Eindelijk weer eens!quote:
Dacht ik ook jaquote:Op maandag 2 december 2013 22:06 schreef marcodej het volgende:
Heeft Frank Lammers zijn Unibet-shirt nog aan?
quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef wieisboos het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)75f-401618c37de2.mp4
quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef wieisboos het volgende:
mp4quote:Op maandag 2 december 2013 22:16 schreef wieisboos het volgende:
Druk aan het studeren he ouwe reus. Dat zou ik nu moeten doen tenminste. Woensdag mag ik showtje pas terugkijken. Dan mijn recensiequote:
Ik heb pas geleden mijn scriptie ingeleverd, dus ik heb even een welverdiende pauze ingelast. Maar nu zegt die bokkenlul van een begeleider dat er nog het een en ander aan moet gebeuren. Dat bepaal ik potverdorie zelf wel!quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Druk aan het studeren he ouwe reus. Dat zou ik nu moeten doen tenminste. Woensdag mag ik showtje pas terugkijken. Dan mijn recensie
Moeten de VI quotes er soms uit? Zeker een SV Hooligan die begeleiderquote:Op dinsdag 3 december 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden mijn scriptie ingeleverd, dus ik heb even een welverdiende pauze ingelast. Maar nu zegt die bokkenlul van een begeleider dat er nog het een en ander aan moet gebeuren. Dat bepaal ik potverdorie zelf wel!
Misschien had ik mijn stelling over Dolle Duikavond in het verleden iets beter moeten onderbouwen, maar in mijn tijd gaf ik zo'n begeleider een poffert op de neus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Moeten de VI quotes er soms uit? Zeker een SV Hooligan die begeleider
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien had ik mijn stelling over Dolle Duikavond in het verleden iets beter moeten onderbouwen, maar in mijn tijd gaf ik zo'n begeleider een poffert op de neus.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ik zie die Zuidgrens ook nauwelijks meer, volgens mij zit die behoorlijk bij een meisje onder de plak sindsquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef ZuidGrens het volgende:
Als VI wint zoen ik het mooiste meisje uit het dorp morgenavond
Dat zijn nog eens teksten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef Ties02 het volgende:
CyusgfyugsqkfgwqyusFV HGqscvj,WD FEQEQfeQf eqFQ ftEQW
Je zei ook iets anders, maar klaarblijkelijk heb je daarmee op geen enkele dame indruk gemaaktquote:
twitter:Tuinmeubelen_nl twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:17:17#VI wint televisierring, knappe prestatie, dit laat zien dat de kijkers het goed waarderen, concurrentie was dan ook sterk #TVOH reageer retweet
Zeker weer dat teringwijf van Boulahrouz.quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik zie die Zuidgrens ook nauwelijks meer, volgens mij zit die behoorlijk bij een meisje onder de plak sinds
[..]
Geen idee over wie je het hebt ....quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zei ook iets anders, maar klaarblijkelijk heb je daarmee op geen enkele dame indruk gemaakt
Maar laat ik die jeugdzonde maar niet oprakelen, ik geef even de aandacht aan de allerbelangrijkste reviewer van die avondtwitter:Tuinmeubelen_nl twitterde op vrijdag 21-10-2011 om 22:17:17#VI wint televisierring, knappe prestatie, dit laat zien dat de kijkers het goed waarderen, concurrentie was dan ook sterk #TVOH reageer retweet
Ik heb het eerst over Ties02 (ik kan me nog wel een beetje voorstellen dat je die niet kent, dat is zo'n rechtenstudent, die is voornamelijk in SES te vinden).quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Als VI wint ren ik naakt door de straat
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:57 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zeker weer dat teringwijf voorheen van Boulahrouz Van der Vaart.
Dat is ook een tenenkrommend programma.quote:
Ja, echt vreselijk. Soort Ik hou van Holland maar dan met ander decorquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:14 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat is ook een tenenkrommend programma.
Het is ook zo gemaakt, die gespeelde strijd en joligheid, dat opkomen met een sprintje, Jack Spijkerman die echt al 10 jaar voorbij z'n tht-datum. Hele decortje en publiekquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat een vreselijk programma is dat en het duurt ook nog eens veel te lang.
Ja al die hoepla eromheen moet weg en alleen de kwis doen. Duurt het A. wat korter en B. is het veel leuker om te kijken. Die 2 dames vind ik overigens ook niks, maar goed ik ben geen manquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is ook zo gemaakt, die gespeelde strijd en joligheid, dat opkomen met een sprintje, Jack Spijkerman die echt al 10 jaar voorbij z'n tht-datum. Hele decortje en publiek
Enige goede zijn die 2 Italiaanse mokkels
En dan gewoon Genee er op, of desnoods Koert Westerman, en gewoon het leuk laten worden uit zichzelf, niet zo geforceerd leuk doen, krijg er plaatsvervangende schaamte vanquote:Op dinsdag 3 december 2013 10:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja al die hoepla eromheen moet weg en alleen de kwis doen. Duurt het A. wat korter en B. is het veel leuker om te kijken. Die 2 dames vind ik overigens ook niks, maar goed ik ben geen man
Daarom is het ook een show. En vwb die Italiaanse mokkels. Zijn het echte Italiaanse of getypcaste types die voordoen als....quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
Het is ook zo gemaakt, die gespeelde strijd en joligheid, dat opkomen met een sprintje, Jack Spijkerman die echt al 10 jaar voorbij z'n tht-datum. Hele decortje en publiek
Enige goede zijn die 2 Italiaanse mokkels
Wat maakt het uit?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Daarom is het ook een show. En vwb die Italiaanse mokkels. Zijn het echte Italiaanse of getypcaste types die voordoen als....
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:44 schreef Grifte het volgende:
www.aaddemos.com
Aad's nieuwe site is klaar. Prachtig dat kopje 'Resume', hoe hij van het opnoemen van het winnen van de Nederlandse schaal vervolgens de halve finale van de Griekse beker in het lijstje zet. En vergeet niet al die briljante spelers rechts die hij gecoacht heeft
Hij deelt ondertussen ook heel casual statistiekjes met zijn volgers.twitter:aad300 twitterde op maandag 02-12-2013 om 12:56:35Geen slecht gemiddelde toch #aja http://t.co/dVyS6f3tjX
reageer retweet
Megrelishvili is hij vergeten vrees ik. Of die heeft hij er al na 5 minuten vanaf gehaald.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:49 schreef DrDentz het volgende:
Yu Hai heeft ie er ook bijgezet. Kut Hai.
Ik vroeg of hier beelden van zijn?quote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu nog ff onder de douche en dan met natte haartjes een broekje uit op de bank kijken![]()
Bescheidenheid sierd de vos.quote:Op dinsdag 3 december 2013 14:35 schreef Mani89 het volgende:
Aad is ondanks al zijn successen wel altijd een hele gewone jongen gebleven. Dat sierd hem wel.
Er zit een knop op je afstandsbediening waarmee je geluid kunt dimmen. Revolutionair.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef Akilla het volgende:
Ben wel blij dat ik dit niet live kijk, je zal maar elke keer naar die kut muziek van johan moeten luisteren die zogenaamd voor "echte" muziek liefhebbers is...
Ja en dan zit ik 10 min naar een beeld zonder geluid te kijkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:22 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Er zit een knop op je afstandsbediening waarmee je geluid kunt dimmen. Revolutionair.
Jij luistert zeker liever naar die ordinaire Amsterdamse straatzangers, smakeloos vind ik dat. Ik kan jou verder niet serieus nemen voordat je het hele oeuvre van Mickey Newbury hebt beluisterd.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef Akilla het volgende:
Ben wel blij dat ik dit niet live kijk, je zal maar elke keer naar die kut muziek van johan moeten luisteren die zogenaamd voor "echte" muziek liefhebbers is...
Saskia & Serge, muziek voor volwassenen!quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:19 schreef Akilla het volgende:
muziek van johan moeten luisteren die zogenaamd voor "echte" muziek liefhebbers is...
Middelstequote:Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Welke van de drie foto's vinden jullie het leukste?
Dan verschillen wij van meningquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 1 en 3. Johan met zijn banaan is ook wel epic.
Die van Hans z'n zus! HAHAHAHAquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
Welke van de drie foto's vinden jullie het leukste?
Dan kunnen we het nog eens wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 17:52 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik bedoelde 1 en 2. Wilfred is weer totaal niet grappig.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:55 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan kunnen we het nog eens worden
Ach man, donderstraal toch opquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen?
Ja, nu doet hij het weer. Wat zit hij nou te lachen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te lachen?
Hey... hier heeft ie wel een punt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, nu doet hij het weer. Wat zit hij nou te lachen?
http://www.nu.nl/sport/36(...)-van-harde-kern.htmlquote:Heerenveen ontvangt dreigbrief van harde kern
Het stichtingsbestuur van sc Heerenveen heeft aangifte gedaan van een dreigbrief die de stichting heeft ontvangen van een deel van de eigen harde kern.
Dat meldde Omrop Fryslân dinsdag.
De aanhang die zich achter de inhoud van de brief schaart en die zichzelf 'Knokploeg Heerenveen' noemt, stelt dat het stichtingsbestuur hun club kapot maakt.
In de brief wordt gewelddadige taal gebruikt en worden de leden van het stichtingsbestuur ''weerzinwekkende kankerhonden'' genoemd. De leden zouden moeten doen wat de supporters hun vragen, anders volgen er keiharde maatregelen.
Zo wordt er gedreigd met het doorzagen van remleidingen van de auto's van bestuursleden. Daarnaast worden de woningen van bestuursleden in brand gestoken die ongehoorzaam blijven in de ogen van de groep.
Afgelopen week legde voorzitter Wiebe Wieling zijn taken bij het stichtingsbestuur neer vanwege een verschil van inzicht over het te voeren beleid. Ook dat is slecht gevallen bij Knokploeg Heerenveen.
Wieling
De groepering wil dat Wieling opnieuw wordt aangesteld en dat hij een nieuw stichtingsbestuur vormt. Daarin mogen geen ''klootzakken van Hollanders'' zitting nemen, maar alleen nog ''echte Friezen''.
Bestuurlijk is het al tijden onrustig in Heerenveen. Een intern onderzoek wees uit dat oud-voorzitter van de club Robert Veenstra een schrikbewind voerde. Hij stapte in juni na druk van de supportersverenigingen op. Enkele weken later volgde de raad van commissarissen zijn voorbeeld. Ook het stichtingsbestuur stapte al eens op.
Het zijn alledrie UI-waardige plaatjes.quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:13 schreef RensAjacied het volgende:
Ik schoot weer in de lach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie die reclame van Sylvie Meis nu voor het eerst maar ik kan mij daar niet aan irriteren toch vind ik dat zij moet winnen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Pascalus het volgende:
Koeman genomineerd voor de Loden Loekie.
Het is allemaal de schuld van Derksen.
Zit je ons nou in de maling te nemen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar even by the way, die uitzending van gisteren is mij volledig ontgaan.
Oké Jort.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Was er weer een herhaling van Shock.Doc op?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Daar word ik zo moe van weet je wel. Je zou toch denken van, die Lokale_Notable denkt dat hij bij iedereen op de kleuterschool heeft gezeten, maar in de praktijk slaat die gozer louter onzin uit. Je bent het toch wel met mij eens dat dat ventje enkel algemeenheden spuit? In mijn tijd stoten we dan elkaar aan, en zeiden tegen elkaar van: "Is dat gastje wel helemaal goed bij zijn appel?" Nu wordt dat allemaal maar geaccepteerd en daarvan denk ik, wat zijn we toch ver afgezakt met zijn allen, daar doe je het toch niet voor? Ik wil niet pedant lopen doen, maar dat zijn dan van die snotapen weet je wel, die denken dat ze wat kunnen en dan zie ik ze op de training bezig. Dat is niet te geloven, die kunnen over twintig meter niemand bereiken, ik kan daar niet vrolijk van worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 00:39 schreef Mani89 het volgende:
Dit topic zit te wachten op een Lokale_Notabele persfilage. Ik zou je naam nu willen scanderen maar dat bekt niet lekker.
quote:Op woensdag 4 december 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar word ik zo moe van weet je wel. Je zou toch denken van, die Lokale_Notable denkt dat hij bij iedereen op de kleuterschool heeft gezeten, maar in de praktijk slaat die gozer louter onzin uit. Je bent het toch wel met mij eens dat dat ventje enkel algemeenheden spuit? In mijn tijd stoten we dan elkaar aan, en zeiden tegen elkaar van: "Is dat gastje wel helemaal goed bij zijn appel?" Nu wordt dat allemaal maar geaccepteerd en daarvan denk ik, wat zijn we toch ver afgezakt met zijn allen, daar doe je het toch niet voor? Ik wil niet pedant lopen doen, maar dat zijn dan van die snotapen weet je wel, die denken dat ze wat kunnen en dan zie ik ze op de training bezig. Dat is niet te geloven, die kunnen over twintig meter niemand bereiken, ik kan daar niet vrolijk van worden.
Wat vind je van deze?
Helemaal niks mis mee johannes, ik ben blij dat je zoveel moeite doet om mij te plezieren.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar word ik zo moe van weet je wel. Je zou toch denken van, die Lokale_Notable denkt dat hij bij iedereen op de kleuterschool heeft gezeten, maar in de praktijk slaat die gozer louter onzin uit. Je bent het toch wel met mij eens dat dat ventje enkel algemeenheden spuit? In mijn tijd stoten we dan elkaar aan, en zeiden tegen elkaar van: "Is dat gastje wel helemaal goed bij zijn appel?" Nu wordt dat allemaal maar geaccepteerd en daarvan denk ik, wat zijn we toch ver afgezakt met zijn allen, daar doe je het toch niet voor? Ik wil niet pedant lopen doen, maar dat zijn dan van die snotapen weet je wel, die denken dat ze wat kunnen en dan zie ik ze op de training bezig. Dat is niet te geloven, die kunnen over twintig meter niemand bereiken, ik kan daar niet vrolijk van worden.
Wat vind je van deze?
Ah joh ken jou dat nou verotte, he? Het was toch een geslaagde post of niet? Nou dan, heerlijk man.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Er begint mij nu iets te dagen dat je wil dat Lokale_Notabele iemand na gaat doen, in plaats van dat ik Lokale_Notabele na doe, maar hee, ik doe eens lollig.
Jij zegt het woord "spuit" nu johannes, maar weet je aan wat ik moet denken? De burgemeester van Maastricht die zijn toyboy helemaal volspuit whahahaha.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van deze?
Bij een programma waar de analytici geanalyseerd worden mogen de imitators best geïmiteerd worden.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ah joh ken jou dat nou verotte, he? Het was toch een geslaagde post of niet? Nou dan, heerlijk man.
Hadden we eindelijk een beetje niveau in het topic, moet hij het weer ordinair maken hoor! Lik toch m'n reet!quote:Op woensdag 4 december 2013 01:39 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij zegt het woord "spuit" nu johannes, maar weet je aan wat ik moet denken? De burgemeester van Maastricht die zijn toyboy helemaal volspuit whahahaha.
Jajaja hij is goed. Hij is goed. Maar weet je waar ik aan moest denken Wilfred, toen ik die post las, ik dacht bij mijn eigen van hij heb nog gelijk ook. Dat ik louter onzin uit sla. Maar jij bent toch wel met mij eens, dat je een forum als dit absoluut niet serieus moet nemen. Dat heb ik ook tegen mijn vriendin gezegd, de dag dat ik dit forum serieus begin te nemen moet je direct de laptop in de kliko flikkeren want dan begin ik een rare snijboon te worden. Ja maar dat is toch zo Johan. Kom op hey.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van deze?
Matt Andersen?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:26 schreef Gauner het volgende:
Wat was ook alweer de naam van die bluesartiest die een paar weken geleden een optredentje gaf bij onze boys van VI?
quote:
Topshowquote:RTL 7 zit vol goede ideeën voor dinsdag 31 december. Normaal zendt de mannenzender op oudejaarsavond een compilatie van de hoogte- en dieptepunten van het afgelopen jaar Voetbal International uit, maar deze keer wordt dat uitgebreid tot een avondvullende uitzending met geheel nieuwe reportages en unieke beelden. Zo zijn er reportages over hoe René van der Gijp zich voorbereidt op een uitzending en hoe een dag er uitziet voor Johan Derksen. En ook presentator Wilfred Genee en vaste gasten Jan Boskamp en Hans Kraay jr. worden uitgelicht. Daarnaast krijgt de kijker een blik achter de schermen bij het populaire voetbalpraatprogramma. Hoe komt Voetbal International tot stand elke maandag- en vrijdagavond? Voor de fans van Voetbal International dus een oudejaarsavond die ze niet mogen missen.
Uitzending: RTL 7, dinsdag 31 december 20.30 - 23.59 uur
En ik zit in de United States of America.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:04 schreef Lokale_Notabele het volgende:
jammer inderdaad, ik zit die dag in Côte d'Ivoire,
Complicaties/hoogtepunten en tevens commentaar van de heren op die momenten, verder laat Johan ons een normale dag in zijn leven zien (inclusief het uitlaten van zijn hondquote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
Niet live een show dus, maar gewoon wat reportages?
Als echte fan zou ik wel willen dat ze wat audio-commentary leveren bij de beste afleveringen.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:14 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Complicaties/hoogtepunten en tevens commentaar van de heren op die momenten, verder laat Johan ons een normale dag in zijn leven zien (inclusief het uitlaten van zijn hond![]()
![]()
) ook krijgen we te zien wat er allemaal voor,na en gedurende een uitzending achter de schermen gebeurt.
Danny die Escha pakt op de pot.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Krijgen dan ook eindelijk beelden van Johan die een sigaar rookt op de pot?
Ik zag het ook, maar laat hem toch gaan... de muggenstifter!quote:Op woensdag 4 december 2013 15:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niets ernstigs is en ze er snel weer bovenop zijn.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 02:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Ik zie die Zuidgrens ook nauwelijks meer, volgens mij zit die behoorlijk bij een meisje onder de plak sinds
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Overigens wel een poging gewaagd bij je zus destijds.
Je noemt me steeds ouwe pik maar hij werkt nog prima hoor eikelquote:Op woensdag 4 december 2013 15:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook.Maar je hebt inmiddels geen last meer van erectieproblemen begrijp ik?
Niks mis mee ouwe reus, niks mis mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:42 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Je noemt me steeds ouwe pik maar hij werkt nog prima hoor eikel
Laatst kwam ik laatst thuis, deur op slot, sleutel vergeten. Dus dan doet er eentje met een chagrijnig hoofd open en toen zei ik: 'jou ga ik even een beurt geven'..nou, dat viel helemaal verkeerd kan ik je melden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus, niks mis mee.
Roep je ook wel eens "lurken kreng!" of moet de bigstar van het FOK! forum dan op de bank slapen?
Laatst stond er een artikel in de Linda: 'de vrouw van johannes_vermeer laat kutscheetjes in bad.' Toen kon ik het thuis ook wel schudden.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:46 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Laatst kwam ik laatst thuis, deur op slot, sleutel vergeten. Dus dan doet er eentje met een chagrijnig hoofd open en toen zei ik: 'jou ga ik even een beurt geven'..nou, dat viel helemaal verkeerd kan ik je melden.
Op dat moment was Osama net een uitsmijtertje aan het eten in zijn grotje. Lekker man, uitsmijtertje, niks mis mee.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Krijg nou de klere joh, ZuidGrensie in het topic. De laatste keer dat we jou hier gezien hebben stonden de Twin Towers nog overeind. He? Haha. Maar goed, ga verder met je verhaal.
quote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef superniger het volgende:
Wilfred Genee samen met zijn snee straks op sbs 6 bij show vandaag.
Die hebben ze gewoon voor z'n kop geschoten hè? HAHAHAHA.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op dat moment was Osama net een uitsmijtertje aan het eten in zijn grotje. Lekker man, uitsmijtertje, niks mis mee.
Over dat boek zeker.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:30 schreef superniger het volgende:
Wilfred Genee samen met zijn snee straks op sbs 6 bij show vandaag.
De bijbel van Jan.quote:
gebruiken ze daarvoor echte giraffen?quote:Op woensdag 4 december 2013 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gaat nu over Giraffensap.
Baas inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef TLC het volgende:
Op oudejaarsavond live VI van 20.30 uur tot 23.59 uur, met beelden van achter de schermen![]()
quote:De RTL 7-man drinkt pils van Amstel, bestelt hij een spaatje is hij een outcast. Ziet de RTL 7-man borsten krijgt hij minimaal een woordlozing. Schiet de RTL 7-man een scheve grap te binnen, hij bekommert zich niet om de hellingsgraad. Gooi het er allemaal maar uit.
Toch ben ik ook wel weer gesteld op die RTL 7-mannen. Maar vooral dus omdat tussen hen en mij een hek staat, net als bij de hyena’s in Artis.
Aan het onvergankelijke immer rumoerige en met de Televizierring bekroonde Voetbal International heeft RTL 7 sinds kort een quizspektakel getiteld Koning Voetbal toegevoegd. Het wordt gepresenteerd door Jack Spijkerman, dat jaagt de vrouwen al lekker weg, want de mannen kunnen maar beter onder elkaar zijn. Oké, twee pitspoezen dan.
De RTL 7-mannen klimmen als aapjes op de chesterfieldbanken en zelfs de desks, ze schreeuwen hun antwoorden alsof ze vanaf de F-side een midvoor tot meer actie willen bewegen en ze geven elkaar high fives tot de handen er heel mannelijk van gloeien.
Dan is het elf uur op de maandagavond en ik ben kapot van al dat primitief fanatisme, die ordinaire makkelijkheid, die overschreeuwde platheid. Ik heb behoefte aan een goed vrouwengesprek, over emoties en relaties, over jurkjes in de aanbieding en fijne recepten voor appeltaart.
Oh leuke film bij het pakjes uitpakkenquote:Op donderdag 5 december 2013 07:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o vanavond om 22.02 de Sint op RTL 7
Wat een half wijf die Bert, ik heb om elf uur behoefte aan een goede film uit de Meer Voor Mannen-collectie.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:23 schreef Evertjan het volgende:
zijn jullie ook een RTL 7 man zoals Bert van der Veer??
[..]
Heet Steven Seagal geen kerst of sinterklaas film?quote:Op donderdag 5 december 2013 07:25 schreef Evertjan het volgende:
[..]
o vanavond om 22.02 de Sint op RTL 7
Hopelijk komt er wel eentje, tenslotte is het een 3.5 uur durende uitzending.quote:Op donderdag 5 december 2013 04:12 schreef Pascalus het volgende:
Ik vraag nu alvast de MP4 aan van de oudjaarsdaguitzending voor het geval ik het mis.
RTL7 wil dat alle mannen van Nederland al hun andere plannen overboord zetten en al Amstel drinkend voor de buis gekluisterd zit.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wel eentje, tenslotte is het een 3.5 uur durende uitzending.
Wbt Koning Voetbal zitten Bert van der Veer en ik op één lijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 07:23 schreef Evertjan het volgende:
zijn jullie ook een RTL 7 man zoals Bert van der Veer??
[..]
Niet alleen de mannen hoor. Beats alle oudejaarsconferences en heerlijk om het oudejaar mee uit te gaanquote:Op donderdag 5 december 2013 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
RTL7 wil dat alle mannen van Nederland al hun andere plannen overboord zetten en al Amstel drinkend voor de buis gekluisterd zit.
Dat zien wij toch al tijdens reguliere uitzendingen als ze zich terugtrekken in dat achterkamertje waar men vooraf aan de uitzending hun teksten zitten door te nemen en van der Gijp altijd zit te eten?quote:Op woensdag 4 december 2013 20:41 schreef TLC het volgende:
Op oudejaarsavond live VI van 20.30 uur tot 23.59 uur, met beelden van achter de schermen![]()
Dat is maar een paar minuten .quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zien wij toch al tijdens reguliere uitzendingen als ze zich terugtrekken in dat achterkamertje waar men vooraf aan de uitzending hun teksten zitten door te nemen en van der Gijp altijd zit te eten?
Dan ga jij toch lekker Guido Weijers kijken?quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Dat zien wij toch al tijdens reguliere uitzendingen als ze zich terugtrekken in dat achterkamertje waar men vooraf aan de uitzending hun teksten zitten door te nemen en van der Gijp altijd zit te eten?
Natuurlijk zijn er ook wel topvrouwen, maar de meeste proberen toch hun familie over te halen om naar de Ik Hou van Holland Oudjaarsspecial te kijken.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet alleen de mannen hoor. Beats alle oudejaarsconferences en heerlijk om het oudejaar mee uit te gaan
quote:Op donderdag 5 december 2013 14:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heet Steven Seagal geen kerst of sinterklaas film?
Hier gaat ie op VI. Geen discussie.quote:Op donderdag 5 december 2013 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn er ook wel topvrouwen, maar de meeste proberen toch hun familie over te halen om naar de Ik Hou van Holland Oudjaarsspecial te kijken.
quote:Op donderdag 5 december 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier gaat ie op VI. Geen discussie.
http://rtl7updates.wordpr(...)onal-op-31-december/quote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat, 3,5 uur VI? Waar hebben jullie dat vandaan?
Gewoon het hele jaar doornemen met Wilfred, René en Johanquote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://rtl7updates.wordpr(...)onal-op-31-december/
wel opgenomen niet live btwquote:Op donderdag 5 december 2013 18:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://rtl7updates.wordpr(...)onal-op-31-december/
Heb je ook een bijpassend rood pittig kapseltje? Of woon je sowieso al alleen met 5 katten samen zodat er überhaupt al geen discussie zou komen over de TV?quote:Op donderdag 5 december 2013 16:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier gaat ie op VI. Geen discussie.
Zou Hansie op oudejaarsavond Sophie ook nog een beurt geven onder de noemer knallend het oude jaar uit?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond moet Johan met zijn Franse schoonfamilie borrelen.
Ja. Al die dingenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je ook een bijpassend rood pittig kapseltje? Of woon je sowieso al alleen met 5 katten samen zodat er überhaupt al geen discussie zou komen over de TV?
Alles onder het noemer van dat boek, hoe heet het ook alweer, vullen en voelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Zou Hansie op oudejaarsavond Sophie ook nog een beurt geven onder de noemer knallend het oude jaar uit?
Ik denk dat jij goed met Hansie Hansie samen zou kunnenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Al die dingen![]()
Op het haar na En de katten.
Dat denk ik ook wel. Maar ik prefereer Boskampquote:Op donderdag 5 december 2013 18:25 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij goed met Hansie Hansie samen zou kunnen
Mannen met grotere borsten dan jijzelf intrigeren je?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Maar ik prefereer Boskamp
Zou dat het zijn? Mmmquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mannen met grotere borsten dan jijzelf intrigeren je?
Nederland komt bij Belgiëquote:Op donderdag 5 december 2013 18:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen de WK-Loting bespreken met Schelvecchio
Zou Johan wel weten wanneer oudejaarsavond is? Met Sinterklaas zat 'ie er ook een dag naast, vond ik wel lichtelijk teleurstellend voor het orakel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op oudejaarsavond moet Johan met zijn Franse schoonfamilie borrelen.
Welk nummer gaat hij zingen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:12 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Voor wie de Europa League vanavond mist, je kunt op NED1 kijken naar de show van Paul de Leeuw.
Lee Towers komt en hij gaat zingen!
quote:Ik heb behoefte aan een goed vrouwengesprek, over emoties en relaties, over jurkjes in de aanbieding en fijne recepten voor appeltaart.
Ik ga er vanuit dat onze vriend Oliver23 met een stapeltje videobanden voor de buis zit om het showtje op te nemen.quote:Op donderdag 5 december 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hopelijk komt er wel eentje, tenslotte is het een 3.5 uur durende uitzending.
Dit heeft al in alle kranten gestaanquote:
Ben bijna weer hersteld van de crash. Had BTC op 1030 en LTC op 38.3 gekochtquote:Op donderdag 5 december 2013 21:04 schreef Loveless85 het volgende:
Mortaxx, moet jij niet de BTC koers in de smiezen houden?
De tijden schommelen nogal dus ik kan het alleen maar inschatten, maar ik denk dat ze wanneer mogelijk tussen 20-21u een showtje doen en tussen 23-24u. Een show voor zes uur of na twee uur ('s nachts), ik weet niet of daar wel markt voor is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
Is er al iets duidelijk over VI Oranje? Een uitzending van anderhalf uur kan in principe niet vanwege de wedstrijden die dan tegelijkertijd gespeeld worden. Een uurtje tussendoor zou nog wel kunnen.
Ik stel een themakanaal voor. 24/7 VI.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De tijden schommelen nogal dus ik kan het alleen maar inschatten, maar ik denk dat ze wanneer mogelijk tussen 20-21u een showtje doen en tussen 23-24u. Een show voor zes uur of na twee uur ('s nachts), ik weet niet of daar wel markt voor is.
Vanaf de knock-out fase zijn de wedstrijden om 18.00 of 22.00, dus dan kan je in ieder geval tussendoor een flinke show doen, en ik verwacht dat ze na zo'n wedstrijd om 22.00 toch ook wel een programma willen hebben.
Daar zou ik zelfs nog wel voor willen betalen ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik stel een themakanaal voor. 24/7 VI.
Gewoon overal in het Kurhaus camera's en streamsquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Daar zou ik zelfs nog wel voor willen betalen ook![]()
Beetje.
Dat zou wel vet zijn. Soort VI RLS! Utopia kan wel inpakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon overal in het Kurhaus camera's en streams
Rene die om 5 uur 's nachts de herhaling van P&W zit te kijkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn. Soort VI RLS! Utopia kan wel inpakken.
Twee vliegen in 1 klap! Hoeven we P&W ook niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rene die om 5 uur 's nachts de herhaling van P&W zit te kijken
Eigenlijk beter dat hij live kijkt. Dan is het net alsof Rene meepost in het topicquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Twee vliegen in 1 klap! Hoeven we P&W ook niet meer te kijken.
Kijken of hij net zo zuur is als de rest in het topic.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Eigenlijk beter dat hij live kijkt. Dan is het net alsof Rene meepost in het topic
René die een huilbui krijgt als de postbode komt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daarna nog een pornootje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gewoon niet lezen, man man man, wat een achterlijke mensen lopen er toch rond in Nederland. Zo afgunstig.quote:
2de achter Uruguay, eruit in de kwartfinale tegen Brazilië na winst op Ivoorkust in de achtste finales, schrijf maar vast op.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Schelvecchio van de Italiaanse loting vinden?
Alleen die laatste zin kreeg ik niet rijmend...quote:Beste johannes_vermeer,
Toen zwarte piet in Groningen was hoorde hij een hoop kabaal.
Iemand daar spreekt sinds kort vloeiend zijn moedertaal.
Daar voltooit Johannes zonder stress,
De ene na de andere Spaanse les.
Na het lezen van een live-topic zijn de sint zijn ballen weer behoorlijk blauw,
want daar uit Johannes regelmatig zijn liefde voor een speciale vrouw.
Sinterklaas heeft goed bedoeld advies;
Misschien moet je toch eens op zoek naar andere hobies.
Ook het VI-topic zet je vaak naar je hand.
Wat de moderators er van vinden vind jij niet zo rullevant.
Regelmatig post je daar weer een VI-Quote,
Waar zwarte piet stiekem wel van genoot.
De Sint zit inmiddels alweer op de boot,
maar onthoud: hij vindt jou een echte tijger.
Groeten,
Sint en Piet.
Wtf, man.quote:
Pepernoot.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik wil deze uitzending graag beginnen met een gedicht dat ik heb geschreven voor johannes_vermeer... Gisteren heb ik hem misgelopen, maar het sinterklaasgevoel zal ongetwijfeld nog een beetje heersen.
[..]
Alleen die laatste zin kreeg ik niet rijmend...
"Jessica Alba is een stoot" rijmt ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
Ik wil deze uitzending graag beginnen met een gedicht dat ik heb geschreven voor johannes_vermeer... Gisteren heb ik hem misgelopen, maar het sinterklaasgevoel zal ongetwijfeld nog een beetje heersen.
[..]
Alleen die laatste zin kreeg ik niet rijmend...
Dat doet mij deugd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Jessica Alba is een stoot" rijmt ook
Maar bedanktIk ga hem in mijn Fobo zetten!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef Pascalus het volgende:
IK STOND IN TIEL OP DE TREIN TE WACHTEN
IK HAD GEVOETBALD EN LIEP MET EEN KRUK
De Sint zit inmiddels alweer op de boot,quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
De Sint zit inmiddels alweer op de boot,maar onthoud: hij vindt jou een echte tijger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |