Leuk liedje wel hequote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik swing helemaal de pan uit hier, ik ga hem gewoon nog een keer draaien. Omdat dat kan.
Ik leef helemaal opquote:
Ik heb tegenwoordig een boek mee in bed. Helpt wel IETS geloof ik.quote:Op maandag 2 december 2013 23:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik leef helemaal opSlechte zaak.. kan ik straks niet slapen en lig ik weer Bassie en Adriaan te kijken
Ik heb nog wat computerboeken, te saai. En nog een boek over de missie om Osama om te leggen, "Geen gemakkelijke dag", daar moet ik nog aan beginnen. Maar ik lees niet graag in bed. Ik heb wel E.T. opgenomen, ga ik die wel kijken of zo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een boek mee in bed. Helpt wel IETS geloof ik.
daar val je wel van in slaap jaquote:
Nice. Ik was dat eerst ook van plan, maar toen ben ik toch maar gewoon de series gaan kijken. Nu twijfel ik om boek 3 te gaan lezen maarja, het nieuwe seizoen begint toch 'binnenkort' weerquote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben nog bij de eerste jaSchiet niet erg op. Is in het Engels ook nog.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef YokiKater het volgende:
Iemand wou 50 tinten grijs als cadeautje. Toen had ik allemaal kleurstaaltjes ingepakt.
Hihaho.
Je was snel klaar met dat boek ja?quote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vijftig tinten las wel lekker weg overigens.
8.7/10quote:
Luisterboeken lezen noemen. ...quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Jian het volgende:
Eerste 3 boeken van GoT gelezen, de serie is ook goed. Eigenlijk vond ik de boeken van Terry Goodkind (Sword of Truth) beter, maar die serie was werkelijk om te janken en leek niet eens op de boeken
Er staat gelezen, ik heb ze dus gelezen. Ik kan heus wel lezen hoor, al denk jij van nietquote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luisterboeken lezen noemen. ...
Luisterboek 50 tinten, niks mis mee lijkt me.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Luisterboeken lezen noemen. ...
heb je je handen tenminste vrijquote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Luisterboek 50 tinten, niks mis mee lijkt me.
Ik zou het downloaden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Luisterboek 50 tinten, niks mis mee lijkt me.
Het was een grapje.quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Er staat gelezen, ik heb ze dus gelezen. Ik kan heus wel lezen hoor, al denk jij van niet
quote:
Natuurlijk bestaat dat. Dit is volgens mij de derde, maar er staan er her en der meer. Je kan ze via torrent ook zo downloaden.quote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Het bestaat gewoon!
Maar dat stuk zou beter door een man voorgelezen kunnen worden.
Gedichtengenerator, Naam en Kado en hup klaar ......quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ondertussen heb ik al 4 matige regels van het gedicht.
Nightquote:Op maandag 2 december 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
klaar!
slapen!
walking dead was goed
Corrie
Jian
Nah dat vind ik ook zo lame. Moet gewoon even in de flow komen dan gaat het vrij makkelijk. Maar er gebeurt nog niet zoveel.quote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Gedichtengenerator, Naam en Kado en hup klaar ......
Haha, nee hoor, ik heb niet zoveel sc momenten. Ben meer een mod die leest, handelt (soms probeert te sturen) en dan weer druk is met het irl levenquote:
Gwn lkkr meepratenquote:Op dinsdag 3 december 2013 05:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, ik heb niet zoveel sc momenten. Ben meer een mod die leest, handelt (soms probeert te sturen) en dan weer druk is met het irl leven
Ik ben snel afgeleid dus niet echt een sc-erquote:
Trustenquote:Op dinsdag 3 december 2013 05:43 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben snel afgeleid dus niet echt een sc-er
Moet nu bijvoorbeeld ook maar eens gaan slapen want er over drie uurtjes uit.
Welterusten
Ha die Paddyquote:Op dinsdag 3 december 2013 05:38 schreef paddy het volgende:
[..]
Haha, nee hoor, ik heb niet zoveel sc momenten. Ben meer een mod die leest, handelt (soms probeert te sturen) en dan weer druk is met het irl leven
gewoon doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:35 schreef Karina het volgende:
Klinkt wel als iets wat ik zou doen, keihard roepen ik ben kwaad!
Neuh zo schattig ben ik niet hoor. Net had ik ook zin om te vloeken, was bij de Hema geweest en stond op de tram terug te wachten... na 20 minuten nog niks. Ben maar gaan lopen. Had ik beter meteen kunnen doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:38 schreef sp3c het volgende:
Karina doet alsof ze heel erg is maar eigenlijk is ze heel schattig
Ze hadden goede worsten zeker?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe daar viel niet zoveel te vloeken.
ga dan naar de bijenkorf en probeer gewoon een normaal kopje nespresso te scorenquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe daar viel niet zoveel te vloeken.
Yoki tochquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hadden goede worsten zeker?
Hihaho
hehehequote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze hadden goede worsten zeker?
Hihaho
ja en als je het eet moet je vloekenquote:
Ik lust geen Nespresso ik wil gewone zwarte koffie Filterkoffie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ga dan naar de bijenkorf en probeer gewoon een normaal kopje nespresso te scoren
zwart
normaal
op zeker dat je gaat vloeken
Wat doe jij hier he? Mij vanmorgen betichten van een zuiplap te zijn en dan nog hier durven komen?quote:
Als het waar is is het geen betichten.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doe jij hier he? Mij vanmorgen betichten van een zuiplap te zijn en dan nog hier durven komen?
Het is niet waar.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als het waar is is het geen betichten.
Whehe, je zal het maar doen midden in de nacht raam open en dan gaan met die banaan. I'M MAD AS HELLLquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef sp3c het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Network_(movie)
deze film
Ja hallo! Jij ging mij een tijdje terug aanraden om Geer en Goor te kijken, dan krijg je dat soort flauwe humor hehquote:
Ja geef hen maar weer de schuldquote:Op dinsdag 3 december 2013 12:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja hallo! Jij ging mij een tijdje terug aanraden om Geer en Goor te kijken, dan krijg je dat soort flauwe humor heh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |