Bakkes danquote:
ohquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, de 25 jarige Marokkanen vinden 15/16 toch wel schappelijker hoor. Meer dat één Breezer moet het toch niet kosten.
Ja vraag het hemquote:
Alleen tussen de mensen die met anderen zijn. yayquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent echt niet alleen dan in London hoor![]()
nee, enge ventquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Ezell het volgende:
Ja want iedereen is met anderen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen tussen de mensen die met anderen zijn. yay
Ik ben ALTIJD alleenquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen tussen de mensen die met anderen zijn. yay
lijkt me wel?quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja want iedereen is met anderen.
Kennelijk is het veranderd? Maar vroeger was het wel echt een tent waar mensen naartoe gingen waar je niet een bijster hoge dunk van hadquote:
Norbertquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die heeft zijn vriendin
Ja vriendinnen van mij zijn 18/19quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kennelijk is het veranderd? Maar vroeger was het wel echt een tent waar mensen naartoe gingen waar je niet een bijster hoge dunk van had
Haten op de Paashaasquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
Kerst is echt de enige feestdag of 'speciale' dag die ik een béétje interessant vind. Snap die ophef nooit zo om al die andere dagen.
Nou ik kan me voorstellen dat je om 12 uur oudejaarsavond niet alleen wilt zijnquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Ezell het volgende:
Kerst is echt de enige feestdag of 'speciale' dag die ik een béétje interessant vind. Snap die ophef nooit zo om al die andere dagen.
Niets mis mee hoor, beetje wow spelen. Vuurwerk in game, niets mis mee.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je om 12 uur oudejaarsavond niet alleen wilt zijn
vind de chocolade leuk, maar ja, dat heeft eigenlijk niet zo veel met de feestdag te makenquote:
beetje vuurwerk kijken en beetje hangen op de bank... prima hoorquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik kan me voorstellen dat je om 12 uur oudejaarsavond niet alleen wilt zijn
Ben jij weleens alleen geweest op die avond?quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niets mis mee hoor, beetje wow spelen. Vuurwerk in game, niets mis mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |