Dat beweer ik ook nergens, wederom ga je weer van alles verdraaien. Wijs even aan aub waar ik beweer dat je ALLEEN ALS JE ALPHA MAN BENT JE EEN VROUW KAN VERSIEREN.quote:Op maandag 2 december 2013 21:48 schreef firefly3 het volgende:
Verder hoef je niet een typische "alpha man" te zijn om veel vrouwen te kunnen krijgenMaar dat is helemaal te moeilijk voor dit forum denk ik om te snappen.
Prima heb ik een leuke voor je. Je kan lullen wat je wilt, je kan versieren wat je wilt je kan leren wat je wilt. Uit eindelijk is het de hormoon met de naam Firomoon die bepaalt of een vrouw wel of niet tot je aangetrokken is. Dat is een natuurlijke aantrekkingskracht. Beter bekend als het signaal hormoon.quote:Ga maar eerst leren wat hormonen zijn en dat flirten een natuurinstinct is. Daarna praten we weer verder.
Ik beweer ook niet dat je als niet Alpha man niet kunt versieren. Ik zeg alleen dat je als niet Alpha man NOOIT de kenmerken van een van naturen Alpha man kunt evenaren. Als het er op aan komt in welke situatie dan ook zal je het ten alle afleggen tegen de van naturen Alpha man. Met dank aan moedertje natuur.quote:Op maandag 2 december 2013 21:51 schreef jaha het volgende:
[..]
Dat is echt onzin. Iedere man kan vrouwen versieren en elke vrouw is versierbaar. Alleen het kost sommige mensen meer moeite. Voor mensen die er echt last van hebben: volg eens een cursus. Heb ik ook gedaan en dat heeft me heel veel waardevolle inzichten en tips opgeleverd
ah het moment van de amateur psycholoog is weer aangebroken ja? Maar nee je zit er zoals gebruikelijk weer volledig naast. Ik heb namelijk wel doelen, het uiterste uit het leven halen, gelukkig zijn en voor me zelf leven en niet aanpassen aan de wensen van een ander.quote:Op maandag 2 december 2013 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je lijkt op iemand die depressiviteit/verdriet ontvlucht d.m.v. teveel impulsieve acties en zonder echte levensdoelen / langere termijn doelen + visies die ook leuk kunnen zijn.
Ze noemen dat projectiequote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ah het moment van de amateur psycholoog is weer aangebroken ja? Maar nee je zit er zoals gebruikelijk weer volledig naast. Ik heb namelijk wel doelen, het uiterste uit het leven halen, gelukkig zijn en voor me zelf leven en niet aanpassen aan de wensen van een ander.
heb ik dat ergens beweer dan? Ga je nu weer dingen er bij verzinnen zoals keer op keer.quote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef firefly3 het volgende:
Je bent duidelijk geen alpha man gezien al die opgekropte frustraties. Ik leg het wel een keer uit als ik tijd heb.
Frustraties zijn een slechte raadgever. Je kunt beter kijken wat er mis ging en daar lering uit trekken voor de volgende keer. Het voordeel van man zijn is wel dat een succesvolle carriere een man aantrekkelijk houdt voor leuke vrouwen terwijl dat voor vrouwen veel minder geldt.quote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef firefly3 het volgende:
Je bent duidelijk geen alpha man gezien al die opgekropte frustraties. Ik leg het wel een keer uit als ik tijd heb.
Mee eens natuurlijk want er zijn bv mensen die graag leven volgens een heel vast schema wat voor mij een hel zal zijn. Net als dat het voor die mensen een hel is om te leven zoals ik dat doe. Gelukkig maar anders is iedereen zo het zelfde en begint dat ook saai te worden. wat ik meer bedoel te zeggen is dat mensen zich zelf zo vaak beperken in het doen.quote:Dat jij niet weet wat jij elke dag gaat doen en dat jij zomaa rop en neer naar verwegistan kan, betekent niet dat dat voor iedereen is weggelegd. Daarbij wil niet iedereen dat zomaar doen, omdat ze dat niet interessant vinden of gewoonweg niet leuk.
Even balen, inderdaad terug denken waar het mis ging en die fout de volgende keer niet weer maken en door gaan ipv stilstaan. Zeker mee eens.quote:Op maandag 2 december 2013 22:10 schreef jaha het volgende:
[..]
Frustraties zijn een slechte raadgever. Je kunt beter kijken wat er mis ging en daar lering uit trekken voor de volgende keer. Het voordeel van man zijn is wel dat een succesvolle carriere een man aantrekkelijk houdt voor leuke vrouwen terwijl dat voor vrouwen veel minder geldt.
Mon amourke, bedoel je dat vrouwen die carrière maken minder aantrekkelijk zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 22:10 schreef jaha het volgende:
[..]
Frustraties zijn een slechte raadgever. Je kunt beter kijken wat er mis ging en daar lering uit trekken voor de volgende keer. Het voordeel van man zijn is wel dat een succesvolle carriere een man aantrekkelijk houdt voor leuke vrouwen terwijl dat voor vrouwen veel minder geldt.
moet je toch echt zelf beslissen en als je irriteert ga je toch ergens anders kijken?quote:Op maandag 2 december 2013 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen dat ook_gek het niet makkelijk maakt in de keuze wie in dit topic momenteel irritanter is.. ook_gek of firefly![]()
Ma chérie, ik vind vrouwen met "brains" aantrekkelijk, maar over het algemeen zie je toch wel dat vrouwen die een carrière maken minder makkelijk aan een man kunnen komen waar ik dan uit afleid dat ze dus minder aantrekkelijk worden gevondenquote:Op maandag 2 december 2013 22:15 schreef complicate het volgende:
[..]
Mon amourke, bedoel je dat vrouwen die carrière maken minder aantrekkelijk zijn?
Omdat het soms zo tenenkrommend wordt dat het zowat onmogelijk is om niet te reageren.quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef ook_gek het volgende:
moet je toch echt zelf beslissen en als je irriteert ga je toch ergens anders kijken?
En als het allemaal zo erg is, waarom meng jij je dan überhaupt in een discussie.
ja heel gek miss hoor maar dit is een discussie forum he?quote:Op maandag 2 december 2013 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het soms zo tenenkrommend wordt dat het zowat onmogelijk is om niet te reageren.
Is er geen mogelijkheid dat jullie op dit moment een "agree to disagree" doen?
Ah zo, carrière vrouwen hebben wél minder tijd voor te "versieren en of versierd worden" tenzij op kantoorquote:Op maandag 2 december 2013 22:17 schreef jaha het volgende:
[..]
Ma chérie, ik vind vrouwen met "brains" aantrekkelijk, maar over het algemeen zie je toch wel dat vrouwen die een carrière maken minder makkelijk aan een man kunnen komen waar ik dan uit afleid dat ze dus minder aantrekkelijk worden gevonden
Discussie oke, maar allebei aan het uiterste van een lijn staan en niet willen inbinden.. is geen discussie meer, Wordt dan net zo'n 'ik geloof wel/ ik geloof niet/ 'discussie'quote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja heel gek miss hoor maar dit is een discussie forum he?
Maar geen paniek hoor, hij is er al niet meer en ik ga serie kijken.
Veel kijkplezier.quote:Op maandag 2 december 2013 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja heel gek miss hoor maar dit is een discussie forum he?
Maar geen paniek hoor, hij is er al niet meer en ik ga serie kijken.
En wat vind jij dan wel een aantrekkelijke vrouw om te versieren?quote:Op maandag 2 december 2013 22:24 schreef jaha het volgende:
Het is meer een houding denk ik. Om carriere te maken heb je stevige ellebogen nodig. Die maken een man wel en een vrouw niet aantrekkelijk. Het feit dat je hard werkt alleen zou niet uit moeten maken, dat zie je er (tenzij je het echt te bont maakt) er niet aan af, niet bij mannen en niet bij vrouwen.
One night stands zijn ook prima, alleen heb ik die nooit gehad. Bij mij heeft het uiteindelijk altijd tot een relatie geleid en dan mag je het geen one night stand meer noemen...quote:Op maandag 2 december 2013 21:57 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zoek je relatiemateriaal? of zie ik dat verkeerd? iig blijf spontaan en het is goed als je weet wat je precies wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |