Dat ben ik met je eens.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat. Je twijfelde of ik echt een geschiedenis had?
[..]
De feesten eromheen wel, daarom gewoon bij iemand thuis.
Ik HAAT mijn verjaardag en weiger dat 'te vieren'quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom
ik heb niet eens iets met mijn verjaardag
Alsof ik alcohol nodig heb om het gezellig te hebben.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
omg avondje helemaal loesoe gaan, want het is de laatste dag van het jaar!!!!
Waar heb je wel wat mee dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom
ik heb niet eens iets met mijn verjaardag
Lijkt me wel handig dat je na NYE een keer gaat slapenquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef xcachet het volgende:
Ik denk dat ik thuis ben en daarna gewoon ga slapen.
Zie het probleem niet.quote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
omg avondje helemaal loesoe gaan, want het is de laatste dag van het jaar!!!!
Lekker gek doen met een glaasje cola kan prima inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik alcohol nodig heb om het gezellig te hebben.
Nee. Ik ben flink schuldigquote:Op maandag 2 december 2013 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben vaker voorgelogen hier, zeggen ze oud wow spelers te zijn. hebben ze misschien paar uur gespeeld.
Gewoon normaal doen dan doe je al gek genoeg. lekker lachen om andere dronken mensen xDquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker gek doen met een glaasje cola kan prima inderdaad.
Ik ben zonder drank leuker. Alleen dat zijn weinig gelegenheden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof ik alcohol nodig heb om het gezellig te hebben.
kerst vind ik nog wel een beetje leuk vanwege de lichtjes en familie-etentjes (drukke mensen, doorgaans weinig tijd)quote:
kan gewoon niet zien waarom die dag zo speciaal isquote:
okequote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lijkt me wel handig dat je na NYE een keer gaat slapen
Ja kerst vind ik ook leuk. Heb ook nooit zoveel met mijn verjaardag. Heb het al jaren niet gevierd.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
kerst vind ik nog wel een beetje leuk vanwege de lichtjes en familie-etentjes (drukke mensen, doorgaans weinig tijd)
[..]
kan gewoon niet zien waarom die dag zo speciaal is
ja toch niet danquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
gewoon om 00:00 iedereen op den foks nieuwjaar wensen toch.
De laatste week van het jaar ben ik niet of nauwelijks op het forum te vinden hoorquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef xcachet het volgende:
gewoon om 00:00 iedereen op den foks nieuwjaar wensen toch.
Ik ook nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel ik heb geen vrienden namelijk.
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zoquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja kerst vind ik ook leuk. Heb ook nooit zoveel met mijn verjaardag. Heb het al jaren niet gevierd.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zo
Maar vind je een feestje geven dan ook niet leuk? Dat je zeg maar niks hebt met je verjaardag maar gewoon feestje wel leuk vindt?quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik heb één keer in mijn hele leven gevierd (nog best klein) en toen dacht Ik: ok, wel genoeg zo
Ik sws zometeen niet meer. Op vakantie hallelujaquote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
De laatste week van het jaar ben ik niet of nauwelijks op het forum te vinden hoor
Zometeen? Waar ga je naartoe en voor hoelangquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik sws zometeen niet meer. Op vakantie halleluja
Nou, daar zal je konijn vast niet zo blij mee zijnquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst zien hoe mn konijn reageert op vuurwerk. SO EXCITING!!
naja over 2,5 weekquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zometeen? Waar ga je naartoe en voor hoelang
Mijn konijn vroeger kon je gewoon op de straat naast een duizendklapper zetten en die bewoog nog geen cmquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst zien hoe mn konijn reageert op vuurwerk. SO EXCITING!!
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef Crack_ het volgende:
wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
heb jij wel eens fantasien over dieren gehad?
Ik vind het soms al een gedoe om een filmavondje te organiseren, dus nee.quote:Op maandag 2 december 2013 23:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar vind je een feestje geven dan ook niet leuk? Dat je zeg maar niks hebt met je verjaardag maar gewoon feestje wel leuk vindt?
quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een konijn behoort oud en nieuw niet te halen.
Een week ervoor is het kerst.
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |