google zegt aan het eindquote:
John Tucker must die komt hij ook in voor.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
google zegt aan het eind
maar dat is een andere versie
ik was er heilig overtuigend dat het deze was
mja, misschien was dat een andere film
ik weet het niet
Jij hebt een goed geheugen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
John Tucker must die komt hij ook in voor.
Ja, ik had het al gevonden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/I_Want_You_to_Want_Me
Succes met je eigen onderzoek
Nee, Google heeft een goed geheugen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt een goed geheugen.
[..]
Ja, ik had het al gevonden.
Geheugen ja. Fok-it zit ook gewoon op wikipedia/google. IK HEB HEM WEL DOORquote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt een goed geheugen.
[..]
Ja, ik had het al gevonden.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geheugen ja. Fok-it zit ook gewoon op wikipedia/google. IK HEB HEM WEL DOOR
Je moet ook je KPD-pagina niet open laten staan als je weggaat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
in real denken ze ook al dat ik flikker ben
quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook je KPD-pagina niet open laten staan als je weggaat.
is dat niet zo dan?quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet ook je KPD-pagina niet open laten staan als je weggaat.
Moet kunnen. Vrouwen zijn ook lastiger dan een carriere als twinkboy.quote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
half?quote:
Tom Daley was er ook pas recent klaar voor om erover te pratenquote:Op maandag 2 december 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
Hij is zo gay als een feestje waarop Paul de Leeuw en Albert Verlinden de meest mannelijke zijn.quote:
Het is 12 uur, je buttplug mag uit.quote:
Daarom juist, nu kan hij zijn prostaat eindelijk eens goed melken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is 12 uur, je buttplug mag uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |