"daad" betekent niet altijd seksquote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Dus dan kan je neit gewoon voor de gezelligheid daten.
Dus jij hebt een succesvolle date als je met hem het bed in bent gedoken?
edit:.. wat voor daad dan nog meer?
Maar wat dan wel allemaal? Vind het dan een raar uitgekozen woord.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef complicate het volgende:
[..]
"daad" betekent niet altijd seks
Een geslaagde date is als je het leuk gehad hebt en elkaar nog eens wil zienquote:Op woensdag 4 december 2013 15:37 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk wat een man van een date verwacht. Van daaruit kun je extrapoleren wat een succesvolle date is. Dan heb je dus criteria voor een succesvolle date: seks, seksrelatie of een relatie-relatie. Als het criteria een vriendschap is, dan is het geen date-date. Maar gewoon zuipen.
Precies, ik denk dat we niet hoeven te twisten wat een succesvolle date is. Je hoeft niet gelijk seks te hebben op de eerste date, maar als er een vervolgdate komt, dan is het wel een succesvolle date. Maar dan is dat dus een vervolgdate waarin je dichter bij je eerste doel komt: seks, seksrelatie of relatie-relatie.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een geslaagde date is als je het leuk gehad hebt en elkaar nog eens wil zien
Een succesvolle date is ''nog een glaasje wijn'' drinken bij jou thuis.
Raar uitgekozen woord vandaar dat het ook tussen " " staat.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar wat dan wel allemaal? Vind het dan een raar uitgekozen woord.
Dit dus!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:40 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Een geslaagde date is als je het leuk gehad hebt en elkaar nog eens wil zien
Een succesvolle date is ''nog een glaasje wijn'' drinken bij jou thuis.
In ieder geval lichamelijk contact.. zoenen, seks, neuken, whatever in die trant.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:43 schreef complicate het volgende:
Raar uitgekozen woord vandaar dat het ook tussen " " staat.
Als je na een date , iemand je uitnodigt om een film te zien bij hem en jullie gaan zoenen etc. etc. dan hoeft het toch niet altijd tot seks te leiden. En ja zoenen kan teken zijn van geslaagde date.
En vergeet niet dat seks niet altijd penetratie betekent aub.
Dat ja, dus niet "een drankje".quote:Op woensdag 4 december 2013 15:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In ieder geval lichamelijk contact.. zoenen, seks, neuken, whatever in die trant.
JAquote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef Illiberal het volgende:
Dus ik denk dat we het dan allemaal wel met elkaar eens zijn.
Ok thanx voor de tipquote:Op woensdag 4 december 2013 15:47 schreef Illiberal het volgende:
Ja, maar je moet alleen wel het beestje bij zijn naam noemen.
Dat kan ook, maar met een vervolgdate komt men dichter bij dat "doel". Als het niet je doel is, dan zijn het geen dates meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook succesvolle dates zonder zoenen/seks
Bij een eerste date hoeft het toch ook niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:48 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb ook succesvolle dates zonder zoenen/seks
Eigenlijk is mijn eerste uitgangspunt bij een date "ik ga mij amuseren, elkaar leren "kennen", teasen, lachen, spontaan zijn .....en de rest zien we wel". Ik heb in eerste instantie nooit echt een "doel". Wél doel om het aangenaam met de persoon te vinden enzo.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:49 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar met een vervolgdate komt men dichter bij dat "doel". Als het niet je doel is, dan zijn het geen dates meer.
Je hebt wel een uiteindelijk doel, anders verricht je niet een bepaalde handeling. "Je ziet het wel" is een eufemisme om aan te geven dat je je doel misschien niet gaat bereiken.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:55 schreef complicate het volgende:
[..]
Eigenlijk is mijn eerste uitgangspunt bij een date "ik ga mij amuseren, elkaar leren "kennen", teasen, lachen, spontaan zijn .....en de rest zien we wel". Ik heb in eerste instantie nooit echt een "doel". Wél doel om het aangenaam met de persoon te vinden enzo.![]()
Zit wat in, maar ik heb het over een eerste date hé, niet bij een vervolgdatequote:Op woensdag 4 december 2013 15:57 schreef Illiberal het volgende:
[..]
Je hebt wel een uiteindelijk doel, anders verricht je niet een bepaalde handeling. "Je ziet het wel" is een eufemisme om aan te geven dat je je doel misschien niet gaat bereiken.
Een intermediair doel zou ik het niet noemen , wel een 'begin' van iets, maar wat....quote:Op woensdag 4 december 2013 15:59 schreef Illiberal het volgende:
Dan is het doel bij je eerste date een intermediair doel.
Het uiteindelijke overkoepelende doel is gelukkig zijn in het leven. Dat kun je weer in verschillende doelen opdelen.
Ik zeg ook niet dat je planmatig moet gaan werken. Maar als je op date gaat, heb je een bepaalde motivatie. Dat kan vanalles zijn. Een doel hoeft verder ook niet heel erg rationeel te zijn of wat dan ook. Het doel van een XTC-slikker is om "hard te gaan". Een prima doel. Die XTC slikker acht dat zijn primaire behoefte op dat moment en wil dus dat onwennige van het niet hard gaan wegnemen.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:04 schreef complicate het volgende:
[..]
Een intermediair doel zou ik het niet noemen , wel een 'begin' van iets, maar wat....
Maar in mijn hoofd weet ik wel dat wat ik op een date in eerste instantie wil bereiken is gewoon dat het aangenaam is, samen lachen, teasen, etc. etc.
Het leven is ergens ook een soort avontuur, je kunt niet alles plannen en doelen, je kan dat wel doen, maar soms vergeet men dat men in het nu leeft en niet morgen. En ik wil daarmee niet zeggen dan men geen lange termijn doelen mag hebben, zeker niet, maar het leven begint in het nu.
Wil niet pushen... heb haar bijv. al gezegd van regel dan en dan oppas, doe ik hetzelfde met mijn kinderen en dan gaan wel gezellig naar iets wat we allebei leuk vinden (bijv. circus). Maar geeft aan het qua druk niet aan te kunnen... Ze wil zich niet openstellen voor leuke dingen en wil er voor 101% voor haar kleine man zijn. Ook haar vriendinnen geven aan dat ze wat leuks moet doen, maar die komen er ook niet doorheen ..quote:Op woensdag 4 december 2013 16:07 schreef Cue_ het volgende:
enige wat je kan proberen is echt een keer concreet een datum te plannen.
Gewoon met haar afspreken toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 16:06 schreef MaikelS het volgende:
Neem aan dat ik het zo juist aanpak toch.. (jaja... onzeker etc..) krijg je ervan naar een hele lange relatie waar je niets hebt opgebouwd)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |