Klopt en daarom is alles ook bespreekbaar, dat het nu om een one night stand gaat of een relatie.quote:Op maandag 2 december 2013 23:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk ja, maar niet als ze voor de one night stand gaan. En dat heb je op zo'n avond al wel snel genoeg door.
Dan hoef je daar echt niet bang voor te zijn
Pff hoe ze doen denk ik vooral. Misschien al sneller handtastelijk. Weet het nie precies, aangezien ik zelf een vrouw ben en daar dus eigenlijk mee te maken krijg.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef yats het volgende:
Aangezien Cue de topic geopend heeft ga ik maar even verder met een vraag aan haar : Waar herken je vrouwen aan die voor de one night stand gaan?
Ik heb dat volgens mij nog nooit besproken met iemand (Van te voren of achteraf). Het loopt gewoon zoals het loopt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt en daarom is alles ook bespreekbaar, dat het nu om een one night stand gaat of een relatie.
Je kan ze niet 'herkennen' maar jullie bespreken dat op één of ander manier. En meestal zijn ze wel meer losser in omgang ed en ze stralen meer iets uit van niets meer dan dat te willen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef yats het volgende:
Aangezien Cue de topic geopend heeft ga ik maar even verder met een vraag aan haar : Waar herken je vrouwen aan die voor de one night stand gaan?
Ja ok op die manier, maar zodra iemand iets meer wilt, is dat een ander verhaal.quote:Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb dat volgens mij nog nooit besproken met iemand (Van te voren of achteraf). Het loopt gewoon zoals het loopt.
Dan is het achteraf een "was gezellig, maar meer voel ik niet voor je" en is het ook wel klaar.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ok op die manier, maar zodra iemand iets meer wilt, is dat een ander verhaal.
Exact! En dan hopen dat de persoon dan ook ophoudt met zeuren van iets meer te willen ed.quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan is het achteraf een "was gezellig, maar meer voel ik niet voor je" en is het ook wel klaar.
Jullie als in mannen onderling? Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling meer bespreken dan mannen. Wij zien elkaar toch eerder als 'concurrentie'...quote:Op maandag 2 december 2013 23:51 schreef complicate het volgende:
[..]
Je kan ze niet 'herkennen' maar jullie bespreken dat op één of ander manier. En meestal zijn ze wel meer losser in omgang ed en ze stralen meer iets uit van niets meer dan dat te willen.
Ik bedoelde daarmee dat je het kan "bespreken" met haar dat je niets meer wilt dan seks ed, maar op een "diplomatische" manier ofzo. Maar goed, normaal gezien gebeurt het gewoon en zie je wel hoe het afloopt zoals Cue_ ook zegt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:01 schreef yats het volgende:
[..]
Jullie als in mannen onderling? Ik denk eerlijk gezegd dat vrouwen onderling meer bespreken dan mannen. Wij zien elkaar toch eerder als 'concurrentie'...
Dat laatste sowieso. Als het bij mij gebeurt, is dat überhaupt altijd spontaan en meestal onverwacht. Ik heb een keer gehad dat er vooraf gevoelens waren van mijn kant en ik op een relatie hoopte (die er ook kwam). De andere keren werd het van 1 avond/nacht twee avonden/nachten, toen drie etc en voordat je het weet zit je ineens in een (lange) relatie...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik bedoelde daarmee dat je het kan "bespreken" met haar dat je niets meer dan seks ed, maar op een "diplomatische" manier ofzo. Maar goed, normaal gezien gebeurt het gewoon en zie je wel hoe het afloopt zoals Cue_ ook zegt.
Jep, been there done that, vandaar dat ik nu subtiel signalen geef dat ik geen relatie wil.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:07 schreef yats het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso. Als het bij mij gebeurt, is dat überhaupt altijd spontaan en meestal onverwacht. Ik heb een keer gehad dat er vooraf gevoelens waren van mijn kant en ik op een relatie hoopte (die er ook kwam). De andere keren werd het van 1 avond/nacht twee avonden/nachten, toen drie etc en voordat je het weet zit je ineens in een (lange) relatie...
Dat is nu net vaak het probleem, subtiele signalen. Wij versiertechnisch minder handige mannen hebben duidelijkheid nodig en geen subtiele signalen. Iets zegt me dat dat ook voor vrouwen geldt...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:09 schreef complicate het volgende:
[..]
Jep, been there done that, vandaar dat ik nu subtiel signalen geef dat ik geen relatie wil.
Ja hoor, maar die subtiele signalen worden meestal non-verbaal gecommuniceerd dan verbaal en toch probeer ik nu als ik merk dat de jongen iets meer zou willen, over te gaan tot wat verbaal duidelijk maken dat het geen relatie zal worden (punt). Snap je? Is moeilijk om via een forum uit te leggen hoe je de juiste signalen geeft/stuurt oid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nu net vaak het probleem, subtiele signalen. Wij versiertechnisch minder handige mannen hebben duidelijkheid nodig en geen subtiele signalen. Iets zegt me dat dat ook voor vrouwen geldt...
Ik vermoed dat ik snap wat je bedoeld. Is het niet ook zo dat het grootste punt van versieren vooral de uitstraling is die iemand heeft? En dat is nu eenmaal puur non-verbaal...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die subtiele signalen worden meestal non-verbaal gecommuniceerd dan verbaal en toch probeer ik nu als ik merk dat de jongen iets meer zou willen, over te gaan tot wat verbaal duidelijk maken dat het geen relatie zal worden (punt). Snap je? Is moeilijk om via een forum uit te leggen hoe je de juiste signalen geeft/stuurt oid.
Jep jep.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik snap wat je bedoeld. Is het niet ook zo dat het grootste punt van versieren vooral de uitstraling is die iemand heeft? En dat is nu eenmaal puur non-verbaal...
Oefening baart kunst en van niets doen (in jouw geval) bereik je niets, maar dat weet je wel. Als je iemand leuk en of aantrekkelijk vindt zal je wel kunnen op haar afstappen maar er zijn ook wel vrouwen die echt initiatief nemen hoor. Anyway eens je een gesprek hebt met haar, gewoon spontaan zijn en van het een komt het ander. (hopelijk)quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:23 schreef yats het volgende:
Kortom, de theorie begrijp ik wel. Nu de praktijk nog...
Hoax, vrouwen doen dat heul nie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Oefening baart kunst en van niets doen (in jouw geval) bereik je niets, maar dat weet je wel. Als je iemand leuk en of aantrekkelijk vindt zal je wel kunnen op haar afstappen maar er zijn ook wel vrouwen die echt initiatief nemen hoor. Anyway eens je een gesprek hebt met haar, gewoon spontaan zijn en van het een komt het ander. (hopelijk)
P.S.(bedtijd).
De eerste vrouw die in een kroeg op mij afstapt en me overduidelijk laat merken me naar haar bed mee te willen slepen moet ik nog tegen komen. Heel soms stapt er eens een vrouw op mij af i.p.v. dat ik de eerste stap moet zetten maar zelfs dan ben ik een held in verkeerde timing...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Oefening baart kunst en van niets doen (in jouw geval) bereik je niets, maar dat weet je wel. Als je iemand leuk en of aantrekkelijk vindt zal je wel kunnen op haar afstappen maar er zijn ook wel vrouwen die echt initiatief nemen hoor. Anyway eens je een gesprek hebt met haar, gewoon spontaan zijn en van het een komt het ander. (hopelijk)
P.S.(bedtijd).
Je spreekt dus wel meisjes aan?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:41 schreef yats het volgende:
[..]
De eerste vrouw die in een kroeg op mij afstapt en me overduidelijk laat merken me naar haar bed mee te willen slepen moet ik nog tegen komen. Heel soms stapt er eens een vrouw op mij af i.p.v. dat ik de eerste stap moet zetten maar zelfs dan ben ik een held in verkeerde timing...![]()
Vooralsnog zal het er wel bij blijven dat ik bij het uitgaan diverse vrouwen aanspreek, prima met ze ouwehoer en een leuke avond heb, maar uiteindelijk toch alleen de kroeg verlaat. Jammer maar helaas...
Ik snap dat complimentjes een beetje subtiel en goed geplaatst moeten zijn, maar daar zit dan ook mijn vraag. "Wat heb je een mooi handschrift" vind ik niet echt een pakkende, wat voor dingen kan ik wel wat leuks over zeggen zonder gelijk overduidelijk aan te geven dat ik graag in dr broekje wil grabbelen... ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:59 schreef kingtoppie het volgende:
Volgens mij ben je goed bezig, complimentjes kun je altijd wel geven toch als je het echt van mening bent en de situatie zich ertoe leent om dat complimentje te geven.... Verteld ze net dat haar oma dood is gegaan is het misschien niet handig om te zeggen dat ze een mooi handschrift heeft, maar als ze iets aan het schrijven is en je vindt haar handschrift mooi...
Hier moest ik hard om lachen, dank je welquote:Op dinsdag 3 december 2013 02:19 schreef Poolbal het volgende:
Een bruine polo aantrekken, gaten knippen ter hoogte van je tepels, en dan stijf van de heroine haar kerstliederen toezingen. Dit heeft mij absoluut geen seksuele windeieren gelegd!
Hier ga je al de mist in Hansquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:11 schreef HansVaak het volgende:
[..]
Ik snap dat complimentjes een beetje subtiel en goed geplaatst moeten zijn, maar daar zit dan ook mijn vraag. "Wat heb je een mooi handschrift" vind ik niet echt een pakkende, wat voor dingen kan ik wel wat leuks over zeggen zonder gelijk overduidelijk aan te geven dat ik graag in dr broekje wil grabbelen... ?
Van tevoren afspreken of je een "one night stand gaat houden of iets serieus" is de ultieme manier om de sfeer te dodenquote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Klopt en daarom is alles ook bespreekbaar, dat het nu om een one night stand gaat of een relatie.
Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:52 schreef HansVaak het volgende:
Ik zit met een keuzevak bij een hele leuke dame, waar ik beide keren (van de week de derde keer) even mee gepraat heb. Waren prima gesprekjes, gewoon de standaard "hoi, hoe gaat t? waar kom je vandaan?" en wat over t vak en daaruit wat afgegleden. Ze moest een paar keer om me lachen en volgens mij vond ze t ook wel gezellig, omdat ze best open doch een beetje verlegen is.
Waarom nadenken over complimentjes geven? Dat moet je enkel doen wanneer je het echt meent en wanneer het in het gesprek past. Zelf zou ik anders het compliment niet als compliment aannemen, dus bereik je ook weer niets.quote:Een complimentje nog gegeven, maar niet heel direct. Waar ook een beetje de crux zit. Ik vind t lastig om in te schatten hoe ik die t beste kan geven, direct of indirect, in welke mate en wat voor onderwerpen. Dit ligt natuurlijk ook aan de situatie, maar zou wat advies toch op prijs stellen.
Je kan toch tijdens een gesprek iets zeggen van "he, vind het hartstikke gezellig, zin om wat te gaan drinken?" Dan gelijk of een ander keertje als ze geen tijd heeft.quote:En hoe ik het beste kan hinten om iets leuks te gaan doen. Of het gesprek zo twisten dat ik haar direct mee vraag. Ik denk dat ik na de les ga proberen samen, al pratende, naar buiten te lopen en dan te vragen wat ze gaat doen. Bedenk me dan gelijk dat is misschien beter kan initiëren van "ga je mee ergens wat drinken?", of iets in die trant...
Open vragen zijn altijd goed, daarbij kan je op ja/nee vragen ook inspelen op het antwoord. Tis gewoon voortborduren op wat iemand zegt.quote:En waar ik ook nog wel eens last van heb, is dat ik niks meer weet te zeggen. Waardoor ik iets (een beetje) geforceerd wat leuks probeer te zeggen, wat ook averechts uit kan pakken. Ik dacht er aan om meer open vragen proberen te stellen, maar kan dit ook een beetje lastig inkleuren.
Nja, ook niet niks. Gewoon toen ze binnen kwam gezegd welkom, kom binnen, wat wil je drinken, pak wat te eten, etc. Toen heeft ze samen met haar vriend zonder schaamte te halve voorraad bittergarnituur op zitten eten dus kennelijk voelde ze zich nogal op haar gemakquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:46 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Als zij niks tegen jou zegt dan heb jij ook niet echt iets tegen haar gezegd of wel. Samen met niet zo spontaan zijn tegenwoordig e.d... Vrouwen willen op hun gemak worden gesteld, beetje praten met diegene waar je thuis bent kan helpen. Misschien durfde ze niet zo goed en als jij dan haar geen aandacht schenkt dat zij denkt dat je haar niet zo mag... En dan een knikje in de supermarkt... Zou er perfect bij passen als jij haar niet zou mogen. De meeste mensen beginnen dan een kort gesprekje of zeggen in ieder geval even 'hey, hoe gaat het'.
De vraag is of jij dat soort meisjes wil hebben. Ik zou afknappen op een lange glimmende mat. Daarbij denk ik dat er wel meer bij komt kijken dan enkel haardracht mbt redenen waarom meisjes wel op hen afstappen en niet op jou.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:09 schreef BenjaminLinus het volgende:
Ik hink daarbij een beetje tussen 2 gedachtes : Of ik ben op de een of andere manier gewoon niet zo interessant voor ze. Ik ben een beetje een ander ''type'' dan mijn vrienden: Zij zien er erg studentikoos uit met lange glimmende matten, en ik heb gewoon kort haar. Mijn ervaring is dat vooral veel jonge, naïeve meisjes van die studentikoze types toch een beetje uit hun broek glijen….
Vrouwen houden van een langere man, dus ooghoogte lukt zelden dan. 2 meter is (te) lang (vind ik), dus daar moet je dan wel weer van houden.quote:Andere gedachte is, dat ik door mijn lengte van 2 meter misschien iets moeilijker te benaderen ben voor vrouwen die toch vaak ruim een kop kleiner zijn. Kan me voorstellen dat je misschien minder snel iemand benadert die je niet op ooghoogte kunt aanspreken..
quote:Op dinsdag 3 december 2013 07:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Van tevoren afspreken of je een "one night stand gaat houden of iets serieus" is de ultieme manier om de sfeer te dodenIk denk dat je de kans wel heel erg verkleind hebt als je het zo klungelig bespreekt, of ze moet haar benen willen spreiden voor iedereen.
Achteraf (als ik op de fiets of in de auto zit) gaat er bij mij vaak een lampje branden waarin ik ontdek dat iemand toch interesse had en komen de dingen die ik had moeten zeggen ineens naar boven. Op het moment zelf spreek ik 8 van de 10 keer het meisje wel aan, maar kom ik meestal niet verder dan wat ouwehoeren en ga ik zodra ik zover ben aan mezelf twijfelen. Dan hou ik mezelf vaak voor 'dat ze waarschijnlijk toch geen interesse in mij zal hebben' en haak ik af zonder echt iets te proberen (een nummer te vragen of een zoen uit te lokken). Dat is helaas iets uit mijn verleden (die onzekerheid) en schakel je niet zomaar uit...quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je spreekt dus wel meisjes aan?
Heb je dan nooit het gevoel dat er ''meer in zat''
Gooi er een extra drankje in en probeer het gewoon eens. Je zal zien hoe makkelijk het soms kan gaan.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef yats het volgende:
Achteraf (als ik op de fiets of in de auto zit) gaat er bij mij vaak een lampje branden waarin ik ontdek dat iemand toch interesse had en komen de dingen die ik had moeten zeggen ineens naar boven. Op het moment zelf spreek ik 8 van de 10 keer het meisje wel aan, maar kom ik meestal niet verder dan wat ouwehoeren en ga ik zodra ik zover ben aan mezelf twijfelen. Dan hou ik mezelf vaak voor 'dat ze waarschijnlijk toch geen interesse in mij zal hebben' en haak ik af zonder echt iets te proberen (een nummer te vragen of een zoen uit te lokken). Dat is helaas iets uit mijn verleden (die onzekerheid) en schakel je niet zomaar uit...
Een extra drankje als ik met de auto ben is niet zo'n goed idee...quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gooi er een extra drankje in en probeer het gewoon eens. Je zal zien hoe makkelijk het soms kan gaan.
Hmm.. nee dat lijkt me ok niet. Vaker uitgaan zonder autoquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:45 schreef yats het volgende:
Een extra drankje als ik met de auto ben is niet zo'n goed idee...
Dit had ik eerst ook heel erg. Vooral dat achteraf eracher komen en geen initiatief tonen tot meer.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef yats het volgende:
[..]
Achteraf (als ik op de fiets of in de auto zit) gaat er bij mij vaak een lampje branden waarin ik ontdek dat iemand toch interesse had en komen de dingen die ik had moeten zeggen ineens naar boven. Op het moment zelf spreek ik 8 van de 10 keer het meisje wel aan, maar kom ik meestal niet verder dan wat ouwehoeren en ga ik zodra ik zover ben aan mezelf twijfelen. Dan hou ik mezelf vaak voor 'dat ze waarschijnlijk toch geen interesse in mij zal hebben' en haak ik af zonder echt iets te proberen (een nummer te vragen of een zoen uit te lokken). Dat is helaas iets uit mijn verleden (die onzekerheid) en schakel je niet zomaar uit...
Aangezien mijn eigen stad weinig voorstelt op uitgaansgebied (enkel de donderdag en zaterdag zijn wel ok) ontkom ik er helaas niet aan om 30 kilometer zuidelijker uit te gaan. Dan is een auto bijna onmisbaar helaas. Om nu enkel vanwege het uitgaan te gaan verhuizen...quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmm.. nee dat lijkt me ok niet. Vaker uitgaan zonder auto
That sucksquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef yats het volgende:
Aangezien mijn eigen stad weinig voorstelt op uitgaansgebied (enkel de donderdag en zaterdag zijn wel ok) ontkom ik er helaas niet aan om 30 kilometer zuidelijker uit te gaan. Dan is een auto bijna onmisbaar helaas. Om nu enkel vanwege het uitgaan te gaan verhuizen...
Wat bindt je verder aan je huidige woonplaats dan? Als je verder ook niet veel hebt om er voor te blijven wonen, dan is verhuizen helemaal geen verkeerde optie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
Aangezien mijn eigen stad weinig voorstelt op uitgaansgebied (enkel de donderdag en zaterdag zijn wel ok) ontkom ik er helaas niet aan om 30 kilometer zuidelijker uit te gaan. Dan is een auto bijna onmisbaar helaas. Om nu enkel vanwege het uitgaan te gaan verhuizen...
Ik heb gelukkig geen alcohol nodig om het leuk te hebben qua uitgaan. Maar inderdaad, soms is het handig als je wel flink kan drinken...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
That sucks![]()
Zelf vind ik totaal nuchter uitgaan echt weinig aan.
Enkel mijn vrienden. Maar daarvan woont een deel ook in die andere (studenten)stad. Ik overweeg de laatste tijd dat verhuizen zeker...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat bindt je verder aan je huidige woonplaats dan? Als je verder ook niet veel hebt om er voor te blijven wonen, dan is verhuizen helemaal geen verkeerde optie.
Me2.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen alcohol nodig om het leuk te hebben qua uitgaan. Maar inderdaad, soms is het handig als je wel flink kan drinken...
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb de laatste weken eigenlijk steeds meer zoiets van 'heb nu lol en zorg dat je over 10 jaar niet kan zeggen dat je niet alles eruit gehaald hebt'. Dat is ook meteen het nadeel van een lange relatie in je studententijd, dan beleef je die tijd toch anders dan als vrijgezel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Me2.
Maar Yats, wat zijn jouw 'plannen'? Ik refereer naar deel 138 waar we het hadden over versieren met oog voor alleen seks ed.Ik zou zeggen volg gewoon jouw gevoel en wees spontaan, want je hebt al 1 groot 'ingrediënt' en dat is dat je wél op meiden durft afstappen. Dus, go with the flow. Overingens ben ik blij voor de meid die je zal tegenkomen omdat je geen PUA-type bent. haha
P.S.: PUA is echt
Eerst en vooral denk ik dat je je te veel projecteert in de toekomst ("over 10 jaar ..."), je leeft vandaag en wat er morgen zal gebeuren maakt niet uit. Het gaat om wat je nu doet en niet wat er zal komen. Maar ik kan eigenlijk wel begrijpen dat als je al een leven met iemand had gepland dat je dan veel toekomst gericht denkt. En toch zou ik je zeggen dat het geen verrijking is om naar de toekomst te kijken met een pejoratief gevoel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:28 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen, ik heb de laatste weken eigenlijk steeds meer zoiets van 'heb nu lol en zorg dat je over 10 jaar niet kan zeggen dat je niet alles eruit gehaald hebt'. Dat is ook meteen het nadeel van een lange relatie in je studententijd, dan beleef je die tijd toch anders dan als vrijgezel.
Ik denk dat als mijn vorige relatie niet uit gegaan was ik binnen nu en een paar jaar een paar koters gehad had (dat wilde mijn ex ook graag), en de kans best aanwezig is dat er na een paar jaar alsnog een scheiding zou volgen. Ik was al zover dat ik in Parijs op mijn knieën gegaan ben voor haar, maar gelukkig is de bruiloft op tijd geannuleerd omdat we er op tijd achter kwamen dat onze ambities en gedachten over het leven toch teveel van elkaar verschilden...
En of die andere houding me nu daadwerkelijk een paar one night stands op gaat leveren weet ik niet. Het zou natuurlijk mooi zijn gezien de droogteperiode. Zo niet heb ik (waarschijnlijk) ook wel lol, al denk ik dat ik me dan over een jaar of 10 alsnog afvraag of ik alles eruit gehaald heb.
En.. Vertel. Hoe zou jij het verschil zien tussen een coole gast en een ''PUA''.. ;- )quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:05 schreef complicate het volgende:
[..]
Me2.
Maar Yats, wat zijn jouw 'plannen'? Ik refereer naar deel 138 waar we het hadden over versieren met oog voor alleen seks ed.Ik zou zeggen volg gewoon jouw gevoel en wees spontaan, want je hebt al 1 groot 'ingrediënt' en dat is dat je wél op meiden durft afstappen. Dus, go with the flow. Overingens ben ik blij voor de meid die je zal tegenkomen omdat je geen PUA-type bent. haha
P.S.: PUA is echt
Ik denk dat je mijn posts verkeerd begrijpt cue, Ik zou het leuk vinden om eens wat one night stands te hebben in plaats van dat het meteen op een langere relatie uitdraait (zoals me nu tot drie keer toe gebeurt is), maar zie dat niet als ultiem doel in het leven. Als dat mijn doel in het leven zou zijn vrees ik dat ik niet ver ga komen aangezien ik nogal moeite heb met signalen inschatten en de laatste stap zetten. Mijn huidige doel is veel meer om gewoon lol te hebben en soms ietwat gekke dingen te doen die je anders niet zo snel zou doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:01 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap wel dat je evt naar de toekomst kijkt, zeker als je wat ouder wordt en je het gevoel hebt dat je vroeger niet alles eruit hebt gehaald. Heb ik zelf ook wel een beetje.
Al kijk ik door die bewustwording wel meer in het 'nu'. En probeer ik nu meer lol te hebben.
@yats. Waarom wil je zo graag 'rondneuken'. Want dat haal ik veel uit je verhalen. Zie je dat als iets ultiems ofzo? Aangezien je graag een paar one night stands uit stappen wilt halen.
Het lijkt mij meer iets dat leuk is als het gebeurd, maar ook niet erg is als het niet gebeurd.
Je hebt een "Sexual Healing" nodig, niks mis mee, zeker na een lange relatie (7 jaar) + bijna een jaar droogstaan. Als je daar behoefte aan hebt, dan moet je ervoor gaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Naarmate ik langer droog sta groeit de behoefte daartoe natuurlijk ook. Ik ben tenslotte een man...
Maar dan is het toch heel simpel? Gewoon niet meer afspreken met iemand waar je seks mee hebt gehadquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:08 schreef yats het volgende:
Ik zou het leuk vinden om eens wat one night stands te hebben in plaats van dat het meteen op een langere relatie uitdraait (zoals me nu tot drie keer toe gebeurt is),
..
Oké om te beginnen een coole gast hoeft geen PUA, hij is gewoon cool. Maar goed, George Clooney was ( I guess) ook geen coole gast tot hij PUA ging toepassen, maar of hij nu ook een cool gast is, is de vraagquote:Op dinsdag 3 december 2013 14:20 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
En.. Vertel. Hoe zou jij het verschil zien tussen een coole gast en een ''PUA''.. ;- )
Haha, dat is inderdaad de simpelste oplossing. Maar ofwel ik doe iets erg goed, ofwel ik tref vooral vrouwen die meer verwachten na een keer seks en zeer overtuigend zijn om dat ook te bereiken...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar dan is het toch heel simpel? Gewoon niet meer afspreken met iemand waar je seks mee hebt gehad
Ik heb ook wel eens dat een one night stand wat langer doorgaat. Maar ik kom nooit tot het punt dat ik er een relatie mee wil. Ik raak nogal snel mijn interesse kwijt in de mannen, dus na een paar keer is het dan ook afgelopen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:31 schreef yats het volgende:
Haha, dat is inderdaad de simpelste oplossing. Maar ofwel ik doe iets erg goed, ofwel ik tref vooral vrouwen die meer verwachten na een keer seks en zeer overtuigend zijn om dat ook te bereiken...
Graag gedaanquote:Op dinsdag 3 december 2013 03:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hier moest ik hard om lachen, dank je wel![]()
Hmm. Goedlopend verhaal. Ik snap wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké om te beginnen een coole gast hoeft geen PUA, hij is gewoon cool. Maar goed, George Clooney was ( I guess) ook geen coole gast tot hij PUA ging toepassen, maar of hij nu ook een cool gast is, is de vraag. Er is namelijk een verschil tussen wat men pretendeert te zijn en wie men is in werkelijkheid. Maar dit even terzijde hé
Het nadeel van PUA is dat men ‘verhaaltjes’ instudeert en dat het op lange termijn een tweede natuur wordt. En die ‘verhaaltjes’ zijn dan niet wie je bent. Dus ergens is dat een vorm van zelfbedrog (zichzelf iets wijsmaken) vandaar dat het gevaarlijk is omdat je op lange termijn echt begint te geloven dat PUA , dé waarheid ‘aankondigt’, terwijl jezelf zijn meer waard is dan ‘acteren’ volgens een bepaalde rol die men wilt vervullen. Op die manier ontstaat er een kans dat men niet dichter komt bij wie men is, maar meer een ander probeert te zijn, wie men niet is. Maar goed, ik kan daar een heel boek overschrijven over het belang aan “jezelf zijn en zelfontwikkeling” en dat betekent niet dat je niets moet doen om iets te bereiken, maar dat zelfkennis gewoon meer waardevol is dan aan normen van een ander voldoen. Nu wil ik ook jouw mening.
Toch ook weer wel, tis een hoge drempel maar als je eroverheen bent ben je eroverheen, en in principe hoef je daarvoor alleen over de drempel te stappen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:38 schreef yats het volgende:
1. Mooi gezegdquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:42 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hmm. Goedlopend verhaal. Ik snap wat je bedoelt.
Mijn mening, heel hard streven om de beste versie van jezelf te worden. Relationeel, spiritueel, sportief, financieel, noem maar op. ''PUA'' is daar een goede manier voor, omdat het je heel makkelijk inzicht geeft in de dingen waar aan je kunt werken. Bovendien leer je heel veel succesvolle mensen kennen en die kunnen je laten zien hoe je je doelen op andere vlakken kunt realiseren
Al probeer je soms natuurlijk wat nieuwe dingen uit (haar optillen, haar spinnen en haar hand in je nek leggen, haar hand pakken en door de club leiden), het blijft allemaal vrij dicht bij jezelf.
Vandaar mijn vraag. Het verschil zie je namelijk niet. Het enige wat we doen is meisjes een mooie ervaring meegeven. Het is een proces dat je doorloopt. In het begin ''doe je'' alsof je een natuurlijk aantrekkelijke gast bent, als je er genoeg ervaringen mee opdoet realiseer je je op een dag dat je een aantrekkelijke gast bent.
Thanks!quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef complicate het volgende:
[..]
1. Mooi gezegd, zolang het inderdaad niet alleen draait om "versieren", maar ook om zelfontwikkeling op andere vlakken.
2. Amai, die nieuwe dingen die je uitprobeert zijn best wel, als het maar niet geforceerd is hé.
3. Klopt, het verschil zie je niet, maar ik herken wel het verschil tussen een player en een coole gast ed.
4. "in begin doe je alsof je....bent", daar had ik het dus over, "doen alsof" kan een tweede natuur worden op lange terwijn, vandaar mijn stelling over "niet dichter bij jezelf staan ed", maar ik snap zeker je punt, want je spreekt hier over een proces.
5. Jouw visie vind ik interessant. Probeer jezelf wel te blijven hé, ik vermoed dat je jezelf bent en probeert te blijven
En hoe stap je over die drempel?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Toch ook weer wel, tis een hoge drempel maar als je eroverheen bent ben je eroverheen, en in principe hoef je daarvoor alleen over de drempel te stappen.
De makkelijkste manier is nog wel zeggen dat je haar wel leuk denkt te vinden oid.quote:
Door gemotiveerd te raken door de drempel telkens langzaam op te hogen en steeds meer successen mee te krijgen.quote:
En hoe vaak heeft dat al bij jou gewerkt???quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
De makkelijkste manier is nog wel zeggen dat je haar wel leuk denkt te vinden oid.
Als je dat zegt op zo een moment dat je je een beetje onzeker begint te voelen ben je wel redelijk over die drempel heen gestapt.
Ik heb er geen last van, meestal gaat dit dan ook na een keer of 3x doen gewoon weg.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft dat al bij jou gewerkt???
Juist als je zoiets zegt op een moment dat je het meest onzeker voelt heb je de grootste kans dat je haar juist niet krijgt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb er geen last van, meestal gaat dit dan ook na een keer of 3x doen gewoon weg.
Zelfde als dat de eerste keer zoenen nogal spannend was en nu dus niet.
Mmmm interessant:quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:50 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Thanks!
2. Forceren hoeft niet erg te zijn, als je jezelf forceert om 4 x per week naar de gym te gaan ben je daar na 2 jaar ongetwijfeld ongelooflijk blij mee
3. Als hij zich als player voordoet kan hij nog aan dingen werken en komt hij waarschijnlijk niet congruent overGeen player dus, maar een tryhard.
4. Zolang je in de gaten houdt dat het een tweede natuur wordt die jou en je omgeving beter maakt is daar niks mis mee lijkt me.
5. Tja. Jezelf blijven.. Je leert wat mindsets en basic psychologie waar je je eigen persoonlijkheid in kan leggen. Reken maar dat ''mezelf'' zijn op dit moment heel iets totaal anders inhoud dan een jaar geleden.
Ach flikker toch op, jij bent het persoon van de zelfontwikkeling, geef hem dan die kans.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Juist als je zoiets zegt op een moment dat je het meest onzeker voelt heb je de grootste kans dat je haar juist niet krijgt.
Het is een beetje een wanhoopsactie zeg maar om te zeggen dat je haar leuk vind , puur om je eigen emoties te kalmeren in plaats van het op een leuk moment oprecht tegen haar te zeggen met een positieve sfeer. Juist als je zeker bent van jezelf hoor je zulke dingen te zeggen, dan weet ze dat je het meent en dat je verwacht dat jullie bij elkaar horen ipv op een onzekere manier.
Het doet verder niets ofzo. Zij heeft in principe al onbewust voor zichzelf besloten of hij datemateriaal is of niet. Daar heb je geen controle over met wat woorden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ach flikker toch op, jij bent het persoon van de zelfontwikkeling, geef hem dan die kans.
Het is niet puur om zijn emoties te kalmeren hij heeft oprecht interesse in haar maar durft het niet kwijt, de enige manier om dat wel kwijt te kunnen is door het te uiten.
De makkelijkste manier om dat te uiten is door woorden te gebruiken
Sommige PUA's hebben zichzelf inderdaad getraind om niet hunzelf te zijn, die groeien ook niet en blijven hangen omdat het zo nep is. (Volgens wat goede natuurlijke PUA's kost het dan zelfs jaren om dit onnatuurlijk gedrag uit iemand te stampen!). Vrouwen hebben dit als eerste door, dus als je je resultaat niet langzaam omhoog ziet gaan per jaar, ga je misschien de verkeerde kant op.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Mmmm interessant:
2. Ik weet eigenlijk niet in hoeverre een persoon in staat is om zich te forceren voor iets dat ie initieel niet echt wilt met oog voor een goede doel/resultaat. Maar volgens mij heb je veel wilskracht om dingen te bereiken die jij wilt, maar geloof mij niet alle mannen/vrouwen hebben die wilpower. Dus op dat vlak mag je wel best fier zijn op jezelf dat je dat kan!
3. Ach ja, een player merk ik al van ver afkomen, dat we het nu een tryhard noemen of een player, het is en blijft een player hé. Het kind een ander naam geven verandert niets aan zijn "aardheid".
![]()
4. Klopt!
5. Dat is dus wat ik bedoelde, ik ken je niet, maar jouw manier van denken zou ik echt wel 'vooruitgaand' durven noemen. Maar goed, het heeft misschien ook met jouw ervaring ed te maken. En niet alleen op "versier"-vlak vermoed ik zo, maar ook als persoon.
Je bent enorm hypocriet nu, dat weetje?quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:09 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het doet verder niets ofzo. Zij heeft in principe al onbewust voor zichzelf besloten of hij datemateriaal is of niet. Daar heb je geen controle over met wat woorden.
Het belangrijkste is om ervanuit te gaan dat ze hem al ziet zitten, en de deal te gaan sluiten. Dus telefoonnummer vragen/afspreken/ enz. En wat ik geleerd heb: Het beste is om haar juist aan de twijfel te laten totdat je haar redelijk hebt zeg maar, dat is voor beiden veel spannender.
Waar preciesquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je bent enorm hypocriet nu, dat weetje?
Ik heb zelf ook niet echt een openingszin paraat, maar ik heb wel dates overgehouden aan de volgende zin: "Hoi, jij bent veel interessanter dan de krant die ik lees".quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
En hoe vaak heeft dat al bij jou gewerkt???
Het is niet de zin dat gewerkt heeft, maar hoe je was op dat moment. Een wereld van verschilquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:26 schreef jaha het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook niet echt een openingszin paraat, maar ik heb wel dates overgehouden aan de volgende zin: "Hoi, jij bent veel interessanter dan de krant die ik lees".
Een andere zin die bij mij gewerkt heeft was:
"Je kunt niet zomaar afscheid nemen zonder mij een kusje te geven hoor".
Het is niet zo dat ik openingszinnen paraat heb liggen en in veruit de meeste gevallen komt er niet meer dan een "hoi, hoe gaat het met je?" uit, maar bovenstaande gevallen hebben wel een leuke ervaring opgeleverd. Ik heb ook een keer een langdurige date gehad (zeg maar meerde malen binnen een half jaar afgesproken met zoenen en seks, maar geen relatie) toen ik op een zekere avond besloot om naast het knapste meisje in de coupé te gaan zitten en haar aan te spreken. Kennelijk kwam ik zelfverzekerd over. Gelukkig kon ze niet in mijn hersenen kijken
Je riep?quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké om te beginnen een coole gast hoeft geen PUA, hij is gewoon cool.
quote:
Tja, blijbkaar straal je dan toch wat uit, lichaamshouding, hoe je kijkt, zweterige handen, etc.quote:
Snap ik. Maar oogcontact doe ik heel bewust en ik kijk niet weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tja, blijbkaar straal je dan toch wat uit, lichaamshouding, hoe je kijkt, zweterige handen, etc.
Tja hoe wil je ergens vanaf komen als je niet weet wat datgene dan precies is.quote:
Spanningen worden al snel opgepakt.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Illiberal het volgende:
Algemene spanningen denk ik dus als ik onder de mensen ben. Mensen pikken dat op, en blijkbaar is dat niet te verbloemen met rustig ademhalen of bewust zijn van je lichaam.
Als iemand je vraagt “ben je zenuwachtig?” betekent niet altijd dat je zenuwachtig bent hé. Het kan zijn dat het een gewone vraag is en dat je gewoon een onzeker persoon bent die zichzelf in vragen stelt als anderen een opmerking maken. Terwijl die opmerking echt onschuldig kan zijn. Dus als iemand het je volgende keer zegt, zeg dan “Oh zie ik er zenuwachtig uit? Ik voel mij best prima” en je zult wel zien dat de persoon zal zeggen “nee je ziet er niet zo uit, ik vroeg het maar”.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:45 schreef Illiberal het volgende:
Algemene spanningen denk ik dus als ik onder de mensen ben. Mensen pikken dat op, en blijkbaar is dat niet te verbloemen met rustig ademhalen of bewust zijn van je lichaam.
Klopt, elk persoon wordt weleens zenuwachtig en dat is normaal, wat niet normaal zou zijn, is het zien als een abnormaal gevoel. Dus volgende keer gewoon zeggen "ja ik ben wat zenuwachtig (punt)" met een klein beetje 'humor'.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:53 schreef Illiberal het volgende:
Ok, maar in deze gevallen was het dus wel zo dat ik nerveus overkwam. En ja, dan zal het wel die spanning zijn die opgepikt wordt. Ik las ergens dat je daar vanaf kunt komen door aan het begin te zeggen dat je zenuwachtig bent. Dan is meteen de druk er vanaf. Maar die tip heb ik nog niet uitgevoerd.
Ik heb het meestal juist andersom, dat ik te zeker overkom en daardoor 'foutjes' maak terwijl ik in werkelijkheid bloednerveus ben...quote:Op woensdag 4 december 2013 12:57 schreef Illiberal het volgende:
Hoe gaan jullie om met spanningen en zenuwen? Ik had dus laatst een date die achteraf vroeg of ik zenuwachtig was. Terwijl ik voor mijn eigen gevoel alles wel onder controle had. Er was wel wat spanning ja, maar niet heel erg.
Vandaag had ik een sollicitatiegesprek waarvan ik dacht dat ik de zenuwen ook wel onder controle had, en dat ik relaxt was. Kreeg ik aan het eind weer de vraag of ik zenuwachtig was.![]()
Nu maakt het voor sollicitaties niet uit, daar gaat het om de inhoud. Maar voor daten is het dus gewoon killing. Ik denk dat nu ook het mysterie is opgelost waarom ik nooit verder kom dan 1 date.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef Cue_ het volgende:
Je moet ervoor zorgen dat je tevreden bent met jezelf en dan maakt het niet uit wat een ander daar van zal vinden.
Ik denk dat je een non-lineair verband maakt in die context. Je mag het volgens mij niet op die manier vergelijken. Een relatie met een meid in date verband is iets anders dan een relatie met je baas in sollicitatie verband. Probeer op een of ander manier die twee van elkaar te houden, zeker ook qua "aanvaard worden" en "afwijzing". De vereiste "kwaliteiten" zijn immers zo verschillend dat je afwijzen niet gelijkaardig kunt interpreteren in termen van daten of solliciteren..quote:Op woensdag 4 december 2013 14:39 schreef Illiberal het volgende:
Klopt, ik weet van mijzelf dat ik kwaliteit werk lever. Maar dat weerhoudt een bedrijf er niet van mij buiten de deur te zetten na 5 minuten in het eerste gesprek. Het lijkt mij dan niet dat ik dan afgewezen ben om mijn kennis en kunde.
Hetzelfde met een relatie. Ik zal heus wel "kwaliteit" kunnen leveren. Maar na een snelle afwijzing zal ik niet afgewezen zijn om mijn "kwaliteit". Immers, ze hebben die kwaliteit nog niet kunnen ervaren. Echte afwijzingen bestaan dus niet.
Edit:
Een afwijzing heb je dus te pakken als iemand een relatie van x maanden/jaar met je uitmaakt.
Ik denk dat je het wel zo kunt vergelijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat je een non-lineair verband maakt in die context. Je mag het volgens mij niet op die manier vergelijken. Een relatie met een meid in date verband is iets anders dan een relatie met je baas in sollicitatie verband. Probeer op een of ander manier die twee van elkaar te houden, zeker ook qua "aanvaard worden" en "afwijzing". De vereiste "kwaliteiten" zijn immers zo verschillend dat je afwijzen niet gelijkaardig kunt interpreteren in termen van daten of solliciteren..
(I guess)
je hebt wel gelijk als je zegt "afwijzen" bestaat niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:54 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik denk dat je het wel zo kunt vergelijken.![]()
Maar goed, dit is een topic over daten en niet over solliciteren dus ik zal de focus verleggen naar daten.
Aah zo bedoel je, waarom is afwijzen volgens jou gelerateerd aan het 'kennen' van een persoon ?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:57 schreef Illiberal het volgende:
Afwijzen bestaat ook niet. Iemand kan je pas afwijzen als diegene jou echt kent. Wie kent je nou echt? In een relatie van een tijd, ja, misschien. Dan kun je na 4 jaar het beëindigen van een relatie zien als een afwijzing.
Daarvoor gaat alles om de presentatie van het pakket.
Dus eigenlijk heeft het in die context geen casual verband met het kennen van de persoon hé?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:07 schreef Illiberal het volgende:
Hm, dan bedoel ik misschien het afwijzen "als persoon" en het afwijzen op "eerste indruk".
Dan gaat het dus erom wat ze afwijst. Jou als persoon, of de indruk die ze heeft van jou als persoon.
Willpower kun je, net als al het andere, zien als een spier die je kunt trainen. Eigenlijk heb je het alleen maar nodig voor de eerste stap. Als je eenmaal het besluit genomen hebt iets te gaan veranderen volgt de rest vaak vanzelf.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Mmmm interessant:
2. Ik weet eigenlijk niet in hoeverre een persoon in staat is om zich te forceren voor iets dat ie initieel niet echt wilt met oog voor een goede doel/resultaat. Maar volgens mij heb je veel wilskracht om dingen te bereiken die jij wilt, maar geloof mij niet alle mannen/vrouwen hebben die wilpower. Dus op dat vlak mag je wel best fier zijn op jezelf dat je dat kan!
3. Ach ja, een player merk ik al van ver afkomen, dat we het nu een tryhard noemen of een player, het is en blijft een player hé. Het kind een ander naam geven verandert niets aan zijn "aardheid".
![]()
4. Klopt!
5. Dat is dus wat ik bedoelde, ik ken je niet, maar jouw manier van denken zou ik echt wel 'vooruitgaand' durven noemen. Maar goed, het heeft misschien ook met jouw ervaring ed te maken. En niet alleen op "versier"-vlak vermoed ik zo, maar ook als persoon.
Ik weet het eigenlijk niet, want ik ben nog nooit afgewezen bij een date ed. Dus weet niet wat je bedoelt. Maar ik vind de term "afwijzen" zo bizar, alsof het gaat om iets dan men heeft en men niet meer wilt ed. Ik bedoel je kan zeggen "ik ben niet geïnteresseerd in muziek of in een persoon" , wijs je de persoon dan af? Als dat zo is, dan heb ik al miljoenen mensen afgewezen zonder het te wetenquote:Op woensdag 4 december 2013 15:13 schreef Illiberal het volgende:
3 maanden kan ook, het was een voorbeeld. Maar bij een eerste date of in de kroeg is er geen sprake van echte afwijzing van jou als persoon.
Jouw dates zijn altijd succesvol?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet, want ik ben nog nooit afgewezen bij een date ed. Dus weet niet wat je bedoelt. Maar ik vind de term "afwijzen" zo bizar, alsof het gaat om iets dan men heeft en men niet meer wilt ed. Ik bedoel je kan zeggen "ik ben niet geïnteresseerd in muziek of in een persoon" , wijs je de persoon dan af? Als dat zo is, dan heb ik al miljoenen mensen afgewezen zonder het te weten
Graag gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Willpower kun je, net als al het andere, zien als een spier die je kunt trainen. Eigenlijk heb je het alleen maar nodig voor de eerste stap. Als je eenmaal het besluit genomen hebt iets te gaan veranderen volgt de rest vaak vanzelf.
Dankjewel voor het compliment
Ja, maar voor een vrouw is dat anders denk ik. Ik zie niet in wat er mis kan gaan. Althans bij mij tot nu toe niet eigenlijk. Of wat is een succesvol date voor je dan?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:22 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Jouw dates zijn altijd succesvol?
Als een date niet leidt tot een vervolgdate, dan is een date toch niet succesvol?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar voor een vrouw is dat anders denk ik. Ik zie niet in wat er mis kan gaan. Althans bij mij tot nu toe niet eigenlijk. Of wat is een succesvol date voor je dan?
Dan weet ik niet wat jij succesvol noemtquote:Op woensdag 4 december 2013 15:24 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja, maar voor een vrouw is dat anders denk ik. Ik zie niet in wat er mis kan gaan. Althans bij mij tot nu toe niet eigenlijk. Of wat is een succesvol date voor je dan?
Ja en nee, bij mij heb ik altijd vervolgdates, maar of ik nu moet zeggen dat het daarom succesvol is, lijkt mij nogal weinig zeggend. Want een date is voor mij succesvol als je eruit haalt wat je eruit wilt halen. Spontaniteit, lachen, elkaar teasen, flirten, etc. etc. en het hoeft niet perse altijd een vervolg te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Als een date niet leidt tot een vervolgdate, dan is een date toch niet succesvol?
Ligt dan aan je "insteek" van de date. Als man zijnde: een relatie of seks. Of zie ik het daten nou verkeerd. Kun je ook daten voor de "gezelligheid"?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja en nee, bij mij heb ik altijd vervolgdates, maar of ik nu moet zeggen dat het daarom succesvol is, lijkt mij nogal weinig zeggend. Want een date is voor mij succesvol als je eruit haalt wat je eruit wilt halen. Spontaniteit, lachen, elkaar teasen, flirten, etc. etc. en het hoeft niet perse altijd een vervolg te hebben.
Heb ik nooit meegemaakt eigenlijk, altijd leuke dates gehad met vervolg.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ik heb dates gehad waar ik het liefst na 1 drankje weg was gegaan bv, dat noem ik niet succesvol.
Dan heet het "meeten" / "drankje doen"quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ligt dan aan je "insteek" van de date. Als man zijnde: een relatie of seks. Of zie ik het daten nou verkeerd. Kun je ook daten voor de "gezelligheid"?
Dan is het geen date.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan heet het "meeten" / "drankje doen"
Ja hoor, waarom niet hé? Maar je moet vooral weten wat je precies wilt hé. Het hangt dus af van wat je van een date verwacht.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:33 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ligt dan aan je "insteek" van de date. Als man zijnde: een relatie of seks. Of zie ik het daten nou verkeerd. Kun je ook daten voor de "gezelligheid"?
Toch niet zo'n ''fitness PT'' he?quote:Op woensdag 4 december 2013 15:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Graag gedaan.Je doet mij nu denken aan mijn trainer. Hij praat ook altijd over willpower ed.
Nee hoor , het was zeer positief bedoeldquote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Toch niet zo'n ''fitness PT'' he?
Ik noem het altijd drankje doenquote:
Lijkt mij duidelijk wat een man van een date verwacht. Van daaruit kun je extrapoleren wat een succesvolle date is. Dan heb je dus criteria voor een succesvolle date: seks, seksrelatie of een relatie-relatie. Als het criteria een vriendschap is, dan is het geen date-date. Dan is het gewoon zuipen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja hoor, waarom niet hé? Maar je moet vooral weten wat je precies wilt hé. Het hangt dus af van wat je van een date verwacht.
Nee een date is voor mij pas als je echt ook overgaat tot de "daad" en neen niet "drinken" hahahah.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef complicate het volgende:
Nee een date is voor mij pas als je echt ook overgaat tot de "daad" en neen niet "drinken" hahahah.
Dus dan kan je neit gewoon voor de gezelligheid daten.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef complicate het volgende:
Ja hoor, waarom niet hé? Maar je moet vooral weten wat je precies wilt hé. Het hangt dus af van wat je van een date verwacht.
Kortom, als er seks volgt is het geslaagd? Dat komt aardig in de buurt van de mannelijke definitie van een geslaagde date,,,quote:Op woensdag 4 december 2013 15:38 schreef complicate het volgende:
[..]
Nee een date is voor mij pas als je echt ook overgaat tot de "daad" en neen niet "drinken" hahahah.En "daad" betekent niet altijd seks hé
"daad" betekent niet altijd seksquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dus dan kan je neit gewoon voor de gezelligheid daten.
Dus jij hebt een succesvolle date als je met hem het bed in bent gedoken?
edit:.. wat voor daad dan nog meer?
Maar wat dan wel allemaal? Vind het dan een raar uitgekozen woord.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
"daad" betekent niet altijd seks
Een geslaagde date is als je het leuk gehad hebt en elkaar nog eens wil zienquote:Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk wat een man van een date verwacht. Van daaruit kun je extrapoleren wat een succesvolle date is. Dan heb je dus criteria voor een succesvolle date: seks, seksrelatie of een relatie-relatie. Als het criteria een vriendschap is, dan is het geen date-date. Maar gewoon zuipen.
Precies, ik denk dat we niet hoeven te twisten wat een succesvolle date is. Je hoeft niet gelijk seks te hebben op de eerste date, maar als er een vervolgdate komt, dan is het wel een succesvolle date. Maar dan is dat dus een vervolgdate waarin je dichter bij je eerste doel komt: seks, seksrelatie of relatie-relatie.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een geslaagde date is als je het leuk gehad hebt en elkaar nog eens wil zien
Een succesvolle date is ''nog een glaasje wijn'' drinken bij jou thuis.
Raar uitgekozen woord vandaar dat het ook tussen " " staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat dan wel allemaal? Vind het dan een raar uitgekozen woord.
Dit dus!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een geslaagde date is als je het leuk gehad hebt en elkaar nog eens wil zien
Een succesvolle date is ''nog een glaasje wijn'' drinken bij jou thuis.
In ieder geval lichamelijk contact.. zoenen, seks, neuken, whatever in die trant.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef complicate het volgende:
Raar uitgekozen woord vandaar dat het ook tussen " " staat.
Als je na een date , iemand je uitnodigt om een film te zien bij hem en jullie gaan zoenen etc. etc. dan hoeft het toch niet altijd tot seks te leiden. En ja zoenen kan teken zijn van geslaagde date.
En vergeet niet dat seks niet altijd penetratie betekent aub.
Dat ja, dus niet "een drankje".quote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval lichamelijk contact.. zoenen, seks, neuken, whatever in die trant.
JAquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Illiberal het volgende:
Dus ik denk dat we het dan allemaal wel met elkaar eens zijn.
Ok thanx voor de tipquote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef Illiberal het volgende:
Ja, maar je moet alleen wel het beestje bij zijn naam noemen.
Dat kan ook, maar met een vervolgdate komt men dichter bij dat "doel". Als het niet je doel is, dan zijn het geen dates meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook succesvolle dates zonder zoenen/seks
Bij een eerste date hoeft het toch ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook succesvolle dates zonder zoenen/seks
Eigenlijk is mijn eerste uitgangspunt bij een date "ik ga mij amuseren, elkaar leren "kennen", teasen, lachen, spontaan zijn .....en de rest zien we wel". Ik heb in eerste instantie nooit echt een "doel". Wél doel om het aangenaam met de persoon te vinden enzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:49 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar met een vervolgdate komt men dichter bij dat "doel". Als het niet je doel is, dan zijn het geen dates meer.
Je hebt wel een uiteindelijk doel, anders verricht je niet een bepaalde handeling. "Je ziet het wel" is een eufemisme om aan te geven dat je je doel misschien niet gaat bereiken.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn eerste uitgangspunt bij een date "ik ga mij amuseren, elkaar leren "kennen", teasen, lachen, spontaan zijn .....en de rest zien we wel". Ik heb in eerste instantie nooit echt een "doel". Wél doel om het aangenaam met de persoon te vinden enzo.![]()
Zit wat in, maar ik heb het over een eerste date hé, niet bij een vervolgdatequote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Je hebt wel een uiteindelijk doel, anders verricht je niet een bepaalde handeling. "Je ziet het wel" is een eufemisme om aan te geven dat je je doel misschien niet gaat bereiken.
Een intermediair doel zou ik het niet noemen , wel een 'begin' van iets, maar wat....quote:Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Illiberal het volgende:
Dan is het doel bij je eerste date een intermediair doel.
Het uiteindelijke overkoepelende doel is gelukkig zijn in het leven. Dat kun je weer in verschillende doelen opdelen.
Ik zeg ook niet dat je planmatig moet gaan werken. Maar als je op date gaat, heb je een bepaalde motivatie. Dat kan vanalles zijn. Een doel hoeft verder ook niet heel erg rationeel te zijn of wat dan ook. Het doel van een XTC-slikker is om "hard te gaan". Een prima doel. Die XTC slikker acht dat zijn primaire behoefte op dat moment en wil dus dat onwennige van het niet hard gaan wegnemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Een intermediair doel zou ik het niet noemen , wel een 'begin' van iets, maar wat....
Maar in mijn hoofd weet ik wel dat wat ik op een date in eerste instantie wil bereiken is gewoon dat het aangenaam is, samen lachen, teasen, etc. etc.
Het leven is ergens ook een soort avontuur, je kunt niet alles plannen en doelen, je kan dat wel doen, maar soms vergeet men dat men in het nu leeft en niet morgen. En ik wil daarmee niet zeggen dan men geen lange termijn doelen mag hebben, zeker niet, maar het leven begint in het nu.
Wil niet pushen... heb haar bijv. al gezegd van regel dan en dan oppas, doe ik hetzelfde met mijn kinderen en dan gaan wel gezellig naar iets wat we allebei leuk vinden (bijv. circus). Maar geeft aan het qua druk niet aan te kunnen... Ze wil zich niet openstellen voor leuke dingen en wil er voor 101% voor haar kleine man zijn. Ook haar vriendinnen geven aan dat ze wat leuks moet doen, maar die komen er ook niet doorheen ..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
enige wat je kan proberen is echt een keer concreet een datum te plannen.
Gewoon met haar afspreken toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef MaikelS het volgende:
Neem aan dat ik het zo juist aanpak toch.. (jaja... onzeker etc..) krijg je ervan naar een hele lange relatie waar je niets hebt opgebouwd)
Als ze het altijd afketst, dan houdt het idd op.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Wil niet pushen... heb haar bijv. al gezegd van regel dan en dan oppas, doe ik hetzelfde met mijn kinderen en dan gaan wel gezellig naar iets wat we allebei leuk vinden (bijv. circus). Maar geeft aan het qua druk niet aan te kunnen... Ze wil zich niet openstellen voor leuke dingen en wil er voor 101% voor haar kleine man zijn. Ook haar vriendinnen geven aan dat ze wat leuks moet doen, maar die komen er ook niet doorheen ..
Kijk, ik heb je al gezegd dat ik weet wat ik wil en hoe ik sta in het leven en dat verschilt van persoon tot persoon, Ik leef liever als een epicurist dan een stoïcijn en dat is mijn keuze. Maar wat wil jij eigenlijk? Of hoe zie je dat dan een date e.d.?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je planmatig moet gaan werken. Maar als je op date gaat, heb je een bepaalde motivatie. Dat kan vanalles zijn. Een doel hoeft verder ook niet heel erg rationeel te zijn of wat dan ook. Het doel van een XTC-slikker is om "hard te gaan". Een prima doel. Die XTC slikker acht dat zijn primaire behoefte op dat moment en wil dus dat onwennige van het niet hard gaan wegnemen.
Ook als je op een datingsite gaat of wat dan ook, heb je nou eenmaal een doel. Anders doe je iets niet. Je gaat toch ook 's-ochtends naar het werk? Dat doe je met een bepaalde motivatie.
Een date zie ik als een opstapje tot intimiteit. Dat kan zijn een one-night-stand, een scharrel of een echte relatie. Dat zijn dus 3 doelen die mij motiveren om te daten.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Kijk, ik heb je al gezegd dat ik weet wat ik wil en hoe ik sta in het leven en dat verschilt van persoon tot persoon, Ik leef liever als een epicurist dan een stoïcijn en dat is mijn keuze. Maar wat wil jij eigenlijk? Of hoe zie je dat dan een date e.d.?
Ze is depressief? of heb ik iets gemist in je tekst?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:09 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Wil niet pushen... heb haar bijv. al gezegd van regel dan en dan oppas, doe ik hetzelfde met mijn kinderen en dan gaan wel gezellig naar iets wat we allebei leuk vinden (bijv. circus). Maar geeft aan het qua druk niet aan te kunnen... Ze wil zich niet openstellen voor leuke dingen en wil er voor 101% voor haar kleine man zijn. Ook haar vriendinnen geven aan dat ze wat leuks moet doen, maar die komen er ook niet doorheen ..
Goed, dan "moet" je je doel en hart proberen te volgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:18 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Een date zie ik als een opstapje tot intimiteit. Dat kan zijn een one-night-stand, een scharrel of een echte relatie. Dat zijn dus 3 doelen die mij motiveren om te daten.
Is dat relevant voor jou wat anderen doen en niet doen? Ik persoonlijk heb nog nooit online gedate en ben dat ook niet van plan omdat ik wel genoeg mannen tegenkom irl. Maar of het nu slecht is om online te daten zou ik ook niet direct zeggen ofzo. Doe gewoon wat JIJ leuk vindt om te doen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Illiberal het volgende:
En daarom vind ik het raar als mensen zeggen dat ze op een datingsite zitten om "rond te kijken" of "voor de gezelligheid". Of omdat ze op Tinder zitten "voor de grap". Wat was hun ultieme motivatie? Het uiteindelijke doel?
Die hebben ze zeker wel, maar waarom zijn ze daar dan niet eerlijk over.
Ik doe ook wat ik leuk vind om te doen. Ik heb dus wel op een datingsite gezeten, en dan staat er dus in een profiel: "Hier om rond te kijken en alleen om te chatten." Dat vind ik vaag. Wat is haar motivatie dan om op een datingsite te gaan?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Is dat relevant voor jou wat anderen doen en niet doen? Ik persoonlijk heb nog nooit online gedate en ben dat ook niet van plan omdat ik wel genoeg mannen tegenkom irl. Maar of het nu slecht is om online te daten zou ik ook niet direct zeggen ofzo. Doe gewoon wat JIJ leuk vindt om te doen.
Go for it.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Na een experiment met online daten en toch ook een leuke, maar helaas uiteindelijk niet succesvolle, periode ga ik het nu toch in maar in real life proberen. Gisteren bij een feest stond ik ineens tussen een groep eerstejaars meiden van mijn opleiding, hoe ik daar beland was weet ik niet meer.
Iemand vroeg wie ik was en dat ze me nog nooit eerder had gezien. Een andere zei vervolgens: "Ja, jou zag ik ook laatst bij de borrel en toen vroeg ik me ook af wie die jongen nu is". Een ander meisje zei toen ineens, ik weet wel wie je bent. Jij bent [naam]. Goed hè? Ken je mij ook? Ik antwoordde met iets als "Ja [naam], jij zat bij ...... Je was de knapste". Wat later wilde ze wat drinken gaan halen en toen vroeg ze of iemand geld had. Ik had nog wel geld en betaalde daarmee in elk geval een gedeelte, waarop ze iets zei in de trant van: "Nu kleed ik je wel uit, dat is niet zo aardig van me". Vervolgens deed ze de knopen van mijn overhemd los. Uiteindelijk trok ze mijn t-shirt even naar boven en zei ze "Mijn avond is geslaagd, ik heb je nu al in je onderbroek gezien". Ik antwoordde hier stom op met iets als "Ik jou nog niet, dat is niet helemaal eerlijk hè?"
Helaas moest ik op dat moment echt gaan omdat ik me echt niet goed voelde en ze is met me naar huis gefietst, ze woonde een straat verderop. Zeker op het moment dat dit gebeurde zocht ik er echt helemaal niks achter. Nu begin ik toch te twijfelen, volgens mij had ik dit keer wel ineens aandacht van vrouwen en was ik een idioot door niet iets langer te blijven. Vind ze me leuk of zie ik iets wat er niet is?
Waarschijnlijk zie ik haar over een week weer bij een feest.
I'ts ONNNN!!quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Na een experiment met online daten en toch ook een leuke, maar helaas uiteindelijk niet succesvolle, periode ga ik het nu toch in maar in real life proberen. Gisteren bij een feest stond ik ineens tussen een groep eerstejaars meiden van mijn opleiding, hoe ik daar beland was weet ik niet meer.
Iemand vroeg wie ik was en dat ze me nog nooit eerder had gezien. Een andere zei vervolgens: "Ja, jou zag ik ook laatst bij de borrel en toen vroeg ik me ook af wie die jongen nu is". Een ander meisje zei toen ineens, ik weet wel wie je bent. Jij bent [naam]. Goed hè? Ken je mij ook? Ik antwoordde met iets als "Ja [naam], jij zat bij ...... Je was de knapste". Wat later wilde ze wat drinken gaan halen en toen vroeg ze of iemand geld had. Ik had nog wel geld en betaalde daarmee in elk geval een gedeelte, waarop ze iets zei in de trant van: "Nu kleed ik je wel uit, dat is niet zo aardig van me". Vervolgens deed ze de knopen van mijn overhemd los. Uiteindelijk trok ze mijn t-shirt even naar boven en zei ze "Mijn avond is geslaagd, ik heb je nu al in je onderbroek gezien". Ik antwoordde hier stom op met iets als "Ik jou nog niet, dat is niet helemaal eerlijk hè?"
Helaas moest ik op dat moment echt gaan omdat ik me echt niet goed voelde en ze is met me naar huis gefietst, ze woonde een straat verderop. Zeker op het moment dat dit gebeurde zocht ik er echt helemaal niks achter. Nu begin ik toch te twijfelen, volgens mij had ik dit keer wel ineens aandacht van vrouwen en was ik een idioot door niet iets langer te blijven. Vind ze me leuk of zie ik iets wat er niet is?
Lieverd ik kan toch niet weten wat haar motivatie was.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:36 schreef Illiberal het volgende:
Ik doe ook wat ik leuk vind om te doen. Ik heb dus wel op een datingsite gezeten, en dan staat er dus in een profiel: "Hier om rond te kijken en alleen om te chatten." Dat vind ik vaag. Wat is haar motivatie dan om op een datingsite te gaan?Zo had ik een paar maanden geleden een meisje ontmoet/gedate in Europa uit Zuid-Afrika. Toen ze weer terug was in eigen land, hield ze contact met mij. Wat was haar motivatie? Uiteindelijk hield het contact wel op natuurlijk.
Goed bezigquote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Toppie!! Je bent denk ik wel wat mis gelopen maar ach... wie weetquote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Dude, waarom heb je haar niet geneukt?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Ook_gekquote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Illiberal het volgende:
En daarom vind ik het raar als mensen zeggen dat ze op een datingsite zitten om "rond te kijken" of "voor de gezelligheid". Of omdat ze op Tinder zitten "voor de grap". Wat was hun ultieme motivatie? Het uiteindelijke doel?
Hoezo goed bezig? Dat is alleen om je eigen actie.. Heeft hij haar nummer nu gevraagd? Heeft hij er wat van geleerd? Dat zijn belangrijke dingenquote:
Ik zit er maar voor 1 reden op : om dates te krijgen. En of een date tot meer lijd zie ik wel...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:24 schreef Illiberal het volgende:
Ik herken signalen vaak niet, maar deze is te overduidelijk. Ik denk dat je een leuke nacht misgelopen bent...quote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2013 18:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik herken signalen vaak niet, maar deze is te overduidelijk. Ik denk dat je een leuke nacht misgelopen bent...
Ze vindt hem leuk en er is een vervolg! Dusquote:Op woensdag 4 december 2013 16:39 schreef Panaewa het volgende:
Zeker op het moment dat dit gebeurde zocht ik er echt helemaal niks achter. Nu begin ik toch te twijfelen, volgens mij had ik dit keer wel ineens aandacht van vrouwen en was ik een idioot door niet iets langer te blijven. Vind ze me leuk of zie ik iets wat er niet is?
Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoezo goed bezig? Dat is alleen om je eigen actie.. Heeft hij haar nummer nu gevraagd? Heeft hij er wat van geleerd? Dat zijn belangrijke dingen
Klopt, ik ben op dit gebied een wanhopig geval. Maar ik denk dat in mijn geval het probleem meer een gebrek aan zelfvertrouwen is en niet een gebrek aan 'trucjes'. Al zal ik er in beperkte mate ook best wat van kunnen leren.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:26 schreef corehype het volgende:
Serieus als ik naar verhalen als die van Panaewa lees dan schrik ik er toch van dat hier geen PUA-shizzle gedropt mag worden.
Sorry , maar ik zie echt wel iets positief: de signalen waren zeer duidelijk, ze vindt je leuk en je ziet haar binnenkort terug, want jullie zitten op dezelfde school toch? Een beetje meer in jezelf geloven ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:32 schreef Panaewa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.
Volgende keer meer geluk
Complicate, zou je mij ook even advies kunnen geven?quote:Op woensdag 4 december 2013 18:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Sorry , maar ik zie echt wel iets positief: de signalen waren zeer duidelijk, ze vindt je leuk en je ziet haar binnenkort terug, want jullie zitten op dezelfde school toch? Een beetje meer in jezelf geloven ja.
Ik heb vraagjes om wat meer signalen te kunnen ‘herkennen’ van haar kant en eigenlijk ook van jouw kant:quote:Op woensdag 4 december 2013 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Complicate, zou je mij ook even advies kunnen geven?
Een week of drie terug heb ik een leuk meisje ontmoet uit het team waarvan mijn beste vriend trainer is. In eerste instantie heb ik haar niet echt gesproken, tot ik een keer bij een wedstrijd kwam kijken. Na de wedstrijd hebben we heel gezellig iets van 1,5 uur gesproken met elkaar omdat we beiden dezelfde studie gevolgd hebben en ongeveer dezelfde 'werkproblemen' tegen komen. Tijdens dat gesprek kwamen we er achter dat we elkaar uit verhalen van een dispuutsgenoot van haar (de zus van mijn ex) al kenden, wat natuurlijk erg grappig maar niet per definitie positief is (ik weet niet of de zus van mijn ex niet negatief was na de break-up).
Sindsdien ben ik haar twee keer bij het uitgaan tegen gekomen. Eerst bij een feest van hun club waarbij ze zei dat ze het leuk vond dat ik er was maar we verder eigenlijk weinig meer gesproken hebben en twee weken later weer bij het uitgaan waar ik een kort praatje wilde maken, maar er weinig reactie uit kwam. Vrij kort daarna was ze ineens weg (naar huis) waar ze wel nog wat gedronken heeft met een vriend van me waar ze ooit mee gezoend heeft maar die inmiddels een vriendin heeft en een goede vriend van haar is. Wat raad je aan?
Gelukkig heb je er wel iets van geleerd, deze emotionele feedback zorgt ervoor dat je de volgende keer harder gaat. Het helpt om regels voor jezelf vast te stellen, dus als het goed gaat en als je weg moet dat je haar nummer gaat vragen om later alsnog te kunnen afspreken.quote:Op woensdag 4 december 2013 18:32 schreef Panaewa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie het positieve ook niet echt. Ze is op mij afgekomen en ik heb er veel te weinig mee gedaan.
Ik dacht echt dat ze me gewoon aan het plagen was. Ik geloofde denk ik gewoon niet dat ze me aantrekkelijk kon vinden omdat ik haar echt heel erg knap vond, ik denk dat ik daarom alle hints heb gemist. Zoals sommige gelovigen ook niet willen geloven dat de aarde ouder is dan wat de Bijbel verteld.
1. Ik had er wel een positief gevoel over. Wel hoorde ik later van mijn beste vriend dat ze nog wat 'issues' met haar ex heeft (die is vreemd gegaan). Hij zei dat ik een poging moest wagen omdat ik blijkbaar het type ben wat ze volgens hem nu nodig heeft. Uit ons gesprek werd in ieder geval wel duidelijk dat ze wist dat ik niet zo'n vreemdgangerstype ben gezien wat ze van haar dispuutsgenote gehoord heeft over mijn vorige relatie. Het werd me alleen niet duidelijk wat ze nog meer gehoord heeft over mij. Ik heb wel een beetje geteast (dat doe ik sowieso geregeld bij vrouwen). Ik heb wel wat moeite om in te schatten of ze interesse had/heeft...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik heb vraagjes om wat meer signalen te kunnen ‘herkennen’ van haar kant en eigenlijk ook van jouw kant:
1.Eerst heb je dus met haar 1,5 uur gesproken: Wat was jouw gevoel toen je met haar sprak? Ging het gesprek enkel en alleen over de studie of hebben jullie elkaar ook onbewust zitten plagen? Had je soms de ‘indruk’ dat ze geïnteresseerd was.
2.Je bent haar 2x bij uitgaan tegengekomen:
Wat was jouw gevoel over haar. Was ze heel spontaan, gesloten, afstandelijk, ….? De manier waarop ze naar je aankijkt bijvoorbeeld hé.
3.En laatste keer heeft ze weinig reactie gegeven toen je een kort praatje wilde maken:
Bedoel je dat ze dan afstandelijk was oid?
Laatst vraagje: zou het kunnen dat ze het zelfs niet inziet dat je haar leuk vindt? Of heb je het gevoel dat ze het wel weet, maar negeert?
Iedereen zal dat anders definiëren. Als single kun je altijd stellen dat je geen succesvolle date(s) hebt gehad, anders was je immers geen single meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:26 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Als een date niet leidt tot een vervolgdate, dan is een date toch niet succesvol?
1. Ok over jouw gevoel en het teasen.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:49 schreef yats het volgende:
[..]
1. Ik had er wel een positief gevoel over. Wel hoorde ik later van mijn beste vriend dat ze nog wat 'issues' met haar ex heeft (die is vreemd gegaan). Hij zei dat ik een poging moest wagen omdat ik blijkbaar het type ben wat ze volgens hem nu nodig heeft. Uit ons gesprek werd in ieder geval wel duidelijk dat ze wist dat ik niet zo'n vreemdgangerstype ben gezien wat ze van haar dispuutsgenote gehoord heeft over mijn vorige relatie. Het werd me alleen niet duidelijk wat ze nog meer gehoord heeft over mij. Ik heb wel een beetje geteast (dat doe ik sowieso geregeld bij vrouwen). Ik heb wel wat moeite om in te schatten of ze interesse had/heeft...
2. De eerste keer reageerde ze heel spontaan dat het leuk was dat ik er was (ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om daar te zijn). De tweede keer valt lastig te omschrijven. Ik sprak haar aan maar ze reageerde niet echt en ging daarna in gesprek met mijn beste vriend.
3. Zoals ik zei kon er een kort hoi af en ging ze daarna in gesprek met mijn beste vriend. Ik heb ook niet echt de kans gekregen haar verder te spreken...
Het zou kunnen dat ze niet door heeft dat ik interesse heb, maar dat denk ik eerlijk gezegd niet. Zoals ik al zei, ze weet dat ik in een andere stad woon en dus moeite moet doen om aanwezig te zijn. Dat lijkt me toch een duidelijke interesse-indicator?
Ik ben niet speciaal voor haar gegaan, maar ik wist wel dat ze daar zou zijn. Ik heb helaas haar nummer niet. Ik zou haar zo op facebook toe kunnen voegen maar is dat niet wat raar om zo uit het niets te doen? Is het niet ook wat vreemd om nu haar nummer nog te vragen? Het contact dat ik heb is vooral via via of als ik een wedstrijd of training kom bekijken of kom vlaggen...quote:Op woensdag 4 december 2013 19:57 schreef complicate het volgende:
[..]
1. Ok over jouw gevoel en het teasen.
2. Inderdaad lastig.
3. Ben je daar dan geweest speciaal om haar te ontmoeten of was het een algemene aangelegenheid?
Heb je haar nummer? facebook? welke andere vorm van contact heb je met haar? Kan je inschatten wanneer je haar terugziet?
Alles wat je haar al teasend vraagt , zal niet raar zijn zeker als het een spontane meid is. Ik zou je dat toch aanraden zodat je meer contact hebt. Eens je haar facebook hebt of nummer, gewoon wat praten en bij gelegenheid vragen voor een date. Of als je het liever haar nummer niet vraagt, wachten tot je haar volgende keer zie, maar dat is minder (je weet wel). Dus eigenlijk gewoon haar nummer of facebook vragen met wat humor, al teasend, dat is zeker niet raar.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:01 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben niet speciaal voor haar gegaan, maar ik wist wel dat ze daar zou zijn. Ik heb helaas haar nummer niet. Ik zou haar zo op facebook toe kunnen voegen maar is dat niet wat raar om zo uit het niets te doen? Is het niet ook wat vreemd om nu haar nummer nog te vragen? Het contact dat ik heb is vooral via via of als ik een wedstrijd of training kom bekijken of kom vlaggen...
Dat maakt niet uit wie het vraagt, want je kent haar toch al hé.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef yats het volgende:
Dan vraag ik me af, is het altijd aan de man om de ander toe te voegen? Hoe zie je dat teasen voor je?
Loslaten kan ik ook wel. Daar gaat het niet om. En ik weet ook wel wat mensen motiveert. Ik vind het alleen wel grappig dat niemand daar eerlijk over is.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:43 schreef complicate het volgende:
[..]
Lieverd ik kan toch niet weten wat haar motivatie was.
Heb je het zo moeilijk met loslaten ofzo? Het is precies alsof je de beweegredenen van anderen probeert te verstaan. Waarom toch? Laat ze doen en laten , en ga verder met wat je leuk vindt. Hop naar de volgende.
Dat snap ik.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Loslaten kan ik ook wel. Daar gaat het niet om. En ik weet ook wel wat mensen motiveert. Ik vind het alleen wel grappig dat niemand daar eerlijk over is.
Teasen is gewoon wat plagen, lachen, etc. en interesse laten zien zonder het te zeggen, maar is heel moeilijk om op een forum uit te leggen. Maar je weet wat ik bedoel hé.quote:
Niet altijd hoor. Maar vrouwen "verwachten" vaak wel initiatief van de man op dat punt. De volgende opmerking is in dat verband erg treffend: "maar je kunt toch geen afscheid van me nemen, zonder mijn nummer te vragen?". Ik bedoel als dat het geval is, kan het natuurlijk ook andersom zijn. Het meisje had mij ook mijn nummer kunnen vragen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:07 schreef yats het volgende:
Dan vraag ik me af, is het altijd aan de man om de ander toe te voegen? Hoe zie je dat teasen voor je?
prikkelen, verleiden, het hof maken...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Teasen is gewoon wat plagen, lachen, etc. en interesse laten zien zonder het te zeggen, maar is heel moeilijk om op een forum uit te leggen. Maar je weet wat ik bedoel hé.
Dan gaat dat meisje eerstquote:Op woensdag 4 december 2013 20:13 schreef jaha het volgende:
[..]
prikkelen, verleiden, het hof maken...
Hhaha spannend slotquote:Op woensdag 4 december 2013 20:14 schreef complicate het volgende:
[..]
Dan gaat dat meisje eerst,vervolgens
en van het een komt het ander
hé.
(maar goed, hangt af van de aantrekkingskracht)
En man verleiden is gemakkelijker voor een vrouw denk ik. Ze hoeft in principe toch niet veel te doen héquote:Op woensdag 4 december 2013 20:18 schreef jaha het volgende:
[..]
Hhaha spannend slot
ik denk overigens meer dat vrouwen mannen verleiden en mannen vervolgens het initiatief nemen om wat te gaan doen met de klik die ontstaan is.
Dat laatste zou voor mij ideaal zijn maar komt helaas (vrijwel) nooit voor. Ik denk dat bij het probleem er vooral in zit dat ik niet het idee heb dat ik een heel interessante partner ben. Ik bedoel, ik ben geen Brad Pitt ofzo qua uiterlijk en heb ook geen dusdanig interessant leven dat iedereen graag hoort wat ik allemaal mee maak of meegemaakt heb. Combineer dat met mijn verleden en dan snap je mijn probleem. Dan kom je prima tot ouwehoeren omdat je dat ook zonder 'bijbedoeling' kunt doen, maar houd het daarna op...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:12 schreef jaha het volgende:
[..]
Niet altijd hoor. Maar vrouwen "verwachten" vaak wel initiatief van de man op dat punt. De volgende opmerking is in dat verband erg treffend: "maar je kunt toch geen afscheid van me nemen, zonder mijn nummer te vragen?". Ik bedoel als dat het geval is, kan het natuurlijk ook andersom zijn. Het meisje had mij ook mijn nummer kunnen vragen.
Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:24 schreef complicate het volgende:
[..]
En man verleiden is gemakkelijker voor een vrouw denk ik. Ze hoeft in principe toch niet veel te doen hé
Haar nummer bedoel je? Haar facebook hoef ik niet te vragen, die heb ik zo gevonden... Ik twijfel nog een beetje. Dat is toch die drempel van de angst voor afwijzing weer he?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:23 schreef complicate het volgende:
Yats, Ga je het haar vragen? Of zie je dat niet zo zitten?
Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...
En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
Ja haar nummer bedoel ik of facebook.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef yats het volgende:
[..]
Haar nummer bedoel je? Haar facebook hoef ik niet te vragen, die heb ik zo gevonden... Ik twijfel nog een beetje. Dat is toch die drempel van de angst voor afwijzing weer he?
Je moet niet jagen, je moet toneelspelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...
En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
Het hoeft geen geëmancipeerde vrouw te zijn, maar het zou mij wel helpen als ik een vrouw tref die ziet dat ik interesse heb maar moeite heb om dat laatste stapje te zetten. De eerste stap (eropaf stappen) is immers meestal geen probleem, en ook de babbel is wel aanwezig maar niet direct op iets meer dan ouwehoeren gericht...quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
Dat snap ik. denk maar goed over na of je haar nummer of facebook zal vragen.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef yats het volgende:
[..]
Het hoeft geen geëmancipeerde vrouw te zijn, maar het zou mij wel helpen als ik een vrouw tref die ziet dat ik interesse heb maar moeite heb om dat laatste stapje te zetten. De eerste stap (eropaf stappen) is immers meestal geen probleem, en ook de babbel is wel aanwezig maar niet direct op iets meer dan ouwehoeren gericht...
Wees eerlijk, doe jij nou mee aan van die dating cursussen ?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
Je moet haar laten jagen, dat doe je dmv push/pull. Als je daar meer over wilt weten ga je maar naar het PUA topic ...
En hoe zie jij dat voor je bij iemand zoals mij die niet zo'n versierder is?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
Je moet haar laten jagen, dat doe je dmv push/pull. Als je daar meer over wilt weten ga je maar naar het PUA topic ...
Zo'n zelfhulp traject lijkt mij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf ga denk ik ook die stap maken. Zeg maar de "nuclear"-option aangezien andere zaken niet lijken te werken.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Wees eerlijk, doe jij nou mee aan van die dating cursussen ?
Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachenquote:Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Zo'n zelfhulp traject lijkt mij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf ga denk ik ook die stap maken. Zeg maar de "nuclear"-option aangezien andere zaken niet lijken te werken.
Wat is de kern van jouw kritiek?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachen
Ik ben weleens o.a. naar zo'n free event geweest. Je kunt altijd dingen erbij lerenquote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet echt gemerkt bij hem, maar het lijkt mij dat je doormiddel van dit soort cursussen wel beetje veranderd.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Wat is de kern van jouw kritiek?
Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet echt gemerkt bij hem, maar het lijkt mij dat je doormiddel van dit soort cursussen wel beetje veranderd.
Maar dit soort "veranderen" zal waarschijnlijk een verkeerd beeld geven van jouw vrouwelijk object. ( om het maar even heel bot te brengen. )
Oefenen/ervaring opdoen. Al doe je nog de light versie, het maakt allemaal niet uit. Kort samengevat is het interesse tonen/desinteresse tonen, afhankelijk van hoe je je voelt op dat moment. Durf je jezelf meer te uiten, dan kan je gewoon zeggen dat je haar stom vind als ze iets vaags doet en zeggen dat je haar wel schattig vind als ze iets leuks/liefs doet. Je rug keren naar haar, vaker nee zeggen afhankelijk van hoe je je voelt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:08 schreef yats het volgende:
[..]
En hoe zie jij dat voor je bij iemand zoals mij die niet zo'n versierder is?
Ik bedoel mee, dat jij dus niet meer JIJ laat zien ( zon vermoede heb ik met van die cursussen .. ) en dus de vrouw word bedrogen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.
Niet als je leert om meer JIJ te zijn. Het kan dus zijn dat je door verlegenheid niet jezelf in je element durft te tonen. Daar heb ik dan wel weer last van denk ik. Is verlegenheid een karaktereigenschap? Nee, omdat het juist je karakter verbloemt.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik bedoel mee, dat jij dus niet meer JIJ laat zien ( zon vermoede heb ik met van die cursussen .. ) en dus de vrouw word bedrogen.
Zit wat in, ik lach het trouwens niet uit, ik lach het toe, als hij er blij mee word.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Niet als je leert om meer JIJ te zijn. Het kan dus zijn dat je door verlegenheid niet jezelf in je element durft te tonen. Daar heb ik dan wel weer last van denk ik. Is verlegenheid een karaktereigenschap? Nee, omdat het juist je karakter verbloemt.
Waarschijnlijk vraag je hem over 3 jaar hoe hij het gedaan heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef K44S het volgende:
[..]
Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachen
Hoezo 3 jaar ?quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vraag je hem over 3 jaar hoe hij het gedaan heeft.
Goede input. Als jij een leuke gast wordt bent is het altijd win win.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.
Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten..quote:
Dus als ik volgend jaar begin ben ik op mijn 30ste abundantquote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Goede input. Als jij een leuke gast wordt is het altijd win win.
[..]
Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten..
Ligt maar net aan de tempo van de kandidaat in verschillende factoren.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Goede input. Als jij een leuke gast wordt bent is het altijd win win.
[..]
Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten..
Klopt, sommige mensen pakken het sneller op dan anderen. Maargoed, 3 jaar hier toegewijd mee bezig zijn en je hebt heel veel leuke meisjes in je leven. Gegarandeerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef K44S het volgende:
[..]
Ligt maar net aan de tempo van de kandidaat in verschillende factoren.
Je bent zelf een voorbeeld hiervan. Ik weet nog die 30 day challenge die je begon, en nu heb je het over meerdere vrouwenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Klopt, sommige mensen pakken het sneller op dan anderen. Maargoed, 3 jaar hier toegewijd mee bezig zijn en je hebt heel veel leuke meisjes in je leven. Gegarandeerd.
Vind het zelf een erg interessante vraag. Ben je bereid 3 jaar lang te doen wat niemand doet om vervolgens een leven te leiden waar de meeste mensen alleen van dromen? Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
Yup. Kan bijna niet geloven dat het nog geen half jaar geleden is..quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent zelf een voorbeeld hiervan. Ik weet nog die 30 day challenge die je begon, en nu heb je het over meerdere vrouwen
30 dagen lang uitgaan, op vrouwen afstappen en uit je comfort zone gaan:quote:
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
Niet lullen! In Amerika is het 10x makkelijker om vrouwen te versieren, zeker als Nederlanderquote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.
Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Nederlandse vrouwen zijn Europees gezien nog een van de meest kritische. Tot nu toe heb ik enkel in Scandinavische vrouwen meer kritische vrouwen gevonden. Daarentegen zijn ze in Oost-Europa een stuk minder kritisch. Al is het zeker niet zo dat als jij zegt dat je uit Nederland komt ze meteen met je mee naar huis willen...quote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.
Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Correctie: Met “hier” bedoelde ik: België.quote:Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Seriously? For real? Dating in combinatie met "cursus"?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:
[..]
Enerzijds, worden sommige mensen niet genoeg geprikkeld om te doen wat ze willen. Anderzijds heb je ook mensen zonder doelen in het leven e.d. Zo iets als “waar er een wil is, is er een weg”, werkt helaas niet voor iedereen. Volgens mij is Willpower moeilijk te ‘trainen’ als de wil er helemaal niet is. (i guess).quote:Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
30 dagen stappen? Sodeju, ik ken weinig studenten wiens budget dat toelaat. Zelf trek ik dat financieel ook niet...quote:Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
30 dagen lang uitgaan, op vrouwen afstappen en uit je comfort zone gaan:
R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -
De nasleep van zo'n challenge blijf je je gehele leven houden. Dus zeg maar 1% meer kans bij alle vrouwen die je ooit zult tegen komen gedurende je gehele leven. In principe maak je van flirten een natuurlijke gewoonte, net zoals elke dag je boterham smeren.
Valt heel erg mee. 100-150 eu aan reizen tussen steden, en nog zo'n 150 voor een biertje op een avond en wat te eten achteraf. Heb het bewust nuchter gedaan omdat ik vaak alcohol nodig had om met een meisje te gaan praten.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef yats het volgende:
[..]
30 dagen stappen? Sodeju, ik ken weinig studenten wiens budget dat toelaat. Zelf trek ik dat financieel ook niet...
Totdat ik ging studeren had ik ook niet echt doelen. Totdat je dan spreekt met een paar projectgenootjes. 2 jaar middelbare school in Canada, jaartje engels les geven in Ghana, paar maandjes exchange naar Spanje, etc etc. Zodra je de goede role models hebt komt die inspiratie vanzelfquote:Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Enerzijds, worden sommige mensen niet genoeg geprikkeld om te doen wat ze willen. Anderzijds heb je ook mensen zonder doelen in het leven e.d. Zo iets als “waar er een wil is, is er een weg”, werkt helaas niet voor iedereen. Volgens mij is Willpower moeilijk te ‘trainen’ als de wil er helemaal niet is. (i guess).
Dat hangt van je locatie af. Zelf woon ik niet in de randstad en dat betekent dat reizen beduidend duurder word aangezien hier in de omgeving eigenlijk alleen woensdag t/m zaterdag opties zijn om uit te gaan. Qua alcohol zal het inderdaad wel meevallen aangezien ik niet heel veel drink en ook geen alcohol nodig heb om op vrouwen af te stappen. Echter, bij de fase na het aanspreken kom ik als ik nuchter ben niet ver...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. 100-150 eu aan reizen tussen steden, en nog zo'n 150 voor een biertje op een avond en wat te eten achteraf. Heb het bewust nuchter gedaan omdat ik vaak alcohol nodig had om met een meisje te gaan praten.
Uitgaan hoeft niet duur te zijn
Dan hoef je dus maar 2 x per week een wat duurder treinkaartje te kopenquote:Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hangt van je locatie af. Zelf woon ik niet in de randstad en dat betekent dat reizen beduidend duurder word aangezien hier in de omgeving eigenlijk alleen woensdag t/m zaterdag opties zijn om uit te gaan. Qua alcohol zal het inderdaad wel meevallen aangezien ik niet heel veel drink en ook geen alcohol nodig heb om op vrouwen af te stappen. Echter, bij de fase na het aanspreken kom ik als ik nuchter ben niet ver...
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...quote:Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dan hoef je dus maar 2 x per week een wat duurder treinkaartje te kopenOf gewoon overdag de stad in.
Ik dacht dat je in het andere topic zei dat het praten allemaal prima liep. Alleen het seksueel worden niet?
In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...
Inderdaad, én belangrijk is ook karakter van een persoon, want je hebt echt mensen die niet open-minded ("think out of the box") zijn en die zullen die fase bijna nooit bereiken. Maar inspiratie kan inderdaad wel een trigger zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 12:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Totdat ik ging studeren had ik ook niet echt doelen. Totdat je dan spreekt met een paar projectgenootjes. 2 jaar middelbare school in Canada, jaartje engels les geven in Ghana, paar maandjes exchange naar Spanje, etc etc. Zodra je de goede role models hebt komt die inspiratie vanzelf
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.
Niet, gewoon omdraaien en weglopen!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?
Er bestaat niet zo iets als "beste" moment. Tenzij jullie in bed zijn (hahah). Maar dit even terzijde.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?
Heb je de dingen die ik tegen je gezegd heb al geprobeerd?quote:Op donderdag 5 december 2013 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...
Vanaf het moment dat je hoi zegt. True story.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Help me even op weg welk advies precies?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Heb je de dingen die ik tegen je gezegd heb al geprobeerd?
In het PUA topic, dat was jij toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Help me even op weg welk advies precies?
Dat zou kunnen. Ik ben nogal druk vandaag dus schiet het me niet zo te binnen...quote:Op donderdag 5 december 2013 16:24 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
In het PUA topic, dat was jij toch?
Haha, lekker dan. Aan advies heb je niet zoveel als je het niet probeert.quote:Op donderdag 5 december 2013 16:26 schreef yats het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben nogal druk vandaag dus schiet het me niet zo te binnen...
Nou... je hebt genoeg mannen hier die echt niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren hoor.. vergis je niet!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:03 schreef complicate het volgende:
[..]
Correctie: Met “hier” bedoelde ik: België.
Dus Be- vrouwen versus NL-vrouwen over het algemeen, en het ging om een gevoel niet dat het zo is (ofzo) .
Mannen in Amerika hoeven geen PUA, meeste van hen zijn van aanleg echt macho. Ik heb heel veel contacten met latinos en echt die mannen zijn gewoon “no comment” (je weet wat ik bedoel hé).
Wat vrouwen in Amerika betreft, amai die zijn echt wel losser hoor! Maar uiteraard kunnen we niet spreken over alle vrouwen in Amerika, want vrouwen in Zuid-Amerika zijn dan ook weer anders dan vrouwen Noord-Amerika. Daarom vind ik het altijd zo absurd om te zeggen “vrouwen”.
Ook wat PUA, betreft, de ene vrouw is de ander niet, je kunt ze niet allemaal op dezelfde manier benaderen a.u.b. zeg!
Haha ik heb dat al opgemerktquote:Op donderdag 5 december 2013 17:11 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Nou... je hebt genoeg mannen hier die echt niet weten hoe ze een vrouw moeten versieren hoor.. vergis je niet!.
Ja als NEDERLANDERquote:Op donderdag 5 december 2013 10:19 schreef JAOC het volgende:
[..]
Niet lullen! In Amerika is het 10x makkelijker om vrouwen te versieren, zeker als Nederlander![]()
Zelf heb ik daar een half jaar op school gezeten(University,20/21 jaar, hele leven 1 vrouw gezoend) en zelfs ik had daar 10 vrouwen gezoend. Waarvan met 3 het bed gedeeld![]()
Natuurlijk zijn het studentes, maar ik als verlegen jongen(toen, nu totaal niet meer) zonder ervaring, was het zelfs TE makkelijk af en toe. En ook niet studentes, maar 'gewone' mensen in Houston, New York, Las Vegas.
Hahah meest kritische?, ik heb daar niet echt veel van gemerkt toen ik daar woondequote:Op donderdag 5 december 2013 10:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nederlandse vrouwen zijn Europees gezien nog een van de meest kritische. Tot nu toe heb ik enkel in Scandinavische vrouwen meer kritische vrouwen gevonden. Daarentegen zijn ze in Oost-Europa een stuk minder kritisch. Al is het zeker niet zo dat als jij zegt dat je uit Nederland komt ze meteen met je mee naar huis willen...
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Humor schijnen mensen van te houden. Dus als je vanavond een meid of jongen wil versieren...
Hier het stappenplan:
Je loopt op de meid of jongen af die je leuk vindt en je vertelt dus de mop. Deze gaat als volgt: hoe vindt Sinterklaas zijn weg door Nederland? Met zijn PietPiet.
Dan heb je haar in de pocket.
In verschillende maten per verschillend land moet je iets in werking zetten als man.quote:Op donderdag 5 december 2013 17:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahah meest kritische?, ik heb daar niet echt veel van gemerkt toen ik daar woonde.
Nee dat snap ik ook wel, maar het lijkt wel alsof vrouwen zich anders gedragen per land/continent..
(Natuurlijk zijn alle vrouwen anders maar er is een bepaalde openheid richting mannen dat bedoel ik)
Ik kon in NL toch kon rekenen op een flirt om de.. 2-3 maanden heb ik hier echt 0 succes in een heel jaar en dat zet je toch wel aan het denken.
In NL spraken meiden mij meestal aan, of kwamen ze "ken ik jou niet ergens van?"quote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
In verschillende maten per verschillend land moet je iets in werking zetten als man.
In NL geven vrouwen een voorzetje door oogcontact te zoeken, in sommige landen int buitenland waar ik ben geweest moet je als man gewoon echt iets zeggen voordat je aangekeken wordt (heb ik de indruk) na die stap lijkt dat opeens weg te zijn.. Cultureel stukje ''versieren'' denk ik.
Jij bent gewoon zo een hete boyy, jij wordt gewoon versierd jonge.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
In NL spraken meiden mij meestal aan, of kwamen ze "ken ik jou niet ergens van?"maar goed dan is het no problem!.
Denk dat het ook wel aan mij ligt hoor, vind het zelf ook niet gezond dat ik niet echt op meiden afstap.
hahahaquote:Op donderdag 5 december 2013 18:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon zo een hete boyy, jij wordt gewoon versierd jonge.
Te weinig blote zusjes van firefly3.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Teveel theorie, te weinig praktijk.
is wel de waarheidquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef firefly3 het volgende:
Teveel theorie, te weinig praktijk.
Je denkt echt veel te veel na.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:30 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
In NL spraken meiden mij meestal aan, of kwamen ze "ken ik jou niet ergens van?"maar goed dan is het no problem!.
Denk dat het ook wel aan mij ligt hoor, vind het zelf ook niet gezond dat ik niet echt op meiden afstap.
quote:Op donderdag 5 december 2013 17:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Humor schijnen mensen van te houden. Dus als je vanavond een meid of jongen wil versieren...
Hier het stappenplan:
Je loopt op de meid of jongen af die je leuk vindt en je vertelt dus de mop. Deze gaat als volgt: hoe vindt Sinterklaas zijn weg door Nederland? Met zijn PietPiet.
Dan heb je haar in de pocket.
Ik denk wel redelijk wat na.. maar hoe kan jij dit afleiden uit mijn reactiesquote:Op donderdag 5 december 2013 18:35 schreef complicate het volgende:
[..]
Je denkt echt veel te veel na.
Ik ken je uit andere topics rememberquote:Op donderdag 5 december 2013 18:36 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Ik denk wel redelijk wat na.. maar hoe kan jij dit afleiden uit mijn reacties.
hahahah oh jaa truequote:Op donderdag 5 december 2013 18:37 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik ken je uit andere topics remember
Amai je zegt het zelf, stop met nadenken door actie actie actiequote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hmm zit echt na te denken hoe ik kan stoppen met nadenken en echt meteen actie te ondernemen.. maar als ik eenmaal op straat ben dan denk ik na over dingen die ik wil doen, luister ik aandachtig muziek of ben ik gefocused dat als ik eenmaal oogcontact krijg ik het alleen registreer, terug lach en doorloop.
Dus wanneer gaat het niet automatisch?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahahah oh jaa true
Hmm zit echt na te denken hoe ik kan stoppen met nadenken en echt meteen actie te ondernemen.. maar als ik eenmaal op straat ben dan denk ik na over dingen die ik wil doen, luister ik aandachtig muziek of ben ik gefocused dat als ik eenmaal oogcontact krijg ik het alleen registreer, terug lach en doorloop.
Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".quote:Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef complicate het volgende:
[..]
In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.
1.Je ziet een meid die je aantrekkelijk vindtquote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
Dus wanneer gaat het niet automatisch?In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Oh nou krijg dan maar de tifus en de tering erbij, kut slet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef jaha het volgende:
[..]
Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".
Indeed. Zin in koffiequote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef jaha het volgende:
[..]
Een Friendzone is alleen maar een lievere vorm van afwijzing. Soms overigens met hele valide reden zoals al een relatie hebbend, soms iets in de trant van: "mijn gevoel voor jou is niet hetzelfde als jou gevoel voor mij". Of - en die heb ik ook gehoord - "je bent gewoon té lief".
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:52 schreef complicate het volgende:
[..]
1.Je ziet een meid die je aantrekkelijk vindt
2. Je gaat en zegt “hoi”
3.Reageert ze niet; NEXT
4.Je ziet een ander meid die je aantrekkelijk vindt
5.Je gaat en zegt “hoi”
6.Reageert ze niet; NEXT
7.Etc. etc.
-----------en op een dag-----wordt het meer----dan----"hoi"
Ja, graagquote:Op donderdag 5 december 2013 18:55 schreef jaha het volgende:
[..]
Scheutje amaretto erbij voor de sfeer?
hahah ik ga helemaal plat, want hier zit namelijk het probleemquote:Op donderdag 5 december 2013 18:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Amai je zegt het zelf, stop met nadenken door actie actie actie
Enig moment dat ik niet kan nadenken is als ik zin heb in seks ed. Dus doe “iets” waardoor je minder nadenkt. En die “iets” is meer actieeee. hahah
Eigenlijk is het nooit automatisch gegaan.. het is dan ook echt puur de eerste stap, de eerste kennismaking.. ik kan daarna altijd me ding doen maar jaquote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus wanneer gaat het niet automatisch?
In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.
En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Nou ja dat kun je doen, maar mannen laten zich natuurlijk dan wel tegen wil en dank opsluiten in de friendzone. Als je seks wilt hebben kun je dat beter doen met mensen die zich daar ook voor lenen, dus als je niet in een friendzone wilt zitten met iemand moet je gewoon anderen daten ...quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh nou krijg dan maar de tifus en de tering erbij, kut slet.
En dan weglopen
Zelfs daarbuiten zijn die er maar bar weinig tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....
Neuh, ik ben daar niet naar op zoek.. Laat mij maar gewoon eens iemand ontmoeten die ik oprecht interessant vind... Dat ga ik naar mijn gevoel gewoon niet vinden int uitgaanscircuit.
Ik ben pas 21, geen idee hoe dat vroegah was.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zelfs daarbuiten zijn die er maar bar weinig tegenwoordig.
Je moet niet opzoek gaan hoor, jullie komen elkaar tegen! Bingo…quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tis al vaak zat meer dan hoi geweest, meer dan erg gezellig ook wel een paar keer... Beetje lusten botvieren door te zoenen ergens in een duister hoekje in een club vaak zat....
Neuh, ik ben daar niet naar op zoek.. Laat mij maar gewoon eens iemand ontmoeten die ik oprecht interessant vind... Dat ga ik naar mijn gevoel gewoon niet vinden int uitgaanscircuit.
Het uitgaancircuit is naar mijn mening ook niet echt een ideale plek om een partner te vinden.. de contacten zijn te vluchtig, te veel concurrentie, de meeste meiden die je daar zult ontmoeten zijn vaak niet serieus.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zoiets waar ik niet in geloof, je moet bewust moeite doen voor iemand en interesse tonen wil je dat er iets op liefdesvlak gebeurt in je leven, en dat gaat niet bij iedereen automatisch.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Je moet niet opzoek gaan hoor, jullie komen elkaar tegen! Bingo…Think positive
Doe het dan hé.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook zoiets waar ik niet in geloof, je moet bewust moeite doen voor iemand en interesse tonen wil je dat er iets op liefdesvlak gebeurt in je leven, en dat gaat niet bij iedereen automatisch.
Vergt tevens ook initiatief wat niet ''zomaar'' gebeurt.
Ik mag niet klagen maar ben vaak vrij direct, houden vrouwen niet echt van. Sowieso die spelletjes van daten enzo, blugh.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik ben pas 21, geen idee hoe dat vroegah was.
En tjah, iemand die lopend zo geisoleerd op der mobieltje aan het kijken is vind ik niet interessant.
Vraag me af waarom echt alleen vrouwen dat lijken te doen.![]()
''Hallo'' werkt wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef jelfrikandel het volgende:
is elke keer veel te vluchtig om mn chick echt te spreken, en als t lukt is t beetje raar als in beetje awkward en heel snel. Maar ze blijft wel knipogen en zo. Rarigheid allemaal
Heeft iemand een idee, wat ik zou moeten zeggen oid?
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef jaha het volgende:
Ik was afgelopen weekend naar de disco. Dan sta je dus omringd door meiden van 16 uit je dak te gaan op Kedekedeng, de Macarena en Mambo nr. 5. Zo ging dat halverwege de jaren '90 ook, met als enige verschil dat de 16 jarige meisjes toen nu getrouwd zijn en een gezin hebben en de meiden van 16 nu toen nog in de wieg lagen.
En dat de grootste macho's van de kroeg natuurlijk met de mooiste exemplaren in een donker hoekje zoenen. Nee, in anderhalf decennium is de bierprijs het enige dat veranderd is
Ja dat zeg ik ook de hele tijd. 'Hey' 'Hoi' 'Hai'. En dan? Is ze alweer weg. Hoe kom ik dan wat van dr te weten?quote:
En dus NEXT!quote:Op donderdag 5 december 2013 19:09 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ook de hele tijd. 'Hey' 'Hoi' 'Hai'. En dan? Is ze alweer weg. Hoe kom ik dan wat van dr te weten?
Die gedachte heb ik ook meestal, maar dan wel pas nadat ik de vrouw aangesproken heb. Ik snap dat je in theorie de negatieve gedachte 'ze heeft geen interesse' moet onderdrukken, maar hoe doe je dat in praktijk als je jezelf dat jarenlang voorgehouden heb en het een soort tweede natuur geworden is om jezelf op een dergelijke manier tegen afwijzing af te schermen?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dus wanneer gaat het niet automatisch?
In principe sta ik zelf ook iets tever van mezelf af dat als ik uitga en iemand wil aanspreken ik het niet doe... Vanuit negatieve associaties vooral, voornamelijk dat het geen zin heeft omdat ik toch niemand ga ontmoeten waar ik bij wil zijn, maargoed rationeele ik daarover: Dat kan niet binnen X uur, B, ik heb nooit zelf om nummers en dates gevraagd.
En het geluk dat een vrouw die stappen neemt heb ik niet en geloof ik eerlijk gezegd ook niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |