Het is dan toch oké? Dan ben je meer 'waard' dan een one night stand, niet dat het waardeloos is hé.quote:Op maandag 2 december 2013 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
One night stands zijn ook prima, alleen heb ik die nooit gehad. Bij mij heeft het uiteindelijk altijd tot een relatie geleid en dan mag je het geen one night stand meer noemen...
Oh, klachten heb ik sowieso nooit gehad. Dat word ook bevestigd doordat het uiteindelijk altijd op een relatie uitgedraaid is. Alleen jammer dat het nu ik net klaar met studeren ben een beetje voelt of ik toch iets gemist heb in mijn studententijd omdat ik die hele tijd in 1 relatie zat. Sowieso heb ik wat minder partners gehad dan mijn vrienden wat ik eerlijk gezegd toch jammer vind. Zeker gezien de droogte toch wat langer dan gewenst aanhoud. Tijd voor regen...quote:Op maandag 2 december 2013 22:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Het is dan toch oké? Dan ben je meer 'waard' dan een one night stand, niet dat het waardeloos is hé.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Laten we het er verder bij latenquote:Op maandag 2 december 2013 22:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En zo vonden sommige mensen stappen misschien niet leuk, maar het hele eventueel meidne ontmoeten en een leuke avond hebben wel.. Dus verdiept hij zich daarin en blijkt het enorm leuk te vinden en er gaat een wereld voor hem open.
Voor mij was dat (vroeger) met sporten. Vond er geen kut aan, moest mij de eerste weken echt zetten om er naartoe te gaan. Vervolgens vond ik het leuk en deed ik het met plezier zo'n 4x in de week.
Ik snap niet dat je zo moeilijk doet over dat iemand gaat stappen terwijl hij niet zo'n zin heeft. Doe ik ook wel eens, en uiteindelijk heb ik dan een hele leuke avond.
Anderen gaan naar hun ouders, omdat het 'moet' en hebben misschien een leuke, misschien geen leuke avond. Maar met bovenstaande voorbeelden probeer je evt nog wat te bereiken. En voor sommigen hier geeft dat net dat extra zetje dat ze nodig hebben om daadwerkelijk vrouwen aan te spreken en daar wat uit te halen.
Misschien is het dan even een moetje, maar daar hebben ze misschien wel de rest van hun leven plezier van. DAarbij zal het gewoon een fase zijn en zal het uiteindelijk ook minder worden en meer voor plezier gaan, wanneer ze er zin in hebben.
Dat jij niet weet wat jij elke dag gaat doen en dat jij zomaa rop en neer naar verwegistan kan, betekent niet dat dat voor iedereen is weggelegd. Daarbij wil niet iedereen dat zomaar doen, omdat ze dat niet interessant vinden of gewoonweg niet leuk.
"tijd voor regen"quote:Op maandag 2 december 2013 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
Oh, klachten heb ik sowieso nooit gehad. Dat word ook bevestigd doordat het uiteindelijk altijd op een relatie uitgedraaid is. Alleen jammer dat het nu ik net klaar met studeren ben een beetje voelt of ik toch iets gemist heb in mijn studententijd omdat ik die hele tijd in 1 relatie zat. Sowieso heb ik wat minder partners gehad dan mijn vrienden wat ik eerlijk gezegd toch jammer vind. Zeker gezien de droogte toch wat langer dan gewenst aanhoud. Tijd voor regen...
Ow, tijd zat inderdaad. En anders maak ik daarvoor wel tijd. Wat dat betreft is het hetzelfde als seks, daar moet je ook de tijd voor nemen en maken. Al merk ik inmiddels wel in mijn vriendengroep dat de 30 dichterbij is dan de 20. Ze willen minder vaak op pad dan vroeger en zitten bijna allemaal in een relatie...quote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef complicate het volgende:
[..]
"tijd voor regen"![]()
Maar eeeuh dat snap ik , maar je vergeet 1 belangrijk ding hé. Je hebt tijd. Je bent nog geen 70 hé.
Om eens een voorbeeld te noemen. Ik heb zelf een VWO diploma. Ik merk dus gewoon dat ik geen klik heb met vrouwen die MBO hebben. Nu ik weet dat dat arrogant klinkt en zo wil ik ook niet zijn of overkomen, maar uiteindelijk kan ik dus niet tegen domme blondjes - ongeacht de haarkleur. En qua uiterlijk wil ik liever ook gewoon een vrouw met mooie rondingen, sprekende ogen enzo dan een flets type met een ziekenfondsbril. En ik hoef niet persé een eerstejaars natuurkundestudente met volle borsten, lange benen en blond haar. Nou ja, ik wil gewoon gelukkig worden van een relatie. En bij iemand die dom/lelijk is ga ik dat geluk niet vinden. Dan blijf ik liever single. En nog twee andere dealbrekers zijn vreemdgaan en een drugsverslaving. Daar zijn eerdere relaties op stuk gelopenquote:Op maandag 2 december 2013 22:32 schreef Cue_ het volgende:
Misschien een rare vraag hoor.. maar iedereen gaat toch voor zo'n combi?![]()
Hoe die combi precies verdeeld is, verschilt natuurlijk per persoon
Oh wat lastig, dan ben je zo de enige vrijgezel dan in jouw vriendengroep? Maakt allemaal niet uit hé, keep gewoon in mind dat je tijd hebt en inderdaad dat je tijd maakt voor wat je als prioriteit vindt op dit moment. Namelijk , dat je nu gewoon seks wilt en geen relatie. Maakt niet uit wat anderen denken toch? En je hebt echt tijd zat.quote:Op maandag 2 december 2013 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, tijd zat inderdaad. En anders maak ik daarvoor wel tijd. Wat dat betreft is het hetzelfde als seks, daar moet je ook de tijd voor nemen en maken. Al merk ik inmiddels wel in mijn vriendengroep dat de 30 dichterbij is dan de 20. Ze willen minder vaak op pad dan vroeger en zitten bijna allemaal in een relatie...
Op dit moment is alleen een van mijn twee beste vrienden nog vrijgezel, maar dat gaat niet lang meer duren. De rest heeft al langere tijd een vriendin, is verloofd of zelfs al getrouwd (mijn zwager was al voordat hij iets met mijn zusje kreeg een goede vriend). Gelukkig is er mijn jongste neefje (van 19) nog die net op kamers gegaan is en altijd in is om te gaan stappen. Ik schijn dus echter meer 'relatie-materiaal' te zijn dan 'one night stand materiaal'. Helaas moet ik zeggen...quote:Op maandag 2 december 2013 23:00 schreef complicate het volgende:
[..]
Oh wat lastig, dan ben je zo de enige vrijgezel dan in jouw vriendengroep? Maakt allemaal niet uit hé, keep gewoon in mind dat je tijd hebt en inderdaad dat je tijd maakt voor wat je als prioriteit vindt op dit moment. Namelijk , dat je nu gewoon seks wilt en geen relatie. Maakt niet uit wat anderen denken toch?
Ah ok, maar waarom helaas? Je kan dat toch duidelijk maken op voorhand dat je enkel een one night stand wilt en niets meer of niets minder dan goede seks? Ik bedoel alles valt toch te bespreken? Of niet? Wel op een "diplomatische" manier héquote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef yats het volgende:
[..]
Op dit moment is alleen een van mijn twee beste vrienden nog vrijgezel, maar dat gaat niet lang meer duren. De rest heeft al langere tijd een vriendin, is verloofd of zelfs al getrouwd (mijn zwager was al voordat hij iets met mijn zusje kreeg een goede vriend). Gelukkig is er mijn jongste neefje (van 19) nog die net op kamers gegaan is en altijd in is om te gaan stappen. Ik schijn dus echter meer 'relatie-materiaal' te zijn dan 'one night stand materiaal'. Helaas moet ik zeggen...
Dat helaas zit hem er meer in dat ik te weinig in de gelegenheid kom om dat onderscheid te maken. PUA zijn zit niet echt in mij geloof ik...quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar waarom helaas? Je kan dat toch duidelijk maken op voorhand dat je enkel een one night stand wilt en niets meer of niets minder dan goede seks? Ik bedoel alles valt toch te bespreken? Of niet? Wel op een "diplomatische" manier hé
PUA hoeft ook niet zenne, want je zei dat je op vrouwen durft stappen ed, dus misschien meer met je neef uitgaan en of uitstapjes doen. etc.quote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef yats het volgende:
[..]
Dat helaas zit hem er meer in dat ik te weinig in de gelegenheid kom om dat onderscheid te maken. PUA zijn zit niet echt in mij geloof ik...
Wat je vaak wel als patroon ziet is dat mannen liever seks willen hebben en zich daarna wel eventueel druk maken over een relatie terwijl dat voor vrouwen meestal andersom is.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah ok, maar waarom helaas? Je kan dat toch duidelijk maken op voorhand dat je enkel een one night stand wilt en niets meer of niets minder dan goede seks? Ik bedoel alles valt toch te bespreken? Of niet? Wel op een "diplomatische" manier hé
Ja da's waar en toch is het bespreekbaar hé.quote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef jaha het volgende:
[..]
Wat je vaak wel als patroon ziet is dat mannen liever seks willen hebben en zich daarna wel eventueel druk maken over een relatie terwijl dat voor vrouwen meestal andersom is.
Ah, bedankt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef complicate het volgende:
[..]
R&P / PUA en andere hardcore versiermethodes #7
Graag gedaanquote:
No comment.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef jaha het volgende:
Alles is bespreekbaar natuurlijk. Maar vrouwen willen natuurlijk niet als sletje te boek staan. Die hebben liever de zekerheid van een vaste relatie voordat ze hun kutje gevuld willen hebben. Ik kan ze daar niet geheel ongelijk in geven. Mannen zijn vaak gewoon geil en dan is het verder boeiend onder het motto van sop 'em er maar in
Denk dat bij een liefdevolle relatie ook iets meer komt kijken eerlijk gezegd
Zoals ik zeg, weinig raars aan toch? Er zullen maar weinig mensen zijn die iemand willen die veel intelligenter of vele dommer is dan iemand anders. Het moet bij iemand passen.quote:Op maandag 2 december 2013 22:57 schreef jaha het volgende:
[..]
Om eens een voorbeeld te noemen. Ik heb zelf een VWO diploma. Ik merk dus gewoon dat ik geen klik heb met vrouwen die MBO hebben. Nu ik weet dat dat arrogant klinkt en zo wil ik ook niet zijn of overkomen, maar uiteindelijk kan ik dus niet tegen domme blondjes - ongeacht de haarkleur. En qua uiterlijk wil ik liever ook gewoon een vrouw met mooie rondingen, sprekende ogen enzo dan een flets type met een ziekenfondsbril. En ik hoef niet persé een eerstejaars natuurkundestudente met volle borsten, lange benen en blond haar. Nou ja, ik wil gewoon gelukkig worden van een relatie. En bij iemand die dom/lelijk is ga ik dat geluk niet vinden. Dan blijf ik liever single. En nog twee andere dealbrekers zijn vreemdgaan en een drugsverslaving. Daar zijn eerdere relaties op stuk gelopen
Met PUA bedoel ik in dit geval dat ik verder kom dan ouwehoeren in de kroeg. Dat is ook gezellig natuurlijk, maar levert verder weinig op. Zelfs als iemand interesse zou hebben in een relatie met mij kom ik die niet op deze wijze tegen...quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
PUA hoeft ook niet zenne, want je zei dat je op vrouwen durft stappen ed, dus misschien meer met je neef uitgaan en of uitstapjes doen. etc.
Als ik om me heen kijk (zeker in het uitgaansleven) kan ik die stelling best tegenspreken. Die willen juist lol hebben ipv het gedoe van een relatie.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef jaha het volgende:
Alles is bespreekbaar natuurlijk. Maar vrouwen willen natuurlijk niet als sletje te boek staan. Die hebben liever de zekerheid van een vaste relatie voordat ze hun kutje gevuld willen hebben. Ik kan ze daar niet geheel ongelijk in geven. Mannen zijn vaak gewoon geil en dan is het verder boeiend onder het motto van sop 'em er maar in
Denk dat bij een liefdevolle relatie ook iets meer komt kijken eerlijk gezegd
Uiteindelijk wilt er iemand altijd een "relatie". Tenzij het echt een one night stand is, maar dan nog is er altijd kans dat er iemand een "relatie" wil, wat het geval is/was van Yats bijvoorbeeld. Maar in mijn omgeving geven vrouwen ook minder om "relaties" en willen inderdaad gewoon lol.quote:Op maandag 2 december 2013 23:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik om me heen kijk (zeker in het uitgaansleven) kan ik die stelling best tegenspreken. Die willen juist lol hebben ipv het gedoe van een relatie.
Uiteindelijk ja, maar niet als ze voor de one night stand gaan. En dat heb je op zo'n avond al wel snel genoeg door.quote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef complicate het volgende:
[..]
Uiteindelijk wilt er iemand altijd een "relatie". Tenzij het echt een one night stand is, maar dan nog is er altijd kans dat er iemand een "relatie" wil, wat het geval is/was van Yats bijvoorbeeld. Maar in mijn omgeving geven vrouwen ook minder om "relaties".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |