Leuk liedje wel hequote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik swing helemaal de pan uit hier, ik ga hem gewoon nog een keer draaien. Omdat dat kan.
Ik leef helemaal opquote:
Ik heb tegenwoordig een boek mee in bed. Helpt wel IETS geloof ik.quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik leef helemaal opSlechte zaak.. kan ik straks niet slapen en lig ik weer Bassie en Adriaan te kijken
Ik heb nog wat computerboeken, te saai. En nog een boek over de missie om Osama om te leggen, "Geen gemakkelijke dag", daar moet ik nog aan beginnen. Maar ik lees niet graag in bed. Ik heb wel E.T. opgenomen, ga ik die wel kijken of zo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een boek mee in bed. Helpt wel IETS geloof ik.
daar val je wel van in slaap jaquote:
Nice. Ik was dat eerst ook van plan, maar toen ben ik toch maar gewoon de series gaan kijken. Nu twijfel ik om boek 3 te gaan lezen maarja, het nieuwe seizoen begint toch 'binnenkort' weerquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben nog bij de eerste jaSchiet niet erg op. Is in het Engels ook nog.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Iemand wou 50 tinten grijs als cadeautje. Toen had ik allemaal kleurstaaltjes ingepakt.
Hihaho.
Je was snel klaar met dat boek ja?quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vijftig tinten las wel lekker weg overigens.
8.7/10quote:
Luisterboeken lezen noemen. ...quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
Eerste 3 boeken van GoT gelezen, de serie is ook goed. Eigenlijk vond ik de boeken van Terry Goodkind (Sword of Truth) beter, maar die serie was werkelijk om te janken en leek niet eens op de boeken
Er staat gelezen, ik heb ze dus gelezen. Ik kan heus wel lezen hoor, al denk jij van nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luisterboeken lezen noemen. ...
Luisterboek 50 tinten, niks mis mee lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luisterboeken lezen noemen. ...
heb je je handen tenminste vrijquote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Luisterboek 50 tinten, niks mis mee lijkt me.
Ik zou het downloaden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Luisterboek 50 tinten, niks mis mee lijkt me.
Het was een grapje.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Er staat gelezen, ik heb ze dus gelezen. Ik kan heus wel lezen hoor, al denk jij van niet
quote:
Natuurlijk bestaat dat. Dit is volgens mij de derde, maar er staan er her en der meer. Je kan ze via torrent ook zo downloaden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Het bestaat gewoon!
Maar dat stuk zou beter door een man voorgelezen kunnen worden.
Gedichtengenerator, Naam en Kado en hup klaar ......quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen heb ik al 4 matige regels van het gedicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |