abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133921211
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef yats het volgende:

[..]

Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...

En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_133921262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:31 schreef yats het volgende:

[..]

Haar nummer bedoel je? Haar facebook hoef ik niet te vragen, die heb ik zo gevonden... Ik twijfel nog een beetje. Dat is toch die drempel van de angst voor afwijzing weer he?
Ja haar nummer bedoel ik of facebook.
Niet bang zijn :) ,je kan er ook voor zorgen dat ze jouw nummer of facebook vraagt hé, maar dat is moeilijker. :{
pi_133921608
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:29 schreef yats het volgende:

[..]

Daar ben ik vrij zeker van. Van ons mannen word toch verwacht dat wij altijd op jacht zijn, liefst de ene na de andere vrouw versieren en er daarna ook nog tegen elkaar over opscheppen. Helaas is dat niet iedere man gegeven. Vrouwen zijn toch eerder geneigd om nee te zeggen tegen mannen die een poging wagen. Als een vrouw daarentegen interesse toont zal een man vrijwel nooit de vrouw afwijzen aangezien het hen dan een stuk makkelijker gemaakt word om hun genen/opvoeding om zoveel mogelijk vrouwen na te jagen na te leven...

En ja, ik val overduidelijk niet in de categorie 'jagers'...
Je moet niet jagen, je moet toneelspelen. ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 20:48:52 #204
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133921889
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Je hebt dus een een geëmancipeerde vrouw nodig. Ik weet eigenlijk niet hoe vrouwen zijn in NL, maar ik heb de indruk dat de meiden hier wat losser zijn, maar goed ben daar niet zeker van hé, gewoon een gevoeltje.
Het hoeft geen geëmancipeerde vrouw te zijn, maar het zou mij wel helpen als ik een vrouw tref die ziet dat ik interesse heb maar moeite heb om dat laatste stapje te zetten. De eerste stap (eropaf stappen) is immers meestal geen probleem, en ook de babbel is wel aanwezig maar niet direct op iets meer dan ouwehoeren gericht...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_133922046
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef yats het volgende:

[..]

Het hoeft geen geëmancipeerde vrouw te zijn, maar het zou mij wel helpen als ik een vrouw tref die ziet dat ik interesse heb maar moeite heb om dat laatste stapje te zetten. De eerste stap (eropaf stappen) is immers meestal geen probleem, en ook de babbel is wel aanwezig maar niet direct op iets meer dan ouwehoeren gericht...
Dat snap ik. denk maar goed over na of je haar nummer of facebook zal vragen. ;)
pi_133922179
Je moet haar laten jagen, dat doe je dmv push/pull. Als je daar meer over wilt weten ga je maar naar het PUA topic ... :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 december 2013 @ 20:57:47 #207
416020 K44S
The bearded man
pi_133922307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
Je moet haar laten jagen, dat doe je dmv push/pull. Als je daar meer over wilt weten ga je maar naar het PUA topic ... :P
Wees eerlijk, doe jij nou mee aan van die dating cursussen ?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  woensdag 4 december 2013 @ 21:08:49 #208
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133922809
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:55 schreef firefly3 het volgende:
En hoe zie jij dat voor je bij iemand zoals mij die niet zo'n versierder is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:13:15 #209
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133923021
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:57 schreef K44S het volgende:

[..]

Zo'n zelfhulp traject lijkt mij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf ga denk ik ook die stap maken. Zeg maar de "nuclear"-option aangezien andere zaken niet lijken te werken.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:19:11 #210
416020 K44S
The bearded man
pi_133923315
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:13 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Zo'n zelfhulp traject lijkt mij eigenlijk helemaal niet verkeerd. Ikzelf ga denk ik ook die stap maken. Zeg maar de "nuclear"-option aangezien andere zaken niet lijken te werken.
Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachen :P
  woensdag 4 december 2013 @ 21:24:22 #211
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133923567
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Een vriend van mij gaat naar zulke cursussen, ik zelf ben er nogal kritisch over, maar als hij er baat bij heeft kan ik tenminste nog om iets lachen :P
Wat is de kern van jouw kritiek?
pi_133923662
quote:

[..]

Ik ben weleens o.a. naar zo'n free event geweest. Je kunt altijd dingen erbij leren ^O^ Er komen trouwens veel mensen opdagen die eigenlijk al relaxte gasten zijn en genoeg vrouwen daten op dat moment.

Zelfs een gast "evil stifler" is weleens naar zo'n event geweest. Die gast had al 300 vrouwen gehad ofzo maar wilde nog de puntjes op de i zetten :D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:27:48 #213
416020 K44S
The bearded man
pi_133923712
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:24 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Wat is de kern van jouw kritiek?
Ik heb het nog niet echt gemerkt bij hem, maar het lijkt mij dat je doormiddel van dit soort cursussen wel beetje veranderd.
Maar dit soort "veranderen" zal waarschijnlijk een verkeerd beeld geven van jouw vrouwelijk object. ( om het maar even heel bot te brengen. )
  woensdag 4 december 2013 @ 21:30:55 #214
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133923827
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:27 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik heb het nog niet echt gemerkt bij hem, maar het lijkt mij dat je doormiddel van dit soort cursussen wel beetje veranderd.
Maar dit soort "veranderen" zal waarschijnlijk een verkeerd beeld geven van jouw vrouwelijk object. ( om het maar even heel bot te brengen. )
Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.
pi_133923978
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:08 schreef yats het volgende:

[..]

En hoe zie jij dat voor je bij iemand zoals mij die niet zo'n versierder is?
Oefenen/ervaring opdoen. Al doe je nog de light versie, het maakt allemaal niet uit. Kort samengevat is het interesse tonen/desinteresse tonen, afhankelijk van hoe je je voelt op dat moment. Durf je jezelf meer te uiten, dan kan je gewoon zeggen dat je haar stom vind als ze iets vaags doet en zeggen dat je haar wel schattig vind als ze iets leuks/liefs doet. Je rug keren naar haar, vaker nee zeggen afhankelijk van hoe je je voelt.

In een latere fase van je groei wordt je vanzelf meer een positieve klootzak. De emoties die je durft te tonen worden heftiger. Je durft haar met een harde stem te plagen, dat soms net niet door de beugel kan volgens sociale maatstaven. Speel er mee totdat je acties en expressies nog krachtiger worden en je persoonlijkheid nog meer diepte krijgt.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:40:54 #216
416020 K44S
The bearded man
pi_133924275
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Is dat zo? Het lijkt mij als man zijnde juist praktisch om te weten hoe man-vrouw interacties werken. Waarom zou het beeld dan veranderen van de vrouw? De vrouw is nog steeds een vrouw, en zij heeft er ook baat bij als mannen haar een leuke tijd kunnen bezorgen.
Ik bedoel mee, dat jij dus niet meer JIJ laat zien ( zon vermoede heb ik met van die cursussen .. ) en dus de vrouw word bedrogen.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:43:16 #217
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133924420
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:40 schreef K44S het volgende:

[..]

Ik bedoel mee, dat jij dus niet meer JIJ laat zien ( zon vermoede heb ik met van die cursussen .. ) en dus de vrouw word bedrogen.
Niet als je leert om meer JIJ te zijn. Het kan dus zijn dat je door verlegenheid niet jezelf in je element durft te tonen. Daar heb ik dan wel weer last van denk ik. Is verlegenheid een karaktereigenschap? Nee, omdat het juist je karakter verbloemt.
  woensdag 4 december 2013 @ 21:45:27 #218
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133924543
Droog. Meisje waarmee ik gezoend heb op een feestje afgelopen week verteld haar zus enthousiast over de telefoon wat voor leuke gast ze ontmoet heeft. He was so cute tall and handsome!

Hoe weet ik dit. Die zus is de beste vriendin van m'n scharrel. Small world in a 1.2 million people city..
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 4 december 2013 @ 21:46:15 #219
416020 K44S
The bearded man
pi_133924584
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:43 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Niet als je leert om meer JIJ te zijn. Het kan dus zijn dat je door verlegenheid niet jezelf in je element durft te tonen. Daar heb ik dan wel weer last van denk ik. Is verlegenheid een karaktereigenschap? Nee, omdat het juist je karakter verbloemt.
Zit wat in, ik lach het trouwens niet uit, ik lach het toe, als hij er blij mee word.

Misschien maar eens binnenkort met die vriend mee :P
  woensdag 4 december 2013 @ 21:47:39 #220
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133924660
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:19 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vraag je hem over 3 jaar hoe hij het gedaan heeft.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  woensdag 4 december 2013 @ 21:49:26 #221
416020 K44S
The bearded man
pi_133924781
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Waarschijnlijk vraag je hem over 3 jaar hoe hij het gedaan heeft.
Hoezo 3 jaar ?
  woensdag 4 december 2013 @ 21:52:57 #222
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133924962
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:30 schreef Illiberal het volgende:

[..]

Goede input. Als jij een leuke gast wordt bent is het altijd win win.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef K44S het volgende:

[..]

Hoezo 3 jaar ?
Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten.. ;)
  woensdag 4 december 2013 @ 21:54:09 #223
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_133925032
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goede input. Als jij een leuke gast wordt is het altijd win win.

[..]

Tijd die het over het algemeen kost om te gaan van een dungeons and dragons type naar totale abundance met vrouwen. Hier gaat tijd in zitten.. ;)
Dus als ik volgend jaar begin ben ik op mijn 30ste abundant *O*
  woensdag 4 december 2013 @ 21:56:35 #224
416020 K44S
The bearded man
pi_133925149
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:52 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Goede input. Als jij een leuke gast wordt bent is het altijd win win.

[..]

Ligt maar net aan de tempo van de kandidaat in verschillende factoren.
pi_133925282
Je wordt vanzelf een aantrekkelijke gast voor vrouwen als je er veel mee bezig bent. Vrouwen dwingen het zeg maar hard af bij je en je hersenen groeien meer richting een sterker persoon en natuurlijke versierder. Ze geven je vanzelf een "heropvoeding" :D
  woensdag 4 december 2013 @ 22:02:06 #226
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133925403
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:56 schreef K44S het volgende:

[..]

Ligt maar net aan de tempo van de kandidaat in verschillende factoren.
Klopt, sommige mensen pakken het sneller op dan anderen. Maargoed, 3 jaar hier toegewijd mee bezig zijn en je hebt heel veel leuke meisjes in je leven. Gegarandeerd.

Vind het zelf een erg interessante vraag. Ben je bereid 3 jaar lang te doen wat niemand doet om vervolgens een leven te leiden waar de meeste mensen alleen van dromen? Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
pi_133925759
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Klopt, sommige mensen pakken het sneller op dan anderen. Maargoed, 3 jaar hier toegewijd mee bezig zijn en je hebt heel veel leuke meisjes in je leven. Gegarandeerd.

Vind het zelf een erg interessante vraag. Ben je bereid 3 jaar lang te doen wat niemand doet om vervolgens een leven te leiden waar de meeste mensen alleen van dromen? Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
Je bent zelf een voorbeeld hiervan. Ik weet nog die 30 day challenge die je begon, en nu heb je het over meerdere vrouwen :D
  woensdag 4 december 2013 @ 22:20:27 #228
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133926376
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent zelf een voorbeeld hiervan. Ik weet nog die 30 day challenge die je begon, en nu heb je het over meerdere vrouwen :D
Yup. Kan bijna niet geloven dat het nog geen half jaar geleden is..
pi_133926503
30 day challenge?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_133927077
quote:
14s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:22 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
30 day challenge?
30 dagen lang uitgaan, op vrouwen afstappen en uit je comfort zone gaan:

R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -

De nasleep van zo'n challenge blijf je je gehele leven houden. Dus zeg maar 1% meer kans bij alle vrouwen die je ooit zult tegen komen gedurende je gehele leven. In principe maak je van flirten een natuurlijke gewoonte, net zoals elke dag je boterham smeren.

[ Bericht 9% gewijzigd door firefly3 op 04-12-2013 22:43:05 ]
pi_133932818
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 20:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.

Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Waz met jou!
pi_133936383
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.

Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Niet lullen! In Amerika is het 10x makkelijker om vrouwen te versieren, zeker als Nederlander :Y

Zelf heb ik daar een half jaar op school gezeten(University,20/21 jaar, hele leven 1 vrouw gezoend) en zelfs ik had daar 10 vrouwen gezoend. Waarvan met 3 het bed gedeeld :')

Natuurlijk zijn het studentes, maar ik als verlegen jongen(toen, nu totaal niet meer) zonder ervaring, was het zelfs TE makkelijk af en toe. En ook niet studentes, maar 'gewone' mensen in Houston, New York, Las Vegas.
  donderdag 5 december 2013 @ 10:29:14 #233
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133936601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 01:38 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Nederlandse vrouwen zijn Europees gezien nog een van de meest kritische. Tot nu toe heb ik enkel in Scandinavische vrouwen meer kritische vrouwen gevonden. Daarentegen zijn ze in Oost-Europa een stuk minder kritisch. Al is het zeker niet zo dat als jij zegt dat je uit Nederland komt ze meteen met je mee naar huis willen...
pi_133937472
quote:
Meiden in NL zijn zeker een stuk losser, en ook een heel stuk aardiger als je een poging doet om te versieren!.Meiden hier in Amerika zijn heel koud en wijzen je zonder genade af.. maar dat komt misschien ook omdat ze het gewend zijn van de macho cultuur die hier heerst..
Correctie: Met “hier” bedoelde ik: België.

Dus Be- vrouwen versus NL-vrouwen over het algemeen, en het ging om een gevoel niet dat het zo is (ofzo) .
Mannen in Amerika hoeven geen PUA, meeste van hen zijn van aanleg echt macho. Ik heb heel veel contacten met latinos en echt die mannen zijn gewoon “no comment” (je weet wat ik bedoel hé).

Wat vrouwen in Amerika betreft, amai die zijn echt wel losser hoor! Maar uiteraard kunnen we niet spreken over alle vrouwen in Amerika, want vrouwen in Zuid-Amerika zijn dan ook weer anders dan vrouwen Noord-Amerika. Daarom vind ik het altijd zo absurd om te zeggen “vrouwen”.

Ook wat PUA, betreft, de ene vrouw is de ander niet, je kunt ze niet allemaal op dezelfde manier benaderen a.u.b. zeg!
pi_133937667
quote:

[..]

Seriously? For real? Dating in combinatie met "cursus"? :N
pi_133938209
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:02 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Er is genoeg bevestiging om je heen dat het kan. Waarom zijn er dan toch zo weinig mensen die het leven krijgen wat ze willen?
Enerzijds, worden sommige mensen niet genoeg geprikkeld om te doen wat ze willen. Anderzijds heb je ook mensen zonder doelen in het leven e.d. Zo iets als “waar er een wil is, is er een weg”, werkt helaas niet voor iedereen. Volgens mij is Willpower moeilijk te ‘trainen’ als de wil er helemaal niet is. (i guess).
  donderdag 5 december 2013 @ 12:04:25 #237
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133938961
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 22:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

30 dagen lang uitgaan, op vrouwen afstappen en uit je comfort zone gaan:

R&P / Als versieren niet zo makkelijk gaat #121 -

De nasleep van zo'n challenge blijf je je gehele leven houden. Dus zeg maar 1% meer kans bij alle vrouwen die je ooit zult tegen komen gedurende je gehele leven. In principe maak je van flirten een natuurlijke gewoonte, net zoals elke dag je boterham smeren.
30 dagen stappen? Sodeju, ik ken weinig studenten wiens budget dat toelaat. Zelf trek ik dat financieel ook niet...
  donderdag 5 december 2013 @ 12:19:43 #238
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133939355
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:04 schreef yats het volgende:

[..]

30 dagen stappen? Sodeju, ik ken weinig studenten wiens budget dat toelaat. Zelf trek ik dat financieel ook niet...
Valt heel erg mee. 100-150 eu aan reizen tussen steden, en nog zo'n 150 voor een biertje op een avond en wat te eten achteraf. Heb het bewust nuchter gedaan omdat ik vaak alcohol nodig had om met een meisje te gaan praten.

Uitgaan hoeft niet duur te zijn ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 12:25:32 #239
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133939502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:32 schreef complicate het volgende:

[..]

Enerzijds, worden sommige mensen niet genoeg geprikkeld om te doen wat ze willen. Anderzijds heb je ook mensen zonder doelen in het leven e.d. Zo iets als “waar er een wil is, is er een weg”, werkt helaas niet voor iedereen. Volgens mij is Willpower moeilijk te ‘trainen’ als de wil er helemaal niet is. (i guess).
Totdat ik ging studeren had ik ook niet echt doelen. Totdat je dan spreekt met een paar projectgenootjes. 2 jaar middelbare school in Canada, jaartje engels les geven in Ghana, paar maandjes exchange naar Spanje, etc etc. Zodra je de goede role models hebt komt die inspiratie vanzelf ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 12:29:34 #240
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133939621
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:19 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Valt heel erg mee. 100-150 eu aan reizen tussen steden, en nog zo'n 150 voor een biertje op een avond en wat te eten achteraf. Heb het bewust nuchter gedaan omdat ik vaak alcohol nodig had om met een meisje te gaan praten.

Uitgaan hoeft niet duur te zijn ;)
Dat hangt van je locatie af. Zelf woon ik niet in de randstad en dat betekent dat reizen beduidend duurder word aangezien hier in de omgeving eigenlijk alleen woensdag t/m zaterdag opties zijn om uit te gaan. Qua alcohol zal het inderdaad wel meevallen aangezien ik niet heel veel drink en ook geen alcohol nodig heb om op vrouwen af te stappen. Echter, bij de fase na het aanspreken kom ik als ik nuchter ben niet ver...
  donderdag 5 december 2013 @ 12:31:54 #241
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133939680
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:29 schreef yats het volgende:

[..]

Dat hangt van je locatie af. Zelf woon ik niet in de randstad en dat betekent dat reizen beduidend duurder word aangezien hier in de omgeving eigenlijk alleen woensdag t/m zaterdag opties zijn om uit te gaan. Qua alcohol zal het inderdaad wel meevallen aangezien ik niet heel veel drink en ook geen alcohol nodig heb om op vrouwen af te stappen. Echter, bij de fase na het aanspreken kom ik als ik nuchter ben niet ver...
Dan hoef je dus maar 2 x per week een wat duurder treinkaartje te kopen ;) Of gewoon overdag de stad in.

Ik dacht dat je in het andere topic zei dat het praten allemaal prima liep. Alleen het seksueel worden niet?
  donderdag 5 december 2013 @ 12:38:56 #242
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133939878
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:31 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Dan hoef je dus maar 2 x per week een wat duurder treinkaartje te kopen ;) Of gewoon overdag de stad in.

Ik dacht dat je in het andere topic zei dat het praten allemaal prima liep. Alleen het seksueel worden niet?
Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...
pi_133940021
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:38 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heb je goed begrepen. Ik kan prima met vrouwen ouwehoeren, maar ik beland helaas nogal snel in de 'vriendzone' omdat ik ofwel signalen niet/te laat/verkeerd inschat (ik ga er vaak vanuit dat er geen seksuele interesse is) ofwel niet de juiste stappen zet/durf te zetten. Ik weet van mezelf dat ik een vriendelijke jongen ben waar je prima mee kunt ouwehoeren. Ik weet ook dat ik vrouwen genoeg kan bieden op andere gebieden, maar hoe die twee te combineren is voor mij een soort abracadabra...
In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.
pi_133940056
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:25 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Totdat ik ging studeren had ik ook niet echt doelen. Totdat je dan spreekt met een paar projectgenootjes. 2 jaar middelbare school in Canada, jaartje engels les geven in Ghana, paar maandjes exchange naar Spanje, etc etc. Zodra je de goede role models hebt komt die inspiratie vanzelf ;)
Inderdaad, én belangrijk is ook karakter van een persoon, want je hebt echt mensen die niet open-minded ("think out of the box") zijn en die zullen die fase bijna nooit bereiken. Maar inspiratie kan inderdaad wel een trigger zijn :Y
  donderdag 5 december 2013 @ 13:04:06 #245
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133940701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:43 schreef complicate het volgende:

[..]

In een friendzone geraak je snel wanneer je té veel praat met een meid en vooral wanneer je té lang wacht om wat closer te zijn.
Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?
pi_133941651
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:04 schreef yats het volgende:

[..]

Wat is het ideale moment om closer te worden? Ik bedoel, als ik mezelf als voorbeeld neem, ik spreek iemand in de kroeg aan en vraag dan over het algemeen een beetje wat haar naam is, wat ze studeert etc. Dan krijg je daar antwoorden op en soms ook tegenvragen waar ik dan weer antwoord op geef. Maar is er dan een moment waarop je kunt zien dat de interesse er is? En wat het beste moment is om een treetje verder te gaan?
Niet, gewoon omdraaien en weglopen!

Even serieus, het is toch zeker geen interview?? :r
Ik weet zelden wat iemand studeert, zie je de dag erna wel op Facebook ofzo.
Zelf doe ik meestal wat slap ouwehoeren en proberen seksistische opmerkingen te maken. Of in elk geval het gesprek een beetje die kant op te sturen.
En gewoon dichterbij haar gaan staan, haar aankijken en voila.

Of eerst even haar telefoon nummer vragen, 9 van de 10 keer lukt kussen dan ook wel.
pi_133942059
quote:

[..]

Er bestaat niet zo iets als "beste" moment. Tenzij jullie in bed zijn (hahah). Maar dit even terzijde.

Sowieso geen afstand tussen jullie qua houding tijdens een gesprek: dus een beetje dicht bij haar gaan staan enzo.Manier waarop je haar aankijkt, plaagt, en vooral veel "erotische" dingen zeggen zodat jouw gesprek niet alleen draait om haar leven of wat ze doet etc. Dat mag je vragen, maar nadien zou je het gesprek om moeten leiden richting "aantrekkingskracht" enzo.

Dus eigenlijk maak het niet uit wat je zegt zolang het niet té langdradig wordt . Maar in jouw geval is het nog moeilijker want je heb haar nummer of facebook (nog niet). Als je haar niet in het echt kan plagen oid. kan je dat tenminste proberen via facebook om haar reactie te zien als je “erotische” dingen vertelt oid. Dan weet je meestal wat voor type meid ze is, vooral of ze je ziet als vriend of niet. Snap je?
  donderdag 5 december 2013 @ 16:22:17 #248
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133948097
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:38 schreef yats het volgende:

[..]

Heb je de dingen die ik tegen je gezegd heb al geprobeerd?
  donderdag 5 december 2013 @ 16:22:41 #249
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_133948110
quote:

[..]

Vanaf het moment dat je hoi zegt. True story.
  donderdag 5 december 2013 @ 16:24:08 #250
416931 yats
(non) Average Joe
pi_133948175
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 16:22 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Heb je de dingen die ik tegen je gezegd heb al geprobeerd?
Help me even op weg welk advies precies?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')