wil ik weten wat dat is?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 12 uur, je buttplug mag uit.
Nou het is een plug voor je butt hequote:
Het is dat ik sinds kort een Fok! verslaving heb anders had je mij nu een ban aangenaaid, haha genaaidquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat ik sinds kort een Fok! verslaving heb anders had je mij nu een ban aangenaaid, haha genaaid
wtfquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze heeft Tjak in het roze
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
Haha, Ezell jij bent zo ontzettend onschuldig.
Echt hequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
lucky bastardquote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude dslr van mijn pa hebbenalthans de body
en lenzen mag ik lenen.
anyway, ik ben gelukkig.
ookal is ie 7 jaar oud.
Ik twijfel. Zou het echt oprechte naïviteit zijn?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:03 schreef Crack_ het volgende:
dslr?quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik mag de oude dslr van mijn pa hebbenalthans de body
en lenzen mag ik lenen.
anyway, ik ben gelukkig.
ookal is ie 7 jaar oud.
Nieuwsgierig aagje ben jij.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
Zoek net de vader van iemand op uit mijn klas. Vond het namelijk een beetje vreemde vogel. Blijkt een of andere professor te zijn
Nee Ezell is puur en vroom en reinheid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel. Zou het echt oprechte naïviteit zijn?
Zelfs Tjacka kent dit soort begrippen en hij is geestelijk 12.
welke krijg je? (ik bedoel niet nieuw of oud hequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hij dacht trouwens dat ie kapot was, had een nieuwe body gehaald, bleek het aan de lens te liggen
Ja, daar heb ik wel vaker last vanquote:
Anders moet ik op school steeds moeilijk doen met lenen. Mijn ouders zijn zo slecht niet altijd.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Ezell is puur en vroom en reinheid.
Alleen maar omdat jij wel gezichtshaar heb ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik twijfel. Zou het echt oprechte naïviteit zijn?
Zelfs Tjacka kent dit soort begrippen en hij is geestelijk 12.
[..]
dslr?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |