7 posts boven jequote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef RensAjacied het volgende:
Donderstraal toch op met die ongein. Ze zitten met mijn kloten te spelen.
[ afbeelding ]
Zolang ze beelden hebben gaat het over voetbal. Fox sart gewoon de VI fans door ze geen beelden te geven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:26 schreef LogiteX het volgende:
Uitzending van gisteren is leuk. Gaat tenminste over voetbal (en ze hebben beelden).
quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
5... vijf... vijf goed! Hee, we gaan niet verbaasd lopen doen!
quote:
twitter:VI_nl twitterde op maandag 02-12-2013 om 18:15:26Vanavond in #VITV is Lavenderr te gast aan tafel bij Wilfred, Johan en René. Uitzending begint om 20.30 uur op RTL7 reageer retweet
Ik denk dat ik een vraag voor ga bereiden voor Lavenderr. Bijvoorbeeld, is er sprake van een complot bij PSV?quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 02-12-2013 om 18:15:26Vanavond in #VITV is Lavenderr te gast aan tafel bij Wilfred, Johan en René. Uitzending begint om 20.30 uur op RTL7 reageer retweet
quote:Op maandag 2 december 2013 18:40 schreef Nober het volgende:
[..]twitter:VI_nl twitterde op maandag 02-12-2013 om 18:15:26Vanavond in #VITV is Lavenderr te gast aan tafel bij Wilfred, Johan en René. Uitzending begint om 20.30 uur op RTL7 reageer retweet
Die man moet je niet meer tijd op tv geven dan hij al heeft. Lange_Lans zijn kind is bijvoorbeeld ernstig ziek geworden van overexposure.quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
En Lambiekje als de kantineheld.
Zou jij niet eens vertrekken richting de studio? Je moet nog de make-up in en je haar moet nog gedaan worden...quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]![]()
En Lambiekje als de kantineheld.
Ik hoop dat ze dat filmpje van Cocu laten zien en bespreken. Hilarisch.quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een vraag voor ga bereiden voor Lavenderr. Bijvoorbeeld, is er sprake van een complot bij PSV?
Ok. Op wegquote:Op maandag 2 december 2013 18:48 schreef Nober het volgende:
[..]
Zou jij niet eens vertrekken richting de studio? Je moet nog de make-up in en je haar moet nog gedaan worden...
Zijn hier beelden van?quote:Op maandag 2 december 2013 19:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Frituurtje aan en bier koud hiero![]()
Nu nog ff onder de douche en dan met natte haartjes een broekje uit op de bank kijken![]()
7 December 2006 21:28quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Eindelijk beelden van Zipportal opgedoken
http://www.dumpert.nl/med(...)kt_vuurwerk_af_.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |