Waar hoorde jij dat? Wel beter idd dan 5 uur, kan ik eerst nog effe snel eten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
17.50 begint de echte loting. Eerst anderhalf uur geleuter.
Dit dusquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar hoorde jij dat? Wel beter idd dan 5 uur, kan ik eerst nog effe snel eten.
Twitters.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar hoorde jij dat? Wel beter idd dan 5 uur, kan ik eerst nog effe snel eten.
Naar iets kijken op TV heeft toch meer magie met FOK!quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had er wel al rekening mee gehouden, blik soep gehaald
Zeker zoiets als dit jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Naar iets kijken op TV heeft toch meer magie met FOK!
http://www.telegraaf.nl/t(...)tleg_van_FIFA__.htmlquote:KNVB krijgt uitleg van FIFA over WK-loting
De KNVB heeft een toelichting gekregen van de FIFA over de reden dat de procedure voor de WK-loting is aangepast.
De Nederlandse voetbalbond beklaagde zich bij monde van directeur betaald voetbal Bert van Oostveen over het feit dat er een zogenoemde 'voor-loting' is, waarbij een Europees land uit pot 4 naar pot 2 wordt overgeheveld.
Volgens Van Oostveen vindt de mondiale bond het verschil in ranking tussen de Europese landen minder groot dan in 2006. "Daarom vindt de FIFA een loting nu eerlijker”, melde hij vrijdag op Twitter.
Door de nieuwe procedure loopt Nederland kans om in een zwaardere groep te komen. Nederland is ingedeeld in pot 4 met Italië, Engeland, Portugal, Griekenland, Bosnië-Herzegovina, Kroatië, Rusland en Frankrijk. In pot 2 zitten Chili, Ecuador, Ivoorkust, Ghana, Algerije, Nigeria en Kameroen.
quote:Louis van Gaal vindt het WK in Brazilië geen eerlijk tornooi. Dat zegt de Nederlandse bondscoach in een interview met Sporza.
"Je krijgt in Brazilië niet alleen te maken met de tegenstander, maar ook met heel andere factoren. Je kan hier heel lang op een vliegtuig zitten en het klimaat zal ook een grote rol spelen", aldus Van Gaal. "Een wedstrijd spelen om 13 uur 's middags of 19 uur 's avonds maakt ook een groot verschil. Het ene land zal ook langer van een wedstrijd kunnen herstellen dan een ander. Dat vind ik niet kunnen. Je speelt hier niet onder gelijke omstandigheden. Teams met een gunstige loting maken meer kans om door te stoten."
Oranje is geen reekshoofd bij de loting, maar Van Gaal vindt dat geen enkel probleem. "Dat heeft helemaal geen belang", zo meent de Nederlander, die liever sterkere ploegen in gunstige omstandigheden loot. "Zo ben ik wel, ja. Goed herstellen zal van groot belang zijn voor de spelers. Geef mij maar een poule des doods. Dat zijn we gewoon. Daar raken we wel door."
Nee, dat meen je toch nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)tleg_van_FIFA__.html
Blatter zei eerst 'loten is leuk' als reactiequote:Op vrijdag 6 december 2013 14:00 schreef Cara het volgende:
[..]
Nee, dat meen je toch niet
De loting is zo eerlijker??!![]()
Ook daar maar even gekeken:quote:
twitter:basticheler twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 12:40:26Voor wie de WK-loting straks niet kan zien: live op #radio1 Nuttige tip: geen zin in de show er omheen? De echte loting begint 17:51 uur reageer retweet
Ja we gaan eraan!!!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Revanches het volgende:
Heb een voorgevoel dat we in de ''poule des doods''() komen.
Ik ben voor:quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Revanches het volgende:
Heb een voorgevoel dat we in de ''poule des doods''() komen.
Jaja en dan België in een gemakkelijke poule zekerquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben voor:
Argentinië
Nederland( ploeg geloot in de voorloting naar pot 2)
Italië
Nigeria
Vanaf 17.00 ook op Canvas, met onder meer Jan Boskamp.quote:Op maandag 2 december 2013 21:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
De loting voor het WK in Brazilië is tussen 16.30 en 19.00 uur rechtstreeks te volgen bij de NOS op Nederland 1.
quote:
quote:As the draw for the 2014 World Cup approaches this afternoon, FIFA will be hoping it goes more smoothly than in 1982. Then, as this unfortunately low-quality video shows, the familiar (if slightly younger) face of Sepp Blatter struggled to cope as Scotland were drawn in the wrong group. Eventually they just went back and did it again.
Nou die moesten wel lang wachten tot er een balletje uitkomtquote:
en idioten die elke keer hele poule lijsten kopiërenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef tralalala het volgende:
Straks weer 8 topics vol met de naam van het land wat uit het balletje komt.![]()
De mening van Bossie lijkt me een stuk belangrijker dan die van Arno Vermeulen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vanaf 17.00 ook op Canvas, met onder meer Jan Boskamp.
Maar dat geheel terzijde.
Gaat Froger de loting nog doen of wat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:00 schreef tralalala het volgende:
Straks weer 8 topics vol met de naam van het land wat uit het balletje komt.![]()
België, Ivoorkust, Zuid-Korea, Frankrijk. Is moeilijk zat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:55 schreef Revanches het volgende:
[..]
Jaja en dan België in een gemakkelijke poule zeker
Dat zou zomaar kunnen, ze kiezen voor dat soort dingen altijd een wereldster uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat Froger de loting nog doen of wat?
Ja, ik denk dat ze bijna niet om hem heen kunnen, maar het zou natuurlijk zo maar kunnen dat René een belletje naar Brazilië heeft gegeven en de nieuwe generatie nu ook een kans wil geven.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, ze kiezen voor dat soort dingen altijd een wereldster uit.
Hij schijnt nu in Zuid-Afrika te zitten om een begrafenis te regelen, maar hij gaat zo toch dineren in Costa do Sauipe dus neem aan dat hij de loting ook nog even doet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gaat Froger de loting nog doen of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |