Zag nog staan, dit topic sluit over 5 posts.quote:
Nee dat niet, reken op een paar euro per maandquote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Maarreh het is dus nog niet bekend wat de streams gaan kosten.
Ja, zo rond de 4 euro.quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
ach heb best geld over voor streams, wat koste het toen bij DGK iets van 4 euro nog wat per maand.
Noelle![]()
![]()
Geloof niet dat dat gewaardeerd wordt door sommige, weet het gewoon nog niet, maar dat ik zin heb in een nieuwe RLS staat als een paal boven water.quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, zo rond de 4 euro.
Al aan het voorbereiden op de verslagen, met komische insteek
Snap je gevoel. Ik doe het niet meer zoals bij SS.quote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat gewaardeerd wordt door sommige, weet het gewoon nog niet, maar dat ik zin heb in een nieuwe RLS staat als een paal boven water.
Of gewoon weer met een groepje en Caps van Chanell en Tuinfluitertjequote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Snap je gevoel. Ik doe het niet meer zoals bij SS.
Hopende dat een ander zich geroepen voelt
We zijn vorige week bij SBS geweest en die zeiden, ik citeer: "Hooguit een paar euro per maand, want meer kunnen we niet vragen als je voor 8 euro per maand Netflix hebt."quote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Maarreh het is dus nog niet bekend wat de streams gaan kosten.
Klinkt logisch inderdaad. Mjah misschien heb ik het er wel voor over.quote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn vorige week bij SBS geweest en die hadden het over "hooguit een paar euro per maand, want meer kunnen we niet vragen als je voor 8 euro per maand Netflix hebt."
Nee ik begin er niet meer aan mede door te weinig tijd en mensen die commentaar geven maar zelf de moeite niet nemen om ook maar iets te verslaan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of gewoon weer met een groepje en Caps van Chanell en Tuinfluitertje
Ik wil het wel doen als ik er zin in heb, inclusief spelfoutenquote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee ik begin er niet meer aan mede door te weinig tijd en mensen die commentaar geven maar zelf de moeite niet nemen om ook maar iets te verslaan.
Heb echt weer zin een een RLS!
Je kan gewoon een maandje kijken of je het wat vind Karina, doe nu maar een proefje is wel leuk weer een RLSquote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt logisch inderdaad. Mjah misschien heb ik het er wel voor over.
Als je gewoon 1 maand kunt 'kopen' doe ik dat iddquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan gewoon een maandje kijken of je het wat vind Karina, doe nu maar een proefje is wel leuk weer een RLS
ja was bij DGK ook, deed ik geloof ik met zo een kaart die ik bij de Bruna haalde en dan moest je de code invoerenquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je gewoon 1 maand kunt 'kopen' doe ik dat idd
Ah ok dat heb ik toen niet gevolgd. Ik DENK dat je nu gewoon aan je provider betaalt? Net als met Fox of HBO of zo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was bij DGK ook, deed ik geloof ik met zo een kaart die ik bij de Bruna haalde en dan moest je de code invoeren
Oooooww, ik krijg een deja vuquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was bij DGK ook, deed ik geloof ik met zo een kaart die ik bij de Bruna haalde en dan moest je de code invoeren
zal het echt niet weten Karina, denk misschien een apart kanaal op je tv, maar streams op je PC zal apart betaald moeten worden lijkt me, hou me er niet aan vast want van zulke dingen heb ik geen verstand van het hoe en wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok dat heb ik toen niet gevolgd. Ik DENK dat je nu gewoon aan je provider betaalt? Net als met Fox of HBO of zo.
We gaan het zienquote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het echt niet weten Karina, denk misschien een apart kanaal op je tv, maar streams op je PC zal apart betaald moeten worden lijkt me, hou me er niet aan vast want van zulke dingen heb ik geen verstand van het hoe en wat.
Dat hoop ik wel.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan het zienApart kanaal denk ik inderdaad en dat je die ook op je PC kunt kijken. Zoiets.
En op je Android en Iphone etc....quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan het zienApart kanaal denk ik inderdaad en dat je die ook op je PC kunt kijken. Zoiets.
En in de tramquote:
Hmm dat zou het wel naar een nieuw level brengen. ...quote:
Ook daar denkt John aan en anders Huub toch welquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
Ah ik heb ook nog een Windows Phone... Zou mooi zijn...
Gratis streamen op het Rembrandsplein of bij de rookplaats op Schiphol ...quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef Toverheks het volgende:
Als de Mol echt groot wilt denken, hoppa schermen in alle grote steden zoals bij ons op Rembrandsplein en dan 24 uur daar het veldje en zijn bewoners op laten zien, geheid het gaat groots worden,Wij denken wel mee hoor!!!! Gert geeft het maar door.
![]()
van de zomer lekker op terras bij het scherm, de winter met dikke jas, je broodtrommeltje en je termoskan koffie naar winderig schiphol. Voor alls is een oplossingquote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis streamen op het Rembrandsplein of bij de rookplaats op Schiphol ...
Én lekker posten op je mobieltjequote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van de zomer lekker op terras bij het scherm, de winter met dikke jas, je broodtrommeltje en je termoskan koffie naar winderig schiphol. Voor alls is een oplossing
quote:
OK tot morgen of zo ...quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nu ga je te ver, ik heb een nokia en geloof daar kan geen internet op al zal ik dat graag willen, een nokia van iets van voor de oorlog, 1911 of zoiets
maar hij doet het nog en dat is belangrijk.
Nou ik zwaaivastt morgen misschien meer nieuws over Utopia bekend.
Smartphone aanschaffen dus...want je kan en mag niks missen van deze nieuwe RLSquote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nu ga je te ver, ik heb een nokia en geloof daar kan geen internet op al zal ik dat graag willen, een nokia van iets van voor de oorlog, 1911 of zoiets
maar hij doet het nog en dat is belangrijk.
Nou ik zwaaivastt morgen misschien meer nieuws over Utopia bekend.
Heb nog wel een Iphone liggen, voor een aardig prijsjequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Smartphone aanschaffen dus...want je kan en mag niks missen van deze nieuwe RLS
JdM liet daar niets over blijken ...quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:35 schreef Jian het volgende:
Ik hoorde dat het hele gebeuren wellicht niet door gaat, iets met vergunningen ofzo ......
Oude Kazerne Crailo, het schijnt ook iets met oude munitie op het voormalige oefenterrein en de storm- en schietbaan te maken te hebben. Morgenmiddag zou er meer over bekend worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
JdM liet daar niets over blijken ...
Geen idee waar de 2 hectare liggen...
JdM is god in Media world dus he rules.. So no question to be asked....quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:52 schreef SunChaser het volgende:
De belangrijkste vraag bij dwdd aan De Mol werd niet gesteld, in hoeverre mag je eigen regels uitvoeren
http://glamora.ma/2013/12/nee_kelly_van_der_veer_ook_in.htmlquote:Op maandag 2 december 2013 19:45 schreef dieenebart het volgende:
Uit die Glamorama-link:
"Een en ander zou wel de op het Fok Forum rondzingende geruchten bevestigen, dat ook Peter Nuninga (Secret Story en De Bunker, Big Brother-dingetje van Johan Vlemmix) van de partij is."
Streams are overratedquote:Op dinsdag 3 december 2013 02:25 schreef SunChaser het volgende:
Ik verheug me nu al op t subforum zonder dat ik ga kijken
quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
En in de tramhebben ze ook schermpjes hangen
Droom lekker verderquote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis streamen op het Rembrandsplein of bij de rookplaats op Schiphol ...
Op Peter na dan want die zit er natuurlijk gewoon in.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:39 schreef freaky40 het volgende:
Dus alle geruchten dat er ex RLS'ers in zouden komen werd gisterenavond gelijk ontzenuwd door de grote roerganger ;-). Gelukkig maar. Was een hoax dus.
Ik denk het niet...En dat is misschien maar goed ook...quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Op Peter na dan want die zit er natuurlijk gewoon in.
Ik vraag me af of die 'reserve' kandidaten in afzondering zitten en zo ja of die dan ook ergens op dat terrein verblijven, want het lijkt me sterk dat de laatste dan (bijna een jaar) in bv Spanje zou moeten zitten zoals ze dat wel eens met BB deden.quote:Elke vier weken elimineert de groep één iemand uit hun midden. Degene die Utopia moet verlaten, wordt vervangen door een nieuwe deelnemer.
Voor de uitzendingen hebben ze natuurlijk materiaal nodig. Voor de streams niet, dus hopelijk beginnen die al op dag 1.quote:Op dinsdag 3 december 2013 13:44 schreef freaky40 het volgende:
Op 1/1/14 begint het al op internet lees ik nu op mediacourant. Lopen de uitzendingen op TV dus enkele dagen achter. Dat is wel jammer.
Wat ik me vooral afvraag, is of de deelnemers inmiddels weten hoe zulke programma's op de diverse fora leven.quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:36 schreef Disana het volgende:
'Omdat het een heel ander soort mensen is dat voor het eerst meedoet aan zo'n programma.'
Hij zegt het dus zelf. Geen BN'ers
De mensen die ze gisteren lieten zien, leken op het eerste gezicht geen types die zich met bekendheid bezig houden; die gingen voor de uitdaging. Maar je weet het niet. Het zal me benieuwen hoe groot onze bemoeizucht straks mag zijn.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat ik me vooral afvraag, is of de deelnemers inmiddels weten hoe zulke programma's op de diverse fora leven.
Voor ik DGK keek en in DGK postte had ik eigenlijk een flauw benul hoe enorm zo'n programma op internet kan leven, voor die tijd kwam ik wel eens per ongeluk in een BB-topic terecht omdat het topic een interessante TT had, maar had er geen idee van hoe alles geanalyseerd wordt door de streamers.
Ik had me bij wijze van spreken zo kunnen opgeven voor DGK zonder me te realiseren hoe er op fora naar zo'n programma gekeken wordt.
Mail me effe als ie aan zijn oren en tenen begint, dan ga ik ook kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:28 schreef schizovreemd het volgende:
Ik heb een deel van het script te pakken
Er zijn geen voorzieningen getroffen voor genoeg voedsel in het kamp.
Na de koeien en kippen beginnen de kandidaten hun kleding te eten en zijn allemaal naakt.
Dan verdwijnen eerst de zwakkere mannen en vrouwen.
Dan de rest van de vrouwen en ook nog een aantal mannen.
Dan eten ze degene op van wie ze het meest houden.
De laatst overgeblevene is ene Ed een exceptionele bruut die maar niet wil opgeven en weigert het terrein te verlaten.
Na 41 dagen zonder eten eet hij zijn eigen tenen en oren.
Na 30 uur van onophoudelijk afgrijselijk geschreeuw sterft hij en wint.
Je hebt er wel oren naarquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Mail me effe als ie aan zijn oren en tenen begint, dan ga ik ook kijken.
Oh ja, Ed "Ik ga gewoon niet"quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:28 schreef schizovreemd het volgende:
Ik heb een deel van het script te pakken
Er zijn geen voorzieningen getroffen voor genoeg voedsel in het kamp.
Na de koeien en kippen beginnen de kandidaten hun kleding te eten en zijn allemaal naakt.
Dan verdwijnen eerst de zwakkere mannen en vrouwen.
Dan de rest van de vrouwen en ook nog een aantal mannen.
Dan eten ze degene op van wie ze het meest houden.
De laatst overgeblevene is ene Ed een exceptionele bruut die maar niet wil opgeven en weigert het terrein te verlaten.
Na 41 dagen zonder eten eet hij zijn eigen tenen en oren.
Na 30 uur van onophoudelijk afgrijselijk geschreeuw sterft hij en wint.
Ik vind de zin van John, "Het zijn mensen die nog nooit eerder aan zo'n soort programma hebben meegedaan." erg hoopgevendquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:27 schreef Gert het volgende:
Voor de mensen die het nog willen zien: John de Mol over Utopia, gisteren in DWDD:
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/305389
Kan er nog wel bijquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:07 schreef sacha het volgende:
jippie!dit wordt goud voor meneer De Mol maar lieve John, SBSex?
verander die naam van die pauperzender nou eens als eerste...
voor mijzelf voorzie ik overigens een nieuwe verslaving
quote:
Oh nou ik heb liever een piemelquote:
quote:
Waar is zwarte pietquote:
Sorryquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
daar hoef jij toch niet boos bij te kijken?
Misschien mag hij de voice-over doenquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geen presentator, iemand ooit nog iets van de Secret-Story-Bart gehoord
Hij heeft zich gisteren per tweet bij JdM aangeboden. "Voor als jullie je bedenken en toch nog een presentator nodig hebben: stop maar met zoeken!!!!!"quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat zegt ie nu, maar als het echt zo een succes word als hij hoopt en het wordt idd het gesprek van de dag aan elke koffietafel, moet je zien hoe snel hij een live-show uit de grond stampt.quote:
Heeft naar horen zeggen een baan op maat gevonden en wordt regelmatig na zonsondergang in het Kralingse Bos gesignaleerd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan juist niét lijkt me. Lekker dagelijks die anderhalf miljoen kijkers blijven scoren en niet gaan sleutelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:26 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Dat zegt ie nu, maar als het echt zo een succes word als hij hoopt en het wordt idd het gesprek van de dag aan elke koffietafel, moet je zien hoe snel hij een live-show uit de grond stampt.
Maar dat was uiteindelijk toen het bin RTL draaide. En toen DWDD nog om 19;.30 begon en minder populair was. DWDD gaat over een paar weken naar NED1 en naar 19.00 uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind de ambitie die hij uitgesproken heeft, na een paar maanden een vaste kijkersgroep van minimaal 500K, al redelijk aan de hoge kant. Al kan het wel, DGK heeft daar ook een tijd op gedraaid.
Precies, En iemand als JdM zou toch wel moeten weten wat er te koop is in tv-land.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:52 schreef freaky40 het volgende:
500.000 kijkers gemiddeld vind ik wel wat te over ambitieus,
Hij is geen zenderbaas. Hart van Nederland en korte uitzending Shownieuws staan geprogrammeerd op tijdstip 19:00 - 20:00. Ik denk dat hij blij mag zijn als ie gemiddeld 300.000 scoort.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:11 schreef sacha het volgende:
en meneer De Mol zet vast een 'blijf hangen' programma voor Utopia
Tuurlijk, maar er is (of: was toen) een publiek van gemiddeld een half miljoen dat gedurende een langere periode dagelijks naar een RLS keek. Ik denk dat JdM's uitgesproken doel dan ook mede op dat cijfer is gebaseerd.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar dat was uiteindelijk toen het bin RTL draaide. En toen DWDD nog om 19;.30 begon en minder populair was. DWDD gaat over een paar weken naar NED1 en naar 19.00 uur.
Dat denk ik ook. en het zou een mooie start zijn, want het is een stabiel cijfer.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar er is (of: was toen) een publiek van gemiddeld een half miljoen dat gedurende een langere periode dagelijks naar een RLS keek. Ik denk dat JdM's uitgesproken doel dan ook mede op dat cijfer is gebaseerd.
Nou... de investeringen zijn groot. Vele kilometers glasvezel zijn in de grond gekegd, het hele terrein wordt gecoverd met ruim 100 camera's, deels met nachtzicht, en waarschijnlijk deels bestuurbaar door kijkers. Verder bestaat het productieteam uit zo'n 150 man. En die moeten net zo goed als de Utopianen te vreten hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:01 schreef Leandra het volgende:
Het zal toch het gemiddelde aantal kijkers moeten zijn om het programma een jaar (of langer) draaiende te houden....
En vreemd genoeg; als het allemaal zo min of meer selfsupporting zou moeten zijn met alleen een voorraad camera's dan zou het helemaal niet zoveel hoeven kosten.
JdM zei wel dat hij "na enkele maanden" op een stabiele 500K wil zitten. Zoals gewoonlijk zal het na een redelijke kick-off (gokje: 750K) eerst wel flink instorten.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:32 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. en het zou een mooie start zijn, want het is een stabiel cijfer.
En hij wil doorgroeien naar de 850.000 gedurende het jaar.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:37 schreef Gert het volgende:
[..]
JdM zei wel dat hij "na enkele maanden" op een stabiele 500K wil zitten. Zoals gewoonlijk zal het na een redelijke kick-off (gokje: 750K) eerst wel flink instorten.
Een dure live-show er tegenaan gooien waarin je achtergrondinformatie krijgt van familieleden en vrienden van kandidaten waar niemand naar kijkt?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan juist niét lijkt me. Lekker dagelijks die anderhalf miljoen kijkers blijven scoren en niet gaan sleutelen.
Iets met liveshows (en bier en tieten) lijkt me eerder een noodgreep scenario, in het geval er na de opstarttijd van een maand of twee nog steeds maar 160.000 man per avond kijken.
Dat bedoel je vast ironisch hè.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:30 schreef schizovreemd het volgende:
[..]
Een dure live-show er tegenaan gooien waarin je achtergrondinformatie krijgt van familieleden en vrienden van kandidaten waar niemand naar kijkt?
Klinkt wel logisch ja
Er komen zeker weten na enige tijd 2 kampenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef Toverheks het volgende:
Hoe meer ik hier lees, hoe meer zin ik heb ik een onvervalste RLS, herrie in de tent en bloed aan de muur zal er ook wel komen, want een jaar ergens vertoeven met mensen die je niet liggen ( en geheid er komen irritaties) levert toch leuke plotjes en tv beelden op. JdM kan wel roepen idialisme en meer bla bla bla maar het gaat tenslotte toch om de kijkcijfers
De deelnemers zijn misschien niet op zoek naar roem en aandacht, maar er zijn genoeg gekken die willen betalen om op tv te komen. Dus ik verwacht wel wat aandachtshoeren met een zak geld/eten voor de poort.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef snetje het volgende:
Toch vraag ik me af hoe dit in het begin gaat werken. Met maar 2 koeien en een stuk of 30 kippen.
Geen groente, vlees of fruit? Of krijgen ze een soort shop waar ze met hun begingeld kunnen inkopen.
En dan nog! Waar valt er geld mee te verdienen? Primitief pottenbakken of zo? Doosje eieren verkopen?
En waar gaan ze hun reet mee afvegenVragen vragen vragen...
Leuk toch... Zakcentje (?) en 25 E beltegoed ... op een telefoonquote:Op woensdag 4 december 2013 21:59 schreef snetje het volgende:
Toch vraag ik me af hoe dit in het begin gaat werken. Met maar 2 koeien en een stuk of 30 kippen.
Geen groente, vlees of fruit? Of krijgen ze een soort shop waar ze met hun begingeld kunnen inkopen.
En dan nog! Waar valt er geld mee te verdienen? Primitief pottenbakken of zo? Doosje eieren verkopen?
En waar gaan ze hun reet mee afvegenVragen vragen vragen...
Wat is het betaalmiddel wat ze kunnen gebruiken? Gewoon Euro's ? Smokkel je toch wat extra eigen money naar binnen ... ?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De deelnemers zijn misschien niet op zoek naar roem en aandacht, maar er zijn genoeg gekken die willen betalen om op tv te komen. Dus ik verwacht wel wat aandachtshoeren met een zak geld/eten voor de poort.
Zou wel een stunt zijn om dat 'kleine geldbedrag' meteen om te zetten in bitcoins
ja, de buitenwacht mag erin of aan de poort als ik het ook goed begrepen had, en welke deelnemer roept om voor het idialisme of weet ik wat te gaan geloof ik meteen al niet, ze willen allemaal op tv om *beroemd* te worden, je bedenkt je toch wel 10 keer SBS de bagger/camping zender en JdM.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:24 schreef snetje het volgende:
[..]
Er komen zeker weten na enige tijd 2 kampenBij bijna elke BB die ik heb gekeken vormden zich op een gegeven moment groepen die elkaar niet konden uitstaan
De één wil de koe melken terwijl de ander hem wil slachten
Wat ik ervan begreep is dat de kandidaten er niet weg kunnen maar andere mensen er wel in?
Chufi schaam je, Crailo, lees eens terugquote:Op woensdag 4 december 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
Is eigenlijk al bekend waar dat veldje staat?
Alleen: zendtijd verkopen is niet toegestaan en de deelnemers mogen geen giften aannemen. Ze mogen wel ruilhandel bedrijven, en dus ook eten ruilen voor iets (goederen of diensten) met een vergelijkbare economische waarde. Hoeveel m&m's zou een schoudermassage zijn?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De deelnemers zijn misschien niet op zoek naar roem en aandacht, maar er zijn genoeg gekken die willen betalen om op tv te komen. Dus ik verwacht wel wat aandachtshoeren met een zak geld/eten voor de poort.
Ha ha ..gelijk ff een pizza bestellen bij thuisbezorgd terwijl de anderen het moeten doen met melk en eierenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Zou wel een stunt zijn om dat 'kleine geldbedrag' meteen om te zetten in bitcoins
Dus devaluatie van het ei.. Jij een ei ik .....quote:Op woensdag 4 december 2013 22:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen: de deelnemers mogen geen giften aannemen. En zendtijd verkopen is ook niet toegestaan. Ze mogen wel ruilhandel bedrijven, en dus ook eten ruilen voor iets (goederen of diensten) met een vergelijkbare economische waarde. Hoeveel m&m's zou een schoudermassage zijn?
Ja gedaan en niets gevondenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Chufi schaam je, Crailo, lees eens terug![]()
Snuffel hier maar eens rond http://www.utopia-tv.nl/index.php/homepagequote:
En Sex, ze moeten elkaar toch warm houdenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk op papier ziet het er gelikt uit het draaiboek, maar in praktijk wordt het net als de meeste RLS prog. Bloot en Ruzie en roddel en achterklap scoort, mensen die een beetje lopen te graven en tegen plantjes praten scoort niet, ben benieuwt hoelang JdM zich aan het oorspronkelijke Fomat houd, ik zeg 6 weken en dan gaat het roer om.
Een Utopia baby!! Weer een live bevallingquote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En Sex, ze moeten elkaar toch warm houden
Dat moet lukken in een jaarquote:Op woensdag 4 december 2013 22:54 schreef snetje het volgende:
[..]
Een Utopia baby!! Weer een live bevalling
Een horde fans aan de poort met allemaal ballonnetjesquote:Op woensdag 4 december 2013 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus devaluatie van het ei.. Jij een ei ik .....
Dat scoorde toen ook, dus zou een optie kunnen zijn van John met de selectiequote:Op woensdag 4 december 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Veel Seks dus Noelleslaapverwekkend maar ja alles voor de kijkcijfers, en je leest Snetje, die denkt gelijk al aan een baby
Ja die zwerver en die meuk die een kerk wil gaan bouwen waar ze elke zondag gospel kan gaan zingen ... en we noemen haar UTOPIAquote:Op woensdag 4 december 2013 22:57 schreef Toverheks het volgende:
Veel Seks dus Noelleslaapverwekkend maar ja alles voor de kijkcijfers, en je leest Snetje, die denkt gelijk al aan een baby
Dit is de Mol he! geen Bramquote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef Maanvis het volgende:
Gaat dit wel door of net als die andere serie niet door?
Dat zal jij toch wel weten? Of ben je niet door de selectiequote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef Maanvis het volgende:
Gaat dit wel door of net als die andere serie niet door?
Denk dat er bij de casting heus wel is gevraagd tot hoe ver ga je op tv, ze selecteren dan een ander soort * burger* maar jij en ik weten dat het allemaal om de centjes en de kijkcijfers gaat, en vooral een zender als SBS waar JdM aandeelhouder is, en wat hij ook zei op tv. Als het bij RTL zou uitgezonden worden zou het beter scoren, SBS komt nog steeds niet echt van de grond qua programma`s en John hoopt met dit een goudmijntje binnnen te kunnen halen, en natuurlijk dan verkopen aan het buitenland.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat scoorde toen ook, dus zou een optie zijn van John met de selectie
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja die zwerver en die meuk die een kerk wil gaan bouwen waar ze elke zondag gospel kan gaan zingen ... en we noemen haar UTOPIA![]()
![]()
jamaar bart zat er ook over te lullen net als huub en die vertrouw ik voor geen meterquote:
Idd. Degene die wat verder willen gaan staan vast als optie twee klaar om het programma te laten scoren. Als het maar geen Kelly is!quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk dat er bij de casting heus wel is gevraagd tot hoe ver ga je op tv, ze selecteren dan een ander soort * burger* maar jij en ik weten dat het allemaal om de centjes en de kijkcijfers gaat, en vooral een zender als SBS waar JdM aandeelhouder is, en wat hij ook zei op tv. Als het bij RTL zou uitgezonden worden zou het beter scoren, SBS komt nog steeds niet echt van de grond qua programma`s en John hoopt met dit een goudmijntje binnnen te kunnen halen, en natuurlijk dan verkopen aan het buitenland.
Ach Kelly was gewoon Kelly en dat scoorde, net zoals (omdat Snetje het aanhaalde een baby) die Tanja,) al moet ik er wel een kanttekening bij zetten dat ik het van het begin af aan belachelijk vond een dikke toeter en bevallen in het BB huis. Maar misschien komt het dat ik toch ouderwetser ben dan ik dacht, zoiets doe je nietquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Degene die wat verder willen gaan staan vast als optie twee klaar om het programma te laten scoren. Als het maar geen Kelly is!
Denk dat Tanja daar genoeg mee verdiend heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ach Kelly was gewoon Kelly en dat scoorde, net zoals (omdat Snetje het aanhaalde een baby) die Tanja,) al moet ik er wel een kanttekening bij zetten dat ik het van het begin af aan belachelijk vond een dikke toeter en bevallen in het BB huis. Maar misschien komt het dat ik toch ouderwetser ben dan ik dacht, zoiets doe je niet
Denk het ook, maar had het mijn kind geweest had ik het haar toch sterk afgeraden, het was spraakmakend en we keken met zijn alle, maar geloof dat niet iedereen het goeie tv vond. Waren er toen geen Kamervragen over gesteld, zoiets staat me bijquote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Denk dat Tanja daar genoeg mee verdiend heeft.
Was wel een drama queen maar Kamervragen weet ik niet meer.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk het ook, maar had het mijn kind geweest had ik het haar toch sterk afgeraden, het was spraakmakend en we keken met zijn alle, maar geloof dat niet iedereen het goeie tv vond. Waren er toen geen Kamervragen over gesteld, zoiets staat me bij
Ik vond Tanja topquote:Op woensdag 4 december 2013 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Was wel een drama queen maar Kamervragen weet ik niet meer.
Vond haar helemaal niksquote:Op woensdag 4 december 2013 23:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vond Tanja topLekker dwars overal tegen in gaan
Als het echt draait als een tierelier en het word het succes waar de Mol van droomt, dan zullen de 'onbekende' kandidaten het gesprek van de dag zijn en veel fans krijgen die meer over ze willen weten, als je dan in enige vorm het programma wat opfluft en meer achtergrond informatie geeft over die kandidaten in een extra (live) programma, dan lijken kijkcijfers imo bijna gegarandeerd, lijkt me sterk dat ze in die situatie niks zouden doen met de kans om extra kijkcijfers te genereren op een zender die het toch al heel moeilijk heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat bedoel je vast ironisch hè.
Als het niet loopt, moet er iets veranderen. Liveshows, bier en tieten bijvoorbeeld.
Maar waarom nou ineens met liveshows op de proppen komen terwijl het programma draait als een tierelier. Met het risico dat je een gouden formule sloopt en iedereen die juist "de nieuwe aanpak" zo waardeerde gillend wegloopt en de kijkcijfers instorten. O noes!
Afijn, dit is nog meer koffiedik kijken dan hier toch al werd gedaan.![]()
quote:
Dat is inderdaad de goedkoopste manier van noodgreep, letterlijk en figuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik verwacht in de eerste paar weken/maanden vrij "normale" mensen, veel handige types die alles opbouwen. Maar zodra alles gebouwd is kunnen die vertrekken en worden ze vervangen door de aso's en de freaks die betere kijkcijfers opleveren...
Tel je dat bij elkaar op dan heb je eigenlijk: Kamp Holland.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:52 schreef Noelle06 het volgende:
En Sex, ze moeten elkaar toch warm houden
quote:Op donderdag 5 december 2013 08:56 schreef sacha het volgende:
http://fd.nl/ondernemen/8(...)mln-uitkopen-bij-sbs
masterplan in werking
Dat zou erg jammer zijn, maar het zou me van John de Mol weinig verbazen.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:00 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik verwacht in de eerste paar weken/maanden vrij "normale" mensen, veel handige types die alles opbouwen. Maar zodra alles gebouwd is kunnen die vertrekken en worden ze vervangen door de aso's en de freaks die betere kijkcijfers opleveren...
Nou...streams erop en over een weekje kunnen we wat van die beesten alvast wegstemmen om te oefenen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef Dotteke het volgende:
De koeien en de kippen zijn al gearriveerd, net te zien geweest bij Show vandaag op SBS 6
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...streams erop en over een weekje kunnen we wat van die beesten alvast wegstemmen om te oefenen.
Dat zijn de deelnemers op een rondleidingquote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef Dotteke het volgende:
De koeien en de kippen zijn al gearriveerd, net te zien geweest bij Show vandaag op SBS 6
spelletje boter, kaas en eierenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Zou de melk en de eieren van deze dieren alvast een voorraadje zijn?
Oh dear een een aantal vega users hierquote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Operc het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die dieren? Is er voer voor die kippen? Want als ze daar geen voer voor geven gaat de PvdD steigeren denk ik.
Ikzelf niet, wees gerustquote:Op donderdag 5 december 2013 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear een een aantal vega users hier
Nou, veel meer bio dan een zooitje op dat terrein loslopende kippen krijg je het niet dus dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Operc het volgende:
[..]
Ikzelf niet, wees gerustMaar ik zie de kamervragen al voor me
Ook weer zo jaquote:Op donderdag 5 december 2013 19:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou, veel meer bio dan een zooitje op dat terrein loslopende kippen krijg je het niet dus dat zal wel meevallen.
Al gaat het natuurlijk al weer anders zijn als die beesten de pijp uit zijn voordat de 'bewoners' aantredenquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zijn de deelnemers op een rondleiding
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Crailo had vandaag last van windstoten van 160 km. per uur.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
Crailo had vandaag last van windstoten van 160 km. per uur.......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou...streams erop en over een weekje kunnen we wat van die beesten alvast wegstemmen om te oefenen.
SMS : BERTHAOFFquote:Op donderdag 5 december 2013 22:34 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]welk nummer moet ik smsen
![]()
hahaha, maar ze kunnen hun kont afvegen met een hoopje gras, ze moeten wel leren hoe het in de oertijd eraan toe ging, misschien hebben ze al een handboek gekregen van JdM......100 tips om te overleven met niks,( en natuurlijk komen ze niet binnen met koffers, want die staan al netjes op hun te wachten, volgepakt met blikken witte bonen in tomatensaus, deo inlegkruisjes en sloffen peuken etc.voor een heel jaar lang.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:58 schreef snetje het volgende:
Meneer de Mol.. mogen er ook alvast wat schapen bij? Zodat de dames hun eigen maandverband kunnen gaan spinnen en weven...
Ik ben bang dat we de eerste week flink gaan mopperen hier als we zien dat alle kandidaten met tig koffers binnen komen en wij erachter komen dat ze helemaal niet met niks hoeven te beginnen.
Het sanitair zal wel ergens verstopt zitten achter een trosje dennenbomen en een terrasje zal ook op zijn tijd genomen moeten worden..
Jemig! Geen rokers dusquote:Op donderdag 5 december 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha, maar ze kunnen hun kont afvegen met een hoopje gras, ze moeten wel leren hoe het in de oertijd eraan toe ging, misschien hebben ze al een handboek gekregen van JdM......100 tips om te overleven met niks,( en natuurlijk komen ze niet binnen met koffers, want die staan al netjes op hun te wachten, volgepakt met blikken witte bonen in tomatensaus, deo inlegkruisjes en sloffen peuken etc.voor een heel jaar lang.
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:25 schreef snetje het volgende:
[..]
Jemig! Geen rokers dusVoordat je daar wat tabaksplanten hebt geteeld ben je al heel wat verder..
Nah ja, dan spendeer je toch gelijk je eerste en laatste 25 euro aan een telefoontje of iemand wat kan langs brengen (ruilen voor 1 ei) aan de poort. Dat wordt gelijk weer een discussie want de groep zal het daar niet mee eens zijn .. ohw man ik heb er echt zin in![]()
Het zou ook leuk zijn als wij al mochten testen met de streams ... kijken of het wel goed gaat met Bertha 1 en 2 en de kippenpoten
quote:Het programma wordt vanaf 13 april iedere dag tussen 02.30 en 05.30 uur uitgezonden. De Mol: “Uit grootschalig kijkonderzoek blijkt dat de Nederlandse tv-kijker op dat tijdstip behoefte heeft aan koeien.”
Het komt zo langzamerhand op gang.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:14 schreef Disana het volgende:
Zometeen in Show op SBS6 ook een item over Utopia.
Was in de late editie, ze hebben de titelsong bekend gemaakt maar ik lag half te dommelen heb naam en titel niet helemaal mee gekregen!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:27 schreef Disana het volgende:
Wat een rukprogramma. Hele uur aan laten staan maar geen woord over Utopia.
Ha je was me net voor, had ff terug gekeken bij show laatquote:
Ah, ja, ik weet niets van die programma's dus ik wist niet dat er twee van waren.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was in de late editie, ze hebben de titelsong bekend gemaakt maar ik lag half te dommelen heb naam en titel niet helemaal mee gekregen!
Voor wie het terug wil zien op ongeveer 19.15 uur
http://www.sbs6.nl/video/ueRR6dPvguyg/show-laat
Ouch, dat doet zeer aan mijn oren. Bedankt voor het posten.quote:
Neem je vliegende bezem mee , goed voor boodschappen ongezien doenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]zullen we ons aanmelden dan maar als testpersoon
Teveel kwaliteit, dus zeer ongeloofwaardig.quote:
http://www.sbs6.nl/video/(...)oor-titelsong-utopiaquote:Op zondag 8 december 2013 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Teveel kwaliteit, dus zeer ongeloofwaardig.
btw.
Pas je plaatje eens aan, Keith is nu grijs, met een zichtbare lever buik
Denk eerder om overlevings pakketten naar beneden te sodemieteren, zo midden in het kippenhok........quote:Op zondag 8 december 2013 11:25 schreef PTLe het volgende:
[..]
Neem je vliegende bezem mee , goed voor boodschappen ongezien doen
http://glamora.ma/2013/12/cougar_wil_ook_graag_in_utopia.htmlquote:John liet een stukje castingtape zien, waarbij hij ons verzekerde dat één van deze idioten hoogopgeleide avonturiers sowieso in Utopia plaats zou nemen. We zagen een bekend gezicht, dus wij denken. En denken. En nu weten we het! Charlotte Bon, de cougar die u kent uit Cougar Love van Patricia Paay presenteerde zichzelf op de beelden.
twitter:peterverhaar twitterde op donderdag 05-12-2013 om 12:08:56Alle mensen die denken dat er een Utopia bestaat zonder banken,moeten dus goed kijken naar #sbs6 ;ik zal het doen! reageer retweet
Meer verontrustend vind ik het gerucht dat er nog geen sponsoren zijn gevonden ...quote:Op zondag 8 december 2013 20:10 schreef schizovreemd het volgende:
http://glamora.ma/2013/12/cougar_wil_ook_graag_in_utopia.html
Ja, zeg je "ingevoerd in medialand" dan denkt iedereen meteen: Wouter van der Pauw.OMFG Utopia hangt aan een zijden draadje.quote:Op zondag 8 december 2013 20:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Meer verontrustend vind ik het gerucht dat er nog geen sponsoren zijn gevonden ...
quote:Op zondag 8 december 2013 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, zeg je "ingevoerd in medialand" dan denkt iedereen meteen: Wouter van der Pauw.OMFG Utopia hangt aan een zijden draadje.
Het is niet alleen Van der Pauw hè. Daar bovenop komt nog dat een gerenommeerde site als Glam0rama zoiets echt niet zomaar even publiceert.quote:
Niet zo bangebroekenquote:Op zondag 8 december 2013 20:58 schreef Gert het volgende:
Het is niet alleen Van der Pauw hè. Daar bovenop komt nog dat een gerenommeerde site als Glam0rama zoiets echt niet zomaar even publiceert.
Ja maak er maar weer een grapje van.quote:Op zondag 8 december 2013 21:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zo bangebroeken. Er gaan geruchten, die zijn verontrustend, mits op realiteit gebaseerd
. Waar dat Twitterbericht ook wordt herplaatst
.
Reality is al zo serieus.quote:
Vergeet het maandverband nietquote:Op zondag 8 december 2013 19:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Denk eerder om overlevings pakketten naar beneden te sodemieteren, zo midden in het kippenhok........
What the flying fuck-a-duck doe jij met mijn UI?quote:Op maandag 9 december 2013 01:37 schreef schizovreemd het volgende:
Desnoods koopt hij zijn eigen sponsorfabriek
OMFG het is een epidemiequote:Op maandag 9 december 2013 14:18 schreef Schizovreend het volgende:
Ja? En ik dan??
Oh, ik heb een andere UI...... pfieuw, gelukkig maar![]()
Vreemde eend die bijt, zeg ik zelf altijdquote:
Eendemonium. Panklaar.quote:Op maandag 9 december 2013 14:33 schreef Leandra het volgende:
Eendemie?.... een halfje.... twee persoonlijkheden, ik snap m.
'On all devices'quote:Op maandag 9 december 2013 15:09 schreef Maanvis het volgende:
Hoe kan je straks de streams bekijken ?
En wat kost dat?!quote:Op maandag 9 december 2013 16:40 schreef PC eend het volgende:
En dat komt goed uit want ik heb net een nieuw scheerapparaat gekocht
TOF dan kunnen er al topiques voor de kandidaten gemaakt worden.quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef Disana het volgende:
De trailer wordt steeds uitgebreider. Nu laten ze ook kandidaten zien.
Mja, het gaat vrij snel, en je weet natuurlijk niet of deze kandidaten ook de deelnemers zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 16:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
TOF dan kunnen er al topiques voor de kandidaten gemaakt worden.
109.99, maar je kan er mee onder water!quote:
Heb je een linkje?quote:Op maandag 9 december 2013 16:06 schreef Disana het volgende:
De trailer wordt steeds uitgebreider. Nu laten ze ook kandidaten zien.
Een Guido-koe.quote:
Dat lijkt me voor een eend wel zo handig.... maar je hebt hem voor de streams gekocht neem ik aan, want veren plukken met een scheerapparaat lijkt me vrij omslachtig, dan had je beter een epilady kunnen kopen, die hebben ze ook in de onderwaterversie.quote:Op maandag 9 december 2013 16:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
109.99, maar je kan er mee onder water!
Jammer, ik kijk eik nooit naar SBS6.quote:Op maandag 9 december 2013 17:08 schreef Disana het volgende:
Ik heb al gezocht, maar hij staat niet op YouTube, hij is op de zender.
Lol. Hij heeft ook meegedaan aan een soort misdaadfilm, maar daar was hij wel gekleed in een strak pak. Ik zal even kijken of ik de foto kan vinden van de andere acteurs.quote:
quote:Peter Nuninga
De opnames van de film zitten er op...! Ik wil alle mede acteurs en actrices, gastspelers, (edel)figuranten, visagisten, locatiehouders en bovenal de voltallige crew c.q. makers hartelijk bedanken voor het afgelopen jaar. Met z'n allen hebben we er keihard aan gewerkt om er iets leuks van te maken. Ik zie uit naar het eindresultaat. Merry Christmas everybody...
Tsja, dat vroeg ik hem ook, maar toen moest hij lachen.quote:
Eersteklas film dusquote:Op maandag 9 december 2013 17:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat vroeg ik hem ook, maar toen moest hij lachen.
Ik zie de namen "Gehaaid" en "Moordplan" voorbij komen op zijn FB.
dagboekkamer.quote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe ze het op gaan lossen als iemand ziek is. Er kan natuurlijk een dokter meedoen, maar hoe kom je aan medicijnen. En wat doe je met een gebroken been.
http://www.utopiatvshow.nl/utopia-live-streams/quote:Utopia live streams
Vanaf 6 januari zult u hier de live streams van de nieuwe reality show Utopia terug vinden.
Net als bij Big Brother, De Gouden Kooi en Secret Story zal ook Utopia 24 uur per dag te zien zijn.
Momenteel is het nog onbekend of er voor deze streams betaald dient worden. Mogelijk dat de streams ook live op de televisie te zien zullen zijn.
U hoeft in elk geval geen seconde te missen van Utopia.
dan komt er een dokterquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef Disana het volgende:
Ik vraag me trouwens af hoe ze het op gaan lossen als iemand ziek is.
moeilijk lopen .....quote:En wat doe je met een gebroken been.
Dat is wel jammer, die eerste dagen kunnen juist zo interessant zijn.quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef beequeen het volgende:
We missen dus 5 volle dagen streams.
[..]
http://www.utopiatvshow.nl/utopia-live-streams/
Kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan best zijn dat ze wel vanaf de 31ste beginnen. Maar heb even voor het zekere gekozen. Dus niet teveel waarde aan aan hechten op dit moment.quote:Op maandag 9 december 2013 20:27 schreef beequeen het volgende:
We missen dus 5 volle dagen streams.
[..]
http://www.utopiatvshow.nl/utopia-live-streams/
Ja, dat bedoel ik dus. Dat ze in een lege loods komen en je dan maar zien te redden. Dat lijkt me toch interessant.quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef Disana het volgende:
Dat is wel jammer, die eerste dagen kunnen juist zo interessant zijn.
Ben jij de woordvoerder, ja?quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef Razor21 het volgende:
Kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan best zijn dat ze wel vanaf de 31ste beginnen. Maar heb even voor het zekere gekozen. Dus niet teveel waarde aan aan hechten op dit moment.
Boer Klaas is de lulligste niet.quote:Op maandag 9 december 2013 20:35 schreef Copycat het volgende:
In ieder geval zijn er gesponsorde koeien.
Nee een Fok! user die het leuk vind net als bij Secret Story een website over een reality show te maken.quote:
Dit snap ik niet; is dit jouw site? Waarom staat er dan dat de streams 'hier' te zien zullen zijn? Mag je die doorgeven?quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Kan ik niet met zekerheid zeggen. Kan best zijn dat ze wel vanaf de 31ste beginnen. Maar heb even voor het zekere gekozen. Dus niet teveel waarde aan aan hechten op dit moment.
Natuurlijk mag ik die doorgeven via een hyperlinkje of bepaalde codequote:Op maandag 9 december 2013 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit snap ik niet; is dit jouw site? Waarom staat er dan dat de streams 'hier' te zien zullen zijn? Mag je die doorgeven?
Of je wacht gewoon tot je wel iets zeker weet, ipv phet zo stellig te brengen op basis van niets. Geeft je site ook wat meer credibility.quote:Op maandag 9 december 2013 20:33 schreef Razor21 het volgende:
Oh, dan ben jij dus geen officiële spreekbuis en is er nog hoop op eerdere streamsquote:Op maandag 9 december 2013 20:38 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Natuurlijk mag ik die doorgeven via een hyperlinkje of bepaalde code
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 9 december 2013 20:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze worden geacht zelfredzaam te zijn, ik vraag me af hoe ver dat zich uitstrekt.
Ik geloof jequote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Geloof mij nu maar, als er iemand ziek wordt is er een dokter bij de hand, moet er iemand naar het ziekenhuis dan staat er een ambulance klaar, het is tv en ze zullen echt niet iemand laten krepperen.
quote:
Godverdomme dat is jammerquote:Op maandag 9 december 2013 20:45 schreef Toverheks het volgende:
Geloof mij nu maar, als er iemand ziek wordt is er een dokter bij de hand, moet er iemand naar het ziekenhuis dan staat er een ambulance klaar, het is tv en ze zullen echt niet iemand laten krepperen.
Ze willen dat toch zelf, kom op zeg ?!!! opzouten met die gastenquote:Op maandag 9 december 2013 20:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]eindelijk iemand die iets van me aanneemt, stel je loopt een longontsteking op, dat ze je bij de open deur leggen van het schuurtje en dat ze in de regiekamer beslissen, laat die maar de moord stikken
echt ik sta af en toe te klapperen van wat ik zoal lees.
Bijdrage qua watquote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik al dacht is dat er dus ook een app komt. Gebruikers kunnen zelf hun bedrage insturen. Ben benieuwd.
Eerst maar eens afwachten of dit wél klopt.quote:Op maandag 9 december 2013 20:55 schreef Razor21 het volgende:
Wat ik al dacht is dat er dus ook een app komt. Gebruikers kunnen zelf hun bedrage insturen. Ben benieuwd.
Dit klopt als een bus : http://www.utopiatvshow.nl/talpa-komt-met-utopia-app/quote:Op maandag 9 december 2013 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of dit wél klopt.
Wij van WC-eend.quote:Op maandag 9 december 2013 20:58 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dit klopt als een bus : http://www.utopiatvshow.nl/talpa-komt-met-utopia-app/![]()
We moeten toch nog even december door he?quote:
Nee hoor zo staat het in de app voorwaarden. Er komt dus een app waarin de gebruiker zelf een bijdrage kan leveren.quote:
Er zal wel van alles komen, sms diensten etc. als er maar centjes binnen komen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:03 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nee hoor zo staat het in de app voorwaarden. Er komt dus een app waarin de gebruiker zelf een bijdrage kan leveren.
En inderdaad wat Soury zegt
Gek he?quote:Op maandag 9 december 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zal wel van alles komen, sms diensten etc. als er maar centjes binnen komen.
Nee, dit staat er:quote:Op maandag 9 december 2013 21:03 schreef Razor21 het volgende:
Nee hoor zo staat het in de app voorwaarden. Er komt dus een app waarin de gebruiker zelf een bijdrage kan leveren.
En inderdaad wat Soury zegt
Nuance die het verschil maakt. En op FOK! verheffen we speculeren tot een kunst, jij pretendeert nieuws te brengen met je sitequote:Indien de Gebruiker via de App informatie, gegevens, afbeeldingen, video- en geluidsfragmenten en andere content aan kan leveren ("Bijdrage"),
Bedankt voor je uitleg :-)quote:Op maandag 9 december 2013 21:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dit staat er:
[..]
Nuance die het verschil maakt. En op FOK! verheffen we speculeren tot een kunst, jij pretendeert nieuws te brengen met je site.
Zak in de poep ofzo appquote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg :-)
We zullen het zien wat er met de app te doen is. Zelf denk ik dat de gebruiker opdrachten kan indienen voor de bewoners oid.
Ja voorpret is wel leukquote:Op maandag 9 december 2013 21:16 schreef Disana het volgende:
Speculeren is hartstikke leuk, maar vermoedens als feiten presenteren is niet leuk, want iedereen wil juist graag weten hoe het echt gaat lopen.
Ik denk dat de app gewoon alleen de Bio's van de inwoners, updates van wat er in Utopia gebeurd met foto's en streams biedquote:Op maandag 9 december 2013 21:14 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Bedankt voor je uitleg :-)
We zullen het zien wat er met de app te doen is. Zelf denk ik dat de gebruiker opdrachten kan indienen voor de bewoners oid.
Ik ben voor om december te skippen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeker, maar onderhand zijn we dringend aan harde feiten toe. Nog even geduld
En mocht er wel meer (inter)actie komen, hebben ze dat op deze manier al mooi afgedekt.quote:Op maandag 9 december 2013 21:18 schreef Niki.P het volgende:
Ik denk dat de app gewoon alleen de Bio's van de inwoners, updates van wat er in Utopia gebeurd met foto's en streams bied
Ik hou het op stilte voor de storm (met mijn stomme kop)quote:Op maandag 9 december 2013 21:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mocht er wel meer (inter)actie komen, hebben ze dat op deze manier al mooi afgedekt.
Er komt ook een game ja, heb ik begrepen.quote:Op maandag 9 december 2013 21:21 schreef Razor21 het volgende:
Op de Website kun je informatie vinden over Utopia en de producten en diensten van
SBS/Talpa. Ook kun jij je registreren, bijvoorbeeld om je op te geven als bezoeker, of
deze bijvoorbeeld te gebruiken als '2nd screen' gedurende een televisie-uitzending,
doen van aankopen etc
Het zal toch geen game worden waarin jij je eigen Utopia creëert en dat je (bit)coins kunt gebruiken om koeien te kopen.
Als je de OP leest dan ben je al wel redelijk op de hoogte. De rest bestaat met name uit posts van users die enorm zin hebben in een nieuwe RLS (maar veelal sceptisch staan tegenover de kans van slagen). En er is vooral ook heel veel speculatie.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:49 schreef waxmask het volgende:
We zullen eens kijken hoe ook deze RLS weer de vernieling in wordt geregisseerd door De Mol. Ik geef het twee maanden voor het volledig omgegooid gaat worden of het gewoon weg gestopt wordt.
Ja heb je wel nodigquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]Kijk,iemand met tenminste een beetje realiteitszin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |