Ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel ik heb geen vrienden namelijk.
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zoquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kerst vind ik ook leuk. Heb ook nooit zoveel met mijn verjaardag. Heb het al jaren niet gevierd.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zo
Maar vind je een feestje geven dan ook niet leuk? Dat je zeg maar niks hebt met je verjaardag maar gewoon feestje wel leuk vindt?quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zo
Ik sws zometeen niet meer. Op vakantie hallelujaquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste week van het jaar ben ik niet of nauwelijks op het forum te vinden hoor
Zometeen? Waar ga je naartoe en voor hoelangquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sws zometeen niet meer. Op vakantie halleluja
Nou, daar zal je konijn vast niet zo blij mee zijnquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst zien hoe mn konijn reageert op vuurwerk. SO EXCITING!!
naja over 2,5 weekquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zometeen? Waar ga je naartoe en voor hoelang
Mijn konijn vroeger kon je gewoon op de straat naast een duizendklapper zetten en die bewoog nog geen cmquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst zien hoe mn konijn reageert op vuurwerk. SO EXCITING!!
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens fantasien over dieren gehad?
Ik vind het soms al een gedoe om een filmavondje te organiseren, dus nee.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar vind je een feestje geven dan ook niet leuk? Dat je zeg maar niks hebt met je verjaardag maar gewoon feestje wel leuk vindt?
quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.
Een week ervoor is het kerst.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |