Zag nog staan, dit topic sluit over 5 posts.quote:
Nee dat niet, reken op een paar euro per maandquote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Maarreh het is dus nog niet bekend wat de streams gaan kosten.
Ja, zo rond de 4 euro.quote:Op maandag 2 december 2013 23:02 schreef Toverheks het volgende:
ach heb best geld over voor streams, wat koste het toen bij DGK iets van 4 euro nog wat per maand.
Noelle![]()
![]()
Geloof niet dat dat gewaardeerd wordt door sommige, weet het gewoon nog niet, maar dat ik zin heb in een nieuwe RLS staat als een paal boven water.quote:Op maandag 2 december 2013 23:05 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ja, zo rond de 4 euro.
Al aan het voorbereiden op de verslagen, met komische insteek
Snap je gevoel. Ik doe het niet meer zoals bij SS.quote:Op maandag 2 december 2013 23:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Geloof niet dat dat gewaardeerd wordt door sommige, weet het gewoon nog niet, maar dat ik zin heb in een nieuwe RLS staat als een paal boven water.
Of gewoon weer met een groepje en Caps van Chanell en Tuinfluitertjequote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Snap je gevoel. Ik doe het niet meer zoals bij SS.
Hopende dat een ander zich geroepen voelt
We zijn vorige week bij SBS geweest en die zeiden, ik citeer: "Hooguit een paar euro per maand, want meer kunnen we niet vragen als je voor 8 euro per maand Netflix hebt."quote:Op maandag 2 december 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
Maarreh het is dus nog niet bekend wat de streams gaan kosten.
Klinkt logisch inderdaad. Mjah misschien heb ik het er wel voor over.quote:Op maandag 2 december 2013 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
We zijn vorige week bij SBS geweest en die hadden het over "hooguit een paar euro per maand, want meer kunnen we niet vragen als je voor 8 euro per maand Netflix hebt."
Nee ik begin er niet meer aan mede door te weinig tijd en mensen die commentaar geven maar zelf de moeite niet nemen om ook maar iets te verslaan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Of gewoon weer met een groepje en Caps van Chanell en Tuinfluitertje
Ik wil het wel doen als ik er zin in heb, inclusief spelfoutenquote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee ik begin er niet meer aan mede door te weinig tijd en mensen die commentaar geven maar zelf de moeite niet nemen om ook maar iets te verslaan.
Heb echt weer zin een een RLS!
Je kan gewoon een maandje kijken of je het wat vind Karina, doe nu maar een proefje is wel leuk weer een RLSquote:Op maandag 2 december 2013 23:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Klinkt logisch inderdaad. Mjah misschien heb ik het er wel voor over.
Als je gewoon 1 maand kunt 'kopen' doe ik dat iddquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je kan gewoon een maandje kijken of je het wat vind Karina, doe nu maar een proefje is wel leuk weer een RLS
ja was bij DGK ook, deed ik geloof ik met zo een kaart die ik bij de Bruna haalde en dan moest je de code invoerenquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je gewoon 1 maand kunt 'kopen' doe ik dat idd
Ah ok dat heb ik toen niet gevolgd. Ik DENK dat je nu gewoon aan je provider betaalt? Net als met Fox of HBO of zo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was bij DGK ook, deed ik geloof ik met zo een kaart die ik bij de Bruna haalde en dan moest je de code invoeren
Oooooww, ik krijg een deja vuquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja was bij DGK ook, deed ik geloof ik met zo een kaart die ik bij de Bruna haalde en dan moest je de code invoeren
zal het echt niet weten Karina, denk misschien een apart kanaal op je tv, maar streams op je PC zal apart betaald moeten worden lijkt me, hou me er niet aan vast want van zulke dingen heb ik geen verstand van het hoe en wat.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ok dat heb ik toen niet gevolgd. Ik DENK dat je nu gewoon aan je provider betaalt? Net als met Fox of HBO of zo.
We gaan het zienquote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal het echt niet weten Karina, denk misschien een apart kanaal op je tv, maar streams op je PC zal apart betaald moeten worden lijkt me, hou me er niet aan vast want van zulke dingen heb ik geen verstand van het hoe en wat.
Dat hoop ik wel.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan het zienApart kanaal denk ik inderdaad en dat je die ook op je PC kunt kijken. Zoiets.
En op je Android en Iphone etc....quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan het zienApart kanaal denk ik inderdaad en dat je die ook op je PC kunt kijken. Zoiets.
En in de tramquote:
Hmm dat zou het wel naar een nieuw level brengen. ...quote:
Ook daar denkt John aan en anders Huub toch welquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef chufi het volgende:
Ah ik heb ook nog een Windows Phone... Zou mooi zijn...
Gratis streamen op het Rembrandsplein of bij de rookplaats op Schiphol ...quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef Toverheks het volgende:
Als de Mol echt groot wilt denken, hoppa schermen in alle grote steden zoals bij ons op Rembrandsplein en dan 24 uur daar het veldje en zijn bewoners op laten zien, geheid het gaat groots worden,Wij denken wel mee hoor!!!! Gert geeft het maar door.
![]()
van de zomer lekker op terras bij het scherm, de winter met dikke jas, je broodtrommeltje en je termoskan koffie naar winderig schiphol. Voor alls is een oplossingquote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Gratis streamen op het Rembrandsplein of bij de rookplaats op Schiphol ...
Én lekker posten op je mobieltjequote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van de zomer lekker op terras bij het scherm, de winter met dikke jas, je broodtrommeltje en je termoskan koffie naar winderig schiphol. Voor alls is een oplossing
quote:
OK tot morgen of zo ...quote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nu ga je te ver, ik heb een nokia en geloof daar kan geen internet op al zal ik dat graag willen, een nokia van iets van voor de oorlog, 1911 of zoiets
maar hij doet het nog en dat is belangrijk.
Nou ik zwaaivastt morgen misschien meer nieuws over Utopia bekend.
Smartphone aanschaffen dus...want je kan en mag niks missen van deze nieuwe RLSquote:Op maandag 2 december 2013 23:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]Nu ga je te ver, ik heb een nokia en geloof daar kan geen internet op al zal ik dat graag willen, een nokia van iets van voor de oorlog, 1911 of zoiets
maar hij doet het nog en dat is belangrijk.
Nou ik zwaaivastt morgen misschien meer nieuws over Utopia bekend.
Heb nog wel een Iphone liggen, voor een aardig prijsjequote:Op dinsdag 3 december 2013 00:33 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Smartphone aanschaffen dus...want je kan en mag niks missen van deze nieuwe RLS
JdM liet daar niets over blijken ...quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:35 schreef Jian het volgende:
Ik hoorde dat het hele gebeuren wellicht niet door gaat, iets met vergunningen ofzo ......
Oude Kazerne Crailo, het schijnt ook iets met oude munitie op het voormalige oefenterrein en de storm- en schietbaan te maken te hebben. Morgenmiddag zou er meer over bekend worden.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
JdM liet daar niets over blijken ...
Geen idee waar de 2 hectare liggen...
JdM is god in Media world dus he rules.. So no question to be asked....quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:52 schreef SunChaser het volgende:
De belangrijkste vraag bij dwdd aan De Mol werd niet gesteld, in hoeverre mag je eigen regels uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |