven inderdaad, ze was bezig met overstappen toen ze werd gebeld door d'r huidige leverancier van WE GEVEN JE EEN NOG BETERE PRIJS BLIJF ALSJEBLIEFTquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaak krijg je al een betere aanbieding als je alleen meldt dat je gaat opzeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |