Je kunt er gewoon niet tegen dat we lichamelijk gezien zoveel op elkaar lijken dat zelfs de hormoonhuishouding zeer exact op elkaar lijkt waardoor we zelfs ziektes kunnen ontdekken als dit balans verstoord is. Maar dit zul je vast ook niet snappen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef complicate het volgende:
[..]OMG, je weet er dus nog altijd niets van hé, zelfs niet na het topic over "hormonen"
![]()
Maar goed, ik dacht dat we niet meer gingen discussieren.![]()
Ach jongen, je snapt het nog altijd niet en je zult het helaas nooit snappen vrees ik. We gingen niet meer discussieren dacht ik.quote:Op maandag 2 december 2013 21:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt er gewoon niet tegen dat we lichamelijk gezien zoveel op elkaar lijken dat zelfs de hormoonhuishouding zeer exact op elkaar lijkt waardoor we zelfs ziektes kunnen ontdekken als dit balans verstoord is. Maar dit zul je vast ook niet snappen.
Ben je pas 15 ofzo? Dan kan ik het wel begrijpen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach jongen, je snapt het nog altijd niet en je zult het helaas nooit snappen vrees ik. We gingen niet meer discussieren dacht ik.
Nee manquote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moet dat versieren en stappen los laten. Het lijkt wel als of alles daar om draait! Het is gewoon in het algemeen dat als je ergens geen zin in hebt gewoon niet doen. Waar natuurlijk mogelijk is. Heb je geen zin in stappen, dan ga je niet. Heb je geen zin in koken? Dan ga je uit eten of bestel je wat. Heb je geen zin in een verjaardag, ga dan niet. Zorg wel dat je een gezond balans vind in alles.
[..]
Zelfde verhaal voor jou. Stop met die obsessie van vrouwen. Wees naar iedereen gewoon spontaan.
Stel we houden je stukje tekst "je zet dan de vrouw op een voetstuk" aan, dan moeten we concluderen dat jij alle vrouwen op een voetstuk zet. En nee ik weet dat je dat niet bedoeld maar zo formulier je het wel.
Ah op die manier. Ik weet niet. Maar eeeuuuh , ben je dan in een "versieren"-fase? Of wil je die relatiebreuk eerst verwerken?quote:Op maandag 2 december 2013 21:13 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kan helaas uit ervaring zeggen dat een jaar inderdaad erg lang is. De eerste drie a vier maanden zijn zo voorbij, dan ben je met andere dingen bezig (in mijn geval het verwerken van een heftige break-up na 7 jaar relatie). Daarna ben je een maand drie bezig om weer wat in jezelf te gaan geloven en voorzichtig een kijkje te nemen wat er allemaal aan vrijgezelle dames rond loopt. Maar ja, daarna volgt het lastigste deel... Overigens, zelfs bij een jaar slechte seks zit er toch ook af en toe een keer een goede seksbeurt tussen?
Dit is nou precies waar het misgaat in Nederland om wederzijdse aantrekkingskracht te ondervinden en te ervaren. Er is altijd wel een reden om iemand aan te vallen die een niet 100%-nerd proof opmerking maakt. Daar moet je je niet door laten afleiden en gewoon zo iemand nog steeds aardig en lief vindenquote:Op maandag 2 december 2013 21:24 schreef complicate het volgende:
[..]OMG, je weet er dus nog altijd niets van hé, zelfs niet na het topic over "hormonen"
![]()
Maar goed, ik dacht dat we niet meer gingen discussieren.![]()
Waarom ben je nog altijd tegen mij aan het pratenquote:Op maandag 2 december 2013 21:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben je pas 15 ofzo? Dan kan ik het wel begrijpen.
Oké schatjequote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef jaha het volgende:
[..]
Dit is nou precies waar het misgaat in Nederland om wederzijdse aantrekkingskracht te ondervinden en te ervaren. Er is altijd wel een reden om iemand aan te vallen die een niet 100%-nerd proof opmerking maakt. Daar moet je je niet door laten afleiden en gewoon zo iemand nog steeds aardig en lief vinden
Je spreekt zojuist tienduizenden gasten tegen die van nature wannabe's waren en nu natuurlijk aantrekkelijke gasten zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in sporten zal je nooit dat geen bereiken als dat je er WEL zin in hebt. Wat is dat toch dat mensen zich ergens voor moeten dwingen. Waar is het stukje "er voor 100% voor gaan of niet" toch gebleven. Wil je iets aan je omgeving bewijzen, wil je iets aan je zelf bewijzen, vertel het me wat is het. Want het lijkt me zo ongekend vermoeiend om je ergens toe te moeten zetten omdat je het anders niet doet. Alles wat je graag doet en leuk vind zal je beter in zijn ongeacht wat het is dan je zelf er toe te moeten zetten. In het laatste geval is dan het gevolg dat je niet 100% kan geven.
[..]
Je kan wel of niet flirten, dat zit in je of dat zit niet in je. Zit het niet in je dan is het aangeleerd gedrag. Net als zingen, dansen of wat dan ook. Ben je van naturen niet iemand die flirt prima dan moet je niet krampachtig dat gaan proberen. Je zal vast beter worden maar het zal nooit natuurlijk worden ongeacht wat je probeert je zelf wijs te maken. Stort dan die energie in iets waar je wel goed in bent van naturen en perfectioneer dat geen.
Op dit moment de versier-fase. Dat verwerken doe je vooral in het begin...quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Ah op die manier. Ik weet niet. Maar eeeuuuh , ben je dan in een "versieren"-fase? Of wil je die relatiebreuk eerst verwerken?
Oké en hoe verloopt het op dit moment? Vind je het gemakkelijk/moeilijk om op een meid af te stappen oid?quote:Op maandag 2 december 2013 21:40 schreef yats het volgende:
[..]
Op dit moment de versier-fase. Dat verwerken doe je vooral in het begin...
Top sportsters om je voorbeeld even te gebruiken zullen nooit het exteme bereiken als ze het niet leuk vinden wat ze doen. Daar zit het verschil. Een topsporter vind zijn / sport geweldig en zal zich er niet toe hoeven dwingen om het te moeten doen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wilskracht train je, en dat doen topsporters ook. Die gaan tot het extreme, juist omdat het juist een nog beter gevoel geeft als het je lukt. Als ik altijd naar mijn gevoel luisterde was ik nooit op tijd op mijn werk, om maar een voorbeeld te noemen
Oh god komt hij weer met z'n genen. De sterkste planten zich voort de zwakkeren vallen af. Zo overleeft alleen de sterkste. De geen die niet kunnen flirten / vrouwtje kunnen veroveren planten zich niet voort ( zwakkere der natuur ) En zo houd moedertje natuur zich in stand. Zo zal bv ook nooit alle mannetjes een alpha mannetje kunnen zijn of worden. Je bent het of je bent het niet.quote:Iedereen kan flirten, hier heb je het weer behoorlijk misEr zit honderdduizenden jaren geperfectioneerde genen in onze lichaam om te kunnen flirten en ons voort te planten. Het enige wat je hoeft te doen is deze instincten optimaal naar boven halen.
Ik vind het geweldig om het te doen! Alleen opstaan kan fysiek zwaar zijn, een heel ander iets dus. Zodra ik weer wakker ben en kan denken wil ik maar al te graag. Jij vergelijkt appels met peren.quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top sportsters om je voorbeeld even te gebruiken zullen nooit het exteme bereiken als ze het niet leuk vinden wat ze doen. Daar zit het verschil. Een topsporter vind zijn / sport geweldig en zal zich er niet toe hoeven dwingen om het te moeten doen.
[..]
Nope, je hersenen worden vanzelf getraind richting een "alpha man" als je genoeg ballen hebt gekweekt. Dat doe je door meer ervaring op te doen.quote:Oh god komt hij weer met z'n genen. De sterkste planten zich voort de zwakkeren vallen af. Zo overleeft alleen de sterkste. De geen die niet kunnen flirten / vrouwtje kunnen veroveren planten zich niet voort ( zwakkere der natuur ) En zo houd moedertje natuur zich in stand. Zo zal bv ook nooit alle mannetjes een alpha mannetje kunnen zijn of worden. Je bent het of je bent het niet.
Klopt! Nooit!quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:
Zo zal bv ook nooit alle mannetjes een alpha mannetje kunnen zijn of worden. Je bent het of je bent het niet.
Het eropaf stappen is meestal niet zo'n probleem, evenals het ouwehoeren. Alleen leid het daarna meestal nergens toe. Ik ben toch te terughoudend daarin (deels onzeker, deels omdat ik te netjes opgevoed ben en denk dat ik me dan opdring)...quote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef complicate het volgende:
[..]
Oké en hoe verloopt het op dit moment? Vind je het gemakkelijk/moeilijk om op een meid af te stappen oid?
Dat is echt onzin. Iedere man kan vrouwen versieren en elke vrouw is versierbaar. Alleen het kost sommige mensen meer moeite. Voor mensen die er echt last van hebben: volg eens een cursus. Heb ik ook gedaan en dat heeft me heel veel waardevolle inzichten en tips opgeleverdquote:Op maandag 2 december 2013 21:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Top sportsters om je voorbeeld even te gebruiken zullen nooit het exteme bereiken als ze het niet leuk vinden wat ze doen. Daar zit het verschil. Een topsporter vind zijn / sport geweldig en zal zich er niet toe hoeven dwingen om het te moeten doen.
[..]
Oh god komt hij weer met z'n genen. De sterkste planten zich voort de zwakkeren vallen af. Zo overleeft alleen de sterkste. De geen die niet kunnen flirten / vrouwtje kunnen veroveren planten zich niet voort ( zwakkere der natuur ) En zo houd moedertje natuur zich in stand. Zo zal bv ook nooit alle mannetjes een alpha mannetje kunnen zijn of worden. Je bent het of je bent het niet.
Ik kan alleen maar reageren op wat ik lees hier natuurlijk. Maar ik weet wel dat je van alles gedaan hebt en nu nog doet. Hulde daar voor maar dat was al duidelijk volgens mij.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Nee manReden dat je dat denkt is omdat je alleen posts van mij ziet in dit topic. Betekent niet dat ik verder niks gaande heb in m'n leven.
Stel je hebt geen zin om te stappen. Prima dat kan natuurlijk altijd. Er is dan vast wel iets wat je WEL leuk vind om te doen. Kan een avondje bankhangen zijn, met vrienden afspreken, met een meisje afspreken enz enz enz. Laat je in iedere geval nooit tegen houden door externe factoren.quote:Maargoed, stel ik heb geen zin om uit te gaan en ik besluit niet te gaan. Lost dat het probleem op dat ik soms nog teveel naar validatie zoek van buitenaf?
Stude is een moetje dat kan je moeilijk skipper omdat het invloed heeft op je opleiding. Maar stappen, mediteren, lezen enz niet. Daar zit natuurlijk wel een verschil in. Je kan ook dingen combineren die je niet leuk vind met dingen die je wel leuk vind. Heel klein voorbeeld, ik vind lezen ook niks. Maar het bedrijfsleven intrigeert mij heel erg net als de Nederlandse onderwereld. Dus ga ik mij daar in verdiepen. Je leest, je leert en je doet iets wat je leuk vind.quote:Ik doe overigens heel vaak dingen waar ik in eerste instantie geen zin in heb. Bij m'n grootouders op bezoek, iemand helpen, lezen, mediteren, studiegerelateerde stuff, etc. Het gevoel wat je er achteraf door krijgt is het meer dan waard om je er in het begin even toe te zetten. Het is hetzelfde met uitgaan.
Dus eigenlijk zoek je relatiemateriaal? of zie ik dat verkeerd? iig blijf spontaan en het is goed als je weet wat je precies wiltquote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Het eropaf stappen is meestal niet zo'n probleem, evenals het ouwehoeren. Alleen leid het daarna meestal nergens toe. Ik ben toch te terughoudend daarin (deels onzeker, deels omdat ik te netjes opgevoed ben en denk dat ik me dan opdring)...
Je lijkt op iemand die depressiviteit/verdriet ontvlucht d.m.v. teveel impulsieve acties en zonder echte levensdoelen / langere termijn doelen + visies die ook leuk kunnen zijn.quote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar reageren op wat ik lees hier natuurlijk. Maar ik weet wel dat je van alles gedaan hebt en nu nog doet. Hulde daar voor maar dat was al duidelijk volgens mij.
[..]
Stel je hebt geen zin om te stappen. Prima dat kan natuurlijk altijd. Er is dan vast wel iets wat je WEL leuk vind om te doen. Kan een avondje bankhangen zijn, met vrienden afspreken, met een meisje afspreken enz enz enz. Laat je in iedere geval nooit tegen houden door externe factoren.
[..]
Stude is een moetje dat kan je moeilijk skipper omdat het invloed heeft op je opleiding. Maar stappen, mediteren, lezen enz niet. Daar zit natuurlijk wel een verschil in. Je kan ook dingen combineren die je niet leuk vind met dingen die je wel leuk vind. Heel klein voorbeeld, ik vind lezen ook niks. Maar het bedrijfsleven intrigeert mij heel erg net als de Nederlandse onderwereld. Dus ga ik mij daar in verdiepen. Je leest, je leert en je doet iets wat je leuk vind.
Kijk eens voor de geen om je heen, vraag eens rond aan mensen wat ze doen wat ze leuk vinden en wat ze doen wat ze niet leuk vinden. Ze komen met 10 niet leuke dingen en 2 wel leuke dingen. Zo wil je toch helemaal niet leven of wel dan? Ik weet nooit wat ik ga doen op een dag dat zie ik dan wel weer. Onlangs had ik het er nog over met iemand van hier. Stel jij en ik zitten ergens op een Terras en we hebben het over stappen en jij bent nog nooit in een bepaalde plaats of land wezen stappen. Dan zeg ik, mooi taxi naar station en we gaan er heen! Geen gemaar en geen wat als. Gewoon gaan en we zien wel. 8 andere mensen zullen dat niet doen. Er is maar 1 obstakel in het leven.... en dat ben je zelf.
Dus is het iets wat je graag doet en doe je het niet met tegen zin. En daar hebben we het nu over, iets met tegen zin doen. Je begint de discussie te verliezen en je gaat weer eens complete uitspraken omleggen om je gelijk te halen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik vind het geweldig om het te doen! Alleen opstaan kan fysiek zwaar zijn, een heel ander iets dus. Zodra ik weer wakker ben en kan denken wil ik maar al te graag. Jij vergelijkt appels met peren.
Je meent dit echt he? je zult je zelf eens moeten gaan verdiepen in het dierenrijk want je slaat de plank volledig mis. Ga je maar inlezen in de apen dat is het beste voorbeeld. Daar is 1 man de Aplha man ongeacht hoeveel andere mannetje er zijn. Hij krijgt alle sterke vrouwtjes en eten. De minderen sterven af, worden door de groep verlaten of zijn ondergeschikte aan de Alpha man. De opvolger van de huidige Alpha man is ALTIJD een zoon van hem die zijn vader uitdaagt op latere leeftijd. 1 van de 2 zal winnen. De verliezer likt zijn wonden en verlaat de "stam" Je bent het.... of je bent het niet. En iets wat je niet bent zal je nooit en te nummer 100% kunnen worden.quote:Nope, je hersenen worden vanzelf getraind richting een "alpha man" als je genoeg ballen hebt gekweekt. Dat doe je door meer ervaring op te doen.
En zo vonden sommige mensen stappen misschien niet leuk, maar het hele eventueel meidne ontmoeten en een leuke avond hebben wel.. Dus verdiept hij zich daarin en blijkt het enorm leuk te vinden en er gaat een wereld voor hem open.quote:Op maandag 2 december 2013 21:52 schreef ook_gek het volgende:
Maar het bedrijfsleven intrigeert mij heel erg net als de Nederlandse onderwereld. Dus ga ik mij daar in verdiepen. Je leest, je leert en je doet iets wat je leuk vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |