lijkt me alleen maar kutquote:Op maandag 2 december 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Al die advertenties en shit enzo, alles is handel
hoezoquote:Op maandag 2 december 2013 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lijkt me alleen maar kut
ze zijn gewoon luiquote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En omdat Rusland Oekraine niet los wilde laten aangezien ze Kiev als historische hoofdstad van de Slaven zagen.
Sorry voor dit feitje.
Nee erger dan dat. Ik zei het nog op WA.quote:Op maandag 2 december 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Aan wat?![]()
Toch niet aan Netflix he? Dan ga ik me schuldig voelen als je straks niet overgaat
quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Een Sarkozy-troll voor je topic
Ohquote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee erger dan dat. Ik zei het nog op WA.
Naast treinmeisjequote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen ook nog in de trein inslaap gevallen.
Maar eens vroeg slapen dusquote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef xcachet het volgende:
Vanmorgen ook nog in de trein inslaap gevallen.
Zou niet mooi zijn. Heb je het al lang dan?quote:
Hoe laat ging je slapen gisteren?quote:
Ik had 7 jaar geleden pukkels op mijn gezicht.quote:
Ehm, ik heb geen treinmeisjes hoor stuquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar eens vroeg slapen dus
Daar zit wat in.quote:
Eerst helemaal niet moe en nachten niet slapen. Nu kan ik 24/7 slapen denk ik.quote:Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet mooi zijn. Heb je het al lang dan?
nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hoe laat ging je slapen gisteren?
misschien had je dat moeten doenquote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, ik heb geen treinmeisjes hoor stu
[..]
Slapen
[..]
Daar zit wat in.
[..]
Eerst helemaal niet moe en nachten niet slapen. Nu kan ik 24/7 slapen denk ik.
[..]
niet
quote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wil HIV. Je schijnt high te worden van het oproken van vermaalde AIDS-remmers.
Nu nog lovequote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had 7 jaar geleden pukkels op mijn gezicht.
Bij jou zitten er alleen jongetjes in de treinquote:Op maandag 2 december 2013 23:13 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ehm, ik heb geen treinmeisjes hoor stu
[..]
Slapen
[..]
Daar zit wat in.
[..]
Eerst helemaal niet moe en nachten niet slapen. Nu kan ik 24/7 slapen denk ik.
[..]
niet
Jij hebt mij nog nooit gezien toch?quote:
Nee, ik roep gewoon maar wat johquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit gezien toch?
Nee. Maar heb geen treinmeisje. Er zat niemand naast me.quote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij jou zitten er alleen jongetjes in de trein
Nee vroeg het me ff afquote:
Lucky fishquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Maar heb geen treinmeisje. Er zat niemand naast me.
Treinmeisje is dus een begrip nu?quote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Maar heb geen treinmeisje. Er zat niemand naast me.
Naar je nest gaan, wakker blijven enquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb gewoon 3 opties voor nieuwjaar, nu al
Vorige jaren was dat echt wel andersHopen op het laatst nog ergens heen te kunnen gaan
Woord van het jaar.quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Treinmeisje is dus een begrip nu?
het was 7 en half, maar dat was zwaar hoor op je 11e die monthly subquote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha noob. Ik stopte 6 jaar geleden.
wat heb jij eigenlijk met regenpakken?quote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef Stuart het volgende:
Treinmeisje draagt een regenpak in de trein. Alsof het regent IN de trein![]()
fetisjquote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met regenpakken?
Zijn mooiquote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
wat heb jij eigenlijk met regenpakken?
Rotterdam, Arnhem en mijn stamkroegquote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Naar je nest gaan, wakker blijven en
Het is echt schuwlelijkquote:
yay, ik zal het haar niet vertellenquote:
Keilewegquote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rotterdam, Arnhem en mijn stamkroeg
Stuart wordt opgewonden van regenpakken.quote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan jij het mij niet vertellen? ik snap het niet
Gefeliciteerd met je ontmaagdingquote:
Erger ga je het niet krijgen, al is het wel een beetje jouw leeftijdsdoelgroep (Eigenlijk net iets te oud)quote:
Ga naar London, doe eens iets spannendsquote:
quote:
Ik te oud?quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Erger ga je het niet krijgen, al is het wel een beetje jouw leeftijdsdoelgroep (Eigenlijk net iets te oud)
Met wie?quote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ga naar London, doe eens iets spannends
Nee zal wel mee vallenquote:
Ooit geweest?quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]![]()
voor als je als sletje behandeld wil worden
Klopt, vriendin van mij zei precies hetzelfde vanmorgen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee zal wel mee vallen![]()
Volgensmij is het stuk minder erg dan vroeger
Neem het leven niet te serieus, het leven neemt jou ook niet serieus.quote:
nee, serieusquote:Op maandag 2 december 2013 23:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart wordt opgewonden van regenpakken.
Ja, de 25 jarige Marokkanen vinden 15/16 toch wel schappelijker hoor. Meer dat één Breezer moet het toch niet kosten.quote:
Het leven neemt mij dagelijks serieus, in de reet.quote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
het leven neemt jou ook niet serieus.
Nein danke. Ik wil niet alleen zijn op NYEquote:
Nee hij heeft een fascinatie voor regenpakkenquote:
Je bent echt niet alleen dan in London hoorquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nein danke. Ik wil niet alleen zijn op NYE
wat is dit zegquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij heeft een fascinatie voor regenpakkenGod mag weten waarom
Hoiquote:
Bakkes danquote:
ohquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, de 25 jarige Marokkanen vinden 15/16 toch wel schappelijker hoor. Meer dat één Breezer moet het toch niet kosten.
Ja vraag het hemquote:
Alleen tussen de mensen die met anderen zijn. yayquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent echt niet alleen dan in London hoor![]()
nee, enge ventquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
Ja want iedereen is met anderen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen tussen de mensen die met anderen zijn. yay
Ik ben ALTIJD alleenquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen tussen de mensen die met anderen zijn. yay
lijkt me wel?quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want iedereen is met anderen.
Kennelijk is het veranderd? Maar vroeger was het wel echt een tent waar mensen naartoe gingen waar je niet een bijster hoge dunk van hadquote:
Norbertquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft zijn vriendin
Ja vriendinnen van mij zijn 18/19quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is het veranderd? Maar vroeger was het wel echt een tent waar mensen naartoe gingen waar je niet een bijster hoge dunk van had
Haten op de Paashaasquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
Kerst is echt de enige feestdag of 'speciale' dag die ik een béétje interessant vind. Snap die ophef nooit zo om al die andere dagen.
Nou ik kan me voorstellen dat je om 12 uur oudejaarsavond niet alleen wilt zijnquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
Kerst is echt de enige feestdag of 'speciale' dag die ik een béétje interessant vind. Snap die ophef nooit zo om al die andere dagen.
Niets mis mee hoor, beetje wow spelen. Vuurwerk in game, niets mis mee.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je om 12 uur oudejaarsavond niet alleen wilt zijn
vind de chocolade leuk, maar ja, dat heeft eigenlijk niet zo veel met de feestdag te makenquote:
beetje vuurwerk kijken en beetje hangen op de bank... prima hoorquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je om 12 uur oudejaarsavond niet alleen wilt zijn
Ben jij weleens alleen geweest op die avond?quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, beetje wow spelen. Vuurwerk in game, niets mis mee.
Die broodkipjes op zo'n stokquote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
vind de chocolade leuk, maar ja, dat heeft eigenlijk niet zo veel met de feestdag te maken
[..]
beetje vuurwerk kijken en beetje hangen op de bank... prima hoor
Dan ga je gezellig met ons meequote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan ben je veilig voor aanranders.
Maar gezellig. Ik sla toch maar over alleen.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, beetje wow spelen. Vuurwerk in game, niets mis mee.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Tjacka het volgende:
Hahahaha cachet naar hollywood haha. Uh oke.
stormwind jonge.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Vanuit welke stad bekeek je het?
dat lijkt me ZO kutquote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben jij weleens alleen geweest op die avond?
Cachie gaat aan die kettingwedstrijd meedoen.quote:
Mooi man. Niet vanaf de airport na flink zwoegen met de wallexploit?quote:
Dat weet Tjacka ook niet aangezien hij niet uit de buurt komt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Maar snap niet wat daar zo grappig aan is.
Welkquote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachie gaat aan die kettingwedstrijd meedoen.
wejoo, rustig fokkie.quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cachie gaat aan die kettingwedstrijd meedoen.
quote:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mooi man. Niet vanaf de airport na flink zwoegen met de wallexploit?
Wat. Je twijfelde of ik echt een geschiedenis had?quote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]![]()
Godverdomme. Wat een baas ben jij.
De feesten eromheen wel, daarom gewoon bij iemand thuis.quote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef Tjacka het volgende:
Oudjaarsavond is altijd aids qua feesten.
Dat snap ik ook niet.quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Maar snap niet wat daar zo grappig aan is.
Doe eens gezellig jijquote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
omg avondje helemaal loesoe gaan, want het is de laatste dag van het jaar!!!!
Ik ben vaker voorgelogen hier, zeggen ze oud wow spelers te zijn. hebben ze misschien paar uur gespeeld.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat. Je twijfelde of ik echt een geschiedenis had?
Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat. Je twijfelde of ik echt een geschiedenis had?
[..]
De feesten eromheen wel, daarom gewoon bij iemand thuis.
Ik HAAT mijn verjaardag en weiger dat 'te vieren'quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom
ik heb niet eens iets met mijn verjaardag
Alsof ik alcohol nodig heb om het gezellig te hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
Waar heb je wel wat mee dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom
ik heb niet eens iets met mijn verjaardag
Lijkt me wel handig dat je na NYE een keer gaat slapenquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik thuis ben en daarna gewoon ga slapen.
Zie het probleem niet.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
Lekker gek doen met een glaasje cola kan prima inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik alcohol nodig heb om het gezellig te hebben.
Nee. Ik ben flink schuldigquote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben vaker voorgelogen hier, zeggen ze oud wow spelers te zijn. hebben ze misschien paar uur gespeeld.
Gewoon normaal doen dan doe je al gek genoeg. lekker lachen om andere dronken mensen xDquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker gek doen met een glaasje cola kan prima inderdaad.
Ik ben zonder drank leuker. Alleen dat zijn weinig gelegenheden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik alcohol nodig heb om het gezellig te hebben.
kerst vind ik nog wel een beetje leuk vanwege de lichtjes en familie-etentjes (drukke mensen, doorgaans weinig tijd)quote:
kan gewoon niet zien waarom die dag zo speciaal isquote:
okequote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat je na NYE een keer gaat slapen
Ja kerst vind ik ook leuk. Heb ook nooit zoveel met mijn verjaardag. Heb het al jaren niet gevierd.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
kerst vind ik nog wel een beetje leuk vanwege de lichtjes en familie-etentjes (drukke mensen, doorgaans weinig tijd)
[..]
kan gewoon niet zien waarom die dag zo speciaal is
ja toch niet danquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
gewoon om 00:00 iedereen op den foks nieuwjaar wensen toch.
De laatste week van het jaar ben ik niet of nauwelijks op het forum te vinden hoorquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
gewoon om 00:00 iedereen op den foks nieuwjaar wensen toch.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel ik heb geen vrienden namelijk.
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zoquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kerst vind ik ook leuk. Heb ook nooit zoveel met mijn verjaardag. Heb het al jaren niet gevierd.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zo
Maar vind je een feestje geven dan ook niet leuk? Dat je zeg maar niks hebt met je verjaardag maar gewoon feestje wel leuk vindt?quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zo
Ik sws zometeen niet meer. Op vakantie hallelujaquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste week van het jaar ben ik niet of nauwelijks op het forum te vinden hoor
Zometeen? Waar ga je naartoe en voor hoelangquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sws zometeen niet meer. Op vakantie halleluja
Nou, daar zal je konijn vast niet zo blij mee zijnquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst zien hoe mn konijn reageert op vuurwerk. SO EXCITING!!
naja over 2,5 weekquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zometeen? Waar ga je naartoe en voor hoelang
Mijn konijn vroeger kon je gewoon op de straat naast een duizendklapper zetten en die bewoog nog geen cmquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst zien hoe mn konijn reageert op vuurwerk. SO EXCITING!!
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens fantasien over dieren gehad?
Ik vind het soms al een gedoe om een filmavondje te organiseren, dus nee.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar vind je een feestje geven dan ook niet leuk? Dat je zeg maar niks hebt met je verjaardag maar gewoon feestje wel leuk vindt?
quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.
Een week ervoor is het kerst.
![]()
![]()
leuk filmpje kijken of zo?quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben het ook. echt geen idee wat ik moet
Echt?quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn konijn vroeger kon je gewoon op de straat naast een duizendklapper zetten en die bewoog nog geen cm
ohquote:Op maandag 2 december 2013 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vind het soms al een gedoe om een filmavondje te organiseren, dus nee.Ik vind verjaardagen niet echt iets boeiends of zoiets. Ik ga liever erheen dan dat ik het zelf doe.
Ja die vond dat echt leukquote:
Ja uh niet letterlijk naast vuurwerkquote:
Je mag de mijne hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben al de gehele dag mijn mobiel kwijt. Ik begin gefrustreerd te raken
ja uhmmmquote:Op maandag 2 december 2013 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja uh niet letterlijk naast vuurwerk
Maar ze zat wel in de tuin naar het vuurwerk te staren
Oke.quote:Op maandag 2 december 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben al de gehele dag mijn mobiel kwijt. Ik begin gefrustreerd te raken
weet je tog tazzquote:
Tjacka?quote:
Oke. Adres aan je doorsturen dan maar?quote:Op maandag 2 december 2013 23:42 schreef xcachet het volgende:
[..]
Je mag de mijne hebben.
Ik wil weer mobielloos gaan leven.
Omdat het wereldwijd een ding is om samen te vieren. Het is een slecht excuus voor een fissa, maar toch.quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Crack_ het volgende:
Waarom lijkt het je zo erg om alleen te zijn met oudjaarsavond VA?
Heb jij weleens fantasieën van Stuart gehad?quote:
huhquote:Op maandag 2 december 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij weleens fantasieën van Stuart gehad?
quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.
Een week ervoor is het kerst.
![]()
![]()
Over*quote:
Hahahaha waar komt dit nou weer vandaanquote:Op maandag 2 december 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb jij weleens fantasieën van Stuart gehad?
jaquote:Op maandag 2 december 2013 23:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Adres aan je doorsturen dan maar?
Trusten luilakquote:
Top of bottom?quote:
DM dannnnnnquote:Op maandag 2 december 2013 23:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Xachet gaat snel weg voordat ze haar mobiel echt kwijt is
Ik wist het welquote:
Echt nog nooit gehoordquote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef Ezell het volgende:
ik heb dit lied al een tijdje op repeat staan
waar ken ik dit lied van?
ik weet dat ik het van een film of zo ken, maar ik weet niet meer welke
storend
Mmvquote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tjacka als jij een threesome zou aangaan wat is dan je favoriete samenstelling, MMM?
Hoezo niet? Kan best dat die in een film voorkwam. Ik bedoel niet dat die voor een film is gemaakt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt nog nooit gehoordWeet wel vrij zeker dat dat niet van een film is.
welk stukje?quote:Op maandag 2 december 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
Oh toch wel Ezell![]()
10 things I hate about you
Dat weet ik nietquote:
google zegt aan het eindquote:
John Tucker must die komt hij ook in voor.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
google zegt aan het eind
maar dat is een andere versie
ik was er heilig overtuigend dat het deze was
mja, misschien was dat een andere film
ik weet het niet
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
John Tucker must die komt hij ook in voor.
Ja, ik had het al gevonden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/I_Want_You_to_Want_Me
Succes met je eigen onderzoek
Nee, Google heeft een goed geheugen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt een goed geheugen.
[..]
Ja, ik had het al gevonden.
Geheugen ja. Fok-it zit ook gewoon op wikipedia/google. IK HEB HEM WEL DOORquote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt een goed geheugen.
[..]
Ja, ik had het al gevonden.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geheugen ja. Fok-it zit ook gewoon op wikipedia/google. IK HEB HEM WEL DOOR
Je moet ook je KPD-pagina niet open laten staan als je weggaat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
in real denken ze ook al dat ik flikker ben
quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook je KPD-pagina niet open laten staan als je weggaat.
is dat niet zo dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook je KPD-pagina niet open laten staan als je weggaat.
Moet kunnen. Vrouwen zijn ook lastiger dan een carriere als twinkboy.quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
half?quote:
Tom Daley was er ook pas recent klaar voor om erover te pratenquote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
Hij is zo gay als een feestje waarop Paul de Leeuw en Albert Verlinden de meest mannelijke zijn.quote:
Het is 12 uur, je buttplug mag uit.quote:
Daarom juist, nu kan hij zijn prostaat eindelijk eens goed melken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 12 uur, je buttplug mag uit.
wil ik weten wat dat is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 12 uur, je buttplug mag uit.
Nou het is een plug voor je butt hequote:
Het is dat ik sinds kort een Fok! verslaving heb anders had je mij nu een ban aangenaaid, haha genaaidquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik sinds kort een Fok! verslaving heb anders had je mij nu een ban aangenaaid, haha genaaid
wtfquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft Tjak in het roze
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Haha, Ezell jij bent zo ontzettend onschuldig.
Echt hequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
lucky bastardquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude dslr van mijn pa hebbenalthans de body
en lenzen mag ik lenen.
anyway, ik ben gelukkig.
ookal is ie 7 jaar oud.
Ik twijfel. Zou het echt oprechte naïviteit zijn?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
dslr?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude dslr van mijn pa hebbenalthans de body
en lenzen mag ik lenen.
anyway, ik ben gelukkig.
ookal is ie 7 jaar oud.
Nieuwsgierig aagje ben jij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Zoek net de vader van iemand op uit mijn klas. Vond het namelijk een beetje vreemde vogel. Blijkt een of andere professor te zijn
Nee Ezell is puur en vroom en reinheid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel. Zou het echt oprechte naïviteit zijn?
Zelfs Tjacka kent dit soort begrippen en hij is geestelijk 12.
welke krijg je? (ik bedoel niet nieuw of oud hequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij dacht trouwens dat ie kapot was, had een nieuwe body gehaald, bleek het aan de lens te liggen
Ja, daar heb ik wel vaker last vanquote:
Anders moet ik op school steeds moeilijk doen met lenen. Mijn ouders zijn zo slecht niet altijd.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Ezell is puur en vroom en reinheid.
Alleen maar omdat jij wel gezichtshaar heb ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel. Zou het echt oprechte naïviteit zijn?
Zelfs Tjacka kent dit soort begrippen en hij is geestelijk 12.
[..]
dslr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |